Waarom niet?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:18 schreef Feivel1 het volgende:
Vraagje: Mag ik nog screencaps maken/webcamfilmpjes nu het ook op 101.TV is?
Graag zelfs, dan hoef ik minder op te lettenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:18 schreef Feivel1 het volgende:
Ik zie niet in wat er anders is nu het daar ook op is, dus van mij mag je.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:18 schreef Feivel1 het volgende:
vraag je dat aan 101 vanwege auteursrecht, want anders graagquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:18 schreef Feivel1 het volgende:
Brandon, Lady Gaga en Pet Shop Boys:quote:
Ik doe het gewoon. Als het niet mag hoor ik dat snel genoeg van 3FM, danwel 101.TV.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vraag je dat aan 101 vanwege auteursrecht, want anders graag
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heul vet ja. Vorige week Alarmschijf en nu 3FM Megahit. lol
.
Hoop `tquote:
Je wil niet weten wat er in het Eredivisietopic voorbij komt aan caps enzo.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon. Als het niet mag hoor ik dat snel genoeg van 3FM, danwel 101.TV.
Maar Floris capt ook gewoon Nederland 3 volgens mij (Tijdens 3FM uitzendingen)..
Op de 101TV webstream misschien, maar zeer zeker niet op 101TV.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:20 schreef Feivel1 het volgende:
De 3FMwebcamstream loopt voor op 101TV, hehe!
Laat ze wel wat kleiner cappen of zet resize me even op je pc , scheelt hoop irritatiesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon. Als het niet mag hoor ik dat snel genoeg van 3FM, danwel 101.TV.
Maar Floris capt ook gewoon Nederland 3 volgens mij (Tijdens 3FM uitzendingen)..
Ga je schamenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
WieOw, die.
En waarom geen vrouw als gast?
Ik vind het wel een aardige plaat, maar toch ook wel een zeer opvallende keuze om juist die plaat Megahit te maken. Godzijdank is het niet Racoon geworden...quote:
Ik heb geen digitale kanalen, en zeker niet van pleurisZiggoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Op de 101TV webstream misschien, maar zeer zeker niet op 101TV.
Erik van der Horst (Amsterdam, 10 september 1984) is een Nederlands acteur en muzikant, in 2006 afgestudeerd aan de Toneelacademie Maastricht. Sindsdien is hij aan het werk geweest bij onder andere Theater EA, Oostpool en Orkater.quote:
Ik ken em ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ga je schamen![]()
Roberto Jacketti en de Scooters
Het Blok
WIE ?!?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ga je schamen![]()
Roberto Jacketti en de Scooters
Het Blok
Die wordt het volgende weekquote:
Mijn signaal is weer wegquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:25 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik heb geen digitale kanalen, en zeker niet van pleurisZiggo
Sommige mensen kijken alleen echte tv programma`squote:
Roberto Jacketti en de Scooters niet kennenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
idd...en THX MaW maar t zegt me nog geen drol
Het Blok en cultuurquote:
Presentator het Blokquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Fucking hell! Zelfs ik ken die man, en ik word hier nog wel de grootste cultuurbarbaar genoemd. Kom op zeg, echt nooit van Roberto Jacketti and the Scooters gehoord? Iets met muzikale opvoeding. Schande!quote:
Hij heet Erik van der Hoff, dus vergeet die Wiki-lijst.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
sorrie... de naam klinkt n beetje josti..misschien is t wel hardstikke gaaf en herken ik de muziek wel, maar voorlopig zegt t me niksquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Roberto Jacketti en de Scooters niet kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |