Nope en nope..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
te lang geslapen misschien of je moet ongesteld worden
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:02 schreef MNR het volgende:
God, wat ben ik moe van het shoppen![]()
![]()
En de kaarten voor PP gehaald
Nog iets leuks gekocht naast dat kaartje voor pinkpop?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:02 schreef MNR het volgende:
God, wat ben ik moe van het shoppen![]()
![]()
En de kaarten voor PP gehaald
Ik kan er helaas niet mee zitten dat ik jou tegenval. Ik ben gewoon mijquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen pinkpop, vind het alleen 3x niks.
En valt me weer een beetje tegen van je
Jups! 2 Rokjes en een nieuwe trui. Nog wat make-up en dat was het volgens mij welquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog iets leuks gekocht naast dat kaartje voor pinkpop?
Kijk aan!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:23 schreef Ludootje het volgende:
Mogguh!
Zo, met een beetje mazzel naar Trance Energy vanaaf
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Jups! 2 Rokjes en een nieuwe trui. Nog wat make-up en dat was het volgens mij wel
Hoe is het verder met jou Tijn?
Hij is tof.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 15:28 schreef vencodark het volgende:
Ik kom ff mijn nieuwe usericon showen.
Hakkûh oh wacht dat is een gabber. Niet vergeten je pilletje in te nemen he.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:23 schreef Ludootje het volgende:
Mogguh!
Zo, met een beetje mazzel naar Trance Energy vanaaf
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:28 schreef vencodark het volgende:
Met mij is alles goed. Lekker niks aan het doen vandaag. Net even mijn cd collectie van een chaos naar een systematische chaos gebracht.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Jups! 2 Rokjes en een nieuwe trui. Nog wat make-up en dat was het volgens mij wel
Hoe is het verder met jou Tijn?
Leuk plaatje.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:28 schreef vencodark het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |