Ge het een nieuwe UIquote:
Ren zequote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:30 schreef Fha het volgende:
Ik ga naar mn trein rennen, fijn weekend allemaal![]()
Maar, het is niet zo koud nu toch. ik bedoel, zelfs slecht weer daar, is beter weer dan hier. Zeg maar.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Enkele uren geleden was het nog zonnig en 30 graden... zo snel gaat dat hier.. soms lijkt het net Nederland
Ik herken alleen je laatste zin, toepasbaar op het weer van vandaag!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:58 schreef Jo0Lz het volgende:
Teeeering. Het wordt ook gewoon niet beter met dat kloten weer..
Regen, donkere lucht, harde wind, koud.Gure bende.
Gisteren stralende zon, goeie hoop op een heerlijke lente.
Dan krijg jij morgen die tweede zinquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik herken alleen je laatste zin, toepasbaar op het weer van vandaag!
Nee, morgen wordt een mooie dag, zegt menquote:
Kijk in de spiegelquote:
Ah, jij bekijkt jezelf graag goedquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk in de spiegel![]()
.
Hoe staat het met de scriptie?
Zie je hoe mooi synchroon we dat doen?quote:
Das wel balenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, jij bekijkt jezelf graag goed
Schiet niet echt op helaas
En hoest met jou? Klaar voor het weekend?
OA, heb je het artikel over de stroomstoring in Venlo van vanavond al klaarstaan voor de FP?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Das wel balen.
Ik ben klaar voor het weekend.
Straks hopelijk stroom aanleggen op vrijwiliggerswerk, maar dan moeten wel de kabels geleverd zijn die al 3 weken geleden besteld zijn
.
quote:
of juist hele goede mods, die het voor elkaar hebben dat de users in hun forum gewoon tof en top posten en hele coole mods waardoor users graag in hun fora postenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:13 schreef Pheno het volgende:
Slechte mods dan, weinig betrokkenheid met hun subfora
Maar ondertussen achter de schermen...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
of juist hele goede mods, die het voor elkaar hebben dat de users in hun forum gewoon tof en top posten en hele coole mods waardoor users graag in hun fora posten
Als je die redenering volgt, is het logisch dat jij... nou ja, je weet wel...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:13 schreef Pheno het volgende:
Slechte mods dan, weinig betrokkenheid met hun subfora
Hm.. Goeie vraagquote:
Oh nou, laat maar dan, ik wil wel rustig kunnen etenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat mag. Maar ik moet wel op tijd weer weg naar een verjaardag.
quote:
Oeh, dat klinkt goed! Maar ik heb al gegeten, en dan heb ik voor niets 78km gefietst vandaag...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
Pistolet met kipfilet en pindasaus. Wat komkommer erbij
Powerd bij Conimex
Goed bezig geweest danquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt goed! Maar ik heb al gegeten, en dan heb ik voor niets 78km gefietst vandaag...
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed bezig geweest dan
Anders kom je het maar een keer in Eindhoven eten
quote:
Ja hoor. 7 uur al wakker en nog geen tijd gehad om te koffienquote:
7 uur vanochtend?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja hoor. 7 uur al wakker en nog geen tijd gehad om te koffien
Ik weets, ik had me moeten omdraaienquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
7 uur vanochtend?
Dan doe je iets niet goed mop.
Ah klinkt lekker, doe maar jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
Pistolet met kipfilet en pindasaus. Wat komkommer erbij
Powerd bij Conimex
T is wat minder warm ondertussenquote:
Nee, die kunnen wel koudquote:
Beidequote:Op zondag 8 maart 2009 00:19 schreef DR34M3R het volgende:
Wat zou me het beste op kunnen vrolijken.. Kaneelijs, of chocola?
Niet meer nodig. Naar bed nu!quote:
Alleen van jou?quote:Op zondag 8 maart 2009 00:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
vandaag is mijn dag
en gister ook![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 02:28 schreef indahnesia.com het volgende:
En mijn buurvrouw is inmiddels aardig zwanger.
uhhuquote:
Ook zonder stroomuitval is er genoeg leuks te doenquote:Op zondag 8 maart 2009 02:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
uhhustomme buurman !
als het licht uit valt
dan is er opeens wel iets "leuks" te doen
![]()
Hier ookquote:
Gisterenavond blijkbaar... Ik wist het ook nietquote:
Maar gefeliciteerd!quote:Op zondag 8 maart 2009 10:29 schreef OA het volgende:
[..]
Gisterenavond blijkbaar... Ik wist het ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |