Een paar grote jongens zit dit aandeel te shorten, je mag een shortsqueeze gaan verwachten binnen nu en een paar weken a la Heijmans.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:43 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
AMG is voor mij nog steeds de verrassing onder de dalers.
Is het kapitaalinjectie van hun dochteronderneming dan zo ongeloofelijk slecht voor het bedrijf geweest?
Omdat de analist fout zit met zijn verklaring voor de dalende koersen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:59 schreef pberends het volgende:
Waarom dan nog bevreesd zijn voor de cijfers die dit gaan bevestigen?
Volkswagen size squeeze als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Een paar grote jongens zit dit aandeel te shorten, je mag een shortsqueeze gaan verwachten binnen nu en een paar weken a la Heijmans.
Heeft Porsche daar ook al een optie voor 70%?quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:07 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
Volkswagen size squeeze als je het mij vraagt.
Misschien een lekker instapmoment bekijken om ervan te profiteren.
Idd.. ben ook overnight long gegaan. Om 12:00 maar uitgecheckt. Dik verlies.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:48 schreef edwinh het volgende:
WTf, kijk net effe voor het eerst vandaag, mijn sprinters long van gisteren zitten al bijna op stoploss :S Was gisteren onze bear market rally?
Van 66,00 naar 3,95 in precies 9 maanden tijd...quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:43 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
AMG is voor mij nog steeds de verrassing onder de dalers.
Is het kapitaalinjectie van hun dochteronderneming dan zo ongeloofelijk slecht voor het bedrijf geweest?
De intraday-grafiek laat een trendbreukje zien, inderdaadquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:25 schreef Bolkesteijn het volgende:
Nou niet gaan aarzelen voor de 200 pt grens he, AEX.
De AMX daarentegen zet net een nieuwe day-low.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:27 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
De intraday-grafiek laat een trendbreukje zien, inderdaad
quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:25 schreef Netstorm het volgende:
De ING is ook bijna dood; -17.50%
[ afbeelding ]
Ik zit er ook nog, gedeeltelijk. Heb begin januari een rekening bij de Rabobank aangevraagd, wel na 4 weken een bevestigingsbrief gekregen maar er daarna nooit meer wat van gehoord.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:31 schreef Zero2Nine het volgende:
Kan er alleen niet zo hard om lachen, het is nu toch mijn bankNiet dat ik er meer dan 100K heb staan (ook niet meer dan 20K) maar toch.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:25 schreef Netstorm het volgende:
De ING is ook bijna dood; -17.50%
[ afbeelding ]
Ik zie het al voor me, die dikke Boersma samen met de rest van de RvB op home-trainers met dynamo.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:39 schreef pberends het volgende:
Essent maakt 11% meer winst
Blijft hilarisch dit soort berichten. "We hebben hard gewerkt"
Laatst moest ik zo'n pandje sluiten en vertelde ze me ook dat er honderden mensen die dag bij hun zijn overgestapt van de ING / sns / abn naar de raboquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik zit er ook nog, gedeeltelijk. Heb begin januari een rekening bij de Rabobank aangevraagd, wel na 4 weken een bevestigingsbrief gekregen maar er daarna nooit meer wat van gehoord.Ik zal wel in de brij van aanstormende klanten verdwenen zijn.
Inderdaad. Het op Amerikaanse leest geschoeide energiebeleid is één van de beste voorbeelden van pervers graaigedrag. Zie ook de wanpraktijken bij Enron. Dit is hetzelfde, alleen dan op een veel kleinere schaal.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:39 schreef pberends het volgende:
Essent maakt 11% meer winst
Blijft hilarisch dit soort berichten. "We hebben hard gewerkt"
Tarieven verhoogd bedoelen ze.
Het schijnt daar echt een gekkenhuis geweest te zijn, het afgelopen half jaar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik zit er ook nog, gedeeltelijk. Heb begin januari een rekening bij de Rabobank aangevraagd, wel na 4 weken een bevestigingsbrief gekregen maar er daarna nooit meer wat van gehoord.Ik zal wel in de brij van aanstormende klanten verdwenen zijn.
...en de UK naar 0,5%quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:48 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
ECB heeft de rent naar 1.5% verlaagd. Naar verwachting dus.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, die dikke Boersma samen met de rest van de RvB op home-trainers met dynamo.[ afbeelding ]
Misschien is dat wel de oplossing: allemaal overstappen naar de Rabo en de rest failliet laten gaan. Daarna met vers kapitaal nieuwe bankjes beginnen met sterke balans en concurrerende rentequote:Op donderdag 5 maart 2009 13:50 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Het schijnt daar echt een gekkenhuis geweest te zijn, het afgelopen half jaar.
Wellicht hebben de beleggers prozac ontdekt. Hoe gaat het met het aandeel Pfizer?quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:53 schreef Lemans24 het volgende:
Het valt wel op dat de tijd dat de beurs heftig reageert op rentebesluiten inmiddels voorbij is.
Ik kan me nog van dergelijke dagen herinneren eind 2008, waarbij de beurs enorme uitslagen liet zien door achtereenvolgens compleet uitgelaten en dan weer zwaar teleurgestelde beleggers.
Wacht maar tot over een tijdje de rentes weer moeten worden verhoogd om bepaalde currencies te reddenquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:53 schreef Lemans24 het volgende:
Het valt wel op dat de tijd dat de beurs heftig reageert op rentebesluiten inmiddels voorbij is.
Ik kan me nog van dergelijke dagen herinneren eind 2008, waarbij de beurs enorme uitslagen liet zien door achtereenvolgens compleet uitgelaten en dan weer zwaar teleurgestelde beleggers.
FOK!Bank Voor een Fokking hoge spaarrente!quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:53 schreef SeLang het volgende:
[..]
Misschien is dat wel de oplossing: allemaal overstappen naar de Rabo en de rest failliet laten gaan. Daarna met vers kapitaal nieuwe bankjes beginnen met sterke balans en concurrerende rente
Maar wel met een beloningsstructuur die bij de tijd hoortquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:00 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
FOK!Bank Voor een Fokking hoge spaarrente!
Ik houd me al vast aanbevolen voor een positie in de RVC
Dan moet Bos wel eerst stoppen met het spekken van die banken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:53 schreef SeLang het volgende:
[..]
Misschien is dat wel de oplossing: allemaal overstappen naar de Rabo en de rest failliet laten gaan. Daarna met vers kapitaal nieuwe bankjes beginnen met sterke balans en concurrerende rente
Overigens staat hier tegenover dat ze hun hypotheekrente momenteel hoog houden. Vooral hun variabele rente blijft op een belachelijk hoog niveau staan (zo'n 5%). Maarja, het moet natuurlijk ergens vandaan komen, is het niet uit de lengte dan wel uit de breedte.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:47 schreef SeLang het volgende:
De Rabo is ook slim door hun rente redelijk aantrekkelijk te houden voor grotere bedragen. Loyaalrekening is nog steeds 4%. Dat is een stuk beter dan die hoerige <1% die Wouter Bos tegenwoordig betaalt (staatsobligaties). Vandaar ook mijn switch.
Sowieso in deze tijd niet je schulden bij dezelfde bank laten lopen als je betaal- & spaarrekeningen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:07 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Overigens staat hier tegenover dat ze hun hypotheekrente momenteel hoog houden. Vooral hun variabele rente blijft op een belachelijk hoog niveau staan (zo'n 5%). Maarja, het moet natuurlijk ergens vandaan komen, is het niet uit de lengte dan wel uit de breedte.
Het beste ben je op dit moment af met een hypotheek met variabele rente bij ING of ABN Amro. En je spaargeld bij Rabo.
ik ben zelf bij randstad geweest voor werk, ze hebben echt zo veel minder aanbod dan 2 jaar geleden, het is echt een wereld van verschil.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:36 schreef Dave7 het volgende:
Randstad 9,95, wordt wel steeds verleidelijker nu![]()
niet, tenzij WS vandaag net zo fanatiek gaat diepzeeduiken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:41 schreef De.Marcus het volgende:
202... 200 is niet ver meer...vandaag???
Ja & nee. In die volgorde.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:45 schreef Party_P het volgende:
Even wat vragen:
...ik hoorde dat de ECB de rente verlaagd heeft met 0,5% naar 1,5%.
- Betekend dit ook dat de banken de rente tarieven van spaar rekeningen zal verlagen?
- En hoe zit dat met deposito's...gaan die ook naar beneden of staat de rente van wel echt vast?
Jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:45 schreef Party_P het volgende:
Even wat vragen:
...ik hoorde dat de ECB de rente verlaagd heeft met 0,5% naar 1,5%.
- Betekend dit ook dat de banken de rente tarieven van spaar rekeningen zal verlagen?
Voor nieuwe deposito's wel. Voor lopende deposito's natuurlijk niet.quote:- En hoe zit dat met deposito's...gaan die ook naar beneden of staat de rente van wel echt vast?
Yummiequote:Op donderdag 5 maart 2009 14:56 schreef Lemans24 het volgende:
De AEX: nu nóg lager! (dan dinsdag)
Dan kan de 200 er dus ook makkelijk aan in het komende half uur.
AMG inmiddels al 3,81
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |