tis 0:15 nobody cares but thanks for the companionshipquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Sorry voor de vertraging, ben net wakker enzo.
Dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tis 0:15 nobody cares but thanks for the companionship
prima dan!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tis 0:15 nobody cares but thanks for the companionship
Hier is het zo vroeg dat niemand het nog doorheeft..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:17 schreef Pien85 het volgende:
Het is hier al zo laat dat niemand t door heeft Indah
Ik denk dat er bij jou in de buurt sowieso minder mensen op Fok komen dan bij mij in de buurtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier is het zo vroeg dat niemand het nog doorheeft..
Dat donkerbruine vermoeden heb ik ook ja!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij jou in de buurt sowieso minder mensen op Fok komen dan bij mij in de buurt
En waarom is dat zo?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:23 schreef dndiek het volgende:
Ik moet eigenlijk gaan slapen, maar dat wil niet echt lukken
Omdat ik nu klaarwakker ben, maar er morgen wel om 7:30u weer uit moetquote:
Gewoon helemaal niet slapen dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:25 schreef dndiek het volgende:
[..]
Omdat ik nu klaarwakker ben, maar er morgen wel om 7:30u weer uit moet
Lijkt me niet echt een goed ideequote:
ik heb ook maar 6 uur geslapen. Straks mooi een middagdutje dusquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:25 schreef dndiek het volgende:
[..]
Omdat ik nu klaarwakker ben, maar er morgen wel om 7:30u weer uit moet
Heb er op zich niet zo'n moeite mee als ik de dag erop niets belangrijks op de planning heb staanquote:
Wat voor belangrijks heb je gepland dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef dndiek het volgende:
[..]
Heb er op zich niet zo'n moeite mee als ik de dag erop niets belangrijks op de planning heb staan
Verplicht college met presentatiequote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat voor belangrijks heb je gepland dan?
Is wel een optie, alleen niet de juiste op dat momentquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:53 schreef dndiek het volgende:
Ach ja, de presentatie is niet van mij, maar het is maar met een man of 15 dus in slaap vallen is geen optie
Zo kan je het ook zienquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Is wel een optie, alleen niet de juiste op dat moment
zoeken?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Moest straks eens een ticket gaan zoeken.
sterktequote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Goed; ik moet naar het postkantoor, de foto-zaak en het reisbureau dus ik ga eens op pad. W
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Gatver wat heb ik daar een hekel aan; mensen die hun mobieltje uitzetten terwijl ze weten dat ik ze bel om mijn aankomsttijd door te geven en nog wat andere dingen te regelen. Stik er maar in ook, blijf wel lekker thuis als het zo moet.
Frutsquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:39 schreef Frutsel het volgende:
Indah![]()
![]()
[..]Heb ik ook al een hekel aan... of dat je naar de supermarkt wordt gestuurd om iets te halen, jij daar staat maar twijfelt welke je moet hebben door de "onduidelijke uitleg" en vervolgens naar huis belt waar het mobieltje niet wordt opgenomen en thuisgekomen je de wind van voren krijgt omdat je alsnog het verkeerde hebt gekocht
Nee, ik heb verse thee!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:45 schreef Jo0Lz het volgende:
Oeh, ik heb heerlijk verse koffie.
Iemand anders ook?
ik haat datquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:43 schreef indahnesia.com het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd wat nu de smoes weer is om de telefoon al sinds 8 uur vanmorgen (het is nu bijna 3 uur in de middag) niet aan te hebben staan. Altijd weer iets nieuws in dit o zo voorspelbare land.
graagquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:45 schreef Jo0Lz het volgende:
Oeh, ik heb heerlijk verse koffie.
Iemand anders ook?
uiteraardquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:49 schreef Jake.NL het volgende:
Koffie here too. DE Roodmerk met 2 suikerklontjes en melk
quote:
Flashquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
DE roodmerk zwart. Doet me een beetje aan AC Milan denken, maar okee.
Ja, het is troep idd. Meestal na een bak of 2-3 ga ik over op theequote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:46 schreef indahnesia.com het volgende:
Nee dank je Joolz, ik trek net een biertje open.
Dat is ook prima. Theeïne.quote:
quote:
quote:
dank je, krijg je van mij een partjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Bij jou al beer 'o clock!? Tof ja.
[..]
Dat is ook prima. Theeïne.
[..]alstu!
Frutsquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:12 schreef Frutsel het volgende:
Waar blijft de lentecrisis?
Iddquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:16 schreef marcb1974 het volgende:
Die valt niet op in de algemene crisis. Lijkt wel of de shit nu alsnog even echt begint
De beurs is eindelijk onder de 200 gekomen. Duurde nog langquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Idd
het land zou allang naar de knoppen moeten gaan maar geen groen te zien
quote:Top 100 van donderdag 5 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
033. 134 cablegunmaster
053. 100 vrolijke-frits
079. 070 indahnesia.com
Heb ik nog zo mijn best gedaan gisterenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik sta er niet in met mijn 20 posts gisteren.
Sjowspam was los?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb ik nog zo mijn best gedaan gisteren
Niets daarvanquote:
Vandaag welquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt liever mistroostig weer met grijze wolken en aanhoudende regen?
Neequote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets daarvan
Gewoon de zon in jij als die komt
Dan heb je dus juist de zon nodig... daar word je weer vrolijk vanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vandaag wel
[..]
Nee
Heb echt een klote dag vandaag
Thênks! <3quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Dies oud, maar goed
[..]
dank je, krijg je van mij een partje
quote:
Ik word vandaag niet meer vrolijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan heb je dus juist de zon nodig... daar word je weer vrolijk van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |