Maar je bracht me wel op een ideequote:Op donderdag 5 maart 2009 16:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jij laat je gewoon weer even zien omdat je een nieuw topic wilt openen
geef nou maar toe dat je het al had klaarstaan vóór ik erover begonquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar je bracht me wel op een idee
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
geef nou maar toe dat je het al had klaarstaan vóór ik erover begonErgens had ik nog even de gedachte dat Peter je misschien wel voor zou zijn, maar nee.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
geef nou maar toe dat je het al had klaarstaan vóór ik erover begonErgens had ik nog even de gedachte dat Peter je misschien wel voor zou zijn, maar nee.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je bent gewoon een beetje prikkelbaar omdat The Bold nu met herhalingen bezig is.
Ik heb maandag in een deuk gelegen. Buuf was kwaad. Ik snapte er niets van. Vertelde ze dat de Bold een herhaling was.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad wel enorm balen
Aan de andere kant, dat is ook het tijdstijd waarop ik vaak wil koken. Maar dat hoeft nu niet want dat heb ik allemaal al gedaan.
Tja, buuf is ook soapverslaafde. ONM, TBAB, ATWT, GTST. Dat zijn dan ook tijden dat je er niet op de koffie hoeft te komen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:38 schreef Marrije het volgende:
Omdat er in de zomer meer mensen kijken zijn ze opeens hh gaan draaien. Heeeeel irritant. Sbs6 doet wel vaker van dat soort dingen. Was het nog maar op rtl4, dan had je dat gezanik niet.
Daar zag ik gisteren een stukje van en in de cliffhanger verzoop iemand in het drijfzand. Die zal vandaag wel op het nippertje gered worden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tja, buuf is ook soapverslaafde. ONM, TBAB, ATWT, GTST. Dat zijn dan ook tijden dat je er niet op de koffie hoeft te komen.![]()
Ik kijk alleen maar naar ATWT. Spelen wel leuke caracters in. En is niet zo langdradig.
Die is al gered gisteravond.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zag ik gisteren een stukje van en in de cliffhanger verzoop iemand in het drijfzand. Die zal vandaag wel op het nippertje gered worden.
Dat nichtenstrand daar in Sitges!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:42 schreef Copycat het volgende:
Ik ben jaren terug met een stuk of tien studievrienden een weekje naar Sitges geweest
Heb je toch wel een tochtje op een ezeltje gemaakt he? Daar leeft Sitges van.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:42 schreef Copycat het volgende:
Ik ben jaren terug met een stuk of tien studievrienden een weekje naar Sitges geweest, *knip*
Ik krijg steeds een naarder beeld van je.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat nichtenstrand daar in Sitges!![]()
Als je niet beter weet denk je dat er een tenniswedstrijd aan de gang is, zo gaan die koppies van links naar rechts.
Wat is daar naar aan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik krijg steeds een naarder beeld van je.
Oud naaktlopend mannetje.
Naaktcampings.
Homostranden.
Jij wel ja!!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Krijg ik beetje dit beeld van...![]()
Twee van mijn vrienden hadden al sinds het tweede jaar van onze opleiding een relatie. Geheim, want de ene durfde niet voor zijn gayheid uit te komen. Ik was de enige die het wist van het groepje. Toen waren we op een avond op stap gegaan in Sitges, precies op de avond dat zij 5 jaar samen waren. En mijn beste vriendin werd die avond belaagd door een Duitse pot en was helemaal in shock daardoor. Terug op het appartement trokken de twee vrolijke vrinden zich even terug om elkaar happy anniversary te zoenen, trekt vriendin de deur open, ziet ze zoenen en roept uit: "Jullie ook al? Je kan ook niemand meer vertrouwen tegenwoordig!"quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:50 schreef Coos het volgende:
Dat nichtenstrand daar in Sitges!![]()
Als je niet beter weet denk je dat er een tenniswedstrijd aan de gang is, zo gaan die koppies van links naar rechts.
Mooi toch?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Twee van mijn vrienden hadden al sinds het tweede jaar van onze opleiding een relatie. Geheim, want de ene durfde niet voor zijn gayheid uit te komen. Ik was de enige die het wist van het groepje. Toen waren we op een avond op stap gegaan in Sitges, precies op de avond dat zij 5 jaar samen waren. En mijn beste vriendin werd die avond belaagd door een Duitse pot en was helemaal in shock daardoor. Terug op het appartement trokken de twee vrolijke vrinden zich even terug om elkaar happy anniversary te zoenen, trekt vriendin de deur open, ziet ze zoenen en roept uit: "Jullie ook al? Je kan ook niemand meer vertrouwen tegenwoordig!"
De volgende dag was ze alles vergeten.
Het heeft nog een jaar geduurd voordat de heren eindelijk uit de kast kwamen. Maar ze zijn nog steeds samen.
Gelul want vanmorgen was het droog.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doet het al sinds gisteravond, duhhhhhhhhhh
Was het een Keulse pot?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
En mijn beste vriendin werd die avond belaagd door een Duitse pot
Het was een enge pot. Want toen ze er na drie uur achterkwam dat we al de hele tijd op haar kosten aan het zuipen waren, werd ze van het ene op het andere moment heel boos en heeft ze ons luid schreeuwend door de straten van Sitges achtervolgdquote:
Laat ik ff vooropstellen, dat ik al meer dan 20 jaar op een strand kwam in Benidorm, waar ook de homoscene was. En bij de al zo katholieke Spanjaarden 100% werden geaccepteerd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij wel ja!!!![]()
Als die draadjes in je hoofd de juiste verbinding zouden hebben zou het voor jou ook normaal zijn.
Het is geen naaktcamping alswel een naturistencampimg.
Een heel groot deel van mijn vrienden is homo, lesbisch of bisexueel dus voor mij is zo'n omgeving héél normaal.
Maar je bovenstaande posts zeggen wel wat meer over jou.
Ben je net ff wakker geweest dat het niet regende. Het regent en miezert hier al sinds gisteravond.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gelul want vanmorgen was het droog.
Ja, ik ben doordeweeks altijd om 7 uur wakker want dan moet Juud opstaan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben je net ff wakker geweest dat het niet regende. Het regent en miezert hier al sinds gisteravond.
Die zou ik dan eerder Tokkies of loverboys willen noemen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:21 schreef Copycat het volgende:
Ach, sommige hetero's leggen het er ook dik bovenop. Boeien.
Ik profileer helemaal niets! Ben hetero en maak melding van "de dingen van de dag". Net zoiets als over Champix lullen. Begrijp je?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mijn punt is alleen dat sommigen het een beetje té ver willen provileren.
Hoe is het mógelijk!! Dat liedje heb ik al een uur in mn hoofdquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Krijg ik beetje dit beeld van...![]()
en mijn hersenen maken het al af met ooiquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die zou ik dan eerder Tokkies of loverboys willen noemen.![]()
Je weetz, met van die gouden kettingen om enzo. Bruiningscreme op hun bakkes.
Heb je al gegeten?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
en mijn hersenen maken het al af met ooi
Dat dacht ik nu ook vandaag, alles is nu mooi wit, en over een maand weer bruinquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:37 schreef Coos het volgende:
En....het is weer een stuk lichter in de hal boven.
Er kwam gewoon bruin water van dat raam. Zou dat een goeie reden zijn om te stoppen met roken?
Ook mijn gordijnen zullen me dankbaar zijn.
In Spanje rookt het straks toch een stuk makkelijker buiten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:43 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat dacht ik nu ook vandaag, alles is nu mooi wit, en over een maand weer bruin
Maar stoppen met roken, ik weet niet.![]()
Hoe verging het Noek vandaag met de Champix
Er zijn uitzonderingen. Je kan natuurlijk ook gewoon in duster bij de voordeur gaan staan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:38 schreef beequeen het volgende:
Kut, zonder het te weten ben je hier een Tokkie of loverboy.
Tevens TerugVindPooier.
Wat is dat toch voor plaatje? Waar heb je die vandaan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen. Je kan natuurlijk ook gewoon in duster bij de voordeur gaan staan.
[ afbeelding ]
Ik moet nog lunchen.quote:
Heeft ze nu een poef op d'r hoofd?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen. Je kan natuurlijk ook gewoon in duster bij de voordeur gaan staan.
[ afbeelding ]
Origineel, je kunt de klok erop gelijk zetten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Stoppen met roken zit toch (in mijn mening) tussen je oren.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:44 schreef Coos het volgende:
[..]
In Spanje rookt het straks toch een stuk makkelijker buiten.
Het was dan ook een inkoppertje he?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Origineel, je kunt de klok erop gelijk zetten.
Smakelijk allemaal, hier spaghetti bolognese.
Ik vrees eerder dat het bij Noek niet gaat lukken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Stoppen met roken zit toch (in mijn mening) tussen je oren.
Die dagenlange posts over Champix en de bijwerkingen.
Toen ik die vericicline (of hoe dat spul ook maar mag heten) slikte, had ik ook smerige smaak in de mond. Tong die niet aanvoelde bij een peuk. Smaak qua eten was best nog normaal.
En wat NMNS schreef, een verdomde droge bek.
Ik heb wel ervaren dat er iets in je pannetje verandert. De drang om te roken was wel een beetje minder. Maar bij mij won de gewoonte.
Vandaar dat ik denk dat het toch ook tussen je oren goed moet zitten en dat je wilt stoppen.
Niet dat je denkt, dat je een pilletje krijgt en niet meer gaat roken.
Het is een hulpmiddel.
En mij heeft het niet geholpen, omdat ik een gewoontedier ben, peukie bij hondje uitlaten, na het eten, bij een wijntje....
En als ik Cc zo zie posten, dat ze er naar toe leeft dat ze weer een peukie op mag steken..........
Tja, dan vrees ik de ergste vrezen, dat het ook haar niet gaat lukken.
BQ had ooit een schoorsteenbrandje. En dat wilde ze delen met ons. En ze plaatste er een foto bij, waarbij ze zei dat ze blij was, dat zij niet goed in beeld was.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor plaatje? Waar heb je die vandaan?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik vrees eerder dat het bij Noek niet gaat lukken.
Cc heeft wel een heldere (zelf) analyse.
En je hebt zeker de post van vanmiddag gemist waar zij zei dat ze na twee trekjes zich afvroeg wat ze nu eik aan het doen was.
Hoe gaat het met de badkamer, kan ik beter vragen. Da's balen!quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:43 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat dacht ik nu ook vandaag, alles is nu mooi wit, en over een maand weer bruin
Maar stoppen met roken, ik weet niet.![]()
Hoe verging het Noek vandaag met de Champix
die wijven willen alleen maar pijpen, "twee trekjes", my assquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik vrees eerder dat het bij Noek niet gaat lukken.
Cc heeft wel een heldere (zelf) analyse.
En je hebt zeker de post van vanmiddag gemist waar zij zei dat ze na twee trekjes zich afvroeg wat ze nu eik aan het doen was.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de badkamer, kan ik beter vragen. Da's balen!
Hoe is het met de baby, is ze tevreden en blij? Wanneer ga je nu weer heen?
Champix gaat redelijk, woozy en misselijk. Het roken is ronduit smerig. Morgen de nekschot en dan ben ik er hopelijk voor de 13e al mee klaar.
en zelfs binnen,quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:44 schreef Coos het volgende:
[..]
In Spanje rookt het straks toch een stuk makkelijker buiten.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die wijven willen alleen maar pijpen, "twee trekjes", my ass![]()
[ afbeelding ]
Daarom zou ik ook zo graag weg willen uit dit benepen overgeorganiseerde gristen kutland.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:22 schreef hondjes het volgende:
[..]
en zelfs binnen,
eigenaars beslissen zelf, en staat er een bordje niet rokers, dan loop ik die voorbij.
uhhhhh, nekschot .quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de badkamer, kan ik beter vragen. Da's balen!
Hoe is het met de baby, is ze tevreden en blij? Wanneer ga je nu weer heen?
Champix gaat redelijk, woozy en misselijk. Het roken is ronduit smerig. Morgen de nekschot en dan ben ik er hopelijk voor de 13e al mee klaar.
ze (hundchen) begrijpt de hint niet..quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Daarom zou ik ook zo graag weg willen uit dit benepen overgeorganiseerde gristen kutland.
Ja, nekschot aan de nicotine en aan mijn geestelijke gesteldheid waarschijnlijk. Ik heb me al dood gemeld voor het weekend dus dat scheelt. Ik kan gewoon het hele weekend liggen stuiptrekken in een hoekje, niemand die me mist. Daarna word ik wel weer mens, eentje die gewoon helder im kopf is en kan focussen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:32 schreef hondjes het volgende:
[..]
uhhhhh, nekschot .
Bedoel je..morgen stoppen en de hoge dosis,
Je kan het, echt, zet door,geef niet op, klaag, mopper en zeik, gewoon doorgaan en ik zal zo trots op je zijn.![]()
op 4 april ga ik weer terug.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ze (hundchen) begrijpt de hint niet..
data, hondjes!
Je wil echt die hele kudde (hehe) Slowchatters in je huis?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:41 schreef hondjes het volgende:
[..]
ik wacht en zie, wat er uitkomt, ga het maar uitvechten,![]()
goh wat wordt ik al Spaans, zo relax,
Gaan we eigenlijk rijden of vliegen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Je wil echt die hele kudde (hehe) Slowchatters in je huis?![]()
Succes Noek, wel rot dat je je zo slecht voelt
Het was geen hint en Hondjes weet donders goed wat ik bedoel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ze (hundchen) begrijpt de hint niet..
data, hondjes!
No te preocupes, lo que se puede hacer hoy, también se puede hacer mañana.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:41 schreef hondjes het volgende:
[..]
ik wacht en zie, wat er uitkomt, ga het maar uitvechten,![]()
goh wat wordt ik al Spaans, zo relax,
Noek, ben als de dood om te vliegen, wel gedaan, maar doe het niet meer.
O pasado mañanaquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
No te preocupes, lo que se puede hacer hoy, también se puede hacer mañana.
Dan lees je toch weer eens verkeerd. Vandaag uit gewoonte die peuk proberen te roken en na twee trekken uitgemaakt en net bij mijn broer 1 sigaret. C'est tout, terwijl ik nog zoveel mag roken als ik wil.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
En als ik Cc zo zie posten, dat ze er naar toe leeft dat ze weer een peukie op mag steken..........
Vliegen!quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Gaan we eigenlijk rijden of vliegen?
Ja, is kut. Ik mis mezelf.![]()
Hoe is het met jou? Ga je nog steeds als een malle?
Aha, ik dacht steeds dat het een grapje was, maar het is dus echt bq.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
BQ had ooit een schoorsteenbrandje. En dat wilde ze delen met ons. En ze plaatste er een foto bij, waarbij ze zei dat ze blij was, dat zij niet goed in beeld was.
Die heb ik uitvergroot, omdat ik dacht dat ze bedoelde: "He, jammer, ik sta niet goed op die foto..."
Soort van aandachtsgeilheid, waarvan wel meerdere users van dit topic "beschuldigd worden"
Dus dat....
Morgen gaat de dosering omhoog en die moet ik dan nog een week slikken, dan 13 maart stoppen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Vliegen!
Ja, dat kan ik me voorstellen. Het is ook kut!
Maar morgen ga je dus echt stoppen? Met roken en met de Champix?
Of snap ik het nou niet?
Ja, als een malle ga ik. Ik hoef nog maar 4.3 en ik heb nog 5 weken en 1 dag.
Misschien haal ik het wel.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Je wil echt die hele kudde (hehe) Slowchatters in je huis?![]()
Natuurlijk haal je het.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Vliegen!
Ja, dat kan ik me voorstellen. Het is ook kut!
Maar morgen ga je dus echt stoppen? Met roken en met de Champix?
Of snap ik het nou niet?
Ja, als een malle ga ik. Ik hoef nog maar 4.3 en ik heb nog 5 weken en 1 dag.
Misschien haal ik het wel.
Je slikt na de dertiende niet meer door?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:06 schreef Noek het volgende:
Morgen gaat de dosering omhoog en die moet ik dan nog een week slikken, dan 13 maart stoppen.
Aangezien ik al vrij goed/slecht (ik weet het niet) reageer op deze dosis zal ik het de aankomende dag wel kut krijgen, gok ik.
Dat was ook mijn "drijfveer" ... IK MAG NOG ROKEN>>>>quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan lees je toch weer eens verkeerd. Vandaag uit gewoonte die peuk proberen te roken en na twee trekken uitgemaakt en net bij mijn broer 1 sigaret. C'est tout, terwijl ik nog zoveel mag roken als ik wil.
Anyhood, net een heel kek pijpje gekocht, uitleg gekregen en nu eens kijken of het werkt.
Als het kekke pijpje ook een goed pijpje is, oké.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Anyhood, net een heel kek pijpje gekocht, uitleg gekregen en nu eens kijken of het werkt.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat pijproken gaat me nog niet zo goed af, geloof ik. En ik voel me net Whitney Houston on crack, lurkend aan dat ding.
Jawel joh, ik zal wél moeten want van mijn ruggengraat moet ik het niet hebben. Ik kan het allemaal niet meer goed uitleggen maar dat is de Champix speaking. Ik denk wel dat als ik me zo kut blijf voelen, ik de kuur verkort met een maandje, desnoods twee.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je slikt na de dertiende niet meer door?
Dat pijproken gaat me nog niet zo goed af, geloof ik. En ik voel me net Whitney Houston on crack, lurkend aan dat ding.
Hoezo ook? Kun jij überhaupt wel begrijpend lezen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat was ook mijn "drijfveer" ... IK MAG NOG ROKEN>>>>
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:09 schreef Copycat het volgende:
Ja? Heb je het huisje?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Bedankt iedereen voor de felicitaties!
Is niet veel voor nodig he? Hoe jij toeleeft naar de tijd dat je weer mag roken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoezo ook? Kun jij überhaupt wel begrijpend lezen?
Moet ik "hem" al op de hoogte brengen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Bedankt iedereen voor de felicitaties!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet ik "hem" al op de hoogte brengen?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is niet veel voor nodig he? Hoe jij toeleeft naar de tijd dat je weer mag roken.
In plaats van dat je zegt dat je NIET meer gaat roken.
Ik begin je best wel een beetje zielig te vinden. Het lijkt bijna op een aandachtgeile user, die zich voordoet, dat ze wil stoppen met roken. Hele topics vol zit te schrijven, hoe zwaar ze het heeft.
En over een maand gewoon weer een peukie opsteekt en zegt: "Ik wilde het nog zo graag"
Nee! In het vorige topic zeker? Ik heb een gedeelte overgeslagen. Ik ga NU kijken!quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jaaa!![]()
Heb je de foto's niet gezien?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee! In het vorige topic zeker? Ik heb een gedeelte overgeslagen. Ik ga NU kijken!
Feli meis!Gezien, met een tuintje. Wanneer ga je over?
KSwiss?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw en Noek, ik heb zwarte sneakers besteld vandaag op die site van jou!
met strass steentjes?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw en Noek, ik heb zwarte sneakers besteld vandaag op die site van jou!
Dit slaat werkelijk nergens op.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:24 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Je maakt je eigen waarheid en begint van daaruit blind om je heen te meppen in de hoop dat iemand hapt, waardoor jij in je eigen waarheid weer kunt denken dat je mensen enorm om hun oren hebt geslagen met jouw hyperintelligente posts die precies die zere plek raken waarop je mikte.
Think again. Or try to think for once.
Wie?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet ik "hem" al op de hoogte brengen?
Oooh, dat is al zo! Good for you. En voor hem waarschijnlijk. Beter hoor, lekker bezig zijn met jezelf en je toekomst.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
1 april mag ik er in, maar dan moet ik nog wel eerst even schilderen enzo.
Ik denk dat ik dan gelijk 2 weken vrij neem. 1 mei hoop ik er toch zeker al wel in te zitten!
Heeeee tof !! 1 april is al snel... paar weekies beunen en je bent lekker op je zelfquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan gelijk 2 weken vrij neem. 1 mei hoop ik er toch zeker al wel in te zitten!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan je het niet op 31 maart of 2 april afspreken?
1 april is toch wel een datum dat je iemand ff goed voor de gek kan houden.
Oke, dus je blijft niet zeg maar nog een week op deze dosering omdat je er al zo raar van wordt?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Morgen gaat de dosering omhoog en die moet ik dan nog een week slikken, dan 13 maart stoppen.
Aangezien ik al vrij goed/slecht (ik weet het niet) reageer op deze dosis zal ik het de aankomende dag wel kut krijgen, gok ik.
Oh, dat ga je halen! Heb je er nog veel moeite mee of is het al een way of life geworden?
Praxis heeft deze week 15% korting op allesquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit slaat werkelijk nergens op.
Het is niet mijn WAARHEID, het is mijn ERVARING.
Dat is jouw ervaring?quote:Is niet veel voor nodig he? Hoe jij toeleeft naar de tijd dat je weer mag roken.
In plaats van dat je zegt dat je NIET meer gaat roken.
Ik begin je best wel een beetje zielig te vinden
Ja, mn kauwgomballendieëtquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:07 schreef hondjes het volgende:
[..]
Natuurlijk haal je het.![]()
hoe heb je het gedaan, een bepaald dieet gevolgd .
kan ook wel even een kilootje missen.
Mijn lichaam heeft gewoon tijd nodig om te wennen en aangezien de dosering vrij snel omhoog gaat, reageert mijn lichaam daar vrij heftig op. De ene heeft er wel last van en de andere niet. Pech voor de kabouter.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oke, dus je blijft niet zeg maar nog een week op deze dosering omdat je er al zo raar van wordt?
En dit is in overleg met de stopjuf?
Ja, tis sowieso kut! Maar misschien wen je er aan, een dezer dagen
Zet 'm op!
Ik hoop het
Ben nog wel voorzichtig, want straks gaat het natuurlijk een stuk langzamer. Dus ik ga er nog maar niet vanuit.
Inmiddels is het wel weer een way of life geworden ja. Vind het zelfs griezelig als ik geen hongergevoel heb![]()
Nog 'even' en ik ben een bonestaak
dat ene kilootje was meer voor het gemak. :quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, mn kauwgomballendieët![]()
Die eet kauwgomballen dus![]()
Nee, geen bijzonderheden.
Gewoon van alles de helft. En wat echt niet mag, schrappen.
Dus light en luchtig. En verder vooral normaal. Oh en geen koekjes meer.
Of chocola. Ik heb al eeuwen geen chocola gehad![]()
En kilootje haha. Ja. Nou, dat moet lukken binnen een week
Luister dan. Hij moest het, jij wil het. Ik zie het verschil, jij ook dus laat gaan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:41 schreef Copycat het volgende:
Dat is jouw ervaring?
Met jouw stoppen met roken?
Ja.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Dat is jouw ervaring?
Met jouw stoppen met roken?
Het is ook soms lekker ingaan op al die geprojecteerde nonsens die met nog grotere nonsens 'verantwoord' wordt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:50 schreef Noek het volgende:
Luister dan. Hij moest het, jij wil het. Ik zie het verschil, jij ook dus laat gaan.
Het is zo prettig om maar te projecteren zodra het om aandachtsgeilheid gaat.
Jij als ex-blauwe.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Luister dan. Hij moest het, jij wil het. Ik zie het verschil, jij ook dus laat gaan.
Het is zo prettig om maar te projecteren zodra het om aandachtsgeilheid gaat.
De boel niet zo opjutten hequote:Op donderdag 5 maart 2009 19:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja.
Ik snakte ook steeds naar de volgende peuk die ik mocht roken.
Enige is wel, dat ik daar geen hele topics mee vulde.
En ik rook nog steeds.
Het zit tussen je oren. Als je werkelijk wilt stoppen, dan stop je ook.
Maar dan ga je niet in je hoofd denken aan een peuk en zeker niet dat te delen in een topic.
Volgens mij zijn er genoeg fora voor mensen die stoppen met roken.
Is het niet dat je geen kerel kan krijgen, dan vraag je wel aandacht om te stoppen met roken.
Voor je het weet lig je aan een drain.
Ik heb net zitten editten omdat ik vond dat het er zo raar stondquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Mijn lichaam heeft gewoon tijd nodig om te wennen en aangezien de dosering vrij snel omhoog gaat, reageert mijn lichaam daar vrij heftig op. De ene heeft er wel last van en de andere niet. Pech voor de kabouter.
De dosering van morgen wordt de blijvende dosering dus het zal even lullig worden maar I will survive.
Maar die way of life, dan heb je 80% alweer gewonnen. Heb je nog wel snaaidagen? Of zijn die inmiddels uitgebannen? Straks lijk je gewoon op Pink en dan wil ik je poster boven mijn bed.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb net zitten editten omdat ik vond dat het er zo raar stond![]()
Ja, dat kan natuurlijk. En jijfragieltje
hebt daar misschien sneller last van?
Weet niet of dat kan hoor, of dat ik een grote fantasie heb![]()
Oke, dus vanaf morgen de pittige dosering en dat blijf je dan aanhouden tot je denkt dat je zonder kan?
Tis net of ik het voor het eerst lees, maar ik begin het nu pas te snappen![]()
Ofcourse you will survive! We zijn frauwe tenslotte![]()
Ja, dat gaat wel goed.
Snaaidagen niet. In het weekend moet ik van mezelf wat snaaien. Om het toch maar leuk te houden maar liever niet.
Haha ja, als Pink. Die is net een ietsiepietsie gespierder dan ik
Verder sprekend natuurlijk!
(Oh en ze heeft een mannenbuik, wel mooi, op een man. Dus dan neem ik dat maar niet)
Tja, geprojecteerde nonsens, die niet voldoen aan jouw gedachten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is ook soms lekker ingaan op al die geprojecteerde nonsens die met nog grotere nonsens 'verantwoord' wordt.
Pasta is soms ook lekker. Zoals nu.
Ik pleit voor een cursus begrijpend lezen voor alle SC-ers.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Fragieltje labieltje
![]()
Ga je morgen weer wegen of ben je stiekem wel tussendoor aan het wegen?
Nah, dit was te veel een inkoppertjequote:Op donderdag 5 maart 2009 20:02 schreef beequeen het volgende:
Je gaat lekker CarO, keep it up.
Stoppen met roken doet ieder op zijn eigen manier, met of zonder Champix. Jullie komen er wel Cc en Noek.![]()
Schoorsteenbrand echter, daar kom je nooooooit meer overheen.![]()
Doet me denken aan een dgk filmpje....quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:02 schreef beequeen het volgende:
Je gaat lekker CarO, keep it up.
Stoppen met roken doet ieder op zijn eigen manier, met of zonder Champix. Jullie komen er wel Cc en Noek.![]()
Schoorsteenbrand echter, daar kom je nooooooit meer overheen.
Tyf op debiel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nah, dit was te veel een inkoppertje
Nee, zo van: vul mijn gevoel/beweegredenen svp niet in op basis van je eigen mislukkingen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo van.... "DENK ZOALS IK DENK..." Anders is het ongeprojecteerde nonsens.
Vertelquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:03 schreef Dementor het volgende:
Doet me denken aan een dgk filmpje....
Wat heb ik verkeerd gelezen dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik pleit voor een cursus begrijpend lezen voor alle SC-ers.
Nouhou, ik bedoel het niet zoquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Fragieltje labieltje
![]()
Ga je morgen weer wegen of ben je stiekem wel tussendoor aan het wegen?
Oh ja, was dat niet samen met Huub en Lieke in de open haard?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:05 schreef Dementor het volgende:
Jaap die in de schoorsteen staat te tetteren omdat hij de "buren" hoort.
Nee, ik wél. Ik ben soms echt zo labiel als een deur. Het is ook kotsen op mezelf hoor. Jij bent juist lief. Ik ben gewoon om te kotsen. WALCHELIJK!quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nouhou, ik bedoel het niet zo![]()
Ik dacht dat het vrijdag was vanmorgen![]()
Dus volgende week gewoon weer wegen. Op vrijdag dan.
Dat dus Noek!quote:
Ohh nou doe gezellig meequote:Op donderdag 5 maart 2009 19:48 schreef hondjes het volgende:
[..]
dat ene kilootje was meer voor het gemak. :
![]()
nee, een kilo of 5 kan ik wel missen.
En dat zegt een mevrouw in duster. Die alle hyves en telegraaf afstruint. Om maar een beetje mee te kunnen praten op de fora.quote:
Coosje, ik vind CarO lief. Ik kots op mezelf want ík ben een fragiele labiele.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat dus Noek!![]()
Lees het nog maar 2 keer of zo.![]()
Maar kappen nou!! Ik moet gaan koken en straks mis ik nog een rel.![]()
Gast jij komt steeds aan met een uitvergrote foto van haar, kun je daar niet eens mee ophouden?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En dat zegt een mevrouw in duster. Die alle hyves en telegraaf afstruint. Om maar een beetje mee te kunnen praten op de fora.
FORA!!! Meervoud van forum.
Werd FANN als ziekelijk genoemd?
Kijk eens naar BQ.
Die er alles aan doet om geroemd te worden op meerdere fora.
En zo een persoon noemt mij een debiel.
Als lurker en lezende, dat ene BQ de ene na de ander link plaatst, ook al is het van hyves, telegraaf of wat dan ook.
Zo een mens heeft geen leven.
Dank je Coosquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat dus Noek!![]()
Lees het nog maar 2 keer of zo.![]()
Maar kappen nou!! Ik moet gaan koken en straks mis ik nog een rel.![]()
Ik ben hier nu te labiel voor. Maar ik bedoelde het niet boos op jou!quote:
CHAMPIX MAAKT MEER KAPOT DAN U LIEF IS !quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Coosje, ik vind CarO lief. Ik kots op mezelf want ík ben een fragiele labiele.
Ja?
Tja, de one-liners van haar zijn al maanden geweldigquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gast jij komt steeds aan met een uitvergrote foto van haar, kun je daar niet eens mee ophouden.
De lol is er al lang af.
Tevens ben jij hier nog altijd de user die maar al te graag op de proppen komt met info over anderen.
Je vergeet de:quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, ik wél. Ik ben soms echt zo labiel als een deur. Het is ook kotsen op mezelf hoor. Jij bent juist lief. Ik ben gewoon om te kotsen. WALCHELIJK!
Oh!Ik vond het ook al zo precies gewogen. Wel knap hoor dat je het echt maar één keer in de week doet.
Doe je nog wel wii fit en weegt die niet automatisch?
Dan gaat die BMI meter zo omhoog, tudeleleleleduuuu en dan wil je dat het lager uitvalt dan gister.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Je vergeet de:![]()
Nee mafkees, je zit jewoon ondah dah pelleh!![]()
Ja, nee, Fitten doe ik niet.
Want dan weegt ie en raak ik in de stress enzo![]()
Jewoon maag 1x per week. Lijkt me beter.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ben hier nu te labiel voor. Maar ik bedoelde het niet boos op jou!![]()
Echt op mezelf.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:14 schreef Coos het volgende:
[..]
CHAMPIX MAAKT MEER KAPOT DAN U LIEF IS !![]()
Ja precies.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan gaat die BMI meter zo omhoog, tudeleleleleduuuu en dan wil je dat het lager uitvalt dan gister.
En soms lukt dat en soms niet, ik ken het maar al te goed.
Maar het blijft wel een machtig apparaatje, motiveert enorm hier als ik mezelf ook daadwerkelijk iedere dag weeg (wat ik in de zomer wel deed).
Bedankt voor deze taalles, ik leer iedere dag weer van de wijze lessen van je.quote:
Wéér zo'n verkapte opmerking.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:15 schreef Noek het volgende:
Oh en ondertussen heeft CarO het gelezen.![]()
En is LS weer zijn treurige zelf.![]()
Nou poeh, dat is verkapt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wéér zo'n verkapte opmerking.
Neem je champix en zeg uit je hart dat je LS gewoon eigenlijk, niet bedoeld, maar toc, wel, best wel lief vindt.
Dan pas geef je je zelf bloot en deel je je gevoelens met iedereen van het topic.
grouphug
Dus die "boink" betekent dat je te zwaar bent? Stel je dan zelf een streefgewicht in of hoe werkt dat?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:19 schreef CarOnline het volgende:
Jammer dat ie altijd zo eindigd met een *boink*![]()
Hahaha, oh doet me denken aan dit bijzonder grappige woordgrapje:quote:
Ja, bij mij wel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus die "boink" betekent dat je te zwaar bent? Stel je dan zelf een streefgewicht in of hoe werkt dat?
Suckes.quote:
Gebruik je hem gewoon als weegschaal of speel je er ook op?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, bij mij wel.
Ja, je kan zelf een streefgewicht instellen.
Bij mij is dat 10 kg voor 27 Maart omdat je toch íets in moet vullen.
Maar zelf ga ik voor 10 voor 10 April.
Tegen 27 Maart verzet ik die datum wel weer
Weegschaal!quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Gebruik je hem gewoon als weegschaal of speel je er ook op?
Waar houd jij je dan mee bezig?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedankt voor deze taalles, ik leer iedere dag weer van de wijze lessen van je.![]()
Even een vraagje: Sta jij in gala de brandweer op te wachten midden in de nacht?
Hou je bezig met je buufs en je hondjes en kraam niet zoveel onzin uit.
Als het werkt maakt het niks uit. Soms moet/mag je smokkelen, dat heb je zelf bewezen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:29 schreef CarOnline het volgende:
Ja, bij mij wel.
Ja, je kan zelf een streefgewicht instellen.
Bij mij is dat 10 kg voor 27 Maart omdat je toch íets in moet vullen.
Maar zelf ga ik voor 10 voor 10 April.
Tegen 27 Maart verzet ik die datum wel weer
Toedeloequote:Op donderdag 5 maart 2009 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als het werkt maakt het niks uit. Soms moet/mag je smokkelen, dat heb je zelf bewezen.
Gewoon doorgaan waar je mee bezig bent en alles zal reg kom.
Ik ga bankhangen en zapppen. Fijne avond allemaal en voor straks welterusten.
Doe nou zo even een foto van dat pijpje dan kan ik gelijk zeggen of het een goeie is of niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:36 schreef Copycat het volgende:
Jullie begrijpen toch ook wel dat dat een aandachtsgeil garpje was om te laten zien hoe stoer ik ben.
Met mijn vrienden en mijn pijpje.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Doe nou zo even een foto van dat pijpje dan kan ik gelijk zeggen of het een goeie is of niet.![]()
typte hij onder het eten.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:40 schreef Copycat het volgende:
Foto doe ik later. Beloofd.
Het is een metalen trouwens, was jullie goede raad even vergeten. En de houten versies bij de coffeeshop zagen er ook niet uit.
Nou ik heb nog niet getekend ofzo, maar volgens mij is het wel rond!quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:41 schreef Deisyy het volgende:
Hey Liesje, gefeliciteerd met je nieuwe huisje, ik zag de foto's![]()
Is alles al rond of moet het nog officieel worden?
Wie of wat is de eigenaar?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik heb nog niet getekend ofzo, maar volgens mij is het wel rond!
Fantastisch Lies gefeliciteerd! Hopelijk ben je een handige klusser want er is werk zat zo te zienquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik heb nog niet getekend ofzo, maar volgens mij is het wel rond!
Ja dat klinkt best gezellig, alleen wil ik dan wél één of twee vetootjes kunnen uitspreken over de samenstelling van de group. Maar zo werkt dat zeker niet hè?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je kúnt nog meedoen met de grouphug
Neequote:Op donderdag 5 maart 2009 21:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat klinkt best gezellig, alleen wil ik dan wél één of twee vetootjes kunnen uitspreken over de samenstelling van de group. Maar zo werkt dat zeker niet hè?
Ik heb 'm nu twee keer gevuld, met in totaal polm voor 1 joint, denk ik. En ik kan niet beslissen of ik nu een beetje woozy of apestoned ben.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:01 schreef Gert het volgende:
En dan krijgt Cc zo ook nog pijples. Kom je nog posten daarna, als je je laptop nog kan vinden?![]()
Komt harder aan dus minder nodig weer een post waar je op gaat besparen, naast al je peukengeld,quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb 'm nu twee keer gevuld, met in totaal polm voor 1 joint, denk ik. En ik kan niet beslissen of ik nu een beetje woozy of apestoned ben.
Het komt wel harder naar binnen, geloof ik.
Dus ik doe geen beloftes.
Doe je toch eerst plastic handschoenen aanquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat klinkt best gezellig, alleen wil ik dan wél één of twee vetootjes kunnen uitspreken over de samenstelling van de group. Maar zo werkt dat zeker niet hè?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb 'm nu twee keer gevuld, met in totaal polm voor 1 joint, denk ik. En ik kan niet beslissen of ik nu een beetje woozy of apestoned ben.
Het komt wel harder naar binnen, geloof ik.
Dus ik doe geen beloftes.
Werkt dit bij jou ook?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whahahaha ja dat knalt er wel in he?![]()
![]()
Trippende plaatjes...
Nou dat was precies het belangrijkstequote:Op donderdag 5 maart 2009 21:25 schreef Marrije het volgende:
Heb tóch nog de laatste 5 minuten van WIDM gezien
Ah, leuk voor buuf.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou dat was precies het belangrijkste![]()
Maar vivienne gewonnen![]()
Kende hem alquote:
Nee die wilde dat ze de Mol wasquote:
Heb je nog op AZ gezet?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kende hem al![]()
(blijft leuk, daar niet van)
Nou moe!quote:
Ik ben allang blij dat Anniek níet heeft gewonnen want die gun ik het geld nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou dat was precies het belangrijkste![]()
Maar vivienne gewonnen![]()
Die zat gewoon op allebei!
Ik dacht dat Jon zou winnen. Want die zat vol op Anniek.
Anniek is wel mijn mol. Bij elke terugblik met Mol vragen lieten ze Anniek zien.
Ik denk dat Jon de verliezer is en Anniek de mol, en ik vond haar wel leuk hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat Anniek níet heeft gewonnen want die gun ik het geld niet![]()
Ik hóóp dat Jon de mol is, die vind ik wat sympathieker,
Als ze de mol is had ze het wel wat subtieler mogen spelen wat mij betreft.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik denk dat Jon de verliezer is en Anniek de mol, en ik vond haar wel leuk hoor
Oe, dát is lang geleden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou moe!
Ik dacht dat het vrouwenbillen en buik en benen waren!
Je hield me mooi
voor het lapje Gert!
Nou, er zijn er toch heel wat de bootquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ze de mol is had ze het wel wat subtieler mogen spelen wat mij betreft.
Ja, geen idee.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe, dát is lang geleden.
Hoe heette hij ook alweer, onze "limerick-man" van de FOK-stok.. Harry of zo?
quote:
Jaaaa hed noorden!!quote:
Jáá het nóórden!quote:
Dat topic is gewoon precies 4 jaar oudquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Jáá het nóórden!![]()
Dat is al bijna weer jeugdsentiment.
Ik ben ook niet meer zo anti- van Gaal. Hij heeft het begrepen, denk ik soms. Hij doet nu alleen nog maar eccentriek in plaats van hautain.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja jammer. Ik weet niet waarom eigenlijk, maar ik gunde die van Gaal eigenlijk wel de dubbel. Levert in ieder geval leuke arrogante TV op
Alleen van 400m2 en groter toch?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:56 schreef Coos het volgende:
Peter krijgt ook een probleem.
Die christenhonden in Apeldoorn hebben vanavond besloten dat de supermarkten niet meer open mogen op zondag.
Ze worden waarschijnlijk ontoerekeningsvatbaar verklaard.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:56 schreef Coos het volgende:
Die christenhonden
en dat ze elke dag verplicht seks moeten hebben met de therapeutequote:Op donderdag 5 maart 2009 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zag er zaterdag een paar in Rondom10, en echt, ze verdienen TBS.
Ze hebben al TBG (Ter beschikking aan God)quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zou het helpen, denk je? Die gasten hebben een flinke reality-check nodig. Onpasselijk word je van ze.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze worden waarschijnlijk ontoerekeningsvatbaar verklaard.
In sommige plaatsen mag je godverdomme niet eens meer vloeken in het openbaar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze hebben al TBG (Ter beschikking aan God)
O, dan wordt het tijd dat ik daar eens ga winkelen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In sommige plaatsen mag je godverdomme niet eens meer vloeken in het openbaar.
Hij is gewoon een goede trainer. Dat is bij mij de laatste jaren wel boven komen drijven. Plus de verhalen van al die spelers die toch redelijk dwepen met hem. Hij doet dan schijnbaar toch iets goedquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik ben ook niet meer zo anti- van Gaal. Hij heeft het begrepen, denk ik soms. Hij doet nu alleen nog maar eccentriek in plaats van hautain.
Dat klinkt middeleeuws...quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze hebben al TBG (Ter beschikking aan God)
Dat dusquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is gewoon een goede trainer. Dat is bij mij de laatste jaren wel boven komen drijven. Plus de verhalen van al die spelers die toch redelijk dwepen met hem. Hij doet dan schijnbaar toch iets goed
Maar NMNS denkt ook middeleeuws als ik andere users hier moet geloven.quote:
Dat was altijd al zo toch? De laatste tien-vijftien jaren is het uit veel APV's gehaald, maar dat heeft er volgens mij voor die tijd altijd al in gestaan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In sommige plaatsen mag je godverdomme niet eens meer vloeken in het openbaar.
Toen kon je in ieder geval nog gewoon roken in de plaatselijke kroeg en schijten op de hoek van de straatquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar NMNS denkt ook middeleeuws als ik andere users hier moet geloven.
Ze beginnen met het saaiste onderwerp, zodat de mensen blijven kijken.quote:
Ja, want verbaal red je het ook niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toen kon je in ieder geval nog gewoon roken in de plaatselijke kroeg en schijten op de hoek van de straat![]()
En geen forum gezeik ook, gewoon simpelweg iemand aan de riek rammen bij een dispuut. Eenvoudig en doeltreffend![]()
Nix mis mee
Nee, en nu?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, want verbaal red je het ook niet.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze beginnen met het saaiste onderwerp, zodat de mensen blijven kijken.
Die man die vrijwillig zijn Michelinester inlevert, vind ik wel origineel (en een goede publiciteitsstunt).
Of opgaan in het idee dat ze echt op televisie was.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben zelf maar één keer in mijn leven naar een tv-opname geweest, Het Blauwe Licht (mediaprogramma van de VPRO). Maar ik wist van tevoren al dat het publiek in het donker mocht zitten.
Ja, wat een mongolen zeg!quote:
Ah wat lief fluiter! Dank je wel!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
Liesje gefeliciteerd met het vinden van een woning.
Mag je zelf die nieuwe keuken en die tegeltjes uitzoeken? Of heb je inspraak?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah wat lief fluiter! Dank je wel!
Nee, geen inspraak, maar ze worden gewoon wit, dat bepaald de woningbouwvereniging.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mag je zelf die nieuwe keuken en die tegeltjes uitzoeken? Of heb je inspraak?
Ah, ik dacht dat het via een collegaatje ging, maar 't is dus officieel gehuurd van de wbv, beterquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, geen inspraak, maar ze worden gewoon wit, dat bepaald de woningbouwvereniging.
Ik vind dat wel prima!
Mweehhh... doe niet zo gemeen geniaal verbaal tegen mijn vriendinnetje.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, en nu?
Volgens mij wordt 't wel tijd dat jij weer eens een flinke punt te verwerken krijgt
Eind goed, al goed! Mooi, eigen stekkie, ga je nu meer dagen werken ook?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
@NMNS Nou het gaat via haar stiefvader, die voelde zich schuldig dat een huisje eerder niet doorging en hij heeft weer veel contacten met die man van die woningbouwvereniging. (Of weet ik veel hoe dat precies heet, het is geloof ik officieel een vastgoed iets). Zei hij vandaag ook nog (hij kwam ook even langs) ja, en als ik over een tijdje misschien iets beters voor je tegenkom dan bel ik gelijk. Terwijl hij mij helemaal niets verplicht is!![]()
Nou ik ga iig eens in de 2 weken naar school, dat zijn dus gewoon uren, die ik laat uitbetalen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eind goed, al goed! Mooi, eigen stekkie, ga je nu meer dagen werken ook?
Schuttings!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
@Fluiter, nee ik moet een gaskachel, w.s hebben de ouders van mijn ex er nog 1 voor me, en er gaat 1 kat met mij mee, (mijn kat) en 1 blijft bij hem. (zijn kat) Misschien als ik helemaal gesetteld ben dat ik er dan nog 1 bijneem voor de gezelligheid. En ik ga dus dus schuttings om de tuin plaatsen, zodat mijn kat in de tuin kan, hij kent alleen maar een balkon!![]()
En het is niet erg dat je dingen vraagt hoor!
Er is iemand op de FP, met een nick "everttennapel" ofzo.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Whahahaha!!!!![]()
Volendam kampioenen!!!![]()
(vrij naar Peter6000)
Die man van dat ene huisje waar je je toen zo op verheugd had? Zie je wel!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
@NMNS Nou het gaat via haar stiefvader, die voelde zich schuldig dat een huisje eerder niet doorging en hij heeft weer veel contacten met die man van die woningbouwvereniging. (Of weet ik veel hoe dat precies heet, het is geloof ik officieel een vastgoed iets). Zei hij vandaag ook nog (hij kwam ook even langs) ja, en als ik over een tijdje misschien iets beters voor je tegenkom dan bel ik gelijk. Terwijl hij mij helemaal niets verplicht is!![]()
ik zit al een tijd op een andere golflengtequote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
@Fluiter, nee ik moet een gaskachel, w.s hebben de ouders van mijn ex er nog 1 voor me, en er gaat 1 kat met mij mee, (mijn kat) en 1 blijft bij hem. (zijn kat) Misschien als ik helemaal gesetteld ben dat ik er dan nog 1 bijneem voor de gezelligheid. En ik ga dus dus schuttings om de tuin plaatsen, zodat mijn kat in de tuin kan, hij kent alleen maar een balkon!![]()
En het is niet erg dat je dingen vraagt hoor!
Zo, ben je uit gepepen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die man van dat ene huisje waar je je toen zo op verheugd had? Zie je wel!
En verder wens ik jullie een genoeglijke nacht.
Kom....doe je pillen innemen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er is iemand op de FP, met een nick "everttennapel" ofzo.
Ik vind hem geweldig.
Daarom ga ik hem even proberen te immiteren.
Palingboeren, glibberig als ze zijn. Ho hoho wat een wedstrijd. De kansloze club glibberde er als een paling tussendoor. NIET TE GELOVEN.
FC Limburg is geen goede toekomst beschoren. Man o man wat werden ze door de nummer laatst weggespeeld.
Jantje Smit zal er een nummer één hit mee kunnen maken. Geweldig zoals Volendam de palingdans nieuw leven heeft ingeblazen.
In Kerkrade zal het nog lang nadonderen, ook al omdat het dicht bij Keulen ligt.
Volendam gaat het op de grasmat waar maken, zonder een verzakking van één of andere metro.
De palingen glibberen nog lang na in Volendam.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Schuttings!
Oe, wat noordelijk.![]()
Ik woon best wel in de buurt. Als je gesetteld bent, spreken we wel een keer af in een kroeg in de buurt. Als je durft.![]()
Maar eerst die ploaties van SHE!
Geen knetterstonede pijpjespost meer?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet dan uitkijken naar iemand met snorkel op
Neu, nssm verwart wat dingetjes. Maar dat geeft niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat?
Of was dat een sneer die ik niet zag?
Hij naar iemand met een arafat sjaaltje.
En een brillantine scheidingquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Neu, nssm verwart wat dingetjes. Maar dat geeft niet.
Ik heb geen snorkeltje maar een snorretje.
en bruin overhemd met zwarte stropdasquote:
Ik vind het niet zo tof dat jij loopt te lekken over meetings.quote:
Ik heb zelfs nog een jeugdfoto van je.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo tof dat jij loopt te lekken over meetings.
Wel sneu, zo jong en dan al kunstknieënquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog een jeugdfoto van je.![]()
[ afbeelding ]
en nog even, dan mag Peter op zondag zelfs de computer niet aanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:39 schreef CarOnline het volgende:
Peter zit al ruim een half uur met een topic onder de knop
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wel sneu, zo jong en dan al kunstknieën
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |