Ervaring mee?quote:
Dat is vaak de key. En goede genen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede instelling. Gezond leven wil ook wel eens helpen.
Niet persoonlijk, maar als je al die strakgetrokken gezichten en neppe tieten e.d. van verlepte celebrities ziet.... niet echt fraai danwel een verbetering naar mijn mening.quote:
Hoiquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:11 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb liggen slapen en dacht toen ik wakker werd: Hé, mijn hoofdpijn is weg.. 5 minuten later dacht ik: Hé, toch niet..
Het is vaak afschuwelijk. Ik begrijp ook niet dat die mensen serieus denken dat ze er jonger en mooier uitziet. Een vrouw van 40 + moet er niet uitzien als 25. Dat niemand dat begrijpt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet persoonlijk, maar als je al die strakgetrokken gezichten en neppe tieten e.d. van verlepte celebrities ziet.... niet echt fraai danwel een verbetering naar mijn mening.
Mja, dat is wel een beetje minder dat beleid van vandaag de dag. Ik ben betere tijden gewend.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:10 schreef Ludootje het volgende:
Ik krijg gewoon bijna de neiging om 0900-8844 te bellen en te vragen hoe zero-tolerance ze vanavond gaan zijn
Daar komen ze helemaal niet met een mes in de buurt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:12 schreef automatic_ het volgende:
Stiekem wilde ik weleens grotere tieten hebben/laten zetten![]()
Ik heb gehoord dat tot 5 gram hennep wel getolereerd wordt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, dat is wel een beetje minder dat beleid van vandaag de dag. Ik ben betere tijden gewend.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is vaak afschuwelijk. Ik begrijp ook niet dat die mensen serieus denken dat ze er jonger en mooier uitziet. Een vrouw van 40 + moet er niet uitzien als 25. Dat niemand dat begrijpt.
Noukquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:11 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb liggen slapen en dacht toen ik wakker werd: Hé, mijn hoofdpijn is weg.. 5 minuten later dacht ik: Hé, toch niet..
Je had toch B of C? Groot zat.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:12 schreef automatic_ het volgende:
Geen idee. Geen ervaring met dat nummer.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:14 schreef Ludootje het volgende:
Ik heb gehoord dat tot 5 gram hennep wel getolereerd wordt.
Zouden ze me iets kunnen maken als ik opbelde en het vroeg?
* knijp *quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar komen ze helemaal niet met een mes in de buurt.![]()
Die is gewoon eng.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Om even een voorbeeld te nemen.
Moet het hier ergens over gaan dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:09 schreef Kuwaro het volgende:
zo Ik ook weer aanwezig
![]()
En waar hebben jullie over?
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, heb de botte scheermesjes al liggen hier
Ik spreek je wel als je een jaar of 40 bent.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is vaak de key. En goede genen.
Maar voorlopig ben ik nog niet oud en versleten maar jong en fit.Nah ja, semi-fit.
Zulk soort gedachtes heeft iedereen toch wel eens.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:12 schreef automatic_ het volgende:
Ze kunnen je hooguit traceren en met een M.E. team je huis binnenvallen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat tot 5 gram hennep wel getolereerd wordt.
Zouden ze me iets kunnen maken als ik opbelde en het vroeg?
Dan zou ik wel een Lemming Award + Internet Hero Award winnen!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze kunnen je hooguit traceren en met een M.E. team je huis binnenvallen.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:15 schreef vencodark het volgende:
Die is gewoon eng.
Net als Marijke Helwegen etc etc.
Als 'rijpe' vrouw (wat ik een verschrikkelijke term vindt, maar toch) moet je gewoon er goed en gezond uitzien. Misschien 5 jaar jonger dan je bent enzo maar niet 15! Dan heb je pas winst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |