Dat werkt ook niet echt. Tenminste voor mij niet. Wel sex, sex, sex, maar zodra er liefde bij komt kijken, dan kapte ik dat af.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
De oude gedachten: Liefde bestaat niet voor mij, dus moet ik ook niet verwachten. En alle gevoelens die daar bij komen negeren.
ik gooi helemaal geen roer om. Ik blijf bij mijn standpunt, ik ga niet iets verwachten dat nooit zal komen. Dus ik hou daar ook mee op. Ik heb mijn huis en daar ben ik enorm blij mee!quote:Op zondag 8 maart 2009 03:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dat werkt ook niet echt. Tenminste voor mij niet. Wel sex, sex, sex, maar zodra er liefde bij komt kijken, dan kapte ik dat af.
Ik heb het roer ook omgegooid.
Standpunten kunnen veranderen. je bent nog jong.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik gooi helemaal geen roer om. Ik blijf bij mijn standpunt, ik ga niet iets verwachten dat nooit zal komen. Dus ik hou daar ook mee op. Ik heb mijn huis en daar ben ik enorm blij mee!
nop, maar ik gaat slapen. Welterusten een allen!quote:Op zondag 8 maart 2009 03:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Standpunten kunnen veranderen. je bent nog jong.![]()
Altijd ervoor openstaan.
Je doet net of je zelf al 80 bent ofzoquote:Op zondag 8 maart 2009 03:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Standpunten kunnen veranderen. je bent nog jong.![]()
Altijd ervoor openstaan.
bitch!quote:Op zondag 8 maart 2009 03:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je doet net of je zelf al 80 bent ofzo
Over rond het blok gaan. Wanneer kom jij nou eens langs om mijn huis te komen bekijken!?quote:Op zondag 8 maart 2009 03:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bitch!![]()
nee, maar ik ben wel 12 jaar ouder dan jou. Dus been around the block.
quote:Op zondag 8 maart 2009 03:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Over rond het blok gaan. Wanneer kom jij nou eens langs om mijn huis te komen bekijken!?
Tis toch zoquote:Op zondag 8 maart 2009 03:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bitch!![]()
nee, maar ik ben wel 12 jaar ouder dan jou. Dus been around the block.
Drie, maar ik ben nu even bezig met een kinderboek. Arthur mag straks weer verder met zijn trio.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o ja, tis avond daar. hoeveel hoofdstukken moet je nog?
nee tis niet dat ik het beter weet. Ik zit zelfs nog in de kast.quote:
kinderboek? a side project?quote:Op zondag 8 maart 2009 03:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Drie, maar ik ben nu even bezig met een kinderboek. Arthur mag straks weer verder met zijn trio.
Yeah, een verhaal dat al jaren ligt en nu heb ik de kans om het uit te werken, dus dat doe ik even tussendoor.quote:Op zondag 8 maart 2009 04:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kinderboek? a side project?
Je bent van alle markten thuis.![]()
verder met trio? hm, you've peaked my interest.
Dat zei ik niet maar jij zit altijd oh jullie zijn nog jong terwijl je zelf pas 30 bent ofzoquote:Op zondag 8 maart 2009 04:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee tis niet dat ik het beter weet. Ik zit zelfs nog in de kast.
ik wilde precies hetze;fde zeggen, al lijkt hij zich wel betrapt te voelenquote:Op zondag 8 maart 2009 09:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hij lust iig worst
quote:
TMM,quote:Op zondag 8 maart 2009 12:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik wilde precies hetze;fde zeggen, al lijkt hij zich wel betrapt te voelen
Verder is het ook een man met geld, dat is ook interessant.
Alleen jammer dat ie rookt
quote:
Oh ja. Was ophangen.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
Jawel hij is geariveerd, de eerste echte lentedag.
En de repetitie's verliepen ook vlekkeloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |