quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is niet veel voor nodig he? Hoe jij toeleeft naar de tijd dat je weer mag roken.
In plaats van dat je zegt dat je NIET meer gaat roken.
Ik begin je best wel een beetje zielig te vinden. Het lijkt bijna op een aandachtgeile user, die zich voordoet, dat ze wil stoppen met roken. Hele topics vol zit te schrijven, hoe zwaar ze het heeft.
En over een maand gewoon weer een peukie opsteekt en zegt: "Ik wilde het nog zo graag"
Nee! In het vorige topic zeker? Ik heb een gedeelte overgeslagen. Ik ga NU kijken!quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jaaa!![]()
Heb je de foto's niet gezien?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee! In het vorige topic zeker? Ik heb een gedeelte overgeslagen. Ik ga NU kijken!
Feli meis!Gezien, met een tuintje. Wanneer ga je over?
KSwiss?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw en Noek, ik heb zwarte sneakers besteld vandaag op die site van jou!
met strass steentjes?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw en Noek, ik heb zwarte sneakers besteld vandaag op die site van jou!
Dit slaat werkelijk nergens op.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:24 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Je maakt je eigen waarheid en begint van daaruit blind om je heen te meppen in de hoop dat iemand hapt, waardoor jij in je eigen waarheid weer kunt denken dat je mensen enorm om hun oren hebt geslagen met jouw hyperintelligente posts die precies die zere plek raken waarop je mikte.
Think again. Or try to think for once.
Wie?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet ik "hem" al op de hoogte brengen?
Oooh, dat is al zo! Good for you. En voor hem waarschijnlijk. Beter hoor, lekker bezig zijn met jezelf en je toekomst.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
1 april mag ik er in, maar dan moet ik nog wel eerst even schilderen enzo.
Ik denk dat ik dan gelijk 2 weken vrij neem. 1 mei hoop ik er toch zeker al wel in te zitten!
Heeeee tof !! 1 april is al snel... paar weekies beunen en je bent lekker op je zelfquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan gelijk 2 weken vrij neem. 1 mei hoop ik er toch zeker al wel in te zitten!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan je het niet op 31 maart of 2 april afspreken?
1 april is toch wel een datum dat je iemand ff goed voor de gek kan houden.
Oke, dus je blijft niet zeg maar nog een week op deze dosering omdat je er al zo raar van wordt?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Morgen gaat de dosering omhoog en die moet ik dan nog een week slikken, dan 13 maart stoppen.
Aangezien ik al vrij goed/slecht (ik weet het niet) reageer op deze dosis zal ik het de aankomende dag wel kut krijgen, gok ik.
Oh, dat ga je halen! Heb je er nog veel moeite mee of is het al een way of life geworden?
Praxis heeft deze week 15% korting op allesquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit slaat werkelijk nergens op.
Het is niet mijn WAARHEID, het is mijn ERVARING.
Dat is jouw ervaring?quote:Is niet veel voor nodig he? Hoe jij toeleeft naar de tijd dat je weer mag roken.
In plaats van dat je zegt dat je NIET meer gaat roken.
Ik begin je best wel een beetje zielig te vinden
Ja, mn kauwgomballendieëtquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:07 schreef hondjes het volgende:
[..]
Natuurlijk haal je het.![]()
hoe heb je het gedaan, een bepaald dieet gevolgd .
kan ook wel even een kilootje missen.
Mijn lichaam heeft gewoon tijd nodig om te wennen en aangezien de dosering vrij snel omhoog gaat, reageert mijn lichaam daar vrij heftig op. De ene heeft er wel last van en de andere niet. Pech voor de kabouter.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oke, dus je blijft niet zeg maar nog een week op deze dosering omdat je er al zo raar van wordt?
En dit is in overleg met de stopjuf?
Ja, tis sowieso kut! Maar misschien wen je er aan, een dezer dagen
Zet 'm op!
Ik hoop het
Ben nog wel voorzichtig, want straks gaat het natuurlijk een stuk langzamer. Dus ik ga er nog maar niet vanuit.
Inmiddels is het wel weer een way of life geworden ja. Vind het zelfs griezelig als ik geen hongergevoel heb![]()
Nog 'even' en ik ben een bonestaak
dat ene kilootje was meer voor het gemak. :quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, mn kauwgomballendieët![]()
Die eet kauwgomballen dus![]()
Nee, geen bijzonderheden.
Gewoon van alles de helft. En wat echt niet mag, schrappen.
Dus light en luchtig. En verder vooral normaal. Oh en geen koekjes meer.
Of chocola. Ik heb al eeuwen geen chocola gehad![]()
En kilootje haha. Ja. Nou, dat moet lukken binnen een week
Luister dan. Hij moest het, jij wil het. Ik zie het verschil, jij ook dus laat gaan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:41 schreef Copycat het volgende:
Dat is jouw ervaring?
Met jouw stoppen met roken?
Ja.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Dat is jouw ervaring?
Met jouw stoppen met roken?
Het is ook soms lekker ingaan op al die geprojecteerde nonsens die met nog grotere nonsens 'verantwoord' wordt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:50 schreef Noek het volgende:
Luister dan. Hij moest het, jij wil het. Ik zie het verschil, jij ook dus laat gaan.
Het is zo prettig om maar te projecteren zodra het om aandachtsgeilheid gaat.
Jij als ex-blauwe.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Luister dan. Hij moest het, jij wil het. Ik zie het verschil, jij ook dus laat gaan.
Het is zo prettig om maar te projecteren zodra het om aandachtsgeilheid gaat.
De boel niet zo opjutten hequote:Op donderdag 5 maart 2009 19:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja.
Ik snakte ook steeds naar de volgende peuk die ik mocht roken.
Enige is wel, dat ik daar geen hele topics mee vulde.
En ik rook nog steeds.
Het zit tussen je oren. Als je werkelijk wilt stoppen, dan stop je ook.
Maar dan ga je niet in je hoofd denken aan een peuk en zeker niet dat te delen in een topic.
Volgens mij zijn er genoeg fora voor mensen die stoppen met roken.
Is het niet dat je geen kerel kan krijgen, dan vraag je wel aandacht om te stoppen met roken.
Voor je het weet lig je aan een drain.
Ik heb net zitten editten omdat ik vond dat het er zo raar stondquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Mijn lichaam heeft gewoon tijd nodig om te wennen en aangezien de dosering vrij snel omhoog gaat, reageert mijn lichaam daar vrij heftig op. De ene heeft er wel last van en de andere niet. Pech voor de kabouter.
De dosering van morgen wordt de blijvende dosering dus het zal even lullig worden maar I will survive.
Maar die way of life, dan heb je 80% alweer gewonnen. Heb je nog wel snaaidagen? Of zijn die inmiddels uitgebannen? Straks lijk je gewoon op Pink en dan wil ik je poster boven mijn bed.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb net zitten editten omdat ik vond dat het er zo raar stond![]()
Ja, dat kan natuurlijk. En jijfragieltje
hebt daar misschien sneller last van?
Weet niet of dat kan hoor, of dat ik een grote fantasie heb![]()
Oke, dus vanaf morgen de pittige dosering en dat blijf je dan aanhouden tot je denkt dat je zonder kan?
Tis net of ik het voor het eerst lees, maar ik begin het nu pas te snappen![]()
Ofcourse you will survive! We zijn frauwe tenslotte![]()
Ja, dat gaat wel goed.
Snaaidagen niet. In het weekend moet ik van mezelf wat snaaien. Om het toch maar leuk te houden maar liever niet.
Haha ja, als Pink. Die is net een ietsiepietsie gespierder dan ik
Verder sprekend natuurlijk!
(Oh en ze heeft een mannenbuik, wel mooi, op een man. Dus dan neem ik dat maar niet)
Tja, geprojecteerde nonsens, die niet voldoen aan jouw gedachten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is ook soms lekker ingaan op al die geprojecteerde nonsens die met nog grotere nonsens 'verantwoord' wordt.
Pasta is soms ook lekker. Zoals nu.
Ik pleit voor een cursus begrijpend lezen voor alle SC-ers.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Fragieltje labieltje
![]()
Ga je morgen weer wegen of ben je stiekem wel tussendoor aan het wegen?
Nah, dit was te veel een inkoppertjequote:Op donderdag 5 maart 2009 20:02 schreef beequeen het volgende:
Je gaat lekker CarO, keep it up.
Stoppen met roken doet ieder op zijn eigen manier, met of zonder Champix. Jullie komen er wel Cc en Noek.![]()
Schoorsteenbrand echter, daar kom je nooooooit meer overheen.![]()
Doet me denken aan een dgk filmpje....quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:02 schreef beequeen het volgende:
Je gaat lekker CarO, keep it up.
Stoppen met roken doet ieder op zijn eigen manier, met of zonder Champix. Jullie komen er wel Cc en Noek.![]()
Schoorsteenbrand echter, daar kom je nooooooit meer overheen.
Tyf op debiel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nah, dit was te veel een inkoppertje
Nee, zo van: vul mijn gevoel/beweegredenen svp niet in op basis van je eigen mislukkingen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo van.... "DENK ZOALS IK DENK..." Anders is het ongeprojecteerde nonsens.
Vertelquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:03 schreef Dementor het volgende:
Doet me denken aan een dgk filmpje....
Wat heb ik verkeerd gelezen dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik pleit voor een cursus begrijpend lezen voor alle SC-ers.
Nouhou, ik bedoel het niet zoquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Fragieltje labieltje
![]()
Ga je morgen weer wegen of ben je stiekem wel tussendoor aan het wegen?
Oh ja, was dat niet samen met Huub en Lieke in de open haard?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:05 schreef Dementor het volgende:
Jaap die in de schoorsteen staat te tetteren omdat hij de "buren" hoort.
Nee, ik wél. Ik ben soms echt zo labiel als een deur. Het is ook kotsen op mezelf hoor. Jij bent juist lief. Ik ben gewoon om te kotsen. WALCHELIJK!quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nouhou, ik bedoel het niet zo![]()
Ik dacht dat het vrijdag was vanmorgen![]()
Dus volgende week gewoon weer wegen. Op vrijdag dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |