tis 0:15 nobody cares but thanks for the companionshipquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Sorry voor de vertraging, ben net wakker enzo.
Dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tis 0:15 nobody cares but thanks for the companionship
prima dan!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tis 0:15 nobody cares but thanks for the companionship
Hier is het zo vroeg dat niemand het nog doorheeft..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:17 schreef Pien85 het volgende:
Het is hier al zo laat dat niemand t door heeft Indah
Ik denk dat er bij jou in de buurt sowieso minder mensen op Fok komen dan bij mij in de buurtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier is het zo vroeg dat niemand het nog doorheeft..
Dat donkerbruine vermoeden heb ik ook ja!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij jou in de buurt sowieso minder mensen op Fok komen dan bij mij in de buurt
En waarom is dat zo?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:23 schreef dndiek het volgende:
Ik moet eigenlijk gaan slapen, maar dat wil niet echt lukken
Omdat ik nu klaarwakker ben, maar er morgen wel om 7:30u weer uit moetquote:
Gewoon helemaal niet slapen dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:25 schreef dndiek het volgende:
[..]
Omdat ik nu klaarwakker ben, maar er morgen wel om 7:30u weer uit moet
Lijkt me niet echt een goed ideequote:
ik heb ook maar 6 uur geslapen. Straks mooi een middagdutje dusquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:25 schreef dndiek het volgende:
[..]
Omdat ik nu klaarwakker ben, maar er morgen wel om 7:30u weer uit moet
Heb er op zich niet zo'n moeite mee als ik de dag erop niets belangrijks op de planning heb staanquote:
Wat voor belangrijks heb je gepland dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef dndiek het volgende:
[..]
Heb er op zich niet zo'n moeite mee als ik de dag erop niets belangrijks op de planning heb staan
Verplicht college met presentatiequote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat voor belangrijks heb je gepland dan?
Is wel een optie, alleen niet de juiste op dat momentquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:53 schreef dndiek het volgende:
Ach ja, de presentatie is niet van mij, maar het is maar met een man of 15 dus in slaap vallen is geen optie
Zo kan je het ook zienquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Is wel een optie, alleen niet de juiste op dat moment
zoeken?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Moest straks eens een ticket gaan zoeken.
sterktequote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Goed; ik moet naar het postkantoor, de foto-zaak en het reisbureau dus ik ga eens op pad. W
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Gatver wat heb ik daar een hekel aan; mensen die hun mobieltje uitzetten terwijl ze weten dat ik ze bel om mijn aankomsttijd door te geven en nog wat andere dingen te regelen. Stik er maar in ook, blijf wel lekker thuis als het zo moet.
Frutsquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:39 schreef Frutsel het volgende:
Indah![]()
![]()
[..]Heb ik ook al een hekel aan... of dat je naar de supermarkt wordt gestuurd om iets te halen, jij daar staat maar twijfelt welke je moet hebben door de "onduidelijke uitleg" en vervolgens naar huis belt waar het mobieltje niet wordt opgenomen en thuisgekomen je de wind van voren krijgt omdat je alsnog het verkeerde hebt gekocht
Nee, ik heb verse thee!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:45 schreef Jo0Lz het volgende:
Oeh, ik heb heerlijk verse koffie.
Iemand anders ook?
ik haat datquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:43 schreef indahnesia.com het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd wat nu de smoes weer is om de telefoon al sinds 8 uur vanmorgen (het is nu bijna 3 uur in de middag) niet aan te hebben staan. Altijd weer iets nieuws in dit o zo voorspelbare land.
graagquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:45 schreef Jo0Lz het volgende:
Oeh, ik heb heerlijk verse koffie.
Iemand anders ook?
uiteraardquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:49 schreef Jake.NL het volgende:
Koffie here too. DE Roodmerk met 2 suikerklontjes en melk
quote:
Flashquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
DE roodmerk zwart. Doet me een beetje aan AC Milan denken, maar okee.
Ja, het is troep idd. Meestal na een bak of 2-3 ga ik over op theequote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:46 schreef indahnesia.com het volgende:
Nee dank je Joolz, ik trek net een biertje open.
Dat is ook prima. Theeïne.quote:
quote:
quote:
dank je, krijg je van mij een partjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Bij jou al beer 'o clock!? Tof ja.
[..]
Dat is ook prima. Theeïne.
[..]alstu!
Frutsquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:12 schreef Frutsel het volgende:
Waar blijft de lentecrisis?
Iddquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:16 schreef marcb1974 het volgende:
Die valt niet op in de algemene crisis. Lijkt wel of de shit nu alsnog even echt begint
De beurs is eindelijk onder de 200 gekomen. Duurde nog langquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Idd
het land zou allang naar de knoppen moeten gaan maar geen groen te zien
quote:Top 100 van donderdag 5 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
033. 134 cablegunmaster
053. 100 vrolijke-frits
079. 070 indahnesia.com
Heb ik nog zo mijn best gedaan gisterenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik sta er niet in met mijn 20 posts gisteren.
Sjowspam was los?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb ik nog zo mijn best gedaan gisteren
Niets daarvanquote:
Vandaag welquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt liever mistroostig weer met grijze wolken en aanhoudende regen?
Neequote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets daarvan
Gewoon de zon in jij als die komt
Dan heb je dus juist de zon nodig... daar word je weer vrolijk vanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vandaag wel
[..]
Nee
Heb echt een klote dag vandaag
Thênks! <3quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Dies oud, maar goed
[..]
dank je, krijg je van mij een partje
quote:
Ik word vandaag niet meer vrolijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan heb je dus juist de zon nodig... daar word je weer vrolijk van.
Tis hier al vanaf vanochtend toen ik wakker werd kutweer. Grauw, koud, regen. Suckt.quote:
Omdat de dag zich daar niet helemaal voor leent, zal straks het hele verhaal 's vertellen, nu even geen tijd voorquote:
Enkele uren geleden was het nog zonnig en 30 graden... zo snel gaat dat hier.. soms lijkt het net Nederlandquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:08 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Tis hier al vanaf vanochtend toen ik wakker werd kutweer. Grauw, koud, regen. Suckt.
Aardbevinkje in Melbourne, soms lijkt het net Indonesie ^^quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Enkele uren geleden was het nog zonnig en 30 graden... zo snel gaat dat hier.. soms lijkt het net Nederland
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:20 schreef indahnesia.com het volgende:
@Fruts; de telefoon staat nog steeds uit. Ik wacht wel tot ik gebeld wordt, en als dat gebeurt zeg ik dat ik helemaal geen zin meer heb om te gaan als het zo moet. Kijken wat er gebeurt dan.
Dansen op de vulkaanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:28 schreef Frutsel het volgende:
@Indah
Lees net dat de Semeru is uitgebarsten op Java
Mhjah, ik hoef dus niet per se naar Bali, zij wil dat ik daar per se heen ga... beetje moeite doen kan geen kwaad.. ben godverdomme niet helemaal achterlijk.quote:
Die is volgens mij vrijwel doorlopend in staat van uitbarsting, maar op het Indonesische nieuws nog niets erover...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:28 schreef Frutsel het volgende:
@Indah
Lees net dat de Semeru is uitgebarsten op Java
Romeroquote:
Ik las het jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
RomeroHand gebroken
Was een beetje boos om zijn eigen blunder
dus slaat hij een deur kapot
rest van het seizoen uitgeschakeld
quote:De hacker [..] gebruikte zijn met botnet geïnfecteerde netwerk van 250.000 computers om gegevens te stelen van besmette PC’s.
Geen idee, heb nog geen vakantie gepland.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:00 schreef Fha het volgende:
helluh allemaal
drukdrukduk, is het al bijna vakantie?
Ja hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:00 schreef Fha het volgende:
helluh allemaal
Vorige week was het nog vakantiequote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:00 schreef Fha het volgende:
helluh allemaal
quote:
Ik ook niet helaasquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee, heb nog geen vakantie gepland.
Ja, maar dat komt omdat jij aan de verkeerde kant van het land woont. Het enige positieve is dat er daar geen vieze witte troep uit de lucht is komen vallenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Echt niet! Ik heb gewoon gewerkt hoor, vorige week!.
De zon schijnt vandaag en de vogels fluiten... de lente hangt in de lucht!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt omdat jij aan de verkeerde kant van het land woont. Het enige positieve is dat er daar geen vieze witte troep uit de lucht is komen vallen.
Mooi. Dan is het bijna zomerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
De zon schijnt vandaag en de vogels fluiten... de lente hangt in de lucht!
En een paar jongens uit Muckstad vonden het hier ook wel goed toeven. Zo goed, dat ze wat uit een hotel jatten, en nu op kosten van de staat wat langer mogen blijven.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt omdat jij aan de verkeerde kant van het land woont. Het enige positieve is dat er daar geen vieze witte troep uit de lucht is komen vallen.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
En een paar jongens uit Muckstad vonden het hier ook wel goed toeven. Zo goed, dat ze wat uit een hotel jatten, en nu op kosten van de staat wat langer mogen blijven.
Helaas is Muck nu dan echt de jongste inwoner van Didam, want de dieven waren allemaal jonger.
Mwa dan had ik vorige week geen les gehad en nog steeds keihard moeten studeren. Ik zie het verschil niet zoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ge het een nieuwe UIquote:
Ren zequote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:30 schreef Fha het volgende:
Ik ga naar mn trein rennen, fijn weekend allemaal![]()
Maar, het is niet zo koud nu toch. ik bedoel, zelfs slecht weer daar, is beter weer dan hier. Zeg maar.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Enkele uren geleden was het nog zonnig en 30 graden... zo snel gaat dat hier.. soms lijkt het net Nederland
Ik herken alleen je laatste zin, toepasbaar op het weer van vandaag!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:58 schreef Jo0Lz het volgende:
Teeeering. Het wordt ook gewoon niet beter met dat kloten weer..
Regen, donkere lucht, harde wind, koud.Gure bende.
Gisteren stralende zon, goeie hoop op een heerlijke lente.
Dan krijg jij morgen die tweede zinquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik herken alleen je laatste zin, toepasbaar op het weer van vandaag!
Nee, morgen wordt een mooie dag, zegt menquote:
Kijk in de spiegelquote:
Ah, jij bekijkt jezelf graag goedquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk in de spiegel![]()
.
Hoe staat het met de scriptie?
Zie je hoe mooi synchroon we dat doen?quote:
Das wel balenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, jij bekijkt jezelf graag goed
Schiet niet echt op helaas
En hoest met jou? Klaar voor het weekend?
OA, heb je het artikel over de stroomstoring in Venlo van vanavond al klaarstaan voor de FP?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Das wel balen.
Ik ben klaar voor het weekend.
Straks hopelijk stroom aanleggen op vrijwiliggerswerk, maar dan moeten wel de kabels geleverd zijn die al 3 weken geleden besteld zijn
.
quote:
of juist hele goede mods, die het voor elkaar hebben dat de users in hun forum gewoon tof en top posten en hele coole mods waardoor users graag in hun fora postenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:13 schreef Pheno het volgende:
Slechte mods dan, weinig betrokkenheid met hun subfora
Maar ondertussen achter de schermen...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
of juist hele goede mods, die het voor elkaar hebben dat de users in hun forum gewoon tof en top posten en hele coole mods waardoor users graag in hun fora posten
Als je die redenering volgt, is het logisch dat jij... nou ja, je weet wel...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:13 schreef Pheno het volgende:
Slechte mods dan, weinig betrokkenheid met hun subfora
Hm.. Goeie vraagquote:
Oh nou, laat maar dan, ik wil wel rustig kunnen etenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat mag. Maar ik moet wel op tijd weer weg naar een verjaardag.
quote:
Oeh, dat klinkt goed! Maar ik heb al gegeten, en dan heb ik voor niets 78km gefietst vandaag...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
Pistolet met kipfilet en pindasaus. Wat komkommer erbij
Powerd bij Conimex
Goed bezig geweest danquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt goed! Maar ik heb al gegeten, en dan heb ik voor niets 78km gefietst vandaag...
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed bezig geweest dan
Anders kom je het maar een keer in Eindhoven eten
quote:
Ja hoor. 7 uur al wakker en nog geen tijd gehad om te koffienquote:
7 uur vanochtend?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja hoor. 7 uur al wakker en nog geen tijd gehad om te koffien
Ik weets, ik had me moeten omdraaienquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
7 uur vanochtend?
Dan doe je iets niet goed mop.
Ah klinkt lekker, doe maar jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
Pistolet met kipfilet en pindasaus. Wat komkommer erbij
Powerd bij Conimex
Nee, die kunnen wel koudquote:
Beidequote:Op zondag 8 maart 2009 00:19 schreef DR34M3R het volgende:
Wat zou me het beste op kunnen vrolijken.. Kaneelijs, of chocola?
Niet meer nodig. Naar bed nu!quote:
Alleen van jou?quote:Op zondag 8 maart 2009 00:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
vandaag is mijn dag
en gister ook![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 02:28 schreef indahnesia.com het volgende:
En mijn buurvrouw is inmiddels aardig zwanger.
uhhuquote:
Ook zonder stroomuitval is er genoeg leuks te doenquote:Op zondag 8 maart 2009 02:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
uhhustomme buurman !
als het licht uit valt
dan is er opeens wel iets "leuks" te doen
![]()
Hier ookquote:
Gisterenavond blijkbaar... Ik wist het ook nietquote:
Maar gefeliciteerd!quote:Op zondag 8 maart 2009 10:29 schreef OA het volgende:
[..]
Gisterenavond blijkbaar... Ik wist het ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |