Maar je bracht me wel op een ideequote:Op donderdag 5 maart 2009 16:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jij laat je gewoon weer even zien omdat je een nieuw topic wilt openen
geef nou maar toe dat je het al had klaarstaan vóór ik erover begonquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar je bracht me wel op een idee
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
geef nou maar toe dat je het al had klaarstaan vóór ik erover begonErgens had ik nog even de gedachte dat Peter je misschien wel voor zou zijn, maar nee.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
geef nou maar toe dat je het al had klaarstaan vóór ik erover begonErgens had ik nog even de gedachte dat Peter je misschien wel voor zou zijn, maar nee.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je bent gewoon een beetje prikkelbaar omdat The Bold nu met herhalingen bezig is.
Ik heb maandag in een deuk gelegen. Buuf was kwaad. Ik snapte er niets van. Vertelde ze dat de Bold een herhaling was.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad wel enorm balen
Aan de andere kant, dat is ook het tijdstijd waarop ik vaak wil koken. Maar dat hoeft nu niet want dat heb ik allemaal al gedaan.
Tja, buuf is ook soapverslaafde. ONM, TBAB, ATWT, GTST. Dat zijn dan ook tijden dat je er niet op de koffie hoeft te komen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:38 schreef Marrije het volgende:
Omdat er in de zomer meer mensen kijken zijn ze opeens hh gaan draaien. Heeeeel irritant. Sbs6 doet wel vaker van dat soort dingen. Was het nog maar op rtl4, dan had je dat gezanik niet.
Daar zag ik gisteren een stukje van en in de cliffhanger verzoop iemand in het drijfzand. Die zal vandaag wel op het nippertje gered worden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tja, buuf is ook soapverslaafde. ONM, TBAB, ATWT, GTST. Dat zijn dan ook tijden dat je er niet op de koffie hoeft te komen.![]()
Ik kijk alleen maar naar ATWT. Spelen wel leuke caracters in. En is niet zo langdradig.
Die is al gered gisteravond.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zag ik gisteren een stukje van en in de cliffhanger verzoop iemand in het drijfzand. Die zal vandaag wel op het nippertje gered worden.
Dat nichtenstrand daar in Sitges!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:42 schreef Copycat het volgende:
Ik ben jaren terug met een stuk of tien studievrienden een weekje naar Sitges geweest
Heb je toch wel een tochtje op een ezeltje gemaakt he? Daar leeft Sitges van.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:42 schreef Copycat het volgende:
Ik ben jaren terug met een stuk of tien studievrienden een weekje naar Sitges geweest, *knip*
Ik krijg steeds een naarder beeld van je.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat nichtenstrand daar in Sitges!![]()
Als je niet beter weet denk je dat er een tenniswedstrijd aan de gang is, zo gaan die koppies van links naar rechts.
Wat is daar naar aan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik krijg steeds een naarder beeld van je.
Oud naaktlopend mannetje.
Naaktcampings.
Homostranden.
Jij wel ja!!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Krijg ik beetje dit beeld van...![]()
Twee van mijn vrienden hadden al sinds het tweede jaar van onze opleiding een relatie. Geheim, want de ene durfde niet voor zijn gayheid uit te komen. Ik was de enige die het wist van het groepje. Toen waren we op een avond op stap gegaan in Sitges, precies op de avond dat zij 5 jaar samen waren. En mijn beste vriendin werd die avond belaagd door een Duitse pot en was helemaal in shock daardoor. Terug op het appartement trokken de twee vrolijke vrinden zich even terug om elkaar happy anniversary te zoenen, trekt vriendin de deur open, ziet ze zoenen en roept uit: "Jullie ook al? Je kan ook niemand meer vertrouwen tegenwoordig!"quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:50 schreef Coos het volgende:
Dat nichtenstrand daar in Sitges!![]()
Als je niet beter weet denk je dat er een tenniswedstrijd aan de gang is, zo gaan die koppies van links naar rechts.
Mooi toch?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Twee van mijn vrienden hadden al sinds het tweede jaar van onze opleiding een relatie. Geheim, want de ene durfde niet voor zijn gayheid uit te komen. Ik was de enige die het wist van het groepje. Toen waren we op een avond op stap gegaan in Sitges, precies op de avond dat zij 5 jaar samen waren. En mijn beste vriendin werd die avond belaagd door een Duitse pot en was helemaal in shock daardoor. Terug op het appartement trokken de twee vrolijke vrinden zich even terug om elkaar happy anniversary te zoenen, trekt vriendin de deur open, ziet ze zoenen en roept uit: "Jullie ook al? Je kan ook niemand meer vertrouwen tegenwoordig!"
De volgende dag was ze alles vergeten.
Het heeft nog een jaar geduurd voordat de heren eindelijk uit de kast kwamen. Maar ze zijn nog steeds samen.
Gelul want vanmorgen was het droog.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doet het al sinds gisteravond, duhhhhhhhhhh
Was het een Keulse pot?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
En mijn beste vriendin werd die avond belaagd door een Duitse pot
Het was een enge pot. Want toen ze er na drie uur achterkwam dat we al de hele tijd op haar kosten aan het zuipen waren, werd ze van het ene op het andere moment heel boos en heeft ze ons luid schreeuwend door de straten van Sitges achtervolgdquote:
Laat ik ff vooropstellen, dat ik al meer dan 20 jaar op een strand kwam in Benidorm, waar ook de homoscene was. En bij de al zo katholieke Spanjaarden 100% werden geaccepteerd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij wel ja!!!![]()
Als die draadjes in je hoofd de juiste verbinding zouden hebben zou het voor jou ook normaal zijn.
Het is geen naaktcamping alswel een naturistencampimg.
Een heel groot deel van mijn vrienden is homo, lesbisch of bisexueel dus voor mij is zo'n omgeving héél normaal.
Maar je bovenstaande posts zeggen wel wat meer over jou.
Ben je net ff wakker geweest dat het niet regende. Het regent en miezert hier al sinds gisteravond.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gelul want vanmorgen was het droog.
Ja, ik ben doordeweeks altijd om 7 uur wakker want dan moet Juud opstaan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben je net ff wakker geweest dat het niet regende. Het regent en miezert hier al sinds gisteravond.
Die zou ik dan eerder Tokkies of loverboys willen noemen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:21 schreef Copycat het volgende:
Ach, sommige hetero's leggen het er ook dik bovenop. Boeien.
Ik profileer helemaal niets! Ben hetero en maak melding van "de dingen van de dag". Net zoiets als over Champix lullen. Begrijp je?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mijn punt is alleen dat sommigen het een beetje té ver willen provileren.
Hoe is het mógelijk!! Dat liedje heb ik al een uur in mn hoofdquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Krijg ik beetje dit beeld van...![]()
en mijn hersenen maken het al af met ooiquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die zou ik dan eerder Tokkies of loverboys willen noemen.![]()
Je weetz, met van die gouden kettingen om enzo. Bruiningscreme op hun bakkes.
Heb je al gegeten?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
en mijn hersenen maken het al af met ooi
Dat dacht ik nu ook vandaag, alles is nu mooi wit, en over een maand weer bruinquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:37 schreef Coos het volgende:
En....het is weer een stuk lichter in de hal boven.
Er kwam gewoon bruin water van dat raam. Zou dat een goeie reden zijn om te stoppen met roken?
Ook mijn gordijnen zullen me dankbaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |