Hoe gaat hetquote:
Nee.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:11 schreef nijnja het volgende:
Haha je kan het niet hebben dat iedereen je nu ootoo noemt?
Ja wel oke... Gister avond Spaajdurmen 1 afgekeken en een begin gemaakt aan Spaajdurmen 2, vanmiddag Spaajdurmen 2 afgekeken en een begin gemaakt aan Spaajdurmen 3, toen even geslapen en ik moet zometeen Spaajdurmen 3 even afzienquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:11 schreef Tremium het volgende:
[..]
Beetje vermoeid. Namiddagje gezinstherapie achter de rug
Hoe gaat het met jou?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:13 schreef nijnja het volgende:
En het is een oto wil weten met wie ik heb gedeet
Vet he?!quote:
Maarmaarmaar jij kent haar toch niet want ze zit al heel lang niet meer op fokquote:
whehe, met wie heb je gedate leon.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:13 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja wel oke... Gister avond Spaajdurmen 1 afgekeken en een begin gemaakt aan Spaajdurmen 2, vanmiddag Spaajdurmen 2 afgekeken en een begin gemaakt aan Spaajdurmen 3, toen even geslapen en ik moet zometeen Spaajdurmen 3 even afzien
En mijn broek zit onder de macaronisaus, ik weet niet hoe het kkomt!!
En Markermeer wil weten met wie ik heb gedeet
1 Kinderen voor Kinderen 198quote:
Dat ben jij zekerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
LOST.
Ohquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maarmaarmaar jij kent haar toch niet want ze zit al heel lang niet meer op fok
Ik had gewoon gegeten hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:17 schreef nijnja het volgende:
Ik zeg 1 ding en gelijk komt de oude garde terug
Seizoen 5 al.quote:
Dat mag je niet zeggen, dan moet Desunoto huilen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:17 schreef nijnja het volgende:
Ik zeg 1 ding en gelijk komt de oude garde terug
Desunoto is een lutser.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:18 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen, dan moet Desunoto huilen.
Die luister ik preciesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:18 schreef Tremium het volgende:
buma in me zak
Ja maar ja maar dan nogquote:
Gaat goedquote:
Ja maar dat hoort bij kleine kindjesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:18 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen, dan moet Desunoto huilen.
Ja!quote:
Daar groeien we allemaal op een gegeven moment overheen, en ik kan eht weten want ik heb net vanmiddag onderwijskunde gehadquote:
`Lekker gegeten?quote:
Onderwijskundequote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daar groeien we allemaal op een gegeven moment overheen, en ik kan eht weten want ik heb net vanmiddag onderwijskunde gehad
Die muziek is wel vet jaquote:
Iets met een naamgenoot voor vladquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:22 schreef lauwert het volgende:
Oude garde meldt zich
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |