Ja, dan mag dit ookquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja als we dan toch al zoveel hetzelfde hebben
Wij zijn hippe damesquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Alle dames hier blijken laptops te hebben
Nou ik heb hier anders best een grote, 17"quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan beweren ze nog dat vrouwen liever een grootte hebben!
Ook laptops komen in verschillende 'maten'quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
En dan beweren ze nog dat vrouwen liever een grootte hebben!
Haha neequote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
De tweede, maar is het erg als ik ze beide wat cheesy vind
Ook dat kanquote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:39 schreef automatic_ het volgende:
Mensen, ik ga nu ook slapen
Fijne nacht nog
Techno & Nouk
Civilian![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:39 schreef automatic_ het volgende:
Fijne nacht nog
Techno & Nouk
Civilian![]()
Slaap lekker auto.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:39 schreef automatic_ het volgende:
Fijne nacht nog
Techno & Nouk
Civilian![]()
Ik zag te laat dat je er nog wasquote:
groot·te de; v -n, -s omvang, breedte, lengte enz.quote:
Nog niet slapen dus...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:45 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben inmiddels ook verhuisd, maar ga nog niet naar bed
In de zin die jij typte; moet het gewoon "grote" zijn..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
groot·te de; v -n, -s omvang, breedte, lengte enz.
Of wat mis ik hier?
De Van Dale doet geen grammatica. Het is een grote, niet grootte...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
groot·te de; v -n, -s omvang, breedte, lengte enz.
Of wat mis ik hier?
Aha, tja, morfine vertroebelt de geest en al helemaal na een jointje!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:51 schreef Techno het volgende:
[..]
De Van Dale doet geen grammatica. Het is een grote, niet grootte...
ging jij niet slapen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:05 schreef automatic_ het volgende:
nouk, bedankt voor je fobo berichtje maar om met de telefoon nu iets terug te doen, dat duurt te lang
quote:
quote:
Het staat jullie vrij om een topic-report in te dienen hoor.quote:
zei ik er wat negatiefs over dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:16 schreef DR34M3R het volgende:
Het staat jullie vrij om een topic-report in te dienen hoor.
Mijn excuus. Ik vatte het juist op als zijnde sarcastisch bedoeld.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
zei ik er wat negatiefs over dan?
'inspirerend' is juist positief; het is leeg, als een wit blad, dus je kan zelf je invulling geven. álle kanten kun je ermee op.
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat dat in eerste instantie ook wel weer zo was.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:40 schreef DR34M3R het volgende:
Mijn excuus. Ik vatte het juist op als zijnde sarcastisch bedoeld.
Dus toch! Je maakte me aan mezelf aan het twijfelenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat dat in eerste instantie ook wel weer zo was.![]()
Ik probeerde er nog een posi-draai aan te geven, maar het was too bleeding obvious hè.
Je moet hem negeren, ik kan zijn posts soms goed waarderen maar andere keren gaat hij wel te ver jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:44 schreef MNR het volgende:
Jeej, die Veldmuis is ook maar een zielig persoontje.
Gedragsproblematiek & 'dyscalculie'
Heb er nog over getwijfeld om het rechtstreeks te zeggen, maar heb vervolgens niet eens de moeite genomen omdat waarden en normen volgens mij ver te zoeken zijn bij hem/haar. Sjonge jonge, dit vind ik echt kansloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |