Das waar, maar vind dit toch het beste nummer van ze.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Capella blijft echt enorm lekkere muziek
ik vind War in heaven leuk.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Das waar, maar vind dit toch het beste nummer van ze.
Love the '90's hahahahah
Nog wat gedaan het weekend?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee zo erg ben ik nou ook weer niet
Het is hier ook kut hoor, maar ik hoop met mijn studie toch ergens binnen te kunnen komen. Maar ik heb mn eisen wel wat vermindert aan wat mijn 1e echte baan zou moeten voldoen...quote:Op zondag 8 maart 2009 22:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Banenjacht?! Tis geen goede tijd he, in deze credit crisis. Ik weet niet hoe nijpend het in Nederland is. Maar in NY is het echt kut.
Is er iets te doen in Assen dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee helemaal niksvolgende week ga ik weer uit
Als je maar ergens aan de slag kan gaan... Je hebt toch economie gedaan? jij komt overal wel terecht.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is hier ook kut hoor, maar ik hoop met mijn studie toch ergens binnen te kunnen komen. Maar ik heb mn eisen wel wat vermindert aan wat mijn 1e echte baan zou moeten voldoen...
Nee, die bitch heeft een lover in Amsterdam...quote:
quote:
zo zou ik het niet noemenquote:Op zondag 8 maart 2009 23:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, die bitch heeft een lover in Amsterdam...
Zijn er in Assen eigenlijk gayclubs en sauna's?quote:
nope, we hebben vast wel een sauna maar dan alleen voor zedige dingenquote:Op zondag 8 maart 2009 23:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zijn er in Assen eigenlijk gayclubs en sauna's?
o.k. in prille stadium misschien. But i am a sucker for romancequote:
Helemaal geen gayclub of café?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nope, we hebben vast wel een sauna maar dan alleen voor zedige dingen
Oh? wattan, ik heb nog niks gehoordquote:
Geen gayscene hier alle homo's gaan denk ik naar groningen, en assen is een stadquote:Op zondag 8 maart 2009 23:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Helemaal geen gayclub of café?
Is Assen een dorp of een stad?
Assen heeft 70.000 inwoners, maar de meeste mensen gaan na hun middelbare school verhuizen naar andere steden, omdat Assen geen HBO school of Universiteit heeft. Daardoor wonen redelijk weinig twintigers in Assen. Voornamelijk alleen maar white trash en allochtonen.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Helemaal geen gayclub of café?
Is Assen een dorp of een stad?
valt ook wel weer meequote:Op zondag 8 maart 2009 23:17 schreef MisterO het volgende:
Voornamelijk alleen maar white trash en allochtonen.
meer FB dab BFquote:Op zondag 8 maart 2009 23:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k. in prille stadium misschien. But i am a sucker for romance
FB as in Fuck Buddy?quote:
Als je hier uitgaat, zie je nauwelijks normale leuke mensen.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
valt ook wel weer meealleen best wel wat Molukkers hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |