WIE ?!?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ga je schamen![]()
Roberto Jacketti en de Scooters
Het Blok
Die wordt het volgende weekquote:
Mijn signaal is weer wegquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:25 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik heb geen digitale kanalen, en zeker niet van pleurisZiggo
Sommige mensen kijken alleen echte tv programma`squote:
Roberto Jacketti en de Scooters niet kennenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
idd...en THX MaW maar t zegt me nog geen drol
Het Blok en cultuurquote:
Presentator het Blokquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Fucking hell! Zelfs ik ken die man, en ik word hier nog wel de grootste cultuurbarbaar genoemd. Kom op zeg, echt nooit van Roberto Jacketti and the Scooters gehoord? Iets met muzikale opvoeding. Schande!quote:
Hij heet Erik van der Hoff, dus vergeet die Wiki-lijst.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
sorrie... de naam klinkt n beetje josti..misschien is t wel hardstikke gaaf en herken ik de muziek wel, maar voorlopig zegt t me niksquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Roberto Jacketti en de Scooters niet kennen
Hij heeft ook in muziek gezeten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Sommige mensen kijken alleen echte tv programma`s
je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hij heet Erik van der Hoff, dus vergeet die Wiki-lijst.
Vroegahquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:30 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hij heeft ook in muziek gezeten.
* 3FMaster denkt aan vroeger, toen hij de LP op de platenspeler deed, en zonder stroom aan de LP draaide, waardoor je door de kamer: I save the day hoorde
'Wij', de jonge generatie kent de oude klassiekers. Pfffquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:29 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Fucking hell! Zelfs ik ken die man, en ik word hier nog wel de grootste cultuurbarbaar genoemd. Kom op zeg, echt nooit van Roberto Jacketti and the Scooters gehoord? Iets met muzikale opvoeding. Schande!
wauw! moest je m zelf ophalen op t postkantoor?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb dan eindelijk mijn Acer trouwens.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
sorrie... de naam klinkt n beetje josti..misschien is t wel hardstikke gaaf en herken ik de muziek wel, maar voorlopig zegt t me niks
Nee, opnieuw moeten bestellenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wauw! moest je m zelf ophalen op t postkantoor?
en hoe vind je m?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, opnieuw moeten bestellen.
Ja, wel goed heur! En ook fijn, al die ruimte op mijn bureau ineens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |