quote:
Ik zie net een "Ik ook van jou Roel xxx" smsje en prompt ben jij in het topic.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:55 schreef Brennel het volgende:
Ik las net 'is het topic nog niet vol dan' als sms
Dat was ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:55 schreef Brennel het volgende:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:55 schreef Brennel het volgende:
Niet zolang. Minder dan 5 minuten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik zag t..hoelang moest je wachten?
Dat merken we zo wel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:56 schreef gerbenp het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de reclames?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:56 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik zie net een "Ik ook van jou Roel xxx" smsje en prompt ben jij in het topic.
Toeval?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:56 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik zie net een "Ik ook van jou Roel xxx" smsje en prompt ben jij in het topic.
Toeval?
quote:
Khad 'em, maar Photobucket doet weer eens langzaam!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:55 schreef Brennel het volgende:
Wat heb jij dan gestuurt?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
ik stuur nooit meer smsjes om op tv te laten komen...bij SR kwamen AL mijn smsjes ook niet door
Ik ga daar ook mn smsjes aan verspillenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
ik stuur nooit meer smsjes om op tv te laten komen...bij SR kwamen AL mijn smsjes ook niet door
Geblockt in het systeem ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
Dan zal je wel wat fout doenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
Vind het geen toevoeging aan het geheel, had er meer van verwacht.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:58 schreef -Hans- het volgende:
En mensen hoe bevalt het bij 101 Tv?! het lijkt mij voor Veenstra nogal irritant 2 van die giga dingen achter je
Jammer dat ze het ook niet op de freaknacht manier doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:59 schreef Broekie het volgende:
Woei! A-la Serious Request krijgen we wachtmuziek ipv reclame+nieuws.
heerlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:59 schreef Broekie het volgende:
Woei! A-la Serious Request krijgen we wachtmuziek ipv reclame+nieuws.
Beetje zoals het was maar dan in beter beeld te zien via de tv? Kan het zelf helaas niet zien..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vind het geen toevoeging aan het geheel, had er meer van verwacht.
dat is gewoon n hamster die anaal diep en hard genomen word...echt een KUTreclamequote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:00 schreef -Hans- het volgende:
Beetje irritante reclame met dat hoge stemmetje erin...
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
t zal wel door jouw slechte karma komen dat mijn smsjes niet aankomen
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:01 schreef Sirolf het volgende:
"alle ratten groeten TheZapster" zag ik net...
echt?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:01 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:01 schreef Sirolf het volgende:
Ik weet van nietsquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:01 schreef Sirolf het volgende:
Whahahaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
dat is gewoon n hamster die anaal diep en hard genomen word...echt een KUTreclame
Dat doen ze al.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:02 schreef gerbenp het volgende:
Ik hoop dat ze bij ziggo 101 ook via de kabel willen uitzenden
Dat doen ze. 't is alleen wel een kanaal wat onderdeel uit maakt van Digitale TV, dus zit ook alleen in dat pakket.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:02 schreef gerbenp het volgende:
Ik hoop dat ze bij ziggo 101 ook via de kabel willen uitzenden
Ik weet van niksquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:02 schreef MarijeH het volgende:
Zag een bericht van Roel jewel. Is dat mogelijk?
Ik hoopte dat er niets zou veranderen. Blijft een radioprogramma.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vind het geen toevoeging aan het geheel, had er meer van verwacht.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat is gewoon n hamster die anaal diep en hard genomen word...echt een KUTreclame
neh, gwoon hier alles dumpenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:04 schreef muisje-eliza het volgende:
misschien moeten we n apart topic maken met alle berichtjes erin die we aar elkaar sturen op de tv![]()
Voor mij persoonlijk is de webcam voldoende . het voegt geen extra sfeer toe, de sfeer maken de jongensquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik hoopte dat er niets zou veranderen. Blijft een radioprogramma.
Maar heb je het idee dat de focus teveel bij de tv ligt? Heb niet alles gehoord, maar daar ben ik dus bang voor dat het een grote show gaat worden waarbij het vooral draait om het leuk doen voor de camera. Voor mij blijft het radio dus ik hoop dat de focus daar ook op blijft..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik hoopte dat er niets zou veranderen. Blijft een radioprogramma.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk is de webcam voldoende . het voegt geen extra sfeer toe, de sfeer maken de jongens
Ik luister naar de radio. Ik reageerde meer op maw's post dat hij er meer van had verwacht.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar heb je het idee dat de focus teveel bij de tv ligt? Heb niet alles gehoord, maar daar ben ik dus bang voor dat het een grote show gaat worden waarbij het vooral draait om het leuk doen voor de camera. Voor mij blijft het radio dus ik hoop dat de focus daar ook op blijft..
Nee hoor helemaal niet. tot nu toe danquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar heb je het idee dat de focus teveel bij de tv ligt? Heb niet alles gehoord, maar daar ben ik dus bang voor dat het een grote show gaat worden waarbij het vooral draait om het leuk doen voor de camera. Voor mij blijft het radio dus ik hoop dat de focus daar ook op blijft..
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:09 schreef Sirolf het volgende:
"Wanneer worden de RHCP weer eens gedraaid? Ik kan niet langer wachten!!!! Groet Roel_Jewel"
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:09 schreef Sirolf het volgende:
"Wanneer worden de RHCP weer eens gedraaid? Ik kan niet langer wachten!!!! Groet Roel_Jewel"
Aha, okay!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:08 schreef Marc63 het volgende:
Ik luister naar de radio. Ik reageerde meer op maw's post dat hij er meer van had verwacht.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Kwam die ook voorbij?Die heb ik dus niet gestuurd. Bedankt, TheZapster
.
Zal ook wel niet in zo'n vaart lopen.. kan je eigenlijk ook niet over oordelen na 1 aflquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet. tot nu toe dan
Ze hebben het natuurlijk wel veel over tv, maar dat is omdat het allemaal nog nieuw is. Met alleen radio is alles prima te volgen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal ook wel niet in zo'n vaart lopen.. kan je eigenlijk ook niet over oordelen na 1 afl
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:13 schreef naatje_1 het volgende:
als ik denk aan al die dagen dat ik mij zo heb misdragen dan denk ik had ik maar een rookmachine
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Kwam die ook voorbij?Die heb ik dus niet gestuurd. Bedankt, TheZapster
.
Merk so far eigenlijk ook weinig verschil.. Gewoon lekker geouwehoerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ze hebben het natuurlijk wel veel over tv, maar dat is omdat het allemaal nog nieuw is. Met alleen radio is alles prima te volgen.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:15 schreef muisje-eliza het volgende:
neeeehik was hiernaaaaaaaa met Jan Smit
Dan had je uiteraard de groeten gedaan hèquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:15 schreef muisje-eliza het volgende:
neeeehik was hiernaaaaaaaa met Jan Smit
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:16 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dan had je uiteraard de groeten gedaan hè
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:17 schreef Feivel1 het volgende:! Ik moest nog ff weg, maar nu ingetuned!
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:17 schreef Feivel1 het volgende:
! Ik moest nog ff weg, maar nu ingetuned!
Waarom niet?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:18 schreef Feivel1 het volgende:
Vraagje: Mag ik nog screencaps maken/webcamfilmpjes nu het ook op 101.TV is?
Graag zelfs, dan hoef ik minder op te lettenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:18 schreef Feivel1 het volgende:
Ik zie niet in wat er anders is nu het daar ook op is, dus van mij mag je.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:18 schreef Feivel1 het volgende:
vraag je dat aan 101 vanwege auteursrecht, want anders graagquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:18 schreef Feivel1 het volgende:
Brandon, Lady Gaga en Pet Shop Boys:quote:
Ik doe het gewoon. Als het niet mag hoor ik dat snel genoeg van 3FM, danwel 101.TV.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vraag je dat aan 101 vanwege auteursrecht, want anders graag
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heul vet ja. Vorige week Alarmschijf en nu 3FM Megahit. lol
.
Hoop `tquote:
Je wil niet weten wat er in het Eredivisietopic voorbij komt aan caps enzo.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon. Als het niet mag hoor ik dat snel genoeg van 3FM, danwel 101.TV.
Maar Floris capt ook gewoon Nederland 3 volgens mij (Tijdens 3FM uitzendingen)..
Op de 101TV webstream misschien, maar zeer zeker niet op 101TV.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:20 schreef Feivel1 het volgende:
De 3FMwebcamstream loopt voor op 101TV, hehe!
Laat ze wel wat kleiner cappen of zet resize me even op je pc , scheelt hoop irritatiesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon. Als het niet mag hoor ik dat snel genoeg van 3FM, danwel 101.TV.
Maar Floris capt ook gewoon Nederland 3 volgens mij (Tijdens 3FM uitzendingen)..
Ga je schamenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
WieOw, die.
En waarom geen vrouw als gast?
Ik vind het wel een aardige plaat, maar toch ook wel een zeer opvallende keuze om juist die plaat Megahit te maken. Godzijdank is het niet Racoon geworden...quote:
Ik heb geen digitale kanalen, en zeker niet van pleurisZiggoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Op de 101TV webstream misschien, maar zeer zeker niet op 101TV.
Erik van der Horst (Amsterdam, 10 september 1984) is een Nederlands acteur en muzikant, in 2006 afgestudeerd aan de Toneelacademie Maastricht. Sindsdien is hij aan het werk geweest bij onder andere Theater EA, Oostpool en Orkater.quote:
Ik ken em ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ga je schamen![]()
Roberto Jacketti en de Scooters
Het Blok
WIE ?!?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ga je schamen![]()
Roberto Jacketti en de Scooters
Het Blok
Die wordt het volgende weekquote:
Mijn signaal is weer wegquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:25 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik heb geen digitale kanalen, en zeker niet van pleurisZiggo
Sommige mensen kijken alleen echte tv programma`squote:
Roberto Jacketti en de Scooters niet kennenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
idd...en THX MaW maar t zegt me nog geen drol
Het Blok en cultuurquote:
Presentator het Blokquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Fucking hell! Zelfs ik ken die man, en ik word hier nog wel de grootste cultuurbarbaar genoemd. Kom op zeg, echt nooit van Roberto Jacketti and the Scooters gehoord? Iets met muzikale opvoeding. Schande!quote:
Hij heet Erik van der Hoff, dus vergeet die Wiki-lijst.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
sorrie... de naam klinkt n beetje josti..misschien is t wel hardstikke gaaf en herken ik de muziek wel, maar voorlopig zegt t me niksquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Roberto Jacketti en de Scooters niet kennen
Hij heeft ook in muziek gezeten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Sommige mensen kijken alleen echte tv programma`s
je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hij heet Erik van der Hoff, dus vergeet die Wiki-lijst.
Vroegahquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:30 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hij heeft ook in muziek gezeten.
* 3FMaster denkt aan vroeger, toen hij de LP op de platenspeler deed, en zonder stroom aan de LP draaide, waardoor je door de kamer: I save the day hoorde
'Wij', de jonge generatie kent de oude klassiekers. Pfffquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:29 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Fucking hell! Zelfs ik ken die man, en ik word hier nog wel de grootste cultuurbarbaar genoemd. Kom op zeg, echt nooit van Roberto Jacketti and the Scooters gehoord? Iets met muzikale opvoeding. Schande!
wauw! moest je m zelf ophalen op t postkantoor?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb dan eindelijk mijn Acer trouwens.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
sorrie... de naam klinkt n beetje josti..misschien is t wel hardstikke gaaf en herken ik de muziek wel, maar voorlopig zegt t me niks
Nee, opnieuw moeten bestellenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wauw! moest je m zelf ophalen op t postkantoor?
en hoe vind je m?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, opnieuw moeten bestellen.
Ja, wel goed heur! En ook fijn, al die ruimte op mijn bureau ineens.
Again: sommige mensens luisteren alleen goede muziekquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:29 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Fucking hell! Zelfs ik ken die man, en ik word hier nog wel de grootste cultuurbarbaar genoemd. Kom op zeg, echt nooit van Roberto Jacketti and the Scooters gehoord? Iets met muzikale opvoeding. Schande!
Jij en goede muziekquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Again: sommige mensens luisteren alleen goede muziek
Ik ken de naam wel maar verder...
Ik voor het nieuwe huis een asus eeepc B202 en B206 bestellen die laatste is voor jou ook nog een optiequote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, opnieuw moeten bestellen.
Ja, wel goed heur! En ook fijn, al die ruimte op mijn bureau ineens.
Grapjasquote:
Wisseling van de wacht zal nu wel overgeslagen worden door de drukte.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:35 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, het is nu net alsof dit een hoogstaand programma is. GEEF ME DIE CHAOS TERUG!
jajquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
Gerard slaat straks zn stokje nog doormidden
Hij is echt fok-king geniaalquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hehe![]()
Iemand Watchman al gezien? zag net een spotje op tv..
Mensen die ook echt gemeend de Petshop Boys goed vinden schat ik nou niet echt hoog in de categorie "Mensen met een goede muzieksmaak"quote:
terecht. optyfenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:37 schreef Feivel1 het volgende:
Ekdom is een held, hij slaat die regisseur weg.
BEP zonder Fergie, dus voor where is the love. Dat was leuker, ook niet zo commercieelquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:39 schreef muisje-eliza het volgende:
die is stom die nieuwe BEP
Ik ben het gewoon een keer met je eensquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik vind de nieuwe jingles echt niet leuk.
Mensen die niets met de Pet Shop boys ophebben neem ik sowieso niet serieusquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mensen die ook echt gemeend de Petshop Boys goed vinden schat ik nou niet echt hoog in de categorie "Mensen met een goede muzieksmaak"
Erg tof inderdaadquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:39 schreef Broekie het volgende:
Geweldige nieuwe wisseling-van-de-wacht jingle!
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:39 schreef Broekie het volgende:
Geweldige nieuwe wisseling-van-de-wacht jingle!
Komt nog wel een keer goed tussen onsquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon een keer met je eens
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:40 schreef borisz het volgende:
[..]
BEP zonder Fergie, dus voor where is the love. Dat was leuker, ook niet zo commercieel.
Dan neem jij heeeeel veel mensen niet serieus dusquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Mensen die niets met de Pet Shop boys ophebben neem ik sowieso niet serieus
*ahum...* love etc. is wel gewoon goedquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Mensen die niets met de Pet Shop boys ophebben neem ik sowieso niet serieus
de volgende keer is ie niet zo lief hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Komt nog wel een keer goed tussen ons
maar deze nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bij die jingles ging het écht alleen maar om het vervangen van de stem. Hebben ze ook maar één moment gedacht aan een andere tekstEcht elke jingle is letterlijk opnieuw ingesproken
.
Hij zal vast wel wat goeds inzich hebbenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
de volgende keer is ie niet zo lief hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |