http://www.djguide.nl/nieuws.p?id=6729quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hakkûh oh wacht dat is een gabber. Niet vergeten je pilletje in te nemen he.
Het is trance, geen gabber, dus er valt weinig the hakkûh.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:32 schreef tijnbrein het volgende:
Hakkûh oh wacht dat is een gabber. Niet vergeten je pilletje in te nemen he.
Zeg mij dat het niet waar is.quote:
Dus? Dat betekend toch niet dat je geen drugs kan gebruiken als je dat wilt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
http://www.djguide.nl/nieuws.p?id=6729
Weet ik.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is trance, geen gabber, dus er valt weinig the hakkûh.
quote:
Heyquote:
Hey Technoquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:28 schreef Techno het volgende:
Hola singles.
Nog spannende ontwikkelingen hier?
Hehe, goed bezigquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met mij is alles goed. Lekker niks aan het doen vandaag. Net even mijn cd collectie van een chaos naar een systematische chaos gebracht.
Men kan niet altijd lief zijn he. En ik ben het al zo vaak. Ik heb ook weleens behoefte aan afwisseling.quote:
Inderdaad. Ik was soms wel 10 minuten aan het zoeken naar een bepaalde cd.quote:
Maar dat zijn wij hier helemaal niet gewend van jou.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Men kan niet altijd lief zijn he. En ik ben het al zo vaak. Ik heb ook weleens behoefte aan afwisseling.
Potverdrie. Ik zit de hele tijd te kijken naar dat irritantje beschadiginkje (das geen woord) op/in mijn beeldscherm.![]()
Hoezo ben je niet gewend dat ik lief ben?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dat zijn wij hier helemaal niet gewend van jou.
hahahahahahquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Men kan niet altijd lief zijn he. En ik ben het al zo vaak. Ik heb ook weleens behoefte aan afwisseling.
Potverdrie. Ik zit de hele tijd te kijken naar dat irritantje beschadiginkje (das geen woord) op/in mijn beeldscherm.![]()
Nopequote:
Juist wel lief en onschuldig. En dan ineens doe je het tegen overgestelden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoezo ben je niet gewend dat ik lief ben?
Lief en onschuldig.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Juist wel lief en onschuldig. En dan ineens doe je het tegen overgestelden.
Gewoon, overhyped, matige bands.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik kan er helaas niet mee zitten dat ik jou tegenval. Ik ben gewoon mij
Muziek is voor mij passie, muziek kan soms heel goed dingen verwoorden.
Maarre... hoezo vind je het 3x niets? Behalve dat ik van lees dat je het niets vindt, kan ik niet duidelijk achterhalen wat je er niets van vindt.
Je neusquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lief en onschuldig.Jaaa, absoluut.
![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je neus
En die streep op je voorhoofd![]()
Onee rimpels
Dus eigenlijk ben je helemaal niet onschuldig en lief. Oke goed dat ik dat weet.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lief en onschuldig.Jaaa, absoluut.
![]()
Mja, dat kan sowieso wel. Er valt altijd wel een reden of excuus te bedenken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:38 schreef tijnbrein het volgende:
Dus? Dat betekend betekent toch niet dat je geen drugs kan gebruiken als je dat wilt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |