Kate Perry. Maar de rest opzich wel leuk alleen niet mij smaak.quote:
Nog niet.quote:
Wat wil je met die informatie doen dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je helemaal niet onschuldig en lief. Oke goed dat ik dat weet.
Als ik zulke muziek een hele avond/nacht moet aanhoren zou ik ook drugs nodig hebben.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, dat kan sowieso wel. Er valt altijd wel een reden of excuus te bedenken.
Opschrijven in mijn boek dat ik over Fok! ga schrijven.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat wil je met die informatie doen dan?
En wat moet ik in jouw boek over Fok? Portretrecht, naamrecht, persoonrechts, privacyrecht.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Opschrijven in mijn boek dat ik over Fok! ga schrijven.
Die 3 jaar zullen inderdaad veel uitmaken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
De kans dat jij eerder rimpels krijgt dan ik is aanzienlijk groter want jij bent ouder.
Ik vind van wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die 3 jaar zullen inderdaad veel uitmaken.
In mijn boek baseer ik mijn karakters op mensen van Fok!.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
En wat moet ik in jouw boek over Fok? Portretrecht, naamrecht, persoonrechts, privacyrecht.
Techno!quote:
Ik sliep om half 3 nog nietquote:
Dus tegen de tijd dat ik oud en grijs ben jij nog een jonge godin zeker.quote:
Hoiquote:
Venco welquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus tegen de tijd dat ik oud en grijs ben jij nog een jonge godin zeker.
Ik zal er iig mijn best voor doen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus tegen de tijd dat ik oud en grijs ben jij nog een jonge godin zeker.
Emoquote:
Plastiche chirugie doet wonderen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zal er iig mijn best voor doen.
Goede instelling. Gezond leven wil ook wel eens helpen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is niet je best doen.Dat is kopen.
![]()
Nee, jong van geest.en daardoor jong uiterlijk.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |