BEP zonder Fergie, dus voor where is the love. Dat was leuker, ook niet zo commercieelquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:39 schreef muisje-eliza het volgende:
die is stom die nieuwe BEP
Ik ben het gewoon een keer met je eensquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik vind de nieuwe jingles echt niet leuk.
Mensen die niets met de Pet Shop boys ophebben neem ik sowieso niet serieusquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mensen die ook echt gemeend de Petshop Boys goed vinden schat ik nou niet echt hoog in de categorie "Mensen met een goede muzieksmaak"
Erg tof inderdaadquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:39 schreef Broekie het volgende:
Geweldige nieuwe wisseling-van-de-wacht jingle!
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:39 schreef Broekie het volgende:
Geweldige nieuwe wisseling-van-de-wacht jingle!
Komt nog wel een keer goed tussen onsquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon een keer met je eens
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:40 schreef borisz het volgende:
[..]
BEP zonder Fergie, dus voor where is the love. Dat was leuker, ook niet zo commercieel.
Dan neem jij heeeeel veel mensen niet serieus dusquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Mensen die niets met de Pet Shop boys ophebben neem ik sowieso niet serieus
*ahum...* love etc. is wel gewoon goedquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Mensen die niets met de Pet Shop boys ophebben neem ik sowieso niet serieus
de volgende keer is ie niet zo lief hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Komt nog wel een keer goed tussen ons
maar deze nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bij die jingles ging het écht alleen maar om het vervangen van de stem. Hebben ze ook maar één moment gedacht aan een andere tekstEcht elke jingle is letterlijk opnieuw ingesproken
.
Hij zal vast wel wat goeds inzich hebbenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
de volgende keer is ie niet zo lief hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |