zegquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat is ws naast zingen het enige dat ze kan
dat valt onder hetzelfde kopje als 'naast zingen'quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zeg
onderschat haar even niet!
ze kan ook sexy dansen!
Wow, dan kan ze al 3 dingen...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zeg
ze kan ook sexy dansen!
Geen dankquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:00 schreef Belsezar het volgende:
Prachtig dames, hoe jullie dat topic hebben volgekletst, leuk leesvoer tussen het snacken door
Wie?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
zeg
ze kan ook sexy dansen!
Die heeft goeie jopen.quote:
vin het wel mee vallenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft goeie jopen.Ze is alleen wat dikjes nu...
Bij vrijwillige seks?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:05 schreef Pompiedompie het volgende:
Wat betekend het als een meisje begint te huilen na de seks?
Dat bedoel ik, mannen maakt het niet uit dat ze dom is, die kijken niet zo diepquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft goeie jopen.Ze is alleen wat dikjes nu...
Nou ja, dat bedoel ik ook eigenlijk...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:06 schreef rhubarbje het volgende:
vin het wel mee vallen
ze moet alleen niet zich nog in de kleren proberen te proppen die ze eerst wel aan kon
Bij mij dat ik het fijn vondquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:05 schreef Pompiedompie het volgende:
Wat betekend het als een meisje begint te huilen na de seks?
Ja, best veelquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, mannen maakt het niet uit dat ze dom is, die kijken niet zo diep
Geen idee hoe ze nu is, is ze dikker geworden ja?
Oke, dan zal ze het wel fijn gevonden hebbenquote:
Dat hangt van het doel af. Echt intelligent komt ze niet over, maar voor een potje fysiek ganzenborden maakt dat niet uit!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat bedoel ik, mannen maakt het niet uit dat ze dom is, die kijken niet zo diep
Ze draagt verkeerde kleren voor haar figuur begrijp ik net.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Geen idee hoe ze nu is, is ze dikker geworden ja?
Dat zeg ik, en dat zou voor mij dus wel uitmakenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt van het doel af. Echt intelligent komt ze niet over, maar voor een potje fysiek ganzenborden maakt dat niet uit!
Dat, of het was haar meest beroerde ervaring tot nu toe.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:08 schreef automatic_ het volgende:
Oke, dan zal ze het wel fijn gevonden hebben
Wát?!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, dan zal ze het wel fijn gevonden hebben
Ik heb het nog nooit gedaan eigenlijk.
nou ja ik heb ook maar een foto van haar gezien sinds ze steviger isquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt van het doel af. Echt intelligent komt ze niet over, maar voor een potje fysiek ganzenborden maakt dat niet uit!
[..]
Ze draagt verkeerde kleren voor haar figuur begrijp ik net.
Ik moest aan Britney Spears denken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, dat bedoel ik ook eigenlijk...
Vroeger...
[ afbeelding ]
Dit is echt niet zo moeilijk te begrijpen hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:10 schreef Pompiedompie het volgende:
[..]
Wát?!
Dus huilen = het was fijn?
Ik zal jullie nooit begrijpen.
Je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:10 schreef Pompiedompie het volgende:
[..]
Wát?!
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Okee, even gekeken en op die foto die ik zag, heeft ze idd verkeerde kleren aan
Nog even wachtenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Grmbl, wat heb ik een zin in sex zeg!![]()
Ja, wat dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:13 schreef rhubarbje het volgende:
nou de kans is groter dat het wat anders betreft gok ik dat huilen maar ja
Leg het me eens uit danquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dit is echt niet zo moeilijk te begrijpen hoor
Je kan huilen van pijn, maar ook van een fijn ietsquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:10 schreef Pompiedompie het volgende:
[..]
Wát?!
Mijn ogen, wat doe je?quote:
Tranen van vreugde zeg maar!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:15 schreef automatic_ het volgende:
Je kan huilen van pijn, maar ook van een fijn iets
Ja!quote:
Misschien kwam ze voor het eerst klaar?quote:
pijn? traumaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, wat dan?
Ik heb wel een aantal keer gehuild en dat was omdat ik het zo fijn vond (Niet persé de sex, maar ook het bij hem zijn en het gevoel dat ik me helemaal kon geven zeg maar)
Hmm zou kunnen, maar lijkt me niet het geval.. Huilde jij toen je voor het eerst klaarkwam?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Misschien kwam ze voor het eerst klaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |