Ik word vandaag niet meer vrolijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan heb je dus juist de zon nodig... daar word je weer vrolijk van.
Tis hier al vanaf vanochtend toen ik wakker werd kutweer. Grauw, koud, regen. Suckt.quote:
Omdat de dag zich daar niet helemaal voor leent, zal straks het hele verhaal 's vertellen, nu even geen tijd voorquote:
Enkele uren geleden was het nog zonnig en 30 graden... zo snel gaat dat hier.. soms lijkt het net Nederlandquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:08 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Tis hier al vanaf vanochtend toen ik wakker werd kutweer. Grauw, koud, regen. Suckt.
Aardbevinkje in Melbourne, soms lijkt het net Indonesie ^^quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Enkele uren geleden was het nog zonnig en 30 graden... zo snel gaat dat hier.. soms lijkt het net Nederland
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:20 schreef indahnesia.com het volgende:
@Fruts; de telefoon staat nog steeds uit. Ik wacht wel tot ik gebeld wordt, en als dat gebeurt zeg ik dat ik helemaal geen zin meer heb om te gaan als het zo moet. Kijken wat er gebeurt dan.
Dansen op de vulkaanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:28 schreef Frutsel het volgende:
@Indah
Lees net dat de Semeru is uitgebarsten op Java
Mhjah, ik hoef dus niet per se naar Bali, zij wil dat ik daar per se heen ga... beetje moeite doen kan geen kwaad.. ben godverdomme niet helemaal achterlijk.quote:
Die is volgens mij vrijwel doorlopend in staat van uitbarsting, maar op het Indonesische nieuws nog niets erover...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:28 schreef Frutsel het volgende:
@Indah
Lees net dat de Semeru is uitgebarsten op Java
Romeroquote:
Ik las het jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
RomeroHand gebroken
Was een beetje boos om zijn eigen blunder
dus slaat hij een deur kapot
rest van het seizoen uitgeschakeld
Dat wat Fruts zegt dusquote:
quote:De hacker [..] gebruikte zijn met botnet geïnfecteerde netwerk van 250.000 computers om gegevens te stelen van besmette PC’s.
Geen idee, heb nog geen vakantie gepland.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:00 schreef Fha het volgende:
helluh allemaal
drukdrukduk, is het al bijna vakantie?
Ja hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:00 schreef Fha het volgende:
helluh allemaal
Vorige week was het nog vakantiequote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:00 schreef Fha het volgende:
helluh allemaal
quote:
Ik ook niet helaasquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee, heb nog geen vakantie gepland.
Ja, maar dat komt omdat jij aan de verkeerde kant van het land woont. Het enige positieve is dat er daar geen vieze witte troep uit de lucht is komen vallenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Echt niet! Ik heb gewoon gewerkt hoor, vorige week!.
De zon schijnt vandaag en de vogels fluiten... de lente hangt in de lucht!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt omdat jij aan de verkeerde kant van het land woont. Het enige positieve is dat er daar geen vieze witte troep uit de lucht is komen vallen.
Mooi. Dan is het bijna zomerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
De zon schijnt vandaag en de vogels fluiten... de lente hangt in de lucht!
En een paar jongens uit Muckstad vonden het hier ook wel goed toeven. Zo goed, dat ze wat uit een hotel jatten, en nu op kosten van de staat wat langer mogen blijven.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt omdat jij aan de verkeerde kant van het land woont. Het enige positieve is dat er daar geen vieze witte troep uit de lucht is komen vallen.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
En een paar jongens uit Muckstad vonden het hier ook wel goed toeven. Zo goed, dat ze wat uit een hotel jatten, en nu op kosten van de staat wat langer mogen blijven.
Helaas is Muck nu dan echt de jongste inwoner van Didam, want de dieven waren allemaal jonger.
Mwa dan had ik vorige week geen les gehad en nog steeds keihard moeten studeren. Ik zie het verschil niet zoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ge het een nieuwe UIquote:
Ren zequote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:30 schreef Fha het volgende:
Ik ga naar mn trein rennen, fijn weekend allemaal![]()
Maar, het is niet zo koud nu toch. ik bedoel, zelfs slecht weer daar, is beter weer dan hier. Zeg maar.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Enkele uren geleden was het nog zonnig en 30 graden... zo snel gaat dat hier.. soms lijkt het net Nederland
Ik herken alleen je laatste zin, toepasbaar op het weer van vandaag!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:58 schreef Jo0Lz het volgende:
Teeeering. Het wordt ook gewoon niet beter met dat kloten weer..
Regen, donkere lucht, harde wind, koud.Gure bende.
Gisteren stralende zon, goeie hoop op een heerlijke lente.
Dan krijg jij morgen die tweede zinquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik herken alleen je laatste zin, toepasbaar op het weer van vandaag!
Nee, morgen wordt een mooie dag, zegt menquote:
Kijk in de spiegelquote:
Ah, jij bekijkt jezelf graag goedquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk in de spiegel![]()
.
Hoe staat het met de scriptie?
Zie je hoe mooi synchroon we dat doen?quote:
Das wel balenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, jij bekijkt jezelf graag goed
Schiet niet echt op helaas
En hoest met jou? Klaar voor het weekend?
OA, heb je het artikel over de stroomstoring in Venlo van vanavond al klaarstaan voor de FP?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Das wel balen.
Ik ben klaar voor het weekend.
Straks hopelijk stroom aanleggen op vrijwiliggerswerk, maar dan moeten wel de kabels geleverd zijn die al 3 weken geleden besteld zijn
.
quote:
of juist hele goede mods, die het voor elkaar hebben dat de users in hun forum gewoon tof en top posten en hele coole mods waardoor users graag in hun fora postenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:13 schreef Pheno het volgende:
Slechte mods dan, weinig betrokkenheid met hun subfora
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |