zegquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat is ws naast zingen het enige dat ze kan
dat valt onder hetzelfde kopje als 'naast zingen'quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zeg
onderschat haar even niet!
ze kan ook sexy dansen!
Wow, dan kan ze al 3 dingen...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zeg
ze kan ook sexy dansen!
Geen dankquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:00 schreef Belsezar het volgende:
Prachtig dames, hoe jullie dat topic hebben volgekletst, leuk leesvoer tussen het snacken door
Wie?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
zeg
ze kan ook sexy dansen!
Die heeft goeie jopen.quote:
vin het wel mee vallenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft goeie jopen.Ze is alleen wat dikjes nu...
Bij vrijwillige seks?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:05 schreef Pompiedompie het volgende:
Wat betekend het als een meisje begint te huilen na de seks?
Dat bedoel ik, mannen maakt het niet uit dat ze dom is, die kijken niet zo diepquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft goeie jopen.Ze is alleen wat dikjes nu...
Nou ja, dat bedoel ik ook eigenlijk...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:06 schreef rhubarbje het volgende:
vin het wel mee vallen
ze moet alleen niet zich nog in de kleren proberen te proppen die ze eerst wel aan kon
Bij mij dat ik het fijn vondquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:05 schreef Pompiedompie het volgende:
Wat betekend het als een meisje begint te huilen na de seks?
Ja, best veelquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, mannen maakt het niet uit dat ze dom is, die kijken niet zo diep
Geen idee hoe ze nu is, is ze dikker geworden ja?
Oke, dan zal ze het wel fijn gevonden hebbenquote:
Dat hangt van het doel af. Echt intelligent komt ze niet over, maar voor een potje fysiek ganzenborden maakt dat niet uit!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat bedoel ik, mannen maakt het niet uit dat ze dom is, die kijken niet zo diep
Ze draagt verkeerde kleren voor haar figuur begrijp ik net.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Geen idee hoe ze nu is, is ze dikker geworden ja?
Dat zeg ik, en dat zou voor mij dus wel uitmakenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt van het doel af. Echt intelligent komt ze niet over, maar voor een potje fysiek ganzenborden maakt dat niet uit!
Dat, of het was haar meest beroerde ervaring tot nu toe.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:08 schreef automatic_ het volgende:
Oke, dan zal ze het wel fijn gevonden hebben
Wát?!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, dan zal ze het wel fijn gevonden hebben
Ik heb het nog nooit gedaan eigenlijk.
nou ja ik heb ook maar een foto van haar gezien sinds ze steviger isquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt van het doel af. Echt intelligent komt ze niet over, maar voor een potje fysiek ganzenborden maakt dat niet uit!
[..]
Ze draagt verkeerde kleren voor haar figuur begrijp ik net.
Ik moest aan Britney Spears denken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, dat bedoel ik ook eigenlijk...
Vroeger...
[ afbeelding ]
Dit is echt niet zo moeilijk te begrijpen hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:10 schreef Pompiedompie het volgende:
[..]
Wát?!
Dus huilen = het was fijn?
Ik zal jullie nooit begrijpen.
Je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:10 schreef Pompiedompie het volgende:
[..]
Wát?!
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Okee, even gekeken en op die foto die ik zag, heeft ze idd verkeerde kleren aan
Nog even wachtenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Grmbl, wat heb ik een zin in sex zeg!![]()
Ja, wat dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:13 schreef rhubarbje het volgende:
nou de kans is groter dat het wat anders betreft gok ik dat huilen maar ja
Leg het me eens uit danquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dit is echt niet zo moeilijk te begrijpen hoor
Je kan huilen van pijn, maar ook van een fijn ietsquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:10 schreef Pompiedompie het volgende:
[..]
Wát?!
Mijn ogen, wat doe je?quote:
Tranen van vreugde zeg maar!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:15 schreef automatic_ het volgende:
Je kan huilen van pijn, maar ook van een fijn iets
Ja!quote:
Misschien kwam ze voor het eerst klaar?quote:
pijn? traumaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, wat dan?
Ik heb wel een aantal keer gehuild en dat was omdat ik het zo fijn vond (Niet persé de sex, maar ook het bij hem zijn en het gevoel dat ik me helemaal kon geven zeg maar)
Hmm zou kunnen, maar lijkt me niet het geval.. Huilde jij toen je voor het eerst klaarkwam?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Misschien kwam ze voor het eerst klaar?
Ook twee wekenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
tis ook alweer even geleden hoor
Lol. Leuk dit.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn ogen, wat doe je?
Ter compensatie...
[ afbeelding ]
Das even toch?quote:
Sowieso, vrouwen die een riem, of elk ander willekeurig kledingstuk, met luipaardmotief dragen, mogen wat mij betreft direct gewurgd worden met datzelfde kledingstuk. Luipaardmotief, vreselijk...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:20 schreef Bengeltje het volgende:
Lol. Leuk dit.
[ afbeelding ]Niet echt dik maar die kleding.
Neehee, dat zeg ik ook niet, ik zeg even, als het lang was, zei ik wel langquote:
Tuurlijk weet jij dat het gat gebeuren. Kom op.. Het is Adol... Dan weet iedereen dat welquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das even toch?![]()
Maar ik zei dat ik dat hoop omdat ik er niet zomaar vanuit ga
Ehm.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tuurlijk weet jij dat het gat gebeuren. Kom op.. Het is Adol... Dan weet iedereen dat wel
laten zienquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:25 schreef automatic_ het volgende:
Hihi, iemand heeft een automatic_ tekening gemaakt![]()
Het was niet gemeen bedoeld ofzo...quote:
Ik vind haar ook wel mooi om te zien, maar die kleren kunnen nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
dat zei ik, nog steeds een mooie vrouw
laat mij maar eens met haar shoppen
op haar kosten natuurlijk
Ja hè! Ik dacht dat hij een grapje maakte, haha.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:29 schreef rhubarbje het volgende:
wow dat doet ie goed auto! ff hem een complimentje gaan geven
Die is leukquote:
Dat weet ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het was niet gemeen bedoeld ofzo...
Ik weet ook wel wat er gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tuurlijk weet jij dat het gat gebeuren. Kom op.. Het is Adol... Dan weet iedereen dat wel
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:25 schreef automatic_ het volgende:
Hihi, iemand heeft een automatic_ tekening gemaakt![]()
Dankjequote:
Hoeft ook nietquote:[..]
Dat weet ik
Zo vatte ik het ook niet op, ik wilde er gewoon niet verder op ingaan
Hehe, okequote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik weet ook wel wat er gaat gebeuren.![]()
van "mij"Ja, vond ik ookquote:[..]
Wat voor tekening? Goed getekend.![]()
Ik zie gewoon helemaal voor me hoe jij haar je bed uit schopt als ze naakt en gewillig op je ligt te wachten.quote:
Hahahaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie gewoon helemaal voor me hoe jij haar je bed uit schopt als ze naakt en gewillig op je ligt te wachten.
Is het een illusie van mij om te denken dat niet èlke man op haar zit te wachten?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie gewoon helemaal voor me hoe jij haar je bed uit schopt als ze naakt en gewillig op je ligt te wachten.
Oh, ik zou het er best op kunnen, maar het is niet het type vrouw waar ik op val.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:34 schreef AirwiN het volgende:
Er zit nog een heel grijs gebied tussen 'droomvrouw in alle opzichten' en 'leuk om een keer mee van bil te gaan'. Voor het eerste uiterste geef ik je volledig gelijk, de tweede denk ik dat er maar weinig mannen nee zullen zeggen als de gelegenheid daar is.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is het een illusie van mij om te denken dat niet èlke man op haar zit te wachten?
Mja, ik zou Bratt Pitt ook mijn bed uitjagen is dat zo vreemd?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had het over mijn weekend.quote:
Bedankt voor de bevestiging!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:36 schreef Techno het volgende:
Oh, ik zou het er best op kunnen, maar het is niet het type vrouw waar ik op val.
Is wel een leuk spelletje...quote:
Gezien het alternatief dat je ter beschikking hebt niet...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:37 schreef Bengeltje het volgende:
Mja, ik zou Bratt Pitt ook mijn bed uitjagen is dat zo vreemd?![]()
Okee, maar ze zijn er dus welquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zit nog een heel grijs gebied tussen 'droomvrouw in alle opzichten' en 'leuk om een keer mee van bil te gaan'. Voor het eerste uiterste geef ik je volledig gelijk, de tweede denk ik dat er maar weinig mannen nee zullen zeggen als de gelegenheid daar is.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien het alternatief dat je ter beschikking hebt niet...
Hoewel, gezien de 2de foto... dan zou ik haar toch vriendelijk vragen om te vertrekken.quote:
Vast wel!quote:
Ik citeer een wijs man:quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:40 schreef Bengeltje het volgende:
Jij schopt JS toch ook niet uit je bed zeg je? Of toch wel.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:41 schreef Techno het volgende:
Hoewel, gezien de 2de foto... dan zou ik haar toch vriendelijk vragen om te vertrekken.
Want zo desperate ben ik nu ook weer niet.
Zolang het mij uitkomt...quote:
Jaaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat voor type vind jij wel iets.zoekende tussen de "beroemdheden".
Jeri Ryan gok ik!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:53 schreef Bengeltje het volgende:
Nee, half uurtje offlinequote:
quote:
Mja, ik volg dat celebrity gebeuren niet echt, dus hier wat random geGoogle.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:53 schreef Bengeltje het volgende:
O, die vind ik niet zo mooiquote:
Lees ze en veel plezier morgen! Ik hoop dat je ex er morgen uit tijd isquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, die vind ik niet zo mooi
En nu ga ik, lezen, op tijd naar bed, zodat het snel morgen is
Slaap lekker alvast JB.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jeri valt daar wel heel erg op, tussen die andere vrouwen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, ik volg dat celebrity gebeuren niet echt, dus hier wat random geGoogle.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Jerry natuurlijk
[ afbeelding ]
Welterusten alvast en een fijn weekend.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, die vind ik niet zo mooi
Ja, inderdaad. Maar ik vind haar vooral leuk in Star Trek zèlf.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:08 schreef Bengeltje het volgende:
Jeri valt daar wel heel erg op, tussen die andere vrouwen.![]()
Die borsten!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:08 schreef Bengeltje het volgende:
Jeri valt daar wel heel erg op, tussen die andere vrouwen.![]()
Het was sterker dan ik...quote:
Waarom vind je dat?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:14 schreef Techno het volgende:
Overigens is dit wel een erg onflatteuze foto Air.
Door dat strakke pakje?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar ik vind haar vooral leuk in Star Trek zèlf.
quote:
Haar haar zit warrig (als je goed kijkt) en ze staat nogal 'ongelukkig'. Weet even geen betere omschrijving.quote:
Nee, dit was puur hormonaal!quote:
Ze kan het hebben...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:18 schreef Techno het volgende:
Haar haar zit warrig (als je goed kijkt) en ze staat nogal 'ongelukkig'. Weet even geen betere omschrijving.
Neequote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, gewoon het hele personage wat ze neerzet. Ze heeft gewoon iets in die serie.
Natalie!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:21 schreef robbolo het volgende:
Gaat t over mooie vrouwen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze mag wel iets meer babyvet, zeg maar. Ze is niet lelijk, alleen wel heel erg mager.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:21 schreef robbolo het volgende:
Gaat t over mooie vrouwen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Succes voor morgen!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:24 schreef Den_Haag het volgende:
terug van tentamen. ging wel redelijk. marketing is niet echt mijn ding. morgen finance II
pijnlijk maar wel iets beter. heb mijn motorschoenen aan om te zorgen dan mijn enkel niet kan bewegen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Succes voor morgen!
Hoe is het met je enkel?
Okequote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
pijnlijk maar wel iets beter. heb mijn motorschoenen aan om te zorgen dan mijn enkel niet kan bewegen.
Iemand heeft mij deze week tot diep in de nacht wakker gehoudenquote:
En dat terwijl je deze week kon uitslapen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:44 schreef automatic_ het volgende:
Iemand heeft mij deze week tot diep in de nacht wakker gehouden
Ja.... die persoon die mij wakker hield niet... Hihiquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:47 schreef Techno het volgende:
[..]
En dat terwijl je deze week kon uitslapen.
Een beetje de boel wakkerschudden dan maar.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:44 schreef Belsezar het volgende:
Gaat weer hard hier zeg, lijkt wel een SR-71 Blackbird
Oh, is dat zo?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:48 schreef automatic_ het volgende:
Ja.... die persoon die mij wakker hield niet... Hihi
Ja... Maar hij zei dat hij het wel gezellig vond, dus dat scheelt weerquote:
Dat is mooiquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:50 schreef automatic_ het volgende:
Ja... Maar hij zei dat hij het wel gezellig vond, dus dat scheelt weer
Hoi Dreamer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |