wat dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:35 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Hij heeft een hoop goed gedaan vorig jaar, maar lijkt inderdaad nu het spoor bijster.
Als ik de wiki moet geloven, is het niet meer dan een overzicht van de financiële situatie over het afgelopen jaar tbv de aandeelhouders.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
10K is volgens mij een nummer van een wet die bepaalde dingen mogelijk maakt, daarom dat vraagteken ook.. ik weet het ook niet precies.
You're making me horny!quote:
geen idee, maar lager als 0 kan in ieder geval niet. Dat is volgens mij de enige zekerheid die we hebben nu.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:39 schreef Mendeljev het volgende:
Wat is overigens het volgende steunpunt waar de technisch analisten over spreken? De 200-grens is praktisch gezien bijna gehaald.
Bos heeft helemaal niks goed gedaan. Het begrotingstekort is totaal ontploft (mede een gevolg van het weer veel te gemakkelijk geld uitgeven), de staatsschuld vliegt echt omhoog, Bos durft nog steeds niet in de richting van het monetaire systeem te wijzen als oorzaak voor de kredietcrisis, Bos maakt veel te gunstige deals met de banken die er een puinhoop van gemaakt hebben. Hij is de slechtste minister van Financiën ooit in Nederland.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:35 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
Hij heeft een hoop goed gedaan vorig jaar, maar lijkt inderdaad nu het spoor bijster.
De garanties, Fortis nationaliseren (goed, ging wat stroef, maar wel snel), de injecties in bedrijven.quote:
Ik heb het dan ook niet over zijn acties sinds 01-01-09quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Bos heeft helemaal niks goed gedaan. Het begrotingstekort is totaal ontploft (mede een gevolg van het weer veel te gemakkelijk geld uitgeven), de staatsschuld vliegt echt omhoog, Bos durft nog steeds niet in de richting van het monetaire systeem te wijzen als oorzaak voor de kredietcrisis, Bos maakt veel te gunstige deals met de banken die er een puinhoop van gemaakt hebben. Hij is de slechtste minister van Financiën ooit in Nederland.
AMG is voor mij nog steeds de verrassing onder de dalers.quote:
Gisteren was gewoon een aanloopje om door de 200 punten grens te kunnen duiken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:48 schreef edwinh het volgende:
WTf, kijk net effe voor het eerst vandaag, mijn sprinters long van gisteren zitten al bijna op stoploss :S Was gisteren onze bear market rally?
Je zou toch niet gaan inzetten voor een S&P van 5500quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:52 schreef SeLang het volgende:
Als we maar geen bodem gaan zetten, want ik zit te wachten op een bankpasje + inlogcode en kan dus even niet bij de helft van me geld
Net zoals met de goliath; eerst een tering eind omhoog om vervolgens naar beneden te stortenquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Gisteren was gewoon een aanloopje om door de 200 punten grens te kunnen duiken.
Een S&P500 van 5500? (je bedoelt natuurlijk de DJIquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:53 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Je zou toch niet gaan inzetten voor een S&P van 5500
LOL, wtf is dit nou weer? Gister hebben we toch al cijfers gehad van -700k banen. Waarom dan nog bevreesd zijn voor de cijfers die dit gaan bevestigen?quote:MARKET COMMENT: AEX voelt angst voor macrocijfers
05-03-2009 10:31:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--De AEX noteert donderdag rond 10.30 uur meer dan 2,5% lager in een markt die na de stijging van woensdag niet alleen consolideert, maar ook de onzekerheid voelt ten aanzien van de aanstaande macro-economische cijfers en die wacht op de banencijfers uit de VS die vrijdag worden gepubliceerd. "Die zullen slecht zijn, de vraag is alleen: Hoe slecht? Voorts zal donderdag gelet worden op het commentaar van de voorzitter van de Europese Centrale Bank Jean-Claude Trichet bij het rentebesluit", aldus handelaar Geoffrey Leloux van Keijser Capital. "Macro-economisch is er geen enkele reden om nu in aandelen te gaan. Elke stijging is een technisch herstel en elke daling weerspiegelt de onzekerheid en de angst. Ik denk dat de AEX de recente low nog een keer zal testen. Niettemin ontbreken donderdagochtend de thema's nog die passen in dat scenario", aldus Leloux. De omzetten zijn in zijn optiek laag. Het aandeel TomTom noteert als een van de weinige aandelen hoger na een adviesverhoging. De AEX gaat donderdag rond 10.30 uur met 2,5% omlaag naar 206,12 punten. (ANS)
Op hoeveel % werd de handel ook al weer stilgelegd?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:57 schreef SeLang het volgende:
[..]
Een S&P500 van 5500? (je bedoelt natuurlijk de DJI)
Maar inderdaad, mijn instapmoment is nog niet in zicht.
Maar stel de beurs crasht vandaag 50%, dan kan ik dus niet bij me geld
Een paar grote jongens zit dit aandeel te shorten, je mag een shortsqueeze gaan verwachten binnen nu en een paar weken a la Heijmans.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:43 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
AMG is voor mij nog steeds de verrassing onder de dalers.
Is het kapitaalinjectie van hun dochteronderneming dan zo ongeloofelijk slecht voor het bedrijf geweest?
Omdat de analist fout zit met zijn verklaring voor de dalende koersen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:59 schreef pberends het volgende:
Waarom dan nog bevreesd zijn voor de cijfers die dit gaan bevestigen?
Volkswagen size squeeze als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Een paar grote jongens zit dit aandeel te shorten, je mag een shortsqueeze gaan verwachten binnen nu en een paar weken a la Heijmans.
Heeft Porsche daar ook al een optie voor 70%?quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:07 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
Volkswagen size squeeze als je het mij vraagt.
Misschien een lekker instapmoment bekijken om ervan te profiteren.
Idd.. ben ook overnight long gegaan. Om 12:00 maar uitgecheckt. Dik verlies.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:48 schreef edwinh het volgende:
WTf, kijk net effe voor het eerst vandaag, mijn sprinters long van gisteren zitten al bijna op stoploss :S Was gisteren onze bear market rally?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |