Mja, ik volg dat celebrity gebeuren niet echt, dus hier wat random geGoogle.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:53 schreef Bengeltje het volgende:
Wat voor type vind jij wel iets.zoekende tussen de "beroemdheden".
O, die vind ik niet zo mooiquote:
Lees ze en veel plezier morgen! Ik hoop dat je ex er morgen uit tijd isquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, die vind ik niet zo mooi
En nu ga ik, lezen, op tijd naar bed, zodat het snel morgen is
Slaap lekker alvast JB.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jeri valt daar wel heel erg op, tussen die andere vrouwen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, ik volg dat celebrity gebeuren niet echt, dus hier wat random geGoogle.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Jerry natuurlijk
[ afbeelding ]
Welterusten alvast en een fijn weekend.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, die vind ik niet zo mooi
Ja, inderdaad. Maar ik vind haar vooral leuk in Star Trek zèlf.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:08 schreef Bengeltje het volgende:
Jeri valt daar wel heel erg op, tussen die andere vrouwen.![]()
Die borsten!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:08 schreef Bengeltje het volgende:
Jeri valt daar wel heel erg op, tussen die andere vrouwen.![]()
Het was sterker dan ik...quote:
Waarom vind je dat?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:14 schreef Techno het volgende:
Overigens is dit wel een erg onflatteuze foto Air.
Door dat strakke pakje?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar ik vind haar vooral leuk in Star Trek zèlf.
quote:
Haar haar zit warrig (als je goed kijkt) en ze staat nogal 'ongelukkig'. Weet even geen betere omschrijving.quote:
Nee, dit was puur hormonaal!quote:
Ze kan het hebben...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:18 schreef Techno het volgende:
Haar haar zit warrig (als je goed kijkt) en ze staat nogal 'ongelukkig'. Weet even geen betere omschrijving.
Neequote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, gewoon het hele personage wat ze neerzet. Ze heeft gewoon iets in die serie.
Natalie!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:21 schreef robbolo het volgende:
Gaat t over mooie vrouwen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze mag wel iets meer babyvet, zeg maar. Ze is niet lelijk, alleen wel heel erg mager.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:21 schreef robbolo het volgende:
Gaat t over mooie vrouwen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Succes voor morgen!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:24 schreef Den_Haag het volgende:
terug van tentamen. ging wel redelijk. marketing is niet echt mijn ding. morgen finance II
pijnlijk maar wel iets beter. heb mijn motorschoenen aan om te zorgen dan mijn enkel niet kan bewegen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Succes voor morgen!
Hoe is het met je enkel?
Okequote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
pijnlijk maar wel iets beter. heb mijn motorschoenen aan om te zorgen dan mijn enkel niet kan bewegen.
Iemand heeft mij deze week tot diep in de nacht wakker gehoudenquote:
En dat terwijl je deze week kon uitslapen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:44 schreef automatic_ het volgende:
Iemand heeft mij deze week tot diep in de nacht wakker gehouden
Ja.... die persoon die mij wakker hield niet... Hihiquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:47 schreef Techno het volgende:
[..]
En dat terwijl je deze week kon uitslapen.
Een beetje de boel wakkerschudden dan maar.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:44 schreef Belsezar het volgende:
Gaat weer hard hier zeg, lijkt wel een SR-71 Blackbird
Oh, is dat zo?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:48 schreef automatic_ het volgende:
Ja.... die persoon die mij wakker hield niet... Hihi
Ja... Maar hij zei dat hij het wel gezellig vond, dus dat scheelt weerquote:
Dat is mooiquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:50 schreef automatic_ het volgende:
Ja... Maar hij zei dat hij het wel gezellig vond, dus dat scheelt weer
Hoi Dreamer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |