ochossie tochquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:43 schreef RenRen- het volgende:
Ik zag de SC niet meer in de PUB staan :<
Kijk bij nijns geschiedenis, altijd raakquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:43 schreef RenRen- het volgende:
Ik zag de SC niet meer in de PUB staan :<
... en ik soep graagquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:45 schreef lauwert het volgende:
[..]
... en ik soep graag
Ik ben groag vrij en ik vrij groag
Ik ben groag teut en ik teut groag
Ben ik nou abnormaaaaaaaal
Nee niet gegoogled!quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:49 schreef lauwert het volgende:
[..]
Nee niet gegoogled!
Hij zat nog in m'n hoofd, wist soep, vrij en teut nog, maar wist niet meer hoe ik moest beginnen
Morgen weerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:51 schreef Vamps het volgende:
Bijna tijd om helemaal drunkie te worden...
eigelijk zit ik in de ziektewet, maar ik pak er vanavond nog wel even een wit doppie bij denk ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:51 schreef Vamps het volgende:
Bijna tijd om helemaal drunkie te worden...
Hinder toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:51 schreef VlaDje het volgende:
But girl you make it hard to be faithfulllll
With the lips of an angeeeeel
Geef jezelf eens ongelijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:51 schreef VlaDje het volgende:
[..]
eigelijk zit ik in de ziektewet, maar ik pak er vanavond nog wel even een wit doppie bij denk ik![]()
Jij gaat door voor de hete nacht met vladiquote:
Hoe is het nu met 'r? Trekt ze weer bij jullie in?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Jeuj! Straks mag ik weer een stukje rijden.. Even mijn zus van het station halen
Ze werkt nog 2 maanden bij dit bedrijf geloof ik, maar ze had alweer een aanbod gehad voor een andere baan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:00 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Hoe is het nu met 'r? Trekt ze weer bij jullie in?
beter vanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ze werkt nog 2 maanden bij dit bedrijf geloof ik, maar ze had alweer een aanbod gehad voor een andere baan.
Inderdaad, maar ze moet er wel voor verhuizen. Of het moet vanaf hier te doen zijn, maar dat weet ik niet.quote:
Jeuj, ik heb vandaag ook een stukje gereden.. Helemaal van de stoep voor ons huis naar de parkeerplaats naast ons huis..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Jeuj! Straks mag ik weer een stukje rijden.. Even mijn zus van het station halen
Ja en dan mag je verliefd achterop springenquote:
Elvis Presley ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:59 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Jij gaat door voor de hete nacht met vladi![]()
Vraag 2, wie werd bekend met de hit: Dromen zijn bedrog.
Jeej !quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja en dan mag je verliefd achterop springen
Topplan, nu even zorgen dat ik het niet vergeetquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja en dan mag je verliefd achterop springen
quote:Heb ik het goeie nummer, ben jij Siegert?
Ik heb je al een paar keer gezien op je scooter
en ik vroeg me af of je misschien wat leuks met me wil doen?
Hè?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:43 schreef Blaxje het volgende:
D_A JE HOEFT NIET ZO JALOERS TE DOEN HOOR!!
quote:
Ik vertrouw het ook niet.quote:''Ben een beetje verlegen ik durf je nog niet aan de telefoon te spreken. Zullen we even sms-en ik wil graag weten of je mij ook wat vind.''
Ze staat niet in z'n telefoonboek?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Anoniem smsje trouwens? Dat ken ik niet
Nummer onbekend enzo.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Anoniem smsje trouwens? Dat ken ik niet
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:56 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Sowieso een gast die zit te kloten. Waarom? Meisjes praten niet zo
quote:''Wil je geil cammen met me dan?''
Hélemaal waus.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gewoon omdat het kan.
Zoek een leven, lutser.quote:
Daar gaat je leven.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:49 schreef Daniane het volgende:
http://www.marktplaza.nl/(...)ter-meer-5683841.php
Oh, dan ga ik even mn ind doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 @ 20:49 schreef Desunoto het volgende:
Ren, je minicity liet m'n browser bijna vastlopen.
En je werkloosheid staat op 8%![]()
Ik hoop niet dat die serieus is zeg..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:49 schreef Daniane het volgende:
Heb ik ook wel eens, dan sta ik te snel op.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:50 schreef Desunoto het volgende:
Migraine sucks.
Gelukkig heb ik dat niet.
Zie alleen soms alle kleuren van de regenboog voor m'n ogen verschijnen een paar seconden lang als ik hoofdpijn op. En soms ook als ik niet hoofdpijn heb.
Ai dink zoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:54 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat die serieus is zeg..
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:49 schreef Daniane het volgende:
Had ik van de week, ging zowat onderuit.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:55 schreef Daniane het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens, dan sta ik te snel op.
Ja oke. maar zn taalgebruik is gewoonquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:56 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Respect, lang niet wijs zijn maar je kop niet laten hangen
Arme manquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:49 schreef Daniane het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |