Mijn tuin ligt op het noorden en ik heb van zonsopkomst tot zonsondergang zonquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:33 schreef beequeen het volgende:
Mijn tuin ligt ook op het NO, toch heb ik 's zomers tot 17.00 uur zon.
Ik ga hem niet luisteren, taart! Slagroom!quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, toen ik vanochtend op weg was naar AH hoorde ik dit uberfoute lied op de radio.
Top that!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe het gewoon even. Het is echt Hilarisch. Minstens zo erg als die wigger van Cc gister.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ga hem niet luisteren, taart! Slagroom!
Weet je hoeveel calorieën dat is!!![]()
![]()
![]()
Staat onderaan elk recept he, heb je dat gezien gister?![]()
Dan bedenk je je van harte nog wel een keer voor je een punt neemt![]()
Gewoon consequent om de paar dagen heftige bestrijdingsmiddelen rond die boom morsen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:26 schreef Copycat het volgende:
Mijn achtertuin ligt op het weet ik veel. De buren hebben een te grote boom in hun voortuin die vanaf een uurtje of 4 alle zonlicht tegenhoudt.
Misschien moet ik, na de coniferenhaag, nu eens werk gaan maken van die takkeboom.
Nou vooruit.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Doe het gewoon even. Het is echt Hilarisch. Minstens zo erg als die wigger van Cc gister.![]()
En ik lus nie eens slagroom.![]()
Dat is fijn voor je, maar de herenhuizen hier zijn nogal hoog. Daar komt de zon op een gegeven moment niet meer overheen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:03 schreef Coos het volgende:
Mijn tuin ligt op het noorden en ik heb van zonsopkomst tot zonsondergang zon
Wat een lief blij poppetje, bij elke "Uh yeah"quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Doe het gewoon even. Het is echt Hilarisch. Minstens zo erg als die wigger van Cc gister.![]()
En ik lus nie eens slagroom.![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een lief blij poppetje, bij elke "Uh yeah"
Oeps ... daar gaat weer een litertje peut.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:35 schreef Coos het volgende:
Gewoon consequent om de paar dagen heftige bestrijdingsmiddelen rond die boom morsen.
Zoiets jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oeps ... daar gaat weer een litertje peut.
Het is ook echt een kutboom want er zitten in het na- en voorjaar van die minuscule vliesjes aan die overal doorheen gaan. Ligt mijn hele slaapkamer vol met die krengen. Maar ik kan niet zo goed met ze door een deur sinds ik onze gezamenlijke coniferenhaag heb vermoord en aan heb gegeven geen zin te hebben in een gezamenlijke nieuwe haag of dure schutting, maar liever voor een basic en cheapo gemeenteschutting ga.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:49 schreef Coos het volgende:
Zoiets ja
edit: maar je kan toch ook heel vriendelijk gaan vragen of ie iets aan die teringboom wil doen!![]()
Ficken ist toll! Gezellig muziekje erbij.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:45 schreef CarOnline het volgende:
Toen zei ik iets van: Ja, ik ben gek op fikken. Als het maar fikt ofzo.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie hoeven niet te helpen!![]()
Jaaaaaaaaa! Ik heb dus een huisje, per 1 april mag ik er in.
Er moet wel veel aan gebeuren, maar ik ben zo blij!!!!!!!
Mijn unithoofd zei steeds, het is wel klein hoor, en telkens als ze het zei, werd het in mijn hoofd kleiner en kleiner. Ik was zelfs bang dat ik mijn geclaimde mooie rode driezitsbank niet mee kon nemen!
Maar dat kan wel!
De woonkamer is iets van 4 bij 5 ofzo, en de slaapkamer is ook zoiets.
De vorige bewoner had nogal een liefde voor kleurtjes, ik ook, maar dan wel netjes.![]()
Dus ik moet schilderen.
En er zit een deur en een kast tussen de woonkamer en de slaapkamer, die moeten er uit, dan kan ik die wand ook gebruiken om dingen tegenaan te zetten. Want ik kan ook via de gang naar de slaapkamer.
Maar ok, pics:
De straatMet een lief kroegje schuin aan de overkant! (En de weimarstraat om de hoek!
)
[ afbeelding ]
De woonkamer, je kan het niet zo goed zien, maar het is iets groter dan op de foto
[ afbeelding ]
De douche zit bij het toilet in, maar boeie, ik heb er geen foto van.
De slaapkamer![]()
[ afbeelding ]
De keuken, waar dus voor 1 april een nieuwe keuken in komt, en ook weer tegeltjes
[ afbeelding ]
En en en en en......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben echt zo blij he!
gefeliciteerd !!!!!!!!!!!
ik zou de muren zwart/wit geblokt maken als ik jou was
en de rest rood........
![]()
Als je niet met die lui kunt spreken kan je altijd bij de gemeente een klacht indienen wegens hevige overlast.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is ook echt een kutboom want er zitten in het na- en voorjaar van die minuscule vliesjes aan die overal doorheen gaan. Ligt mijn hele slaapkamer vol met die krengen. Maar ik kan niet zo goed met ze door een deur sinds ik onze gezamenlijke coniferenhaag heb vermoord en aan heb gegeven geen zin te hebben in een gezamenlijke nieuwe haag of dure schutting, maar liever voor een basic en cheapo gemeenteschutting ga.
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ficken ist toll! Gezellig muziekje erbij.![]()
Zo'n boom had ik ook in de tuin staan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is ook echt een kutboom want er zitten in het na- en voorjaar van die minuscule vliesjes aan die overal doorheen gaan. Ligt mijn hele slaapkamer vol met die krengen. Maar ik kan niet zo goed met ze door een deur sinds ik onze gezamenlijke coniferenhaag heb vermoord en aan heb gegeven geen zin te hebben in een gezamenlijke nieuwe haag of dure schutting, maar liever voor een basic en cheapo gemeenteschutting ga.
Voordelig vleesch kopen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:02 schreef Copycat het volgende:
Wat doet zo'n mens bij Mustapha, vraag je je af.
Met d'r el cheapo varkensgehaktquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:59 schreef Coos het volgende:
Wat kan boodschappen doen toch een héérlijke bezigheid zijn.![]()
Staat er een verschrikkelijk fout Burberry kakwijf met een veel te luide hete aardappel in 'd'r strot vlees te kopen bij Mustapha. Pondje dit en pondje dat en een pond rundergehakt plus een pond half om half.
Dus Mustapha een pond rundergehakt (waar overigens geen gram vet in zit) gepakt en daarna een half pond rundergehakt wat hij wilde aanvullen met lamsgehakt tot een pond.
Dus dat wijf met hoge kakstem: nee nee nee dat moet met varkensgehakt.![]()
Ik zag Mustapha kijken en ik lag helemaal in een deuk en zei: varken is Haram mevrouwen dit is een Islamitische slagerij. Waarop zij mij aankeek met een blik alsof ik gezegd had, "zullen we neuken".![]()
Vervolgens wilde zij nog voordringen bij de kassa waarop ik op strenge toon zei: ieder op zijn beurt mevrouw we zijn hier in Nederland!![]()
Toen ze weg was lagen we helemaal in een deuk!![]()
![]()
Ja hè! Ze liep ook door die winkel als Alice in Wonderland.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:02 schreef Copycat het volgende:
Wat doet zo'n mens bij Mustapha, vraag je je af.
harstikke gefeliciteerd , Liesje...quote:
En jij bent ook weer heel thuis.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:08 schreef hondjes het volgende:
[..]
harstikke gefeliciteerd , Liesje...
Een nieuw begin , in een nieuw huisje, wat fijn.
nog een dansje van mij, moet een keertje kunnen
Blijkbaar. Nu hoef je je van mij heus niet overal in te verdiepen, maar die varkensgehakt opmerking is toch wel van een niveautje niks.quote:
Is dit misschien een idee voor nieuwe woord van 2009?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:59 schreef Coos het volgende:
Wat kan boodschappen doen toch een héérlijke bezigheid zijn.![]()
Staat er een verschrikkelijk fout Burberry kakwijf met een veel te luide hete aardappel in 'd'r strot vlees te kopen bij Mustapha. Pondje dit en pondje dat en een pond rundergehakt plus een pond half om half.
Dus Mustapha een pond rundergehakt (waar overigens geen gram vet in zit) gepakt en daarna een half pond rundergehakt wat hij wilde aanvullen met lamsgehakt tot een pond.
Dus dat wijf met hoge kakstem: nee nee nee dat moet met varkensgehakt.![]()
Ik zag Mustapha kijken en ik lag helemaal in een deuk en zei: varken is Haram mevrouwen dit is een Islamitische slagerij. Waarop zij mij aankeek met een blik alsof ik gezegd had, "zullen we neuken".![]()
Vervolgens wilde zij nog voordringen bij de kassa waarop ik op strenge toon zei: ieder op zijn beurt mevrouw we zijn hier in Nederland!![]()
Toen ze weg was lagen we helemaal in een deuk!![]()
![]()
Maar wel grappig.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Blijkbaar. Nu hoef je je van mij heus niet overal in te verdiepen, maar die varkensgehakt opmerking is toch wel van een niveautje niks.
Jij laat je gewoon weer even zien omdat je een nieuw topic wilt openenquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is dit misschien een idee voor nieuwe woord van 2009?
VOORDRINGTEVEN
Is hier ook altijd raak, van die kakwijven, die wel even voor te mogen.
Dat zijn dan van die "import" bezoekers van de buurtsuper, want hier is het net andersom. Als er iemand achter je staat met maar iets van 4 producten, dan laat je die altijd even voor gaan als je zelf een kar vol hebt.
Ik sta liever achter iemand met een kar vol en dat die dan de gratis spaarzegels niet hoeft en die geeft aan de persoon achter haar. Want mijn buuf spaart ze altijd wel.
Ik vind het altijd gezellig naar de supermarkt te gaan.
Sinds gisteren hebben ze er van die dingen bij de kassa staan. Die van die alcohol, dat je beneden de 20 je ID moet laten zien. Dus ik liet gisteren mijn ID ff zien. Waarop ze zei: "Je ziet er met je kale kop wel jonger uit, maar ook weer niet zó veel jonger..."
Je lijkt Coos wel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jij laat je gewoon weer even zien omdat je een nieuw topic wilt openen
Is dat zo?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je lijkt Coos wel.
Maar ik was er al een tijdje hoor.
Wilde Liesje ff feliciteren met haar huisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |