Heb je al gesolliciteerd naar de functie van R&P mod?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:44 schreef MNR het volgende:
Jeej, die Veldmuis is ook maar een zielig persoontje.
Gedragsproblematiek & 'dyscalculie'
Heb er nog over getwijfeld om het rechtstreeks te zeggen, maar heb vervolgens niet eens de moeite genomen omdat waarden en normen volgens mij ver te zoeken zijn bij hem/haar. Sjonge jonge, dit vind ik echt kansloos.
Wat?quote:
Alles goed?quote:
Fijne zaterdag.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:55 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ben weer weg! Tot vanmiddag of vanavond of zo.
Ja ja beetje brak. Ging om half 6 slapen omdat ik had zitten pokeren ergens en werd om 9 uur wakker gemaakt door de poes omdat ze moest eten en nu kan ik niet meer slapenquote:
Jah ook beetje brak. Eergister uit eten geweest met collegás en echt lol gehad. Gister met andere collega's wezen bowlen en even de stad in geweset. Was ook wel leuk. Toen nog een oud vriendin tegen gekomen en daar ga ik vanavond naar de filmavond toe. Beetje contact herstellen denk ikquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:58 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja ja beetje brak. Ging om half 6 slapen omdat ik had zitten pokeren ergens en werd om 9 uur wakker gemaakt door de poes omdat ze moest eten en nu kan ik niet meer slapen
maar verder wel oke
jij?
Met jou hier erbij wel jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah ook beetje brak. Eergister uit eten geweest met collegás en echt lol gehad. Gister met andere collega's wezen bowlen en even de stad in geweset. Was ook wel leuk. Toen nog een oud vriendin tegen gekomen en daar ga ik vanavond naar de filmavond toe. Beetje contact herstellen denk ik
Beetje jammer dat je zo weinig slaap hebt gehad zeg! Maar je overleeft het wel
Slijmbalquote:
quote:
quote:
Geen wilde plannen. Straks effe douchen en daarna de stad in. En vanavond dus film kjken. En jij dus weinig plannen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nog wilde plannen voor vandaag cue? ;d of gaan we lekker het topic vol zitten spammen vandaag
Jep ik zie wel wat mijn dag brengt, probably alleen een beetje rondnooben hier en daar. Welke filmquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen wilde plannen. Straks effe douchen en daarna de stad in. En vanavond dus film kjken. En jij dus weinig plannen?
Dat is nog onbekendquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jep ik zie wel wat mijn dag brengt, probably alleen een beetje rondnooben hier en daar. Welke film
ben ik weer mensen op het verkeerde been aan het zetten?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:53 schreef DR34M3R het volgende:
Dus toch! Je maakte me aan mezelf aan het twijfelen
37? is dat geen vreemd aantal uren/week?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:41 schreef Howl het volgende:
Oh, en er lag gisteren een brief van mijn werkgever in de bus. Mijn aanvraag om 37 uur i.p.v. 40 uur te gaan werken is goedgekeurd.
Ik zat te twijfelen tussen 36 en 38. Dus het werd 37.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:46 schreef Garisson72 het volgende:
37? is dat geen vreemd aantal uren/week?
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:51 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen tussen 36 en 38. Dus het werd 37.
tentamens gingen lekkerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
D_H hoe ging je tentamen?
Moggu en zo weer weg
Mooi zo D_H!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
tentamens gingen lekker
nu een leuk muziekje op en dan straks de motor op. hoop dat het lukt met de enkel.
't Is een goede manier om dat kwartiertje extra, wat er vaak toch wel insluipt, toch uitbetaald te krijgen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:51 schreef Howl het volgende:
Ik zat te twijfelen tussen 36 en 38. Dus het werd 37.
Rare naam voor een motor - "enkel".quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:56 schreef Den_Haag het volgende:
tentamens gingen lekker
nu een leuk muziekje op en dan straks de motor op. hoop dat het lukt met de enkel.
een leuk setje halen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goed zo D_H
Ik hoop dat ex de kindjes iets eerder komt halen (kwartiertje ofzo ), dan kan ik nog heeeeeeel even de stad in
dawg!quote:
Toen ik om acht uur mijn pillen ging slikken werd ik bijna verblind door de zon, maar dat was dus vanmorgen vroeg.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
dawg!
Mijn trouwe teammaatHoe is het op deze (kijkt even) zonnige dag?
Goed goed! Ik heb mijn portie pillen ook alweer opquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Toen ik om acht uur mijn pillen ging slikken werd ik bijna verblind door de zon, maar dat was dus vanmorgen vroeg.
Alles goed?
Gewoon bier, dan komt het goed.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed goed! Ik heb mijn portie pillen ook alweer op(vitaminepilletje
)
Vanavond naar een vriend. Hij wil mijn en zijn verjaardag samen vieren zegt hij net. En met een thema feest. Kan leuk zijn maar ook echt heel erg slecht.
Oh ja.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lol, neen.Was iig niet mijn bedoeling.
Zwemshorts voor de jongens, met de jongens dus.
Geen flauw idee, dus als mensen ideeen hebben zijn ze welkomquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Gewoon bier, dan komt het goed.
Maar tof toch, dat ie het samen met jou wil vieren. Wat voor thema?
"Brazilian Carnaval!"quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen flauw idee, dus als mensen ideeen hebben zijn ze welkom
En mijn vrolijke bui is niet meer
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Hier goed, en half doof nog.
Met jou? Weer wat lekkerder in je vel?
I know. Sorryquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:53 schreef Howl het volgende:
[..]
Ha, die Tegan. Je hebt lang je gezicht hier niet laten zien.
Mooi. Komt wel weer.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Het is goed nu, maar nog niet geweldig
.
Heb weer zin om te gaan studeren enzo. Duurt allemaal alleen nog zo lang.
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:52 schreef dawg het volgende:
[..]
"Brazilian Carnaval!"
Geef het nog een week. Als de zon hier weer gaat schijnen, een tijdje.
Probably not. Ben er nog niet helemaal uit, dus het zou wel kunnen. Hoewel ik dolgraag in Tilburg blijf, denk ik echt dat de Economie niets voor mij is. Wil meer het Wiskunde ervan. Wil binnekort wat open dagen doen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Mooi. Komt wel weer.
Wat ga je nu doen? Toch weer Econometrie?
Zoiets heeft tijd nodig. Fijn om te horen dat het weer wat beter met je gaat.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:56 schreef Tegan het volgende:
. Het is goed nu, maar nog niet geweldig
.
Heb weer zin om te gaan studeren enzo. Duurt allemaal alleen nog zo lang.
I know. Sorry. Had wel goede redenen
.
te lang geslapen misschien of je moet ongesteld wordenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:07 schreef Nouk84 het volgende:
Knallende koppijn hier, en ik heb niet eens gedronken gisteren en lag er redelijk op tijd in enz..
Nope en nope..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
te lang geslapen misschien of je moet ongesteld worden
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:02 schreef MNR het volgende:
God, wat ben ik moe van het shoppen![]()
![]()
En de kaarten voor PP gehaald
Nog iets leuks gekocht naast dat kaartje voor pinkpop?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:02 schreef MNR het volgende:
God, wat ben ik moe van het shoppen![]()
![]()
En de kaarten voor PP gehaald
Ik kan er helaas niet mee zitten dat ik jou tegenval. Ik ben gewoon mijquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen pinkpop, vind het alleen 3x niks.
En valt me weer een beetje tegen van je
Jups! 2 Rokjes en een nieuwe trui. Nog wat make-up en dat was het volgens mij welquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog iets leuks gekocht naast dat kaartje voor pinkpop?
Kijk aan!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:23 schreef Ludootje het volgende:
Mogguh!
Zo, met een beetje mazzel naar Trance Energy vanaaf
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Jups! 2 Rokjes en een nieuwe trui. Nog wat make-up en dat was het volgens mij wel
Hoe is het verder met jou Tijn?
Hij is tof.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 15:28 schreef vencodark het volgende:
Ik kom ff mijn nieuwe usericon showen.
Hakkûh oh wacht dat is een gabber. Niet vergeten je pilletje in te nemen he.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:23 schreef Ludootje het volgende:
Mogguh!
Zo, met een beetje mazzel naar Trance Energy vanaaf
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:28 schreef vencodark het volgende:
Met mij is alles goed. Lekker niks aan het doen vandaag. Net even mijn cd collectie van een chaos naar een systematische chaos gebracht.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Jups! 2 Rokjes en een nieuwe trui. Nog wat make-up en dat was het volgens mij wel
Hoe is het verder met jou Tijn?
Leuk plaatje.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:28 schreef vencodark het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |