Hè?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:43 schreef Blaxje het volgende:
D_A JE HOEFT NIET ZO JALOERS TE DOEN HOOR!!
quote:
Ik vertrouw het ook niet.quote:''Ben een beetje verlegen ik durf je nog niet aan de telefoon te spreken. Zullen we even sms-en ik wil graag weten of je mij ook wat vind.''
Ze staat niet in z'n telefoonboek?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Anoniem smsje trouwens? Dat ken ik niet
Nummer onbekend enzo.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Anoniem smsje trouwens? Dat ken ik niet
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:56 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Sowieso een gast die zit te kloten. Waarom? Meisjes praten niet zo
quote:''Wil je geil cammen met me dan?''
Hélemaal waus.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gewoon omdat het kan.
Zoek een leven, lutser.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |