vind je geeneen nummer leuk van haar?quote:
haar oude nummers gingen wel hoewel die ook behoorlijk zoetsappig zijnquote:Op maandag 9 maart 2009 02:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vind je geeneen nummer leuk van haar?
Tis heerlijke popshit.quote:Op maandag 9 maart 2009 02:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
haar oude nummers gingen wel hoewel die ook behoorlijk zoetsappig zijn
quote:Op maandag 9 maart 2009 02:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tis heerlijke popshit.
Maar gimme more en circus vind je niets?
gewoon 80's en 90's en dan in de 90's vooral eurodancequote:
waar ligt je smaak nu? eighties rockshit?
eurodancequote:Op maandag 9 maart 2009 02:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[..]
gewoon 80's en 90's en dan in de 90's vooral eurodance
quote:Op maandag 9 maart 2009 02:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
eurodance
vind dat ook nog geweldig.
u96 - club bizarre
cappella - u got to know
etc..
o god, u know ur shit!quote:
o fuck ja, heaven.quote:
Hoef je niet te werken ofzo dat je nog zolaat op bent?quote:Op maandag 9 maart 2009 02:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o fuck ja, heaven.
Ik heb het weleens tegen haar gezegd dat we dat te vaak horen. Heaven. de ballad, de house versie etc..
Zij lachen hahaha
Ik wilde hetzelfde aan jou vragenquote:Op maandag 9 maart 2009 02:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoef je niet te werken ofzo dat je nog zolaat op bent?
Ik doe toch helemaal niksquote:Op maandag 9 maart 2009 02:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik wilde hetzelfde aan jou vragen![]()
nee, ben morgen vrij. En jij?
wat gebeurt er na dinsdag dan?quote:Op maandag 9 maart 2009 03:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik doe toch helemaal nikshoewel daar na dinsdag misschien verandering in komt
En dat was dus 14% van het berichtquote:Op maandag 9 maart 2009 03:55 schreef wonderer het volgende:
He, wat gek. Bericht 14% gewijzigd en ik heb alleen twee letters omgedraaid.
Ik weet nie twaar die procenten vandaan komen. Ik dacht gewoon de grootte. Maar als ze de oorspronkelijke berichten houden, zal het wel afgezet worden tegen wat er eerst stond.quote:Op maandag 9 maart 2009 03:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En dat was dus 14% van het bericht
Sinds ik niet meer bij de redactie zitquote:Op maandag 9 maart 2009 04:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet nie twaar die procenten vandaan komen. Ik dacht gewoon de grootte. Maar als ze de oorspronkelijke berichten houden, zal het wel afgezet worden tegen wat er eerst stond.
Maken we het topic nog even vol vannacht?En sinds wanneer heb je geen tagje meer?
Al een tijdje geledenquote:Op maandag 9 maart 2009 04:37 schreef wonderer het volgende:
En wanneer was dat? heb ik het al weken gemist of is het maar sinds net?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |