Ja... Deze week nog maar een keer doenquote:
Tof, zit hij ook op FOK?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:55 schreef automatic_ het volgende:
Ja... Deze week nog maar een keer doen
Is dit lijstje waardig denk je....?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, dan wil Ripley vast updates van je voor haar lijstje![]()
Ja, ik weet het ook niet...quote:
You tell mequote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dit lijstje waardig denk je....?
Ik weet Rip's criterea niet precies, wel dat ze uber nieuwsgierig is.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:01 schreef automatic_ het volgende:
Ja, ik weet het ook niet...
Vind jij het lijstje-waardig dat ik heel lang met iemand aan de telefoon heb gehangen?:
Maar dan wil ze ook weten wie het was... Dat moet ik eerst aan hem vragen, of ik dat mag zeggenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik weet Rip's criterea niet precies, wel dat ze uber nieuwsgierig is.
Ik ben discreet hoor!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar dan wil ze ook weten wie het was... Dat moet ik eerst aan hem vragen, of ik dat mag zeggen
Ja, dat zeggen ze allemaalquote:
Wanneer was de eerste publicatie ook alweer Rip?quote:
Dankje Belsquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wanneer was de eerste publicatie ook alweer Rip?
Heb ik ooit mijn lijstjes onthuld?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wanneer was de eerste publicatie ook alweer Rip?
Ach ik bedoelde het als grapje, maar ik denk dat iedereen nu wel weet dat vrijwel elke scharrel op fok binnen enkele weken bekend is dus geheimhouding hier heeft een beperkte houdbaarheidquote:
Ik vind dat ik bepaalde dingen goed geheim kan houdenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach ik bedoelde het als grapje, maar ik denk dat iedereen nu wel weet dat vrijwel elke scharrel op fok binnen enkele weken bekend is dus geheimhouding hier heeft een beperkte houdbaarheid
Wat een gelul, als je alletwee je kwek houdt komt niemand er achter hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach ik bedoelde het als grapje, maar ik denk dat iedereen nu wel weet dat vrijwel elke scharrel op fok binnen enkele weken bekend is dus geheimhouding hier heeft een beperkte houdbaarheid
Maar als ik jou lijstjes zou PM-en was ik het niet meer he!quote:
Mja inderdaadquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat een gelul, als je alletwee je kwek houdt komt niemand er achter hoor
PM'en is toch discreet?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:13 schreef Ripley het volgende:
Maar als ik jou lijstjes zou PM-en was ik het niet meer he!
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja inderdaad
En je moet geen hints gaan geven etc.
Haha oke. Maar goed; ik hoef het niet zo te delen met mensen - buiten hemquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee. Maar je kan mij wel PM-en zonder enig risico. For goodness sake mensen, ik heb een vriendin en een vriend van me aan elkaar gekoppeld en was een jaar lang de enige die dat wist
Tof!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:18 schreef Ripley het volgende:
Nee. Maar je kan mij wel PM-en zonder enig risico. For goodness sake mensen, ik heb een vriendin en een vriend van me aan elkaar gekoppeld en was een jaar lang de enige die dat wist
Dat lijkt me niet echt lijstwaardig dan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:22 schreef automatic_ het volgende:
Het was, tot nu toe, alleen maar bellen hoor!
Geen geneuk
Techno? Wie is dat?quote:
Ja, jij dacht misschien dat het lijstwaardig wasquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt lijstwaardig dan.
en aan wie kunnen we jou na eens koppelen Ripley?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo nieuwsgierig?quote:
PM nou maar gewoon, mutsquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Techno? Wie is dat?
En niet gaan vissen, want ik ga toch geen ja of nee zeggen
[..]
Ja, jij dacht misschien dat het lijstwaardig was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |