Ik heb een heel aantal FOK!kers al eens gezien jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:19 schreef swarmahoer het volgende:
zijn hier veel mensen die elkaar irl al eens gezien hebben of niet ?
Joah!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:19 schreef swarmahoer het volgende:
Die hebben dat over het algemeen wel.quote:
Dat is waar, maar de mate waarin verschilt wel ergquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Joah!
[..]
Die hebben dat over het algemeen wel.
Ja. Ik heb hem vrij hevig.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is waar, maar de mate waarin verschilt wel erg
Liefste. Raspoetin. Bravebart, MarM, Liiszle, Blaxje en TheJoker.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:21 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb er wel n aantal gezien maar vanuit hier ken ik niemand
Er komen er steeds meer hierheenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:22 schreef swarmahoer het volgende:
de pub sc is wel aardiger dan de klb sc, ookal gaat ie alsnog behoorlijk snelniet zo'n baasgedrag (
) hier
Weet ik niet, grapte maar watquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, hoezo? Hij hoeft het toch niet te betalen?
niet zo generaliseren he, de mods zijn leukquote:
Hij is wel zo lief hoor. Soms.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Weet ik niet, grapte maar wat
Dat is te hopen voor 'm
Mwaaaah, dat valt ook wel mee.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niet zo generaliseren he, de mods zijn leuk
Nee.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Ik ken 'mquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij is wel zo lief hoor. Soms.
[..]
Mwaaaah, dat valt ook wel mee.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Jawel! PM mequote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ken nog wel paar leuke verhalen over 'm, maar die zal ik maar niet vertellen
Doe maar nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel! PM me.
Maar ik ken er ook genoeg.
Het heeft ook wat met mij te makenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben wel wat gewend hoor, ik ga het niet spontaan uitmaken.
jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:19 schreef swarmahoer het volgende:
Ik kan het ook aan Mark vragen hoor, die brengt je helemaal in diskrediet. Je kunt jezelf nog ophemelen.quote:
quote:
Jawel, ik heb ook aan haar gezeten, dat is best negatiefquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:38 schreef MarkM het volgende:
[..]
Jij bent toch niet negatief weergegeven in dat verhaal?
Ja, aangezien ze een rotkop van hier t/m aan Tokio heeft ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Jawel, ik heb ook aan haar gezeten, dat is best negatief
Daaromquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, aangezien ze een rotkop van hier t/m aan Tokio heeft ja.
Maar dat wist ik al. Dus daar heb ik geen probleem mee enzeau. Want hij heeft nou toch mij en ik ben like 6000000000000000000000000000000000000000000 x zo sexy.quote:
Jordy ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:39 schreef mstr het volgende:
[..]
True.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Punt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wie zegt dat die de waarheid spreken?
Neequote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:44 schreef MarkM het volgende:
[..]
Pastte die niet volledig in je mondje?
En toen bleek jouw stuk vlees vele malen grote dan de zijne?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:50 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik stond naast hem te pissen bij een vorige meet
Nee, ik heb ook een kleine slappe piemel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:52 schreef MarkM het volgende:
[..]
En toen bleek jouw stuk vlees vele malen grote dan de zijne?
En een grote harde?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:54 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook een kleine slappe piemel.
Hoe gaat hetquote:
Nee.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:11 schreef nijnja het volgende:
Haha je kan het niet hebben dat iedereen je nu ootoo noemt?
Ja wel oke... Gister avond Spaajdurmen 1 afgekeken en een begin gemaakt aan Spaajdurmen 2, vanmiddag Spaajdurmen 2 afgekeken en een begin gemaakt aan Spaajdurmen 3, toen even geslapen en ik moet zometeen Spaajdurmen 3 even afzienquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:11 schreef Tremium het volgende:
[..]
Beetje vermoeid. Namiddagje gezinstherapie achter de rug
Hoe gaat het met jou?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:13 schreef nijnja het volgende:
En het is een oto wil weten met wie ik heb gedeet
Vet he?!quote:
Maarmaarmaar jij kent haar toch niet want ze zit al heel lang niet meer op fokquote:
whehe, met wie heb je gedate leon.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:13 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja wel oke... Gister avond Spaajdurmen 1 afgekeken en een begin gemaakt aan Spaajdurmen 2, vanmiddag Spaajdurmen 2 afgekeken en een begin gemaakt aan Spaajdurmen 3, toen even geslapen en ik moet zometeen Spaajdurmen 3 even afzien
En mijn broek zit onder de macaronisaus, ik weet niet hoe het kkomt!!
En Markermeer wil weten met wie ik heb gedeet
1 Kinderen voor Kinderen 198quote:
Dat ben jij zekerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
LOST.
Ohquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maarmaarmaar jij kent haar toch niet want ze zit al heel lang niet meer op fok
Ik had gewoon gegeten hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:17 schreef nijnja het volgende:
Ik zeg 1 ding en gelijk komt de oude garde terug
Seizoen 5 al.quote:
Dat mag je niet zeggen, dan moet Desunoto huilen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:17 schreef nijnja het volgende:
Ik zeg 1 ding en gelijk komt de oude garde terug
Desunoto is een lutser.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:18 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen, dan moet Desunoto huilen.
Die luister ik preciesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:18 schreef Tremium het volgende:
buma in me zak
Ja maar ja maar dan nogquote:
Gaat goedquote:
Ja maar dat hoort bij kleine kindjesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:18 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen, dan moet Desunoto huilen.
Ja!quote:
Daar groeien we allemaal op een gegeven moment overheen, en ik kan eht weten want ik heb net vanmiddag onderwijskunde gehadquote:
`Lekker gegeten?quote:
Onderwijskundequote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daar groeien we allemaal op een gegeven moment overheen, en ik kan eht weten want ik heb net vanmiddag onderwijskunde gehad
Die muziek is wel vet jaquote:
Iets met een naamgenoot voor vladquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:22 schreef lauwert het volgende:
Oude garde meldt zich
Denk het welquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:24 schreef lauwert het volgende:
Hoooi Do afhaak !
Deze keer wel van plan een meet mee te maken?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:24 schreef lauwert het volgende:
Hoooi Do afhaak !
Deze keer wel van plan een meet mee te maken?
waarom naamgenoot voor vlad?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Iets met een naamgenoot voor vladLAUWERT
quote:
quote:
quote:
Ik meen van jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:29 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Whehehheh okéoké... Hummm, heb ik haar ook nog meegemaakt?
Goed gekeurdquote:
Vrij lang, in de tijd da Maddoxx nog enigzins op het rechte pad wasquote:
WAAAAAAAAAAACHT nu weet ik het ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Vrij lang, in de tijd da Maddoxx nog enigzins op het rechte pad was
Heel goedquote:
Als ik zeg dat ik kom kom ik altijd, dus deze keer ook weer gezellig van de partij!quote:
Maar das ook alweer enige tijd geleden hoorquote:
Ik zou mijn drentsche liedboek doorbladeren om je een nieuwe hit te lerenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:35 schreef lauwert het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik kom kom ik altijd, dus deze keer ook weer gezellig van de partij!
Wadda?quote:
Dat is we leen probleem jaquote:
Boks nou, straks krijg je ook nog een waardige muzieksmaakquote:
Oee vet, zit even de vorige op te zoeken in m'n hoofd...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik zou mijn drentsche liedboek doorbladeren om je een nieuwe hit te leren![]()
Kijk een ander filmpje op jou tube ;Yquote:
Ik lust groag soep...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:42 schreef lauwert het volgende:
[..]
Oee vet, zit even de vorige op te zoeken in m'n hoofd...
Even een hintje..?
Noesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:42 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Boks nou, straks krijg je ook nog een waardige muzieksmaak
ochossie tochquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:43 schreef RenRen- het volgende:
Ik zag de SC niet meer in de PUB staan :<
Kijk bij nijns geschiedenis, altijd raakquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:43 schreef RenRen- het volgende:
Ik zag de SC niet meer in de PUB staan :<
... en ik soep graagquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:45 schreef lauwert het volgende:
[..]
... en ik soep graag
Ik ben groag vrij en ik vrij groag
Ik ben groag teut en ik teut groag
Ben ik nou abnormaaaaaaaal
Nee niet gegoogled!quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:49 schreef lauwert het volgende:
[..]
Nee niet gegoogled!
Hij zat nog in m'n hoofd, wist soep, vrij en teut nog, maar wist niet meer hoe ik moest beginnen
Morgen weerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:51 schreef Vamps het volgende:
Bijna tijd om helemaal drunkie te worden...
eigelijk zit ik in de ziektewet, maar ik pak er vanavond nog wel even een wit doppie bij denk ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:51 schreef Vamps het volgende:
Bijna tijd om helemaal drunkie te worden...
Hinder toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:51 schreef VlaDje het volgende:
But girl you make it hard to be faithfulllll
With the lips of an angeeeeel
Geef jezelf eens ongelijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:51 schreef VlaDje het volgende:
[..]
eigelijk zit ik in de ziektewet, maar ik pak er vanavond nog wel even een wit doppie bij denk ik![]()
Jij gaat door voor de hete nacht met vladiquote:
Hoe is het nu met 'r? Trekt ze weer bij jullie in?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Jeuj! Straks mag ik weer een stukje rijden.. Even mijn zus van het station halen
Ze werkt nog 2 maanden bij dit bedrijf geloof ik, maar ze had alweer een aanbod gehad voor een andere baan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:00 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Hoe is het nu met 'r? Trekt ze weer bij jullie in?
beter vanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ze werkt nog 2 maanden bij dit bedrijf geloof ik, maar ze had alweer een aanbod gehad voor een andere baan.
Inderdaad, maar ze moet er wel voor verhuizen. Of het moet vanaf hier te doen zijn, maar dat weet ik niet.quote:
Jeuj, ik heb vandaag ook een stukje gereden.. Helemaal van de stoep voor ons huis naar de parkeerplaats naast ons huis..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Jeuj! Straks mag ik weer een stukje rijden.. Even mijn zus van het station halen
Ja en dan mag je verliefd achterop springenquote:
Elvis Presley ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:59 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Jij gaat door voor de hete nacht met vladi![]()
Vraag 2, wie werd bekend met de hit: Dromen zijn bedrog.
Jeej !quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja en dan mag je verliefd achterop springen
Topplan, nu even zorgen dat ik het niet vergeetquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja en dan mag je verliefd achterop springen
quote:Heb ik het goeie nummer, ben jij Siegert?
Ik heb je al een paar keer gezien op je scooter
en ik vroeg me af of je misschien wat leuks met me wil doen?
Hè?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:43 schreef Blaxje het volgende:
D_A JE HOEFT NIET ZO JALOERS TE DOEN HOOR!!
quote:
Ik vertrouw het ook niet.quote:''Ben een beetje verlegen ik durf je nog niet aan de telefoon te spreken. Zullen we even sms-en ik wil graag weten of je mij ook wat vind.''
Ze staat niet in z'n telefoonboek?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Anoniem smsje trouwens? Dat ken ik niet
Nummer onbekend enzo.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Anoniem smsje trouwens? Dat ken ik niet
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:56 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Sowieso een gast die zit te kloten. Waarom? Meisjes praten niet zo
quote:''Wil je geil cammen met me dan?''
Hélemaal waus.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gewoon omdat het kan.
Zoek een leven, lutser.quote:
Daar gaat je leven.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:49 schreef Daniane het volgende:
http://www.marktplaza.nl/(...)ter-meer-5683841.php
Oh, dan ga ik even mn ind doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 @ 20:49 schreef Desunoto het volgende:
Ren, je minicity liet m'n browser bijna vastlopen.
En je werkloosheid staat op 8%![]()
Ik hoop niet dat die serieus is zeg..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:49 schreef Daniane het volgende:
Heb ik ook wel eens, dan sta ik te snel op.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:50 schreef Desunoto het volgende:
Migraine sucks.
Gelukkig heb ik dat niet.
Zie alleen soms alle kleuren van de regenboog voor m'n ogen verschijnen een paar seconden lang als ik hoofdpijn op. En soms ook als ik niet hoofdpijn heb.
Ai dink zoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:54 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat die serieus is zeg..
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:49 schreef Daniane het volgende:
Had ik van de week, ging zowat onderuit.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:55 schreef Daniane het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens, dan sta ik te snel op.
Ja oke. maar zn taalgebruik is gewoonquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:56 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Respect, lang niet wijs zijn maar je kop niet laten hangen
Arme manquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:49 schreef Daniane het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |