quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:25 schreef Den_Haag het volgende:
en aan wie kunnen we jou na eens koppelen Ripley?
ben ik altijdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo nieuwsgierig?![]()
Heb ik nooit zo gemerkt eigenlijkquote:
Nee, ik heb hele andere dingen gemerktquote:
Sorry.. had ik dat niet mogen zeggen?quote:
Ik heb weleens met DH gebeld, maar dat is al heul lang geledenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Sorry.. had ik dat niet mogen zeggen?
Rip, noteer je dat even?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:29 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb weleens met DH gebeld, maar dat is al heul lang geleden
Bellen is niet lijstwaardig zei jij netquote:
Ik vind jullie wel een leuk stel bij elkaar eigenlijk. Zoals ik jullie zie op fok.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
toen ik nog tijd hadquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:30 schreef automatic_ het volgende:
Bellen is niet lijstwaardig zei jij net
quote:
Oke, mag ik uitleg? Hahaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik vind jullie wel een leuk stel bij elkaar eigenlijk. Zoals ik jullie zie op fok.
"Hoi, ik rij nu voorbij je afslag! Ja ik ben er voorbij!"quote:
Ik mis de koppeling evne? Als jij het was, dan mocht het op het lijstje?quote:
enquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
"Hoi, ik rij nu voorbij je afslag! Ja ik ben er voorbij!"
Ja, die ookquote:
Weet ik niet. Gewoon een gevoel. Alsof jullie op eenzelfde golflengte zitten zeg maar.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, mag ik uitleg? Haha
Bedoel; hoe kom je daar nu bij?
Ik heb hem al heel lang niet gesproken - maar goed; heb wel een speciaal plekje in zijn fotoboek.. Hmm...
Rip dacht dat je met mij belde.. maar het is D_H.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:32 schreef automatic_ het volgende:
Ik mis de koppeling evne? Als jij het was, dan mocht het op het lijstje?
quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:33 schreef Techno het volgende:
Rip dacht dat je met mij belde.. maar het is D_H.
Ja, maar ik heb eerlijk toegegeven dat ik D_H al heel lang niet meer heb gesproken, dus hij was het niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Rip dacht dat je met mij belde.. maar het is D_H.
Ligt er aan. Ben jij saai?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is hier nog iets te beleven? Of kan ik beter gaan slapen![]()
Oke, wat apartquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Weet ik niet. Gewoon een gevoel. Alsof jullie op eenzelfde golflengte zitten zeg maar.
Klinkt afgezaagd, maar komt nog het meest in de buurt denk ik.
jij bent ook geweldig hoorde ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, wel aan Isa ja. Maar die is ook geweldig
quote:
Pm nou! alleen voor de rust van mijn geest???quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb eerlijk toegegeven dat ik D_H al heel lang niet meer heb gesproken, dus hij was het niet.
Ik denk dat hij mij voor van alles en nog wat uitmaakt als ik hem 's nachts ga bellen...
Schatje, het is niet boeiend... Het was maar bellenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Pm nou! alleen voor de rust van mijn geest???
Dan kun je helemaal wel PM-en. Schatjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Schatje, het is niet boeiend... Het was maar bellen
Het is een geheimpje dotjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan kun je helemaal wel PM-en. Schatje
Oeh, ff kijken welke associatie ik daarbij heb.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ligt er aan. Wat versta jij onder saai.
check je inbox als je zo nodig pm's wilquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan kun je helemaal wel PM-en. Schatje
Daar gata het niet om, ik wil onthullende Pms gekquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
check je inbox als je zo nodig pm's wil
My type of girl.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:38 schreef DR34M3R het volgende:
Niets liever dan alleen bankhangen. Vooral geen andere mensen meeten en al helemaal niet met vreemden willen praten. Geen of een belabberd gevoel voor humor. Zoiets.
Ik voel mij opeens niet meer saaiquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oeh, ff kijken welke associatie ik daarbij heb.
Niets liever dan alleen bankhangen. Vooral geen andere mensen meeten en al helemaal niet met vreemden willen praten. Geen of een belabberd gevoel voor humor. Zoiets.
zullen we dan iets te onthullen creeren?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar gata het niet om, ik wil onthullende Pms gek
Ja dat zeg ik dus. Dat was mijn definitie van saai mop.quote:
LOLquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zullen we dan iets te onthullen creeren?
Dat snap ik, vandaar dat ik je citeerde.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:41 schreef DR34M3R het volgende:
Ja dat zeg ik dus. Dat was mijn definitie van saai mop.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:42 schreef automatic_ het volgende:
Dreamer, volgens mij haalde je mij en Ripley door elkaar - die bij D_H past
Ik pas heul niet bij D_H! Ik val op verlegenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:42 schreef automatic_ het volgende:
Dreamer, volgens mij haalde je mij en Ripley door elkaar - die bij D_H past
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |