Tja, ik wel... Net bij het einde, wilde nog snel een vrachtwagen inhalen, omdat je anders maar een 2-baan weg hebt en toen ben ik geflitst. Net voor de afslag naar Terneuzenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat is altijd minder. Heb ik nog niet gehad. De keren dat ik met de auto ga, wil mijn auto ook altijd wel harder rijdendan de bordjes aangeven. Gelukkig nog geen verzoek tot betaling gehad van de CJIB.
Hey!quote:
Percussiequote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:08 schreef DR34M3R het volgende:
Ben een paar keer bij cabaretiers geweest, een keer naar een avond met Ierse zang en dans, erg gezellig overigens, hoewel het mijn soort muziek niet echt is, volgende week naar een percussiegroepachtig iets. Ik wil ook nog wat musicals bezoeken, en moderne dans en zo. Lekker van alles wat.
dat is wel balen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, ik wel... Net bij het einde, wilde nog snel een vrachtwagen inhalen, omdat je anders maar een 2-baan weg hebt en toen ben ik geflitst. Net voor de afslag naar Terneuzen
Ben ooit eens naar Slagerij van Kampen geweest in Enschede.. Geweldige show was dat!quote:
Ook zoiets waarvan ik denk dat het niks voor mij is. Maar goed, ik sta overal voor open.quote:
Tja ach.. Hij viel meequote:
Leuk manquote:
Hahaha, geen leuke oneliner?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Excuses voor de TT, maar kon helemaal niets verzinnen
Jij gaat mee naar Queen én The Lion King, dus geen match!quote:
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mensen ik ga slapen, het was een lange dag en vermoeiende weektot richting de middag ongeveer, denk ik zo.
![]()
nee, die wilde niet komen. Het bleef leegquote:
TT? Ik zie geen TTquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Excuses voor de TT, maar kon helemaal niets verzinnen
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mensen ik ga slapen, het was een lange dag en vermoeiende weektot richting de middag ongeveer, denk ik zo.
![]()
quote:
Auto_ Tech!quote:
quote:
Jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:18 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben net thuis, is het vreemd dat ik alsnog de verwarming aanzet?
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:18 schreef DR34M3R het volgende:
Slaap lekker nieuweling
Ik ga ook mijn bedje opzoeken zometeen.
Welterusten allen
Maar ik verwacht voorlopig nogniet naar bed te gaanquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja
Kruip lekker in je bed
Of op de bank met een fleechedekentje
Dan doe je mij naquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar ik verwacht voorlopig nogniet naar bed te gaanMaar naar bed met de laptop klinkt ook goed!
mij ookquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan doe je mij na[met dat laatste]
Sweet dreams Dreamerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:18 schreef DR34M3R het volgende:
Slaap lekker nieuweling
Ik ga ook mijn bedje opzoeken zometeen.
Welterusten allen
Nouk is ookquote:
Ik al iets langer en begin het nu ook te voelenquote:
Jaquote:
de 2equote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:22 schreef Civilian het volgende:
ff een mening van jullie, heb vanavond uit verveling ff 2 wallpapers gemaakt. Welke vinden jullie 't leukst?
http://www.melancholic.nl/media/4ColorsOfNature_1440x900.jpg
of
http://www.melancholic.nl/media/Elements-of-Nature-1440x900.jpg
[/offtopic]
De eerstequote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:22 schreef Civilian het volgende:
ff een mening van jullie, heb vanavond uit verveling ff 2 wallpapers gemaakt. Welke vinden jullie 't leukst?
of
[/offtopic]
Denk dat ik dat zo maar eens ga doen danquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan doe je mij na[met dat laatste]
Doe je mij gewoon na!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Denk dat ik dat zo maar eens ga doen dan
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:22 schreef Civilian het volgende:
[/offtopic]
quote:Captain Planet is formed by combining the powers of the rings of the five Planeteers, which represent the four Classical elements: Earth (wielded by Kwame), Fire (Wheeler), Wind (Linka), Water (Gi), and the additional power of Heart (Ma-Ti). Upon his formation, he proclaims, "By your powers combined, I am Captain Planet!".
quote:
Aaahh..quote:
De tweede, maar is het erg als ik ze beide wat cheesy vindquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:22 schreef Civilian het volgende:
of
[/offtopic]
Ja als we dan toch al zoveel hetzelfde hebbenquote:
En in bed te liggenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Alle dames hier blijken laptops te hebben
Neither?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:22 schreef Civilian het volgende:
of
[/offtopic]
En dan beweren ze nog dat vrouwen liever een grootte hebben!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dan mag dit ookquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja als we dan toch al zoveel hetzelfde hebben
Wij zijn hippe damesquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou ik heb hier anders best een grote, 17"quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan beweren ze nog dat vrouwen liever een grootte hebben!
Ook laptops komen in verschillende 'maten'quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
En dan beweren ze nog dat vrouwen liever een grootte hebben!
Haha neequote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
De tweede, maar is het erg als ik ze beide wat cheesy vind
Ook dat kanquote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:39 schreef automatic_ het volgende:
Mensen, ik ga nu ook slapen
Fijne nacht nog
Techno & Nouk
Civilian![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:39 schreef automatic_ het volgende:
Fijne nacht nog
Techno & Nouk
Civilian![]()
Slaap lekker auto.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:39 schreef automatic_ het volgende:
Fijne nacht nog
Techno & Nouk
Civilian![]()
Ik zag te laat dat je er nog wasquote:
groot·te de; v -n, -s omvang, breedte, lengte enz.quote:
Nog niet slapen dus...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:45 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben inmiddels ook verhuisd, maar ga nog niet naar bed
In de zin die jij typte; moet het gewoon "grote" zijn..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
groot·te de; v -n, -s omvang, breedte, lengte enz.
Of wat mis ik hier?
De Van Dale doet geen grammatica. Het is een grote, niet grootte...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
groot·te de; v -n, -s omvang, breedte, lengte enz.
Of wat mis ik hier?
Aha, tja, morfine vertroebelt de geest en al helemaal na een jointje!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:51 schreef Techno het volgende:
[..]
De Van Dale doet geen grammatica. Het is een grote, niet grootte...
ging jij niet slapen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:05 schreef automatic_ het volgende:
nouk, bedankt voor je fobo berichtje maar om met de telefoon nu iets terug te doen, dat duurt te lang
quote:
quote:
Het staat jullie vrij om een topic-report in te dienen hoor.quote:
zei ik er wat negatiefs over dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:16 schreef DR34M3R het volgende:
Het staat jullie vrij om een topic-report in te dienen hoor.
Mijn excuus. Ik vatte het juist op als zijnde sarcastisch bedoeld.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
zei ik er wat negatiefs over dan?
'inspirerend' is juist positief; het is leeg, als een wit blad, dus je kan zelf je invulling geven. álle kanten kun je ermee op.
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat dat in eerste instantie ook wel weer zo was.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:40 schreef DR34M3R het volgende:
Mijn excuus. Ik vatte het juist op als zijnde sarcastisch bedoeld.
Dus toch! Je maakte me aan mezelf aan het twijfelenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat dat in eerste instantie ook wel weer zo was.![]()
Ik probeerde er nog een posi-draai aan te geven, maar het was too bleeding obvious hè.
Je moet hem negeren, ik kan zijn posts soms goed waarderen maar andere keren gaat hij wel te ver jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:44 schreef MNR het volgende:
Jeej, die Veldmuis is ook maar een zielig persoontje.
Gedragsproblematiek & 'dyscalculie'
Heb er nog over getwijfeld om het rechtstreeks te zeggen, maar heb vervolgens niet eens de moeite genomen omdat waarden en normen volgens mij ver te zoeken zijn bij hem/haar. Sjonge jonge, dit vind ik echt kansloos.
Heb je al gesolliciteerd naar de functie van R&P mod?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:44 schreef MNR het volgende:
Jeej, die Veldmuis is ook maar een zielig persoontje.
Gedragsproblematiek & 'dyscalculie'
Heb er nog over getwijfeld om het rechtstreeks te zeggen, maar heb vervolgens niet eens de moeite genomen omdat waarden en normen volgens mij ver te zoeken zijn bij hem/haar. Sjonge jonge, dit vind ik echt kansloos.
Wat?quote:
Alles goed?quote:
Fijne zaterdag.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:55 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ben weer weg! Tot vanmiddag of vanavond of zo.
Ja ja beetje brak. Ging om half 6 slapen omdat ik had zitten pokeren ergens en werd om 9 uur wakker gemaakt door de poes omdat ze moest eten en nu kan ik niet meer slapenquote:
Jah ook beetje brak. Eergister uit eten geweest met collegás en echt lol gehad. Gister met andere collega's wezen bowlen en even de stad in geweset. Was ook wel leuk. Toen nog een oud vriendin tegen gekomen en daar ga ik vanavond naar de filmavond toe. Beetje contact herstellen denk ikquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:58 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja ja beetje brak. Ging om half 6 slapen omdat ik had zitten pokeren ergens en werd om 9 uur wakker gemaakt door de poes omdat ze moest eten en nu kan ik niet meer slapen
maar verder wel oke
jij?
Met jou hier erbij wel jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah ook beetje brak. Eergister uit eten geweest met collegás en echt lol gehad. Gister met andere collega's wezen bowlen en even de stad in geweset. Was ook wel leuk. Toen nog een oud vriendin tegen gekomen en daar ga ik vanavond naar de filmavond toe. Beetje contact herstellen denk ik
Beetje jammer dat je zo weinig slaap hebt gehad zeg! Maar je overleeft het wel
Slijmbalquote:
quote:
quote:
Geen wilde plannen. Straks effe douchen en daarna de stad in. En vanavond dus film kjken. En jij dus weinig plannen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nog wilde plannen voor vandaag cue? ;d of gaan we lekker het topic vol zitten spammen vandaag
Jep ik zie wel wat mijn dag brengt, probably alleen een beetje rondnooben hier en daar. Welke filmquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen wilde plannen. Straks effe douchen en daarna de stad in. En vanavond dus film kjken. En jij dus weinig plannen?
Dat is nog onbekendquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jep ik zie wel wat mijn dag brengt, probably alleen een beetje rondnooben hier en daar. Welke film
ben ik weer mensen op het verkeerde been aan het zetten?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:53 schreef DR34M3R het volgende:
Dus toch! Je maakte me aan mezelf aan het twijfelen
37? is dat geen vreemd aantal uren/week?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:41 schreef Howl het volgende:
Oh, en er lag gisteren een brief van mijn werkgever in de bus. Mijn aanvraag om 37 uur i.p.v. 40 uur te gaan werken is goedgekeurd.
Ik zat te twijfelen tussen 36 en 38. Dus het werd 37.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:46 schreef Garisson72 het volgende:
37? is dat geen vreemd aantal uren/week?
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:51 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen tussen 36 en 38. Dus het werd 37.
tentamens gingen lekkerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
D_H hoe ging je tentamen?
Moggu en zo weer weg
Mooi zo D_H!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
tentamens gingen lekker
nu een leuk muziekje op en dan straks de motor op. hoop dat het lukt met de enkel.
't Is een goede manier om dat kwartiertje extra, wat er vaak toch wel insluipt, toch uitbetaald te krijgen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:51 schreef Howl het volgende:
Ik zat te twijfelen tussen 36 en 38. Dus het werd 37.
Rare naam voor een motor - "enkel".quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:56 schreef Den_Haag het volgende:
tentamens gingen lekker
nu een leuk muziekje op en dan straks de motor op. hoop dat het lukt met de enkel.
een leuk setje halen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goed zo D_H
Ik hoop dat ex de kindjes iets eerder komt halen (kwartiertje ofzo ), dan kan ik nog heeeeeeel even de stad in
dawg!quote:
Toen ik om acht uur mijn pillen ging slikken werd ik bijna verblind door de zon, maar dat was dus vanmorgen vroeg.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
dawg!
Mijn trouwe teammaatHoe is het op deze (kijkt even) zonnige dag?
Goed goed! Ik heb mijn portie pillen ook alweer opquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Toen ik om acht uur mijn pillen ging slikken werd ik bijna verblind door de zon, maar dat was dus vanmorgen vroeg.
Alles goed?
Gewoon bier, dan komt het goed.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed goed! Ik heb mijn portie pillen ook alweer op(vitaminepilletje
)
Vanavond naar een vriend. Hij wil mijn en zijn verjaardag samen vieren zegt hij net. En met een thema feest. Kan leuk zijn maar ook echt heel erg slecht.
Oh ja.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lol, neen.Was iig niet mijn bedoeling.
Zwemshorts voor de jongens, met de jongens dus.
Geen flauw idee, dus als mensen ideeen hebben zijn ze welkomquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Gewoon bier, dan komt het goed.
Maar tof toch, dat ie het samen met jou wil vieren. Wat voor thema?
"Brazilian Carnaval!"quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen flauw idee, dus als mensen ideeen hebben zijn ze welkom
En mijn vrolijke bui is niet meer
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Hier goed, en half doof nog.
Met jou? Weer wat lekkerder in je vel?
I know. Sorryquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:53 schreef Howl het volgende:
[..]
Ha, die Tegan. Je hebt lang je gezicht hier niet laten zien.
Mooi. Komt wel weer.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Het is goed nu, maar nog niet geweldig
.
Heb weer zin om te gaan studeren enzo. Duurt allemaal alleen nog zo lang.
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:52 schreef dawg het volgende:
[..]
"Brazilian Carnaval!"
Geef het nog een week. Als de zon hier weer gaat schijnen, een tijdje.
Probably not. Ben er nog niet helemaal uit, dus het zou wel kunnen. Hoewel ik dolgraag in Tilburg blijf, denk ik echt dat de Economie niets voor mij is. Wil meer het Wiskunde ervan. Wil binnekort wat open dagen doen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Mooi. Komt wel weer.
Wat ga je nu doen? Toch weer Econometrie?
Zoiets heeft tijd nodig. Fijn om te horen dat het weer wat beter met je gaat.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:56 schreef Tegan het volgende:
. Het is goed nu, maar nog niet geweldig
.
Heb weer zin om te gaan studeren enzo. Duurt allemaal alleen nog zo lang.
I know. Sorry. Had wel goede redenen
.
te lang geslapen misschien of je moet ongesteld wordenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:07 schreef Nouk84 het volgende:
Knallende koppijn hier, en ik heb niet eens gedronken gisteren en lag er redelijk op tijd in enz..
Nope en nope..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
te lang geslapen misschien of je moet ongesteld worden
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:02 schreef MNR het volgende:
God, wat ben ik moe van het shoppen![]()
![]()
En de kaarten voor PP gehaald
Nog iets leuks gekocht naast dat kaartje voor pinkpop?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:02 schreef MNR het volgende:
God, wat ben ik moe van het shoppen![]()
![]()
En de kaarten voor PP gehaald
Ik kan er helaas niet mee zitten dat ik jou tegenval. Ik ben gewoon mijquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen pinkpop, vind het alleen 3x niks.
En valt me weer een beetje tegen van je
Jups! 2 Rokjes en een nieuwe trui. Nog wat make-up en dat was het volgens mij welquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog iets leuks gekocht naast dat kaartje voor pinkpop?
Kijk aan!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:23 schreef Ludootje het volgende:
Mogguh!
Zo, met een beetje mazzel naar Trance Energy vanaaf
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Jups! 2 Rokjes en een nieuwe trui. Nog wat make-up en dat was het volgens mij wel
Hoe is het verder met jou Tijn?
Hij is tof.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 15:28 schreef vencodark het volgende:
Ik kom ff mijn nieuwe usericon showen.
Hakkûh oh wacht dat is een gabber. Niet vergeten je pilletje in te nemen he.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:23 schreef Ludootje het volgende:
Mogguh!
Zo, met een beetje mazzel naar Trance Energy vanaaf
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:28 schreef vencodark het volgende:
Met mij is alles goed. Lekker niks aan het doen vandaag. Net even mijn cd collectie van een chaos naar een systematische chaos gebracht.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Jups! 2 Rokjes en een nieuwe trui. Nog wat make-up en dat was het volgens mij wel
Hoe is het verder met jou Tijn?
Leuk plaatje.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:28 schreef vencodark het volgende:
http://www.djguide.nl/nieuws.p?id=6729quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hakkûh oh wacht dat is een gabber. Niet vergeten je pilletje in te nemen he.
Het is trance, geen gabber, dus er valt weinig the hakkûh.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:32 schreef tijnbrein het volgende:
Hakkûh oh wacht dat is een gabber. Niet vergeten je pilletje in te nemen he.
Zeg mij dat het niet waar is.quote:
Dus? Dat betekend toch niet dat je geen drugs kan gebruiken als je dat wilt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
http://www.djguide.nl/nieuws.p?id=6729
Weet ik.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is trance, geen gabber, dus er valt weinig the hakkûh.
quote:
Heyquote:
Hey Technoquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:28 schreef Techno het volgende:
Hola singles.
Nog spannende ontwikkelingen hier?
Hehe, goed bezigquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met mij is alles goed. Lekker niks aan het doen vandaag. Net even mijn cd collectie van een chaos naar een systematische chaos gebracht.
Men kan niet altijd lief zijn he. En ik ben het al zo vaak. Ik heb ook weleens behoefte aan afwisseling.quote:
Inderdaad. Ik was soms wel 10 minuten aan het zoeken naar een bepaalde cd.quote:
Maar dat zijn wij hier helemaal niet gewend van jou.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Men kan niet altijd lief zijn he. En ik ben het al zo vaak. Ik heb ook weleens behoefte aan afwisseling.
Potverdrie. Ik zit de hele tijd te kijken naar dat irritantje beschadiginkje (das geen woord) op/in mijn beeldscherm.![]()
Hoezo ben je niet gewend dat ik lief ben?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dat zijn wij hier helemaal niet gewend van jou.
hahahahahahquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Men kan niet altijd lief zijn he. En ik ben het al zo vaak. Ik heb ook weleens behoefte aan afwisseling.
Potverdrie. Ik zit de hele tijd te kijken naar dat irritantje beschadiginkje (das geen woord) op/in mijn beeldscherm.![]()
Nopequote:
Juist wel lief en onschuldig. En dan ineens doe je het tegen overgestelden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoezo ben je niet gewend dat ik lief ben?
Lief en onschuldig.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Juist wel lief en onschuldig. En dan ineens doe je het tegen overgestelden.
Gewoon, overhyped, matige bands.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik kan er helaas niet mee zitten dat ik jou tegenval. Ik ben gewoon mij
Muziek is voor mij passie, muziek kan soms heel goed dingen verwoorden.
Maarre... hoezo vind je het 3x niets? Behalve dat ik van lees dat je het niets vindt, kan ik niet duidelijk achterhalen wat je er niets van vindt.
Je neusquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lief en onschuldig.Jaaa, absoluut.
![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je neus
En die streep op je voorhoofd![]()
Onee rimpels
Dus eigenlijk ben je helemaal niet onschuldig en lief. Oke goed dat ik dat weet.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lief en onschuldig.Jaaa, absoluut.
![]()
Mja, dat kan sowieso wel. Er valt altijd wel een reden of excuus te bedenken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:38 schreef tijnbrein het volgende:
Dus? Dat betekend betekent toch niet dat je geen drugs kan gebruiken als je dat wilt.![]()
Kate Perry. Maar de rest opzich wel leuk alleen niet mij smaak.quote:
Nog niet.quote:
Wat wil je met die informatie doen dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je helemaal niet onschuldig en lief. Oke goed dat ik dat weet.
Als ik zulke muziek een hele avond/nacht moet aanhoren zou ik ook drugs nodig hebben.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, dat kan sowieso wel. Er valt altijd wel een reden of excuus te bedenken.
Opschrijven in mijn boek dat ik over Fok! ga schrijven.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat wil je met die informatie doen dan?
En wat moet ik in jouw boek over Fok? Portretrecht, naamrecht, persoonrechts, privacyrecht.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Opschrijven in mijn boek dat ik over Fok! ga schrijven.
Die 3 jaar zullen inderdaad veel uitmaken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
De kans dat jij eerder rimpels krijgt dan ik is aanzienlijk groter want jij bent ouder.
Ik vind van wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die 3 jaar zullen inderdaad veel uitmaken.
In mijn boek baseer ik mijn karakters op mensen van Fok!.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
En wat moet ik in jouw boek over Fok? Portretrecht, naamrecht, persoonrechts, privacyrecht.
Techno!quote:
Ik sliep om half 3 nog nietquote:
Dus tegen de tijd dat ik oud en grijs ben jij nog een jonge godin zeker.quote:
Hoiquote:
Venco welquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus tegen de tijd dat ik oud en grijs ben jij nog een jonge godin zeker.
Ik zal er iig mijn best voor doen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus tegen de tijd dat ik oud en grijs ben jij nog een jonge godin zeker.
Emoquote:
Plastiche chirugie doet wonderen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zal er iig mijn best voor doen.
Goede instelling. Gezond leven wil ook wel eens helpen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is niet je best doen.Dat is kopen.
![]()
Nee, jong van geest.en daardoor jong uiterlijk.
![]()
Ervaring mee?quote:
Dat is vaak de key. En goede genen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede instelling. Gezond leven wil ook wel eens helpen.
Niet persoonlijk, maar als je al die strakgetrokken gezichten en neppe tieten e.d. van verlepte celebrities ziet.... niet echt fraai danwel een verbetering naar mijn mening.quote:
Hoiquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:11 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb liggen slapen en dacht toen ik wakker werd: Hé, mijn hoofdpijn is weg.. 5 minuten later dacht ik: Hé, toch niet..
Het is vaak afschuwelijk. Ik begrijp ook niet dat die mensen serieus denken dat ze er jonger en mooier uitziet. Een vrouw van 40 + moet er niet uitzien als 25. Dat niemand dat begrijpt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet persoonlijk, maar als je al die strakgetrokken gezichten en neppe tieten e.d. van verlepte celebrities ziet.... niet echt fraai danwel een verbetering naar mijn mening.
Mja, dat is wel een beetje minder dat beleid van vandaag de dag. Ik ben betere tijden gewend.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:10 schreef Ludootje het volgende:
Ik krijg gewoon bijna de neiging om 0900-8844 te bellen en te vragen hoe zero-tolerance ze vanavond gaan zijn
Daar komen ze helemaal niet met een mes in de buurt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:12 schreef automatic_ het volgende:
Stiekem wilde ik weleens grotere tieten hebben/laten zetten![]()
Ik heb gehoord dat tot 5 gram hennep wel getolereerd wordt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, dat is wel een beetje minder dat beleid van vandaag de dag. Ik ben betere tijden gewend.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is vaak afschuwelijk. Ik begrijp ook niet dat die mensen serieus denken dat ze er jonger en mooier uitziet. Een vrouw van 40 + moet er niet uitzien als 25. Dat niemand dat begrijpt.
Noukquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:11 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb liggen slapen en dacht toen ik wakker werd: Hé, mijn hoofdpijn is weg.. 5 minuten later dacht ik: Hé, toch niet..
Je had toch B of C? Groot zat.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:12 schreef automatic_ het volgende:
Geen idee. Geen ervaring met dat nummer.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:14 schreef Ludootje het volgende:
Ik heb gehoord dat tot 5 gram hennep wel getolereerd wordt.
Zouden ze me iets kunnen maken als ik opbelde en het vroeg?
* knijp *quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar komen ze helemaal niet met een mes in de buurt.![]()
Die is gewoon eng.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Om even een voorbeeld te nemen.
Moet het hier ergens over gaan dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:09 schreef Kuwaro het volgende:
zo Ik ook weer aanwezig
![]()
En waar hebben jullie over?
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, heb de botte scheermesjes al liggen hier
Ik spreek je wel als je een jaar of 40 bent.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is vaak de key. En goede genen.
Maar voorlopig ben ik nog niet oud en versleten maar jong en fit.Nah ja, semi-fit.
Zulk soort gedachtes heeft iedereen toch wel eens.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:12 schreef automatic_ het volgende:
Ze kunnen je hooguit traceren en met een M.E. team je huis binnenvallen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat tot 5 gram hennep wel getolereerd wordt.
Zouden ze me iets kunnen maken als ik opbelde en het vroeg?
Dan zou ik wel een Lemming Award + Internet Hero Award winnen!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze kunnen je hooguit traceren en met een M.E. team je huis binnenvallen.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:15 schreef vencodark het volgende:
Die is gewoon eng.
Net als Marijke Helwegen etc etc.
Als 'rijpe' vrouw (wat ik een verschrikkelijke term vindt, maar toch) moet je gewoon er goed en gezond uitzien. Misschien 5 jaar jonger dan je bent enzo maar niet 15! Dan heb je pas winst.
Dan hoop ik niet in dit singlestopic meer te hoeven komen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:15 schreef tijnbrein het volgende:
Ik spreek je wel als je een jaar of 40 bent.![]()
Ja, maar wie zegt dat ik met jou ga trouwen...?quote:
Hahaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar komen ze helemaal niet met een mes in de buurt.![]()
Ja, denk het wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:15 schreef tijnbrein het volgende:
Zulk soort gedachtes heeft iedereen toch wel eens.
Een beeld dat mensen wordt aangepraat door Hollywood enzo.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is vaak afschuwelijk. Ik begrijp ook niet dat die mensen serieus denken dat ze er jonger en mooier uitziet. Een vrouw van 40 + moet er niet uitzien als 25. Dat niemand dat begrijpt.
Ik weet zeker dat er genoeg mannen zijn die er net zo over denken als ik.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:17 schreef automatic_ het volgende:
Ja, maar wie zegt dat ik met jou ga trouwen...?
als ik geen relatie krijg vanwege m'n tieten, mag ik jou dan bellen?
Ook dat niet. Enige wat ik enigsinds zou overwegen ooit te doen, dat is mijn neus.quote:
En hoe denk jij er dan over?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat er genoeg mannen zijn die er net zo over denken als ik.
Klein > grootquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja...? Maar ik wil graag zekerheid, dus mag ik je dan bellen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, mijn neus is dan weer prima/goedquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook dat niet. Enige wat ik enigsinds zou overwegen ooit te doen, dat is mijn neus.
Maar verder echt niet. Lijkt me pijn doen, littekens vaak en kan zoveel mis gaan. Durf dat geeneens.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook dat niet. Enige wat ik enigsinds zou overwegen ooit te doen, dat is mijn neus.
Maar verder echt niet. Lijkt me pijn doen, littekens vaak en kan zoveel mis gaan. Durf dat geeneens.
Euhm ja?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moet het hier ergens over gaan dan?![]()
[..]
Nou ik niet hoorquote:Zulk soort gedachtes heeft iedereen toch wel eens.
Dat zei hij netquote:
quote:
Waarom is het sindsdien uit je hoofd? Dat je dankbaar moet zijn voor gezonde borsten of iets?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja...? Maar ik wil graag zekerheid, dus mag ik je dan bellen?
[..]
Tja, mijn neus is dan weer prima/goed
En tja.. er kan altijd wat mis gaan. Het idee is nu ook uit mijn hoofd hoor (de borsten dan) sinds mijn moeder borstkanker had
Het stelletjestopic dan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet in dit singlestopic meer te hoeven komen.
Waarom zou je überhaupt overwegen om plastische chirugie te ondergaan?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
In dat geval ben ik het wel met hem eens ja. Het is niet zozeer de grootte die er toe doet, als het maar in verhouding isquote:
Ook je neus?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
hahaha dat is ook het enige dat ik mogelijk ooit zou willen laten veranderen
Ookquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom is het sindsdien uit je hoofd? Dat je dankbaar moet zijn voor gezonde borsten of iets?
Gezien mijn postuur mogen ze wel wat groterquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
In dat geval ben ik het wel met hem eens ja. Het is niet zozeer de grootte die er toe doet, als het maar in verhouding is
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
In dat geval ben ik het wel met hem eens ja. Het is niet zozeer de grootte die er toe doet, als het maar in verhouding is
Kijk, nummer twee meldt zich al.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:20 schreef automatic_ het volgende:
Ja...? Maar ik wil graag zekerheid, dus mag ik je dan bellen?
quote:
Omdat ik mijn neus lelijk vind. Daarom.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het stelletjestopic dan.Of een ander topic is ook goed.
[..]
Waarom zou je überhaupt overwegen om plastische chirugie te ondergaan?
Nu gaat het toch ergens over.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:21 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Euhm ja?![]()
[..]
Nou ik niet hoor![]()
Ik ben jammerlijk geen vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |