zegquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat is ws naast zingen het enige dat ze kan
dat valt onder hetzelfde kopje als 'naast zingen'quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zeg
onderschat haar even niet!
ze kan ook sexy dansen!
Wow, dan kan ze al 3 dingen...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zeg
ze kan ook sexy dansen!
Geen dankquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:00 schreef Belsezar het volgende:
Prachtig dames, hoe jullie dat topic hebben volgekletst, leuk leesvoer tussen het snacken door
Wie?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
zeg
ze kan ook sexy dansen!
Die heeft goeie jopen.quote:
vin het wel mee vallenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft goeie jopen.Ze is alleen wat dikjes nu...
Bij vrijwillige seks?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:05 schreef Pompiedompie het volgende:
Wat betekend het als een meisje begint te huilen na de seks?
Dat bedoel ik, mannen maakt het niet uit dat ze dom is, die kijken niet zo diepquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft goeie jopen.Ze is alleen wat dikjes nu...
Nou ja, dat bedoel ik ook eigenlijk...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:06 schreef rhubarbje het volgende:
vin het wel mee vallen
ze moet alleen niet zich nog in de kleren proberen te proppen die ze eerst wel aan kon
Bij mij dat ik het fijn vondquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:05 schreef Pompiedompie het volgende:
Wat betekend het als een meisje begint te huilen na de seks?
Ja, best veelquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, mannen maakt het niet uit dat ze dom is, die kijken niet zo diep
Geen idee hoe ze nu is, is ze dikker geworden ja?
Oke, dan zal ze het wel fijn gevonden hebbenquote:
Dat hangt van het doel af. Echt intelligent komt ze niet over, maar voor een potje fysiek ganzenborden maakt dat niet uit!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat bedoel ik, mannen maakt het niet uit dat ze dom is, die kijken niet zo diep
Ze draagt verkeerde kleren voor haar figuur begrijp ik net.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Geen idee hoe ze nu is, is ze dikker geworden ja?
Dat zeg ik, en dat zou voor mij dus wel uitmakenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt van het doel af. Echt intelligent komt ze niet over, maar voor een potje fysiek ganzenborden maakt dat niet uit!
Dat, of het was haar meest beroerde ervaring tot nu toe.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:08 schreef automatic_ het volgende:
Oke, dan zal ze het wel fijn gevonden hebben
Wát?!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, dan zal ze het wel fijn gevonden hebben
Ik heb het nog nooit gedaan eigenlijk.
nou ja ik heb ook maar een foto van haar gezien sinds ze steviger isquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt van het doel af. Echt intelligent komt ze niet over, maar voor een potje fysiek ganzenborden maakt dat niet uit!
[..]
Ze draagt verkeerde kleren voor haar figuur begrijp ik net.
Ik moest aan Britney Spears denken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, dat bedoel ik ook eigenlijk...
Vroeger...
[ afbeelding ]
Dit is echt niet zo moeilijk te begrijpen hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:10 schreef Pompiedompie het volgende:
[..]
Wát?!
Dus huilen = het was fijn?
Ik zal jullie nooit begrijpen.
Je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:10 schreef Pompiedompie het volgende:
[..]
Wát?!
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Okee, even gekeken en op die foto die ik zag, heeft ze idd verkeerde kleren aan
Nog even wachtenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Grmbl, wat heb ik een zin in sex zeg!![]()
Ja, wat dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:13 schreef rhubarbje het volgende:
nou de kans is groter dat het wat anders betreft gok ik dat huilen maar ja
Leg het me eens uit danquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dit is echt niet zo moeilijk te begrijpen hoor
Je kan huilen van pijn, maar ook van een fijn ietsquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:10 schreef Pompiedompie het volgende:
[..]
Wát?!
Mijn ogen, wat doe je?quote:
Tranen van vreugde zeg maar!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:15 schreef automatic_ het volgende:
Je kan huilen van pijn, maar ook van een fijn iets
Ja!quote:
Misschien kwam ze voor het eerst klaar?quote:
pijn? traumaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, wat dan?
Ik heb wel een aantal keer gehuild en dat was omdat ik het zo fijn vond (Niet persé de sex, maar ook het bij hem zijn en het gevoel dat ik me helemaal kon geven zeg maar)
Hmm zou kunnen, maar lijkt me niet het geval.. Huilde jij toen je voor het eerst klaarkwam?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Misschien kwam ze voor het eerst klaar?
Ook twee wekenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
tis ook alweer even geleden hoor
Lol. Leuk dit.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn ogen, wat doe je?
Ter compensatie...
[ afbeelding ]
Das even toch?quote:
Sowieso, vrouwen die een riem, of elk ander willekeurig kledingstuk, met luipaardmotief dragen, mogen wat mij betreft direct gewurgd worden met datzelfde kledingstuk. Luipaardmotief, vreselijk...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:20 schreef Bengeltje het volgende:
Lol. Leuk dit.
[ afbeelding ]Niet echt dik maar die kleding.
Neehee, dat zeg ik ook niet, ik zeg even, als het lang was, zei ik wel langquote:
Tuurlijk weet jij dat het gat gebeuren. Kom op.. Het is Adol... Dan weet iedereen dat welquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das even toch?![]()
Maar ik zei dat ik dat hoop omdat ik er niet zomaar vanuit ga
Ehm.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tuurlijk weet jij dat het gat gebeuren. Kom op.. Het is Adol... Dan weet iedereen dat wel
laten zienquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:25 schreef automatic_ het volgende:
Hihi, iemand heeft een automatic_ tekening gemaakt![]()
Het was niet gemeen bedoeld ofzo...quote:
Ik vind haar ook wel mooi om te zien, maar die kleren kunnen nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
dat zei ik, nog steeds een mooie vrouw
laat mij maar eens met haar shoppen
op haar kosten natuurlijk
Ja hè! Ik dacht dat hij een grapje maakte, haha.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:29 schreef rhubarbje het volgende:
wow dat doet ie goed auto! ff hem een complimentje gaan geven
Die is leukquote:
Dat weet ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het was niet gemeen bedoeld ofzo...
Ik weet ook wel wat er gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tuurlijk weet jij dat het gat gebeuren. Kom op.. Het is Adol... Dan weet iedereen dat wel
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:25 schreef automatic_ het volgende:
Hihi, iemand heeft een automatic_ tekening gemaakt![]()
Dankjequote:
Hoeft ook nietquote:[..]
Dat weet ik
Zo vatte ik het ook niet op, ik wilde er gewoon niet verder op ingaan
Hehe, okequote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik weet ook wel wat er gaat gebeuren.![]()
van "mij"Ja, vond ik ookquote:[..]
Wat voor tekening? Goed getekend.![]()
Ik zie gewoon helemaal voor me hoe jij haar je bed uit schopt als ze naakt en gewillig op je ligt te wachten.quote:
Hahahaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie gewoon helemaal voor me hoe jij haar je bed uit schopt als ze naakt en gewillig op je ligt te wachten.
Is het een illusie van mij om te denken dat niet èlke man op haar zit te wachten?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie gewoon helemaal voor me hoe jij haar je bed uit schopt als ze naakt en gewillig op je ligt te wachten.
Oh, ik zou het er best op kunnen, maar het is niet het type vrouw waar ik op val.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:34 schreef AirwiN het volgende:
Er zit nog een heel grijs gebied tussen 'droomvrouw in alle opzichten' en 'leuk om een keer mee van bil te gaan'. Voor het eerste uiterste geef ik je volledig gelijk, de tweede denk ik dat er maar weinig mannen nee zullen zeggen als de gelegenheid daar is.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is het een illusie van mij om te denken dat niet èlke man op haar zit te wachten?
Mja, ik zou Bratt Pitt ook mijn bed uitjagen is dat zo vreemd?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had het over mijn weekend.quote:
Bedankt voor de bevestiging!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:36 schreef Techno het volgende:
Oh, ik zou het er best op kunnen, maar het is niet het type vrouw waar ik op val.
Is wel een leuk spelletje...quote:
Gezien het alternatief dat je ter beschikking hebt niet...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:37 schreef Bengeltje het volgende:
Mja, ik zou Bratt Pitt ook mijn bed uitjagen is dat zo vreemd?![]()
Okee, maar ze zijn er dus welquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zit nog een heel grijs gebied tussen 'droomvrouw in alle opzichten' en 'leuk om een keer mee van bil te gaan'. Voor het eerste uiterste geef ik je volledig gelijk, de tweede denk ik dat er maar weinig mannen nee zullen zeggen als de gelegenheid daar is.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien het alternatief dat je ter beschikking hebt niet...
Hoewel, gezien de 2de foto... dan zou ik haar toch vriendelijk vragen om te vertrekken.quote:
Vast wel!quote:
Ik citeer een wijs man:quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:40 schreef Bengeltje het volgende:
Jij schopt JS toch ook niet uit je bed zeg je? Of toch wel.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:41 schreef Techno het volgende:
Hoewel, gezien de 2de foto... dan zou ik haar toch vriendelijk vragen om te vertrekken.
Want zo desperate ben ik nu ook weer niet.
Zolang het mij uitkomt...quote:
Jaaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat voor type vind jij wel iets.zoekende tussen de "beroemdheden".
Jeri Ryan gok ik!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:53 schreef Bengeltje het volgende:
Nee, half uurtje offlinequote:
quote:
Mja, ik volg dat celebrity gebeuren niet echt, dus hier wat random geGoogle.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:53 schreef Bengeltje het volgende:
O, die vind ik niet zo mooiquote:
Lees ze en veel plezier morgen! Ik hoop dat je ex er morgen uit tijd isquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, die vind ik niet zo mooi
En nu ga ik, lezen, op tijd naar bed, zodat het snel morgen is
Slaap lekker alvast JB.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jeri valt daar wel heel erg op, tussen die andere vrouwen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, ik volg dat celebrity gebeuren niet echt, dus hier wat random geGoogle.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Jerry natuurlijk
[ afbeelding ]
Welterusten alvast en een fijn weekend.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, die vind ik niet zo mooi
Ja, inderdaad. Maar ik vind haar vooral leuk in Star Trek zèlf.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:08 schreef Bengeltje het volgende:
Jeri valt daar wel heel erg op, tussen die andere vrouwen.![]()
Die borsten!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:08 schreef Bengeltje het volgende:
Jeri valt daar wel heel erg op, tussen die andere vrouwen.![]()
Het was sterker dan ik...quote:
Waarom vind je dat?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:14 schreef Techno het volgende:
Overigens is dit wel een erg onflatteuze foto Air.
Door dat strakke pakje?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar ik vind haar vooral leuk in Star Trek zèlf.
quote:
Haar haar zit warrig (als je goed kijkt) en ze staat nogal 'ongelukkig'. Weet even geen betere omschrijving.quote:
Nee, dit was puur hormonaal!quote:
Ze kan het hebben...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:18 schreef Techno het volgende:
Haar haar zit warrig (als je goed kijkt) en ze staat nogal 'ongelukkig'. Weet even geen betere omschrijving.
Neequote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, gewoon het hele personage wat ze neerzet. Ze heeft gewoon iets in die serie.
Natalie!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:21 schreef robbolo het volgende:
Gaat t over mooie vrouwen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze mag wel iets meer babyvet, zeg maar. Ze is niet lelijk, alleen wel heel erg mager.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:21 schreef robbolo het volgende:
Gaat t over mooie vrouwen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Succes voor morgen!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:24 schreef Den_Haag het volgende:
terug van tentamen. ging wel redelijk. marketing is niet echt mijn ding. morgen finance II
pijnlijk maar wel iets beter. heb mijn motorschoenen aan om te zorgen dan mijn enkel niet kan bewegen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Succes voor morgen!
Hoe is het met je enkel?
Okequote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
pijnlijk maar wel iets beter. heb mijn motorschoenen aan om te zorgen dan mijn enkel niet kan bewegen.
Iemand heeft mij deze week tot diep in de nacht wakker gehoudenquote:
En dat terwijl je deze week kon uitslapen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:44 schreef automatic_ het volgende:
Iemand heeft mij deze week tot diep in de nacht wakker gehouden
Ja.... die persoon die mij wakker hield niet... Hihiquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:47 schreef Techno het volgende:
[..]
En dat terwijl je deze week kon uitslapen.
Een beetje de boel wakkerschudden dan maar.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:44 schreef Belsezar het volgende:
Gaat weer hard hier zeg, lijkt wel een SR-71 Blackbird
Oh, is dat zo?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:48 schreef automatic_ het volgende:
Ja.... die persoon die mij wakker hield niet... Hihi
Ja... Maar hij zei dat hij het wel gezellig vond, dus dat scheelt weerquote:
Dat is mooiquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:50 schreef automatic_ het volgende:
Ja... Maar hij zei dat hij het wel gezellig vond, dus dat scheelt weer
Hoi Dreamer.quote:
Ja... Deze week nog maar een keer doenquote:
Tof, zit hij ook op FOK?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:55 schreef automatic_ het volgende:
Ja... Deze week nog maar een keer doen
Is dit lijstje waardig denk je....?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, dan wil Ripley vast updates van je voor haar lijstje![]()
Ja, ik weet het ook niet...quote:
You tell mequote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dit lijstje waardig denk je....?
Ik weet Rip's criterea niet precies, wel dat ze uber nieuwsgierig is.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:01 schreef automatic_ het volgende:
Ja, ik weet het ook niet...
Vind jij het lijstje-waardig dat ik heel lang met iemand aan de telefoon heb gehangen?:
Maar dan wil ze ook weten wie het was... Dat moet ik eerst aan hem vragen, of ik dat mag zeggenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik weet Rip's criterea niet precies, wel dat ze uber nieuwsgierig is.
Ik ben discreet hoor!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar dan wil ze ook weten wie het was... Dat moet ik eerst aan hem vragen, of ik dat mag zeggen
Ja, dat zeggen ze allemaalquote:
Wanneer was de eerste publicatie ook alweer Rip?quote:
Dankje Belsquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wanneer was de eerste publicatie ook alweer Rip?
Heb ik ooit mijn lijstjes onthuld?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wanneer was de eerste publicatie ook alweer Rip?
Ach ik bedoelde het als grapje, maar ik denk dat iedereen nu wel weet dat vrijwel elke scharrel op fok binnen enkele weken bekend is dus geheimhouding hier heeft een beperkte houdbaarheidquote:
Ik vind dat ik bepaalde dingen goed geheim kan houdenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach ik bedoelde het als grapje, maar ik denk dat iedereen nu wel weet dat vrijwel elke scharrel op fok binnen enkele weken bekend is dus geheimhouding hier heeft een beperkte houdbaarheid
Wat een gelul, als je alletwee je kwek houdt komt niemand er achter hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach ik bedoelde het als grapje, maar ik denk dat iedereen nu wel weet dat vrijwel elke scharrel op fok binnen enkele weken bekend is dus geheimhouding hier heeft een beperkte houdbaarheid
Maar als ik jou lijstjes zou PM-en was ik het niet meer he!quote:
Mja inderdaadquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat een gelul, als je alletwee je kwek houdt komt niemand er achter hoor
PM'en is toch discreet?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:13 schreef Ripley het volgende:
Maar als ik jou lijstjes zou PM-en was ik het niet meer he!
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja inderdaad
En je moet geen hints gaan geven etc.
Haha oke. Maar goed; ik hoef het niet zo te delen met mensen - buiten hemquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee. Maar je kan mij wel PM-en zonder enig risico. For goodness sake mensen, ik heb een vriendin en een vriend van me aan elkaar gekoppeld en was een jaar lang de enige die dat wist
Tof!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:18 schreef Ripley het volgende:
Nee. Maar je kan mij wel PM-en zonder enig risico. For goodness sake mensen, ik heb een vriendin en een vriend van me aan elkaar gekoppeld en was een jaar lang de enige die dat wist
Dat lijkt me niet echt lijstwaardig dan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:22 schreef automatic_ het volgende:
Het was, tot nu toe, alleen maar bellen hoor!
Geen geneuk
Techno? Wie is dat?quote:
Ja, jij dacht misschien dat het lijstwaardig wasquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt lijstwaardig dan.
en aan wie kunnen we jou na eens koppelen Ripley?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo nieuwsgierig?quote:
PM nou maar gewoon, mutsquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Techno? Wie is dat?
En niet gaan vissen, want ik ga toch geen ja of nee zeggen
[..]
Ja, jij dacht misschien dat het lijstwaardig was
JIJ!quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:25 schreef Den_Haag het volgende:
en aan wie kunnen we jou na eens koppelen Ripley?
ben ik altijdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo nieuwsgierig?![]()
Heb ik nooit zo gemerkt eigenlijkquote:
Nee, ik heb hele andere dingen gemerktquote:
Sorry.. had ik dat niet mogen zeggen?quote:
Ik heb weleens met DH gebeld, maar dat is al heul lang geledenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Sorry.. had ik dat niet mogen zeggen?
Rip, noteer je dat even?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:29 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb weleens met DH gebeld, maar dat is al heul lang geleden
Bellen is niet lijstwaardig zei jij netquote:
Ik vind jullie wel een leuk stel bij elkaar eigenlijk. Zoals ik jullie zie op fok.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
toen ik nog tijd hadquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:30 schreef automatic_ het volgende:
Bellen is niet lijstwaardig zei jij net
quote:
Oke, mag ik uitleg? Hahaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik vind jullie wel een leuk stel bij elkaar eigenlijk. Zoals ik jullie zie op fok.
"Hoi, ik rij nu voorbij je afslag! Ja ik ben er voorbij!"quote:
Ik mis de koppeling evne? Als jij het was, dan mocht het op het lijstje?quote:
enquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
"Hoi, ik rij nu voorbij je afslag! Ja ik ben er voorbij!"
Ja, die ookquote:
Weet ik niet. Gewoon een gevoel. Alsof jullie op eenzelfde golflengte zitten zeg maar.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, mag ik uitleg? Haha
Bedoel; hoe kom je daar nu bij?
Ik heb hem al heel lang niet gesproken - maar goed; heb wel een speciaal plekje in zijn fotoboek.. Hmm...
Rip dacht dat je met mij belde.. maar het is D_H.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:32 schreef automatic_ het volgende:
Ik mis de koppeling evne? Als jij het was, dan mocht het op het lijstje?
quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:33 schreef Techno het volgende:
Rip dacht dat je met mij belde.. maar het is D_H.
Ja, maar ik heb eerlijk toegegeven dat ik D_H al heel lang niet meer heb gesproken, dus hij was het niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Rip dacht dat je met mij belde.. maar het is D_H.
Ligt er aan. Ben jij saai?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is hier nog iets te beleven? Of kan ik beter gaan slapen![]()
Oke, wat apartquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Weet ik niet. Gewoon een gevoel. Alsof jullie op eenzelfde golflengte zitten zeg maar.
Klinkt afgezaagd, maar komt nog het meest in de buurt denk ik.
jij bent ook geweldig hoorde ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, wel aan Isa ja. Maar die is ook geweldig
quote:
Pm nou! alleen voor de rust van mijn geest???quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb eerlijk toegegeven dat ik D_H al heel lang niet meer heb gesproken, dus hij was het niet.
Ik denk dat hij mij voor van alles en nog wat uitmaakt als ik hem 's nachts ga bellen...
Schatje, het is niet boeiend... Het was maar bellenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Pm nou! alleen voor de rust van mijn geest???
Dan kun je helemaal wel PM-en. Schatjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Schatje, het is niet boeiend... Het was maar bellen
Het is een geheimpje dotjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan kun je helemaal wel PM-en. Schatje
Oeh, ff kijken welke associatie ik daarbij heb.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ligt er aan. Wat versta jij onder saai.
check je inbox als je zo nodig pm's wilquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan kun je helemaal wel PM-en. Schatje
Daar gata het niet om, ik wil onthullende Pms gekquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
check je inbox als je zo nodig pm's wil
My type of girl.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:38 schreef DR34M3R het volgende:
Niets liever dan alleen bankhangen. Vooral geen andere mensen meeten en al helemaal niet met vreemden willen praten. Geen of een belabberd gevoel voor humor. Zoiets.
Ik voel mij opeens niet meer saaiquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oeh, ff kijken welke associatie ik daarbij heb.
Niets liever dan alleen bankhangen. Vooral geen andere mensen meeten en al helemaal niet met vreemden willen praten. Geen of een belabberd gevoel voor humor. Zoiets.
zullen we dan iets te onthullen creeren?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar gata het niet om, ik wil onthullende Pms gek
Ja dat zeg ik dus. Dat was mijn definitie van saai mop.quote:
LOLquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zullen we dan iets te onthullen creeren?
Dat snap ik, vandaar dat ik je citeerde.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:41 schreef DR34M3R het volgende:
Ja dat zeg ik dus. Dat was mijn definitie van saai mop.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:42 schreef automatic_ het volgende:
Dreamer, volgens mij haalde je mij en Ripley door elkaar - die bij D_H past
Ik pas heul niet bij D_H! Ik val op verlegenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:42 schreef automatic_ het volgende:
Dreamer, volgens mij haalde je mij en Ripley door elkaar - die bij D_H past
Owww, kinky.. doet ook maar een CC dan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:42 schreef DR34M3R het volgende:
LOL
Je gaat naaktfoto's pm'en?
Mag ik dan op de cc?
Oh... Dan moet ik het toch écht even gaan uitzoeken bij hemquote:
soms heb ik wel eens van die dagen dat ik bankhangen wel lekker vind, maar dan niet een hele dagquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oeh, ff kijken welke associatie ik daarbij heb.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat snap ik, vandaar dat ik je citeerde.
Mja, dat is hij niet zoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik pas heul niet bij D_H! Ik val op verlegen
Match!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:44 schreef Ripley het volgende:
Euj, jij woont in Zeeland!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
soms heb ik wel eens van die dagen dat ik bankhangen wel lekker vind, maar dan niet een hele dag, slechts 's avonds of zo.
meeten wil ik wel, maar ik kan de tijd er niet echt voor vindenDat is meestal het probleem en ik woon te ver weg.
Als een vreemde met mij begint te praten, dan kan ik daar wel mee praten, maar stap niet zomaar op een vreemd iemand af om daar eens mee te praten
En humor heb ik wel, vind ik zelfBen zelf niet goed in grappen maken enzo, ben meer van de gevatte/dubbelzinnige opmerkingen.
stuur maar eerst jouw collectie doorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Je gaat naaktfoto's pm'en?
Mag ik dan op de cc?
Jij bent ook niet verlegen; e-playerquote:
Nee, hij's een casanova iddquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij bent ook niet verlegen; e-player
kan doen alsofquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het hoeven ook geen moppen te zijn, die oneliners doen het vaak nog veel beter!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
soms heb ik wel eens van die dagen dat ik bankhangen wel lekker vind, maar dan niet een hele dag, slechts 's avonds of zo.
meeten wil ik wel, maar ik kan de tijd er niet echt voor vindenDat is meestal het probleem en ik woon te ver weg.
Als een vreemde met mij begint te praten, dan kan ik daar wel mee praten, maar stap niet zomaar op een vreemd iemand af om daar eens mee te praten
En humor heb ik wel, vind ik zelfBen zelf niet goed in grappen maken enzo, ben meer van de gevatte/dubbelzinnige opmerkingen.
Mijn excuses meneer de E-player!quote:
Hehequote:
Bij deze nog een keer;quote:
ja, succes D_H!quote:
Ben wel van de oneliners, heb ik denk ik van mijn vader, die heeft dat ook.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het hoeven ook geen moppen te zijn, die oneliners doen het vaak nog veel beter!
Een leuke full time baan hebbenquote:En vertel eens. Wat voor niet-saaie dingen doe je dan wel?
Jemie... werk je daar geheel vrijwillig?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een leuke full time baan hebben(aan de overkant)
Daar kenden ze mijn reputatie nog nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie... werk je daar geheel vrijwillig?
Ik ben voor mijn stage veel aan de overkant geweest, maar ik vond het niet zo leuk![]()
Ojee, wat voor reputatie heb je dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kenden ze mijn reputatie nog niet![]()
![]()
En hebben ze me aangenomen. En het is mijn eerste baantje sinds mijn afstuderen. Dus zolang ik het daar naar mijn zin heb, ga ik nog niet iets anders zoeken.
Ik ga proberen te doen wat jij vaak doet...quote:
Laat gaan slapen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:56 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga proberen te doen wat jij vaak doet...
Dat weet ik ook nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ojee, wat voor reputatie heb je dan?
sowieso zit er een verschil met de reserve-Belgenquote:Naja, dat is ook zoIs gewoon een mentaliteitsverschil als je vanuit Brabant komt
Ja, dat zeg ik nu heel stoer, maar dat ga ik toch niet volhoudenquote:
Ach, je hebt nu een baan en voorlopig niet opgevenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nietMaar kon geen baan vinden hier
Ja, dat is ook zoquote:sowieso zit er een verschil met de reserve-Belgen
Een baan aan de overkant? Leg uit? Wat doe je dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben wel van de oneliners, heb ik denk ik van mijn vader, die heeft dat ook.
Iemand daar een beetje de kast mee opjagen
[..]
Een leuke full time baan hebben(aan de overkant)
Voor de rest doe ik niet zo heel veel bijzonders in mijn vrije tijd sport of game ik. En dat vind ik niet saai om te doen, waar anders wellicht die mening niet toebedeeld hebben. Maar dat is dat hun probleem.![]()
En watvoor niet-saaie dingen doe jij?
Ik heb iets van 25 uur geslapen deze week?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:58 schreef automatic_ het volgende:
Ja, dat zeg ik nu heel stoer, maar dat ga ik toch niet volhouden
Ja, dat bedoel ik... Ik veeél meer!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb iets van 25 uur geslapen deze week?
Wat bezoek je in het theater?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Een baan aan de overkant? Leg uit? Wat doe je dan?
Ik doe weer andere dingen die ik niet saai vind. Waar anderen ook weer anders over zullen denken. Op zijn tijd eens stappen, of naar het theater, lange fietstochten maken, knuffelen, zwemmen, muziek luisteren (en meeblèren, tot groot verdriet van iedereen binnen gehoorafstand). Plagen, kletsen, en knuffelen ja, ik weet dat ik die al gehad had. Belastingaangiftes invullen, chatten, dromen.. en ongetwijfeld vergeet ik nog van alles.
24 sinds een maandje, maar ik word altijd een jaar of 3, 4 of soms wel 5 jaar jonger geschatquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ach, je hebt nu een baan en voorlopig niet opgeven
Hoe oud ben je eigenlijk?
aha, werk nu in Terneuzen.quote:[..]
Ja, dat is ook zoIk zat in Terneuzen en in Sluiskil.
Ik heb niet zoveel slaap nodig denk ik? Als ik meer dan 7 uur slaap, dan heb ik sowieso de hele dag koppijn. Gemiddeld slaap ik ongeveer 5 uur per nacht. >_<quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:00 schreef automatic_ het volgende:
Ja, dat bedoel ik... Ik veeél meer!
Hoe komt het dat je zo weinig hebt geslapen?
Hehe.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
24 sinds een maandje, maar ik word altijd een jaar of 3, 4 of soms wel 5 jaar jonger geschat
Precies over een half jaar word ik 22quote:En hoe jong ben jij? ja, ik weet het, dat hoor je niet te vragen aan een dame![]()
Oké dan, gezellig door de tunnelquote:aha, werk nu in Terneuzen.
Jemie, dat is wel een feest bij jou in bed dan...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel slaap nodig denk ik? Als ik meer dan 7 uur slaap, dan heb ik sowieso de hele dag koppijn. Gemiddeld slaap ik ongeveer 5 uur per nacht. >_<
Ik werk bij een bedrijf dat de administratie verzorgd voor scholen, zowel PO als VO. Hier werk ik bij financiële zaken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Een baan aan de overkant? Leg uit? Wat doe je dan?
belastingaangifte?quote:Ik doe weer andere dingen die ik niet saai vind. Waar anderen ook weer anders over zullen denken. Op zijn tijd eens stappen, of naar het theater, lange fietstochten maken, knuffelen, zwemmen, muziek luisteren (en meeblèren, tot groot verdriet van iedereen binnen gehoorafstand). Plagen, kletsen, en knuffelen ja, ik weet dat ik die al gehad had. Belastingaangiftes invullen, chatten, dromen.. en ongetwijfeld vergeet ik nog van alles.
alvast gefeliciteerdquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Precies over een half jaar word ik 22
quote:[..]
Oké dan, gezellig door de tunnel
Dankje!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
alvast gefeliciteerdKan ik het iig niet vergeten.
Ja, dat geloof ik wel! Ik heb daar mijn eerste bon gekregen voor te hard rijdenquote:Maar de route heb ik nu wel een beetje gezien, gelukkig ka ik wel prima slapen in de bus
Hmm, mja daar doe ik maar geen uitspraken over.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:04 schreef automatic_ het volgende:
Jemie, dat is wel een feest bij jou in bed dan...![]()
Haha. Nee, ik heb wel rond de 7 uur nodig. Als ik een paar dagen achter elkaar weinig slaap, dan moet ik het op den duur inhalen
Ik begin netquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik... Ik veeél meer!
Hoe komt het dat je zo weinig hebt geslapen?
[..]
Wat bezoek je in het theater?
Heyquote:
Jammer...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, mja daar doe ik maar geen uitspraken over.
Niet zo'n last van. En inhalen kan niet, dat schijnt een fabeltje te zijn.
Als je wilt zoek ik het wetenschappelijk onderzoek er wel bij.
Musicalsquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik begin net
Ben een paar keer bij cabaretiers geweest, een keer naar een avond met Ierse zang en dans, erg gezellig overigens, hoewel het mijn soort muziek niet echt is, volgende week naar een percussiegroepachtig iets. Ik wil ook nog wat musicals bezoeken, en moderne dans en zo. Lekker van alles wat.
dat is altijd minder. Heb ik nog niet gehad. De keren dat ik met de auto ga, wil mijn auto ook altijd wel harder rijdenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dankje!
[..]
Ja, dat geloof ik wel! Ik heb daar mijn eerste bon gekregen voor te hard rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |