En dan krijg je m nooit meer goed blijktquote:
sowieso ben ik blij dat met batman begins en darkknight ze eindelijk die domme comicstyle hebben laten varen!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:45 schreef toma het volgende:
[..]
Ja!
Die jurk is echt mooi. En dan loopt ie zo nonchalant als een boer naar buiten.
Wou ik typen maar was al te laatquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
En dan krijg je m nooit meer goed blijkt![]()
Dat had je al gezegd?!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
sowieso ben ik blij dat met batman begins en darkknight ze eindelijk die domme comicstyle hebben laten varen!
bale speelt batman ook echt heel goed! bruce wayne vind ik minder, maar als batman is hij echt goed!
Ja vind Bruce Wayne ook niet fantastisch. Maar Letcher speelt echt geweldig. Hij heeft dik verdiend die oscar gewonnen. Freeman was zoals altijd ook geweldigquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
sowieso ben ik blij dat met batman begins en darkknight ze eindelijk die domme comicstyle hebben laten varen!
bale speelt batman ook echt heel goed! bruce wayne vind ik minder, maar als batman is hij echt goed!
ja maar dacht gooi hem er hier nog even in voor het geval de discussie hierdoor zou doodbloeden en dit topic daardoor 10 dagen open zou blijven!quote:
en het was de Clochard btwquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Wou ik typen maar was al te laat![]()
Mooie TT Tommy
Vooruitquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ja maar dacht gooi hem er hier nog even in voor het geval de discussie hierdoor zou doodbloeden en dit topic daardoor 10 dagen open zou blijven!
en Alfred is briljant droog!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:51 schreef toma het volgende:
[..]
Ja vind Bruce Wayne ook niet fantastisch. Maar Letcher speelt echt geweldig. Hij heeft dik verdiend die oscar gewonnen. Freeman was zoals altijd ook geweldig
Heb die film deze week 2 keer gezien
daarom weet jij niet van sletjescity!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:51 schreef theKiD het volgende:
k had m nog gelezenClochard ga ik nooit naartoe
Tilburg topic 10 dagen open?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ja maar dacht gooi hem er hier nog even in voor het geval de discussie hierdoor zou doodbloeden en dit topic daardoor 10 dagen open zou blijven!
Ik had m nog gelezenquote:
daarom weet jij niet van sletjescity!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:52 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik had m nog gelezenClochard ga ik nooit naartoe
ik ben er met carnaval geweest.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:51 schreef theKiD het volgende:
[..]
en het was de Clochard btw
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:52 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
daarom weet jij niet van sletjescity!
ik ben er met carnaval geweest.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:53 schreef toma het volgende:
[..]
====quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
[..]
daarom weet jij niet van sletjescity!
nog al zo'n foute quoter...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
ik ben er met carnaval geweest.
Heb er goeie herinneringen aan over gehouden.
en jij dus ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
====
Wat zijn jullie slecht in quote'n
quote:
Je moet dan altijd zelf nog even [ quote ] tikkenquote:maar kijk als ik jou nu quote is het ook vaut!
Nee, want ik snap dat je voor die andere tekst ook [ quote ] moet zetten. Ik quote jullie letterlijk.quote:
zo nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nog al zo'n foute quoter...
maar kijk als ik jou nu quote is het ook vaut!
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee, want ik snap dat je voor die andere tekst ook [ quote ] moet zetten. Ik quote jullie letterlijk.
Snel je post veranderen hè Tommy
quote:ik jou ook
Het gaat nooit ergens overquote:gaat helemaal nergens meer over zo!
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:55 schreef theKiD het volgende:
![]()
[..]
Zeg het ze maar Toma!!!
En nu weer aan de voet!![]()
En ik ben niet de enige:quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:56 schreef -_Tommy_- het volgende:
auto vind mij vervelend omdat ik geen spoiler gebruik voor plaatjes!
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:56 schreef Messenga het volgende:
Serieus, kap eens met die miljoenen plaatjes in 1 topic
En terecht.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:56 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ik vind het wel een goede oeffening voor me vingerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:56 schreef -_Tommy_- het volgende:
die van DK zijn echt vet ook!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:57 schreef toma het volgende:
Why so serious?
Lets put a smile on that face!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |