quote:
Ik zie net een "Ik ook van jou Roel xxx" smsje en prompt ben jij in het topic.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:55 schreef Brennel het volgende:
Ik las net 'is het topic nog niet vol dan' als sms
Dat was ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:55 schreef Brennel het volgende:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:55 schreef Brennel het volgende:
Niet zolang. Minder dan 5 minuten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik zag t..hoelang moest je wachten?
Dat merken we zo wel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:56 schreef gerbenp het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de reclames?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:56 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik zie net een "Ik ook van jou Roel xxx" smsje en prompt ben jij in het topic.
Toeval?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:56 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik zie net een "Ik ook van jou Roel xxx" smsje en prompt ben jij in het topic.
Toeval?
quote:
Khad 'em, maar Photobucket doet weer eens langzaam!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:55 schreef Brennel het volgende:
Wat heb jij dan gestuurt?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
ik stuur nooit meer smsjes om op tv te laten komen...bij SR kwamen AL mijn smsjes ook niet door
Ik ga daar ook mn smsjes aan verspillenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
ik stuur nooit meer smsjes om op tv te laten komen...bij SR kwamen AL mijn smsjes ook niet door
Geblockt in het systeem ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
Dan zal je wel wat fout doenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
Vind het geen toevoeging aan het geheel, had er meer van verwacht.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:58 schreef -Hans- het volgende:
En mensen hoe bevalt het bij 101 Tv?! het lijkt mij voor Veenstra nogal irritant 2 van die giga dingen achter je
Jammer dat ze het ook niet op de freaknacht manier doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:59 schreef Broekie het volgende:
Woei! A-la Serious Request krijgen we wachtmuziek ipv reclame+nieuws.
heerlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:59 schreef Broekie het volgende:
Woei! A-la Serious Request krijgen we wachtmuziek ipv reclame+nieuws.
Beetje zoals het was maar dan in beter beeld te zien via de tv? Kan het zelf helaas niet zien..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vind het geen toevoeging aan het geheel, had er meer van verwacht.
dat is gewoon n hamster die anaal diep en hard genomen word...echt een KUTreclamequote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:00 schreef -Hans- het volgende:
Beetje irritante reclame met dat hoge stemmetje erin...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |