quote:
Ik zie net een "Ik ook van jou Roel xxx" smsje en prompt ben jij in het topic.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:55 schreef Brennel het volgende:
Ik las net 'is het topic nog niet vol dan' als sms
Dat was ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:55 schreef Brennel het volgende:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:55 schreef Brennel het volgende:
Niet zolang. Minder dan 5 minuten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik zag t..hoelang moest je wachten?
Dat merken we zo wel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:56 schreef gerbenp het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de reclames?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:56 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik zie net een "Ik ook van jou Roel xxx" smsje en prompt ben jij in het topic.
Toeval?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:56 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik zie net een "Ik ook van jou Roel xxx" smsje en prompt ben jij in het topic.
Toeval?
quote:
Khad 'em, maar Photobucket doet weer eens langzaam!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:55 schreef Brennel het volgende:
Wat heb jij dan gestuurt?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
ik stuur nooit meer smsjes om op tv te laten komen...bij SR kwamen AL mijn smsjes ook niet door
Ik ga daar ook mn smsjes aan verspillenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
ik stuur nooit meer smsjes om op tv te laten komen...bij SR kwamen AL mijn smsjes ook niet door
Geblockt in het systeem ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
Dan zal je wel wat fout doenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
Vind het geen toevoeging aan het geheel, had er meer van verwacht.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:58 schreef -Hans- het volgende:
En mensen hoe bevalt het bij 101 Tv?! het lijkt mij voor Veenstra nogal irritant 2 van die giga dingen achter je
Jammer dat ze het ook niet op de freaknacht manier doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:59 schreef Broekie het volgende:
Woei! A-la Serious Request krijgen we wachtmuziek ipv reclame+nieuws.
heerlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:59 schreef Broekie het volgende:
Woei! A-la Serious Request krijgen we wachtmuziek ipv reclame+nieuws.
Beetje zoals het was maar dan in beter beeld te zien via de tv? Kan het zelf helaas niet zien..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vind het geen toevoeging aan het geheel, had er meer van verwacht.
dat is gewoon n hamster die anaal diep en hard genomen word...echt een KUTreclamequote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:00 schreef -Hans- het volgende:
Beetje irritante reclame met dat hoge stemmetje erin...
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
t zal wel door jouw slechte karma komen dat mijn smsjes niet aankomen
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:01 schreef Sirolf het volgende:
"alle ratten groeten TheZapster" zag ik net...
echt?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:01 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:01 schreef Sirolf het volgende:
Ik weet van nietsquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:01 schreef Sirolf het volgende:
Whahahaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
dat is gewoon n hamster die anaal diep en hard genomen word...echt een KUTreclame
Dat doen ze al.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:02 schreef gerbenp het volgende:
Ik hoop dat ze bij ziggo 101 ook via de kabel willen uitzenden
Dat doen ze. 't is alleen wel een kanaal wat onderdeel uit maakt van Digitale TV, dus zit ook alleen in dat pakket.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:02 schreef gerbenp het volgende:
Ik hoop dat ze bij ziggo 101 ook via de kabel willen uitzenden
Ik weet van niksquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:02 schreef MarijeH het volgende:
Zag een bericht van Roel jewel. Is dat mogelijk?
Ik hoopte dat er niets zou veranderen. Blijft een radioprogramma.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vind het geen toevoeging aan het geheel, had er meer van verwacht.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat is gewoon n hamster die anaal diep en hard genomen word...echt een KUTreclame
neh, gwoon hier alles dumpenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:04 schreef muisje-eliza het volgende:
misschien moeten we n apart topic maken met alle berichtjes erin die we aar elkaar sturen op de tv![]()
Voor mij persoonlijk is de webcam voldoende . het voegt geen extra sfeer toe, de sfeer maken de jongensquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik hoopte dat er niets zou veranderen. Blijft een radioprogramma.
Maar heb je het idee dat de focus teveel bij de tv ligt? Heb niet alles gehoord, maar daar ben ik dus bang voor dat het een grote show gaat worden waarbij het vooral draait om het leuk doen voor de camera. Voor mij blijft het radio dus ik hoop dat de focus daar ook op blijft..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik hoopte dat er niets zou veranderen. Blijft een radioprogramma.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk is de webcam voldoende . het voegt geen extra sfeer toe, de sfeer maken de jongens
Ik luister naar de radio. Ik reageerde meer op maw's post dat hij er meer van had verwacht.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar heb je het idee dat de focus teveel bij de tv ligt? Heb niet alles gehoord, maar daar ben ik dus bang voor dat het een grote show gaat worden waarbij het vooral draait om het leuk doen voor de camera. Voor mij blijft het radio dus ik hoop dat de focus daar ook op blijft..
Nee hoor helemaal niet. tot nu toe danquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar heb je het idee dat de focus teveel bij de tv ligt? Heb niet alles gehoord, maar daar ben ik dus bang voor dat het een grote show gaat worden waarbij het vooral draait om het leuk doen voor de camera. Voor mij blijft het radio dus ik hoop dat de focus daar ook op blijft..
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:09 schreef Sirolf het volgende:
"Wanneer worden de RHCP weer eens gedraaid? Ik kan niet langer wachten!!!! Groet Roel_Jewel"
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:09 schreef Sirolf het volgende:
"Wanneer worden de RHCP weer eens gedraaid? Ik kan niet langer wachten!!!! Groet Roel_Jewel"
Aha, okay!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:08 schreef Marc63 het volgende:
Ik luister naar de radio. Ik reageerde meer op maw's post dat hij er meer van had verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |