Owww, kinky.. doet ook maar een CC dan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:42 schreef DR34M3R het volgende:
LOL
Je gaat naaktfoto's pm'en?
Mag ik dan op de cc?
Oh... Dan moet ik het toch écht even gaan uitzoeken bij hemquote:
soms heb ik wel eens van die dagen dat ik bankhangen wel lekker vind, maar dan niet een hele dagquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oeh, ff kijken welke associatie ik daarbij heb.
Niets liever dan alleen bankhangen. Vooral geen andere mensen meeten en al helemaal niet met vreemden willen praten. Geen of een belabberd gevoel voor humor. Zoiets.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat snap ik, vandaar dat ik je citeerde.
Mja, dat is hij niet zoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik pas heul niet bij D_H! Ik val op verlegen
Match!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:44 schreef Ripley het volgende:
Euj, jij woont in Zeeland!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
soms heb ik wel eens van die dagen dat ik bankhangen wel lekker vind, maar dan niet een hele dag, slechts 's avonds of zo.
meeten wil ik wel, maar ik kan de tijd er niet echt voor vindenDat is meestal het probleem en ik woon te ver weg.
Als een vreemde met mij begint te praten, dan kan ik daar wel mee praten, maar stap niet zomaar op een vreemd iemand af om daar eens mee te praten
En humor heb ik wel, vind ik zelfBen zelf niet goed in grappen maken enzo, ben meer van de gevatte/dubbelzinnige opmerkingen.
stuur maar eerst jouw collectie doorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Je gaat naaktfoto's pm'en?
Mag ik dan op de cc?
Jij bent ook niet verlegen; e-playerquote:
Nee, hij's een casanova iddquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij bent ook niet verlegen; e-player
kan doen alsofquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het hoeven ook geen moppen te zijn, die oneliners doen het vaak nog veel beter!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
soms heb ik wel eens van die dagen dat ik bankhangen wel lekker vind, maar dan niet een hele dag, slechts 's avonds of zo.
meeten wil ik wel, maar ik kan de tijd er niet echt voor vindenDat is meestal het probleem en ik woon te ver weg.
Als een vreemde met mij begint te praten, dan kan ik daar wel mee praten, maar stap niet zomaar op een vreemd iemand af om daar eens mee te praten
En humor heb ik wel, vind ik zelfBen zelf niet goed in grappen maken enzo, ben meer van de gevatte/dubbelzinnige opmerkingen.
Mijn excuses meneer de E-player!quote:
Hehequote:
Bij deze nog een keer;quote:
ja, succes D_H!quote:
Ben wel van de oneliners, heb ik denk ik van mijn vader, die heeft dat ook.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het hoeven ook geen moppen te zijn, die oneliners doen het vaak nog veel beter!
Een leuke full time baan hebbenquote:En vertel eens. Wat voor niet-saaie dingen doe je dan wel?
Jemie... werk je daar geheel vrijwillig?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een leuke full time baan hebben(aan de overkant)
Daar kenden ze mijn reputatie nog nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie... werk je daar geheel vrijwillig?
Ik ben voor mijn stage veel aan de overkant geweest, maar ik vond het niet zo leuk![]()
Ojee, wat voor reputatie heb je dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kenden ze mijn reputatie nog niet![]()
![]()
En hebben ze me aangenomen. En het is mijn eerste baantje sinds mijn afstuderen. Dus zolang ik het daar naar mijn zin heb, ga ik nog niet iets anders zoeken.
Ik ga proberen te doen wat jij vaak doet...quote:
Laat gaan slapen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:56 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga proberen te doen wat jij vaak doet...
Dat weet ik ook nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ojee, wat voor reputatie heb je dan?
sowieso zit er een verschil met de reserve-Belgenquote:Naja, dat is ook zoIs gewoon een mentaliteitsverschil als je vanuit Brabant komt
Ja, dat zeg ik nu heel stoer, maar dat ga ik toch niet volhoudenquote:
Ach, je hebt nu een baan en voorlopig niet opgevenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nietMaar kon geen baan vinden hier
Ja, dat is ook zoquote:sowieso zit er een verschil met de reserve-Belgen
Een baan aan de overkant? Leg uit? Wat doe je dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben wel van de oneliners, heb ik denk ik van mijn vader, die heeft dat ook.
Iemand daar een beetje de kast mee opjagen
[..]
Een leuke full time baan hebben(aan de overkant)
Voor de rest doe ik niet zo heel veel bijzonders in mijn vrije tijd sport of game ik. En dat vind ik niet saai om te doen, waar anders wellicht die mening niet toebedeeld hebben. Maar dat is dat hun probleem.![]()
En watvoor niet-saaie dingen doe jij?
Ik heb iets van 25 uur geslapen deze week?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:58 schreef automatic_ het volgende:
Ja, dat zeg ik nu heel stoer, maar dat ga ik toch niet volhouden
Ja, dat bedoel ik... Ik veeél meer!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb iets van 25 uur geslapen deze week?
Wat bezoek je in het theater?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Een baan aan de overkant? Leg uit? Wat doe je dan?
Ik doe weer andere dingen die ik niet saai vind. Waar anderen ook weer anders over zullen denken. Op zijn tijd eens stappen, of naar het theater, lange fietstochten maken, knuffelen, zwemmen, muziek luisteren (en meeblèren, tot groot verdriet van iedereen binnen gehoorafstand). Plagen, kletsen, en knuffelen ja, ik weet dat ik die al gehad had. Belastingaangiftes invullen, chatten, dromen.. en ongetwijfeld vergeet ik nog van alles.
24 sinds een maandje, maar ik word altijd een jaar of 3, 4 of soms wel 5 jaar jonger geschatquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ach, je hebt nu een baan en voorlopig niet opgeven
Hoe oud ben je eigenlijk?
aha, werk nu in Terneuzen.quote:[..]
Ja, dat is ook zoIk zat in Terneuzen en in Sluiskil.
Ik heb niet zoveel slaap nodig denk ik? Als ik meer dan 7 uur slaap, dan heb ik sowieso de hele dag koppijn. Gemiddeld slaap ik ongeveer 5 uur per nacht. >_<quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:00 schreef automatic_ het volgende:
Ja, dat bedoel ik... Ik veeél meer!
Hoe komt het dat je zo weinig hebt geslapen?
Hehe.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
24 sinds een maandje, maar ik word altijd een jaar of 3, 4 of soms wel 5 jaar jonger geschat
Precies over een half jaar word ik 22quote:En hoe jong ben jij? ja, ik weet het, dat hoor je niet te vragen aan een dame![]()
Oké dan, gezellig door de tunnelquote:aha, werk nu in Terneuzen.
Jemie, dat is wel een feest bij jou in bed dan...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel slaap nodig denk ik? Als ik meer dan 7 uur slaap, dan heb ik sowieso de hele dag koppijn. Gemiddeld slaap ik ongeveer 5 uur per nacht. >_<
Ik werk bij een bedrijf dat de administratie verzorgd voor scholen, zowel PO als VO. Hier werk ik bij financiële zaken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Een baan aan de overkant? Leg uit? Wat doe je dan?
belastingaangifte?quote:Ik doe weer andere dingen die ik niet saai vind. Waar anderen ook weer anders over zullen denken. Op zijn tijd eens stappen, of naar het theater, lange fietstochten maken, knuffelen, zwemmen, muziek luisteren (en meeblèren, tot groot verdriet van iedereen binnen gehoorafstand). Plagen, kletsen, en knuffelen ja, ik weet dat ik die al gehad had. Belastingaangiftes invullen, chatten, dromen.. en ongetwijfeld vergeet ik nog van alles.
alvast gefeliciteerdquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Precies over een half jaar word ik 22
quote:[..]
Oké dan, gezellig door de tunnel
Dankje!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
alvast gefeliciteerdKan ik het iig niet vergeten.
Ja, dat geloof ik wel! Ik heb daar mijn eerste bon gekregen voor te hard rijdenquote:Maar de route heb ik nu wel een beetje gezien, gelukkig ka ik wel prima slapen in de bus
Hmm, mja daar doe ik maar geen uitspraken over.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:04 schreef automatic_ het volgende:
Jemie, dat is wel een feest bij jou in bed dan...![]()
Haha. Nee, ik heb wel rond de 7 uur nodig. Als ik een paar dagen achter elkaar weinig slaap, dan moet ik het op den duur inhalen
Ik begin netquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik... Ik veeél meer!
Hoe komt het dat je zo weinig hebt geslapen?
[..]
Wat bezoek je in het theater?
Heyquote:
Jammer...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, mja daar doe ik maar geen uitspraken over.
Niet zo'n last van. En inhalen kan niet, dat schijnt een fabeltje te zijn.
Als je wilt zoek ik het wetenschappelijk onderzoek er wel bij.
Musicalsquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik begin net
Ben een paar keer bij cabaretiers geweest, een keer naar een avond met Ierse zang en dans, erg gezellig overigens, hoewel het mijn soort muziek niet echt is, volgende week naar een percussiegroepachtig iets. Ik wil ook nog wat musicals bezoeken, en moderne dans en zo. Lekker van alles wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |