Een paar grote jongens zit dit aandeel te shorten, je mag een shortsqueeze gaan verwachten binnen nu en een paar weken a la Heijmans.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:43 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
AMG is voor mij nog steeds de verrassing onder de dalers.
Is het kapitaalinjectie van hun dochteronderneming dan zo ongeloofelijk slecht voor het bedrijf geweest?
Omdat de analist fout zit met zijn verklaring voor de dalende koersen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:59 schreef pberends het volgende:
Waarom dan nog bevreesd zijn voor de cijfers die dit gaan bevestigen?
Volkswagen size squeeze als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Een paar grote jongens zit dit aandeel te shorten, je mag een shortsqueeze gaan verwachten binnen nu en een paar weken a la Heijmans.
Heeft Porsche daar ook al een optie voor 70%?quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:07 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
Volkswagen size squeeze als je het mij vraagt.
Misschien een lekker instapmoment bekijken om ervan te profiteren.
Idd.. ben ook overnight long gegaan. Om 12:00 maar uitgecheckt. Dik verlies.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:48 schreef edwinh het volgende:
WTf, kijk net effe voor het eerst vandaag, mijn sprinters long van gisteren zitten al bijna op stoploss :S Was gisteren onze bear market rally?
Van 66,00 naar 3,95 in precies 9 maanden tijd...quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:43 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
AMG is voor mij nog steeds de verrassing onder de dalers.
Is het kapitaalinjectie van hun dochteronderneming dan zo ongeloofelijk slecht voor het bedrijf geweest?
De intraday-grafiek laat een trendbreukje zien, inderdaadquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:25 schreef Bolkesteijn het volgende:
Nou niet gaan aarzelen voor de 200 pt grens he, AEX.
De AMX daarentegen zet net een nieuwe day-low.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:27 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
De intraday-grafiek laat een trendbreukje zien, inderdaad
quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:25 schreef Netstorm het volgende:
De ING is ook bijna dood; -17.50%
[ afbeelding ]
Ik zit er ook nog, gedeeltelijk. Heb begin januari een rekening bij de Rabobank aangevraagd, wel na 4 weken een bevestigingsbrief gekregen maar er daarna nooit meer wat van gehoord.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:31 schreef Zero2Nine het volgende:
Kan er alleen niet zo hard om lachen, het is nu toch mijn bankNiet dat ik er meer dan 100K heb staan (ook niet meer dan 20K) maar toch.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:25 schreef Netstorm het volgende:
De ING is ook bijna dood; -17.50%
[ afbeelding ]
Ik zie het al voor me, die dikke Boersma samen met de rest van de RvB op home-trainers met dynamo.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:39 schreef pberends het volgende:
Essent maakt 11% meer winst
Blijft hilarisch dit soort berichten. "We hebben hard gewerkt"
Laatst moest ik zo'n pandje sluiten en vertelde ze me ook dat er honderden mensen die dag bij hun zijn overgestapt van de ING / sns / abn naar de raboquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik zit er ook nog, gedeeltelijk. Heb begin januari een rekening bij de Rabobank aangevraagd, wel na 4 weken een bevestigingsbrief gekregen maar er daarna nooit meer wat van gehoord.Ik zal wel in de brij van aanstormende klanten verdwenen zijn.
Inderdaad. Het op Amerikaanse leest geschoeide energiebeleid is één van de beste voorbeelden van pervers graaigedrag. Zie ook de wanpraktijken bij Enron. Dit is hetzelfde, alleen dan op een veel kleinere schaal.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:39 schreef pberends het volgende:
Essent maakt 11% meer winst
Blijft hilarisch dit soort berichten. "We hebben hard gewerkt"
Tarieven verhoogd bedoelen ze.
Het schijnt daar echt een gekkenhuis geweest te zijn, het afgelopen half jaar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik zit er ook nog, gedeeltelijk. Heb begin januari een rekening bij de Rabobank aangevraagd, wel na 4 weken een bevestigingsbrief gekregen maar er daarna nooit meer wat van gehoord.Ik zal wel in de brij van aanstormende klanten verdwenen zijn.
...en de UK naar 0,5%quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:48 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
ECB heeft de rent naar 1.5% verlaagd. Naar verwachting dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |