Plaag Rhu eens niet zo jijquote:
ik ga niet voor de derde keer happen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
whaha geen idee ben gister snel weg gevlucht na mn singles opmerking
die trouwens echt maar een plaagje was hoor! dat meen ik niet
en wat ga je er aan doen oude bok?quote:
ik plaag maarquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik ga niet voor de derde keer happen.
Dat vertel ik je volgende week, lekker ding.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en wat ga je er aan doen oude bok?![]()
doe eens nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat vertel ik je volgende week, lekker ding.
Ik heb ze nog aan ook, ben vandaag zo'n 7 cm langer dan normaalquote:
Bengeltjelief!quote:
vertelquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
Dat heb ik gemistquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben ook benieuwd!quote:
je begint er zelf overquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:07 schreef rhubarbje het volgende:
neeeheeej
het was een plaagje
nu niet meer grappig
wederom als een grapjequote:
Gruwelijk nog zelfs?quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:10 schreef Kluts het volgende:
Ik heb echt zo gruwelijk lekker geslapen vannacht!
Goed plan, ik ga ff thee pakkenquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel.![]()
![]()
Eerst maar eens een warme capp.![]()
Kluts.
ik was er nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wederom als een grapje
wist ik weel dat niemand mijn posts uit zn hoofd leert en jullie het allemaal niet meer zouden weten in de ochtend
Goedemorgen!quote:
Ik weet het anders nog als de dag van gisteren.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:11 schreef rhubarbje het volgende:
wederom als een grapje
wist ik weel dat niemand mijn posts uit zn hoofd leert en jullie het allemaal niet meer zouden weten in de ochtend
is het je "single"quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wederom als een grapje
Nou, vertel jij eens dan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik weet het anders nog als de dag van gisteren.
Kofffiieeeeeeee!!!quote:
Heerlijke cappuccino hierquote:
Haha wat erg!quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:19 schreef rhubarbje het volgende:
ja dat grapje
vond het zelf een leuk grapje
jeuj ze belde net, ben vrij
ben al 2 weken vrij nu haha
of nou ja zo ongeveer, een dag gespijbelt omdat het anders mn vrije dagen zo opbrak
Ik kan juist haast niet wachten tot ik weer bijtijds moet opstaan om naar mijn werk te gaan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:19 schreef rhubarbje het volgende:
ja dat grapje
vond het zelf een leuk grapje
jeuj ze belde net, ben vrij
ben al 2 weken vrij nu haha
of nou ja zo ongeveer, een dag gespijbelt omdat het anders mn vrije dagen zo opbrak
nee dat is waarquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan juist haast niet wachten tot ik weer bijtijds moet opstaan om naar mijn werk te gaan.
Vrij zijn blijft niet eeuwig leuk.
Je kan het niet hebben dat Rhu en ik een onderonsje hebben hè.quote:
ik vind hebben ook echt een kutwoord altijd bleghquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je kan het niet hebben dat Rhu en ik een onderonsje hebben hè.
Jézus, het blijft ook een godsonmogelijk jeukwoord. Dit was de laatste keer dat ik het gebezigd heb.
Ik breek mijn hoofd over een cool 'n happenin' alternatief, maar ik weet er geen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:27 schreef rhubarbje het volgende:
jk vind hebben ook echt een kutwoord altijd blegh
Haha, ik kijk toevallig net en lees je berichtquote:
Werken of college?quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee dat is waar
maar nu vind ik het nog wel heerlijk
morgen moet ik wel echt
Een tête-a-tête.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik breek mijn hoofd over een cool 'n happenin' alternatief, maar ik weet er geen.
je kan er niet tegenquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik breek mijn hoofd over een cool 'n happenin' alternatief, maar ik weet er geen.
collegequote:
Gekonkel of iets dergelijks?quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:28 schreef Garisson72 het volgende:
Goede timing.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha, ik kijk toevallig net en lees je bericht
Haai Bengel
It was meant to bequote:
Elk synoniem geeft jeuk!quote:
ik wil een huiselijk feestje of een gezellig verkeer!quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Elk synoniem geeft jeuk!
onderonsje: apartje
onderonsje: besloten overleg
onderonsje: huiselijk feestje
onderonsje: kliek
onderonsje: tête-à-tête
onderonsje: onder ons
onderonsje: niet publiek
onderonsje: gezellig samenzijn
onderonsje: gezellig verkeer
Ik kan er niet mee omgaan.quote:
geen kracht meer voor?quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee omgaan.
Dát is de correcte Fok!term.
Die is alweer op zijn retour. Net als Gerard zelf trouwens, althans: dat hoop ik al jaren.quote:
Geef toe, alles beter dan onderonsje.quote:
ik wil met jou ook wel een vrouwo-a-mano hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:42 schreef Garisson72 het volgende:
Ja kijk, als Rhu nou een mannetje was geweest had ik 'mano-a-mano' gezegd, dát was wel retekewl geweest. Maar ja. Rhu ligt weer dwars, met haar algehele vrouwzijn enzo.
Gebezigd bedoel je? Mee eens ja.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je kan het niet hebben dat Rhu en ik een onderonsje hebben hè.
Jézus, het blijft ook een godsonmogelijk jeukwoord. Dit was de laatste keer dat ik het gebezigd heb.
gerard en gordonquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die is alweer op zijn retour. Net als Gerard zelf trouwens, althans: dat hoop ik al jaren.
Ik heb er ook weer last van en het wordt alleen maar erger..quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:58 schreef JonKeL het volgende:
het hooikoorts seizoen is weer aangebroken volgens mij
Haha, ik ben aan het werk, maar andersquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:59 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Word dronken en laat je venco voeren
is cutequote:Op donderdag 5 maart 2009 11:55 schreef vencodark het volgende:
Ik ga echt niet mijn dronken date voeren.
egoist!quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:55 schreef vencodark het volgende:
Ik ga echt niet mijn dronken date voeren.
Stel je nu twee neukstandjes voor?quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:51 schreef rhubarbje het volgende:
ik wil met jou ook wel een vrouwo-a-mano hoor
of een mano-a-vrouwo
Je bent niet de enige. Ik merk dat ik ook weer die pilletjes moet slikken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:58 schreef JonKeL het volgende:het hooikoorts seizoen is weer aangebroken volgens mij
Dat doe ik dan weer niet, ik nies alleen maar, weet je hoe lekker niezen isquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:04 schreef Howl het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Ik merk dat ik ook weer die pilletjes moet slikken.
Het kan lekker zijn. Maar zes keer achter elkaar, met een hele berg snot in mijn zakdoek. En continu die jeuk. Nee, laat maar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat doe ik dan weer niet, ik nies alleen maar, weet je hoe lekker niezen is
Nog steeds zenuwachtig?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:06 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben er weer
Leuke TT trouwens Knuffelzachtterwijl ik een dubbele post heb gemaakt voor jou
Het is niet altijd even handig, maar wel lekkerquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:06 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
Tenzij je druk bezig bent in het verkeer
Ik begin steeds zenuwachtiger te wordenquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nog steeds zenuwachtig?Hoe laat komt ze?
Nee die dan weer niet. Het kan je taalgebruik erg ten goede komen als je het lardeert met fraaie bewoordingen als 'bezigen'; 'onderonsje' is daar echter onder géén beding een goed voorbeeld van.quote:
Ja daar heb ik geen last vanquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:06 schreef Howl het volgende:
[..]
Het kan lekker zijn. Maar zes keer achter elkaar, met een hele berg snot in mijn zakdoek. En continu die jeuk. Nee, laat maar.
Cool! Ik hoop dat ze niet afbeltquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik begin steeds zenuwachtiger te worden![]()
We hadden 8 uur afgesproken bij mij thuis
jouw associatiequote:Op donderdag 5 maart 2009 12:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Stel je nu twee neukstandjes voor?
Straks ga ik je nog verwarren met Lit.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee die dan weer niet. Het kan je taalgebruik erg ten goede komen als je het lardeert met fraaie bewoordingen als 'bezigen'; 'onderonsje' is daar echter onder géén beding een goed voorbeeld van.
en nu al zenuwachtig?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik begin steeds zenuwachtiger te worden![]()
We hadden 8 uur afgesproken bij mij thuis
Ze vertelde me gisteren nog dat ze me hartstikke leuk en lief vondquote:
Het gevoel van niezen is ook al menigmaal en niet zonder reden vergeleken met een orgasme.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:08 schreef Nouk84 het volgende:
Ja daar heb ik geen last van6x achter elkaar niezen, heerlijk!
Haha, ben ik ook wel van, maar vrouwen krijgen nogal eens last van plankenkoorts als ze zelf ergens heen moeten, is mijn ervaring..quote:
Haha, zeker gewaagd onderwerp.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze vertelde me gisteren nog dat ze me hartstikke leuk en lief vonden hoorde via via ook wel dat het goed zat
Heb gisteravond een onderwerp gevonden waar ze graag over praat: relaties...
Best gewaagd onderwerp alleen
Ik wilde het er eigenlijk bij zettenquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het gevoel van niezen is ook al menigmaal en niet zonder reden vergeleken met een orgasme.
Oh. Vrouwen moeten niet zo zeuren!quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, ben ik ook wel van, maar vrouwen krijgen nogal eens last van plankenkoorts als ze zelf ergens heen moeten, is mijn ervaring..
I knowquote:
File flirten is tof!quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
weinig leuke dames in de file. en ik rij meestal om de files heen
't is zó voor-de-hand-liggend dat je het weer over het hoofd ziet hè.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:17 schreef angelfist het volgende:
Ik kan er niet tegen...staat een vrouw voor me in het 'bedrijfsrestaurant' met alleen soep.
ze had vanmorgen al een boterham gehad
Voer je je baas tochquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb er ook weer last van en het wordt alleen maar erger..
[..]
Haha, ik ben aan het werk, maar anders![]()
Ik heb nog nooit een pilletje of iets ertegen ingenomen. Maar ik heb wel 501 irritante symptomen. Mijn neus gooit 10liter snot per uur naar buiten. Mijn ogen zijn net sproeiers, zoveel tranen vliegen eruit. Ik nies me een ongeluk en ogen en neus jeuken als een gek.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:04 schreef Howl het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Ik merk dat ik ook weer die pilletjes moet slikken.
Er valt ook niet te flirten met iemand op een motor.quote:
dan mis je alle goede gaatjes!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe dat!quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:21 schreef rival het volgende:
[..]
dan mis je alle goede gaatjes!
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er valt ook niet te flirten met iemand op een motor.
Knip je de randjes er vanafquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:25 schreef KudFokker het volgende:
Hmm die foto's zijn allemaal te groot...
Gelukkig.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Mn testosterongehalte is weer te laag.
Betekent wel dat ik lief en rustig ben
post hier maar gewoon ff danquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:25 schreef KudFokker het volgende:
Hmm die foto's zijn allemaal te groot...
Ja zeg, ik moet wel iemand zijn hoofd zien. De file op de A9 waar ik vanmiddag is sta, is maar saai, qua leuke mannenquote:
Ach schat, wat vervelend nouquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Oppassen, hier krijg ik namelijk jeuk vanquote:
Waardeloos.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:25 schreef JoeyT het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oppassen, hier krijg ik namelijk jeuk van.
Beidequote:Op donderdag 5 maart 2009 12:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij wil....door mij gevoerd worden?![]()
Of dronken?
Dat geld gelukkig niet voor iedereenquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja zeg, ik moet wel iemand zijn hoofd zien. De file op de A9 waar ik vanmiddag is sta, is maar saai, qua leuke mannenBeetje jammer!
We hebben een afspraakquote:
Morgen hopelijk weerquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Waardeloos.
Kom maar terug als je weer scherp & hard bent.
Ik krijg hier altijd vreemde gedachtes bij als een man zoiets tegen een man zegt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Waardeloos.
Kom maar terug als je weer scherp & hard bent.
En dat zeggen ze dat vrouwen blonT zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:29 schreef KudFokker het volgende:
Hmm heb 1 hoofdfoto geupload, en 2 andere, maar dat icoontje van fotoboek is nog niet actief
anti gay sprayquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:29 schreef KudFokker het volgende:
Hmm heb 1 hoofdfoto geupload, en 2 andere, maar dat icoontje van fotoboek is nog niet actief
Dat jouw testosteronspiegel jouw persoonlijkheid zo beinvloedt, maakt jou eigenlijk maar een instabiel mannetje, of niet?quote:
Zoietsquote:
Ik ben er nu alquote:want dan haal ik Cue er ff bij
Jij relletjesschopper.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:30 schreef rival het volgende:
[..]
of zij, of jij...
en anders niet?
want dan haal ik Cue er ff bij
Stond op het UVA toen ik daar nog werkte hahahaquote:
Nou ik ben altijd nog een man en geen mannetje. En het ligt er natuurlijk aan wat je met instabiel bedoelt. Als je bedoelt dat mn energielevel schommelt ja dan wel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat jouw testosteronspiegel jouw persoonlijkheid zo beinvloedt, maakt jou eigenlijk maar een instabiel mannetje, of niet?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:30 schreef Bengeltje het volgende:
Ik krijg hier altijd vreemde gedachtes bij als een man zoiets tegen een man zegt.
Toch wel over wezenlijke zaken hè. Toch zeker niet over een Bad Hair Day of andere futiliteiten, hè.quote:O en ik heb een zeurdag.
Soms ben ik best lief....quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:20 schreef Techno het volgende:
Goedemorgen allemaal.
[..]
En anders wel een Breezer.
Stoute auto.
Ik hou van jou, alleen van jou.quote:
Kijk, het begint alweer een beetje te komen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:33 schreef JoeyT het volgende:
Nou ik ben altijd nog een man en geen mannetje. En het ligt er natuurlijk aan wat je met instabiel bedoelt. Als je bedoelt dat mn energielevel schommelt ja dan wel.
Ik kan het ook wel. Maar dacht van laat ik eens lief zijnquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kijk, het begint alweer een beetje te komen.
Ik heb niets tegen mannenliefde.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het was een goed "that's what she said!" momentje geweest, als ik MIchael Scott had geheten.
Voor mij wezenlijk?quote:Toch wel over wezenlijke zaken hè. Toch zeker niet over een Bad Hair Day of andere futiliteiten, hè.
Moet ik even wat anti-gay spray over je heen sprayenquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik hou van jou, alleen van jou.
Ik kan niet leven in een wereld zonderrrrrr jouuu.
Helpt nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Moet ik even wat anti-gay spray over je heen sprayen?
Niets menselijks is je vreemd. Dat siert je.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:37 schreef Bengeltje het volgende:
Voor mij wezenlijk?Vanmiddag gesprek over een mogelijk geschikte opleiding die ik mag volgen.
Ben dus nu gewoon zenuwachtig en onzeker. En ja dan ook echt over alles. Ook uiterlijk.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Moet ik even wat anti-gay spray over je heen sprayen?
How's that workin' out for ya?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:36 schreef JoeyT het volgende:
Ik kan het ook wel. Maar dacht van laat ik eens lief zijn.
Ik ga er zo weer vandoorquote:
GF!quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik hoor dat iemand wil dat mijn schatje haar dronken voert
Dachten we gewoon hetzelfdequote:
Pffff. Heb al iemand compliment gegeven dat hij op een ster lijkt en deze smileyquote:
Bang zijn voor je homoseksuele kant is ook niet iets dat bij mij past.quote:
Ik ben trots op je, Joe.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pffff. Heb al iemand compliment gegeven dat hij op een ster lijkt en deze smileygebruik ik vandaag voor het eerst.
Wie lijkt er dan op een ster en welke.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pffff. Heb al iemand compliment gegeven dat hij op een ster lijkt en deze smileygebruik ik vandaag voor het eerst.
Lees even terugquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie lijkt er dan op een ster en welke.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bang zijn voor je homoseksuele kant is ook niet iets dat bij mij past.
Dat wilde ik even horen.quote:
23 posts... Staat zelfs nog op deze pagina...quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoever, ik heb zo'n hekel aan teruglezen.
Je moet het denk ik aanpassenquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:47 schreef KudFokker het volgende:
Moet je trouwens iets aanpassen in de instellingen voordat je kan reageren in je foto boek ?
Er staat nu bij mij: Reageren op dit fotoboek is niet mogelijk
Of is dat omdat je niet bij jezelf kan reageren, en kunnen jullie wel gewoon bij mij reageren?
Nee, dat kon net nog niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:47 schreef KudFokker het volgende:
Of is dat omdat je niet bij jezelf kan reageren, en kunnen jullie wel gewoon bij mij reageren?
Iets aanpassen dus net als je fobo-icoontje.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:47 schreef KudFokker het volgende:
Moet je trouwens iets aanpassen in de instellingen voordat je kan reageren in je foto boek ?
Er staat nu bij mij: Reageren op dit fotoboek is niet mogelijk
Tja, het is ongeschreven regel dat als je op iemands fotoboek kijkt, je ook een berichtje achterlaat. En aangezien ik nieuwsgierig was welke persoon nu een fotoboek ging aanmaken en hier mogelijk voor het eerst is, moest ik gewoon ff kijken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:50 schreef KudFokker het volgende:
Aangepast* Op leuke berichtjes wachten doet *
![]()
Die had ik niet eens door.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
23 posts... Staat zelfs nog op deze pagina...
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:50 schreef KudFokker het volgende:
![]()
Nou vooruit danquote:
Ik hoop niet dat je je op dit moment van je minst behoeftige kant laat zien, anders vind ik het geen aanwinst.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:50 schreef KudFokker het volgende:
![]()
Jammer van de D.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou vooruit dan. Ik ben trots op je Dawg
.
183 - 23 was te lastig?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die had ik niet eens door.![]()
Maar ik luister dan ook geen Gordon liedjes.
En een linkje was handiger geweest dan tellen ja.
MNRquote:
Just kidding..quote:
Heb het idee dat jij de fakkel van mij aan het overnemen bent.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je je op dit moment van je minst behoeftige kant laat zien, anders vind ik het geen aanwinst.
Daar heb ik niet aan gedacht.quote:
quote:Ik heb gister al duidelijk gemaakt dat ik niet van de computers ben, dus een linkje naar een post is me te lastig.
Het zal mn basisschoolkennis zijn die namen altijd met hoofdletters wil schrijven.quote:
Hehequote:Op donderdag 5 maart 2009 13:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja dat zal, lastig.Het lijkt hier steeds meer dat de mannen n00bs zijn.
Je vraagt je af of we daadwerkelijk die ster in ons midden hebben?quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar heb ik niet aan gedacht.Ben met mijn gedachten ergens anders.
[..]
Wat zijn n00bs?quote:Ja dat zal, lastig.Het lijkt hier steeds meer dat de mannen n00bs zijn.
De mijne niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het zal mn basisschoolkennis zijn die namen altijd met hoofdletters wil schrijven.
Nee, wie op een ster leek.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:04 schreef JoeyT het volgende:
Je vraagt je af of we daadwerkelijk die ster in ons midden hebben?
JoeyT's.quote:Wat zijn n00bs?![]()
Mooiquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
MNR![]()
Ja ik ben lief of in ieder geval te gaar om onaardig te zijn.
Ja irritante kennis is het ook. Hij doet altijd zo moeilijk over alles.quote:
Weg ermee dan!quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja irritante kennis is het ook. Hij doet altijd zo moeilijk over alles.
Jawel we zijn alweer in een volgende fase en tevens de laatste.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Mooi
(ik ben weer druk bezig... pfff).
Nog niets gehoord zeker..?
Dat is altijd lekkerquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
zo ben ik weer... was ff inslaap gedonderd
Oeh geil...quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, wie op een ster leek.Kan nog wel lezen hoor.
![]()
[..]
JoeyT's.
We weten heus wel dat je morgen weer in de jury zit... Opschepperquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:05 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben echt toe aan weekend en ontspanning
Iemand nog leuke ideën voor het weekend?
Dat zal toch wel mee vallen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:10 schreef Den_Haag het volgende:
heb ik nou gewoon een heel topic gemist?
Begrijpelijk. Maar laat het maar gewoon op je afkomen (en ik weet dat je dat doet, maar ik dacht: ik zeg het toch nog maar gewoon een keer tegen je). Het is lastig om te wachten, maar soms is het nog beter om niet te wachten en gewoon verder rond te kijken. Dat scheelt je energiequote:Op donderdag 5 maart 2009 13:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jawel we zijn alweer in een volgende fase en tevens de laatste.
Ben het nu wel aardig moe.
Zeker jaquote:
Lekker even.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
zo ben ik weer... was ff inslaap gedonderd
quote:
Verder kijken heeft weinig zin. Dan solliciteer je, word je aangenomen en dan moet je nee zeggen. Nu al een paar keer gehad. Mocht ik aangenomen worden dan krijg ik ook met terugwerkende kracht betaald.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Maar laat het maar gewoon op je afkomen (en ik weet dat je dat doet, maar ik dacht: ik zeg het toch nog maar gewoon een keer tegen je). Het is lastig om te wachten, maar soms is het nog beter om niet te wachten en gewoon verder rond te kijken. Dat scheelt je energieJe bent zo vrij als een vogeltje, dus gedraag je er ook naar ipv sitting, waiting, wishing and becoming tired. Juist door actief te blijven, krijg je nieuwe energie
Belangrijker is wie heb je gemist.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:10 schreef Den_Haag het volgende:
heb ik nou gewoon een heel topic gemist?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zal toch wel mee vallen?
[of zijn ze echt zo snel gegaan?]
jou natuurlijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Belangrijker is wie heb je gemist.
Ik heb wel vaak bij je afgekeken, dát wel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:01 schreef JoeyT het volgende:
Heb het idee dat jij de fakkel van mij aan het overnemen bent.
Oke.. Dat hebben ze snel gedaan danquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]gewoon heel topic in 30 minuten of zo
Ik ken hetquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:15 schreef vencodark het volgende:
Vandaag nog niks gedaan.Terwijl ik wel wat moet doen eigenlijk.
Ik loop achter met mijn logboeken voor stage. Sinds januari niet meer bijgehouden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:16 schreef automatic_ het volgende:
Ik ken het
Mijn studieboeken kijken mij heel lief aan, maar ik kijk boosterug
[vanbinsbergen]Gemeeennnnnquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker even.
[..]
Graag.![]()
Even gaat zoeken waar degene is die ik wil.
Het lijkt leuker dan het is. Op een gegeven moment doe je alleen jezelf nog pijn.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb wel vaak bij je afgekeken, dát wel.
Oeps.. Ik deed dat in het begin ook, maar hoefde ze aan het eind niet meer te gebruiken, dus toen ben ik gestoptquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik loop achter met mijn logboeken voor stage. Sinds januari niet meer bijgehouden.
Ik moet ze bijhouden. Maar mijn stage zelf zit er niet zo achteraan. Heb mijn stagebegeleider al gemaild dat ik ze echt ga inhalen maar dat ik eerst wat andere dingen moet afronden die een deadline hebben. Krijg ook geen reactie terug.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeps.. Ik deed dat in het begin ook, maar hoefde ze aan het eind niet meer te gebruiken, dus toen ben ik gestopt
Oh oke, ja dan is er ook geen motivatie :squote:Op donderdag 5 maart 2009 13:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moet ze bijhouden. Maar mijn stage zelf zit er niet zo achteraan. Heb mijn stagebegeleider al gemaild dat ik ze echt ga inhalen maar dat ik eerst wat andere dingen moet afronden die een deadline hebben. Krijg ook geen reactie terug.
Ow, een of andere KudFokker had een topic te veel aangemaakt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:16 schreef Den_Haag het volgende:gewoon heel topic in 30 minuten of zo
was het maar voor mezelf.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh oke, ja dan is er ook geen motivatie :s
Handig allemaal... Bij ons was het gewoon voor jezelf
Mja, dan was het niet zo boeiendquote:
Haal je hoofd gewoon ff uit de wolken en ga wat doenquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moet ze bijhouden. Maar mijn stage zelf zit er niet zo achteraan. Heb mijn stagebegeleider al gemaild dat ik ze echt ga inhalen maar dat ik eerst wat andere dingen moet afronden die een deadline hebben. Krijg ook geen reactie terug.
Dat makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Haal je hoofd gewoon ff uit de wolken en ga wat doen![]()
Dat is toch niet erg? Is toch alleen maar leuk om te horen? Bovendien, je mag toch gewoon nee zeggen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Verder kijken heeft weinig zin. Dan solliciteer je, word je aangenomen en dan moet je nee zeggen. Nu al een paar keer gehad. Mocht ik aangenomen worden dan krijg ik ook met terugwerkende kracht betaald.
Dus gewoon nog ff uitzitten. Hoe was t nou bij jullie afgelopen met dat opgeven van je laatste accounts?
Hoofd uit wolken? heb ik iets gemist???quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Haal je hoofd gewoon ff uit de wolken en ga wat doen![]()
Filmpje kijken bij mijquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:36 schreef Nouk84 het volgende:
En weer een vrije avond!!!!
Wie heeft er zin om wat leuks te doen?![]()
Jij hebt al een datequote:Op donderdag 5 maart 2009 13:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Filmpje kijken bij mij?
Ik zal je niet dronken voeren
*meld*quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:36 schreef Nouk84 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
*meld*Maar niet met mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ik zeg meestal nee. En dat is niet erg maar op een gegeven moment heeft het gewoon weinig zin om te solliciteren op iets waarvan je van te voren weet dat je nee zegt. Wat ik nu heb lopen is zeg maar voor mij de champions league terwijl ik nog in de eerste divisie speelquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg? Is toch alleen maar leuk om te horen? Bovendien, je mag toch gewoon nee zeggen?Ach ja, je weet zelf wat het beste voor je is.
Oke dat is iig goed. Lijdt je bedrijf eigenlijk onder de kredietcrisis?quote:Ja, ik heb er niets meer over gehoord. Heb wel één leuke job in de verlenging liggen waar ik veel zin in heb. Ik maak me dus geen zorgen, ik voel me nog steeds goed.
quote:
2 is (bijna) altijd beter dan 1quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij hebt al een date![]()
Dat kan niet, want dan moet ik sowieso nog rijden
Ik denk niet dat je eerste date dat accepteertquote:
Ja.. Het liegt er niet om. Alle joiners van 2009 zijn ontslagen. Daarnaast draaien veel projecten de geldkraan dicht. Daarbij komt dat veel bedrijven geen externen aannemen omdat dat extra geld kost (en dat kunnen ze ook niet verantwoorden t.o.v. hun internen, ookal hebben wij meer kennis en/of ervaring).quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:42 schreef JoeyT het volgende:
Ik zeg meestal nee. En dat is niet erg maar op een gegeven moment heeft het gewoon weinig zin om te solliciteren op iets waarvan je van te voren weet dat je nee zegt. Wat ik nu heb lopen is zeg maar voor mij de champions league terwijl ik nog in de eerste divisie speel. Dit is iets waardoor ik op latere leeftijd kan binnenlopen en dat maakt het zo spannend. Dus nog even geduld en dan kijken we weer verder.
[quote]
Ik wilde je handvatten aanreiken zodat het je geen energie kost. Maar ik snap je redenering wel. Als je van tevoren als weet dat het een 'nee' wordt, is het eigenlijk ook niet echt zinnig en weinig vleiend. Speel jij je eerste divisie maar rap door
[quote]Oke dat is iig goed. Lijd je bedrijf eigenlijk onder de kredietcrisis?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
ahhhh, daar is dat lekkere tongetje weer
Ik had er gisteravond nog wat over gepost. Mijn detacheerder is dus al bezig met een ontslagronde. Over een week of twee krijgen de mensen die het betreft het te horen. En ook al ben ik gedetacheerd, als de klant mij niet echt vast zou willen houden, dan zou ik alsnog ontslagen kunnen worden. Ik heb er voor mezelf wel vertrouwen in, maar ik vind het heel akelig voor mijn collega's.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:50 schreef MNR het volgende:
Ja.. Het liegt er niet om. Alle joiners van 2009 zijn ontslagen. Daarnaast draaien veel projecten de geldkraan dicht. Daarbij komt dat veel bedrijven geen externen aannemen omdat dat extra geld kost (en dat kunnen ze ook niet verantwoorden t.o.v. hun internen, ookal hebben wij meer kennis en/of ervaring).
Daarbij komt dat er een behoorlijk aantal mensen op de bank zitten, waardoor mensen onzeker worden en zelf opstappen. Bovendien hangt er af en toe een spanning... pfff. Ik ben blij dat ik begrijp wat er aan de hand is, anders zou ik er zelf onzeker van worden.
[...]
Dus ja, we lijden eronder
Aah die vond het ook niet zo erg dat ik met carnaval met 3 andere meisjes was geweest...quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je eerste date dat accepteert
Zijn jouw collega's ook gedetacheerd? Want anders zou je toch zeggen dat jij er het eerste uit gaat, je kost minstens een maand salaris van een vaste medewerker per week, als het niet meer is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:00 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik had er gisteravond nog wat over gepost. Mijn detacheerder is dus al bezig met een ontslagronde. Over een week of twee krijgen de mensen die het betreft het te horen. En ook al ben ik gedetacheerd, als de klant mij niet echt vast zou willen houden, dan zou ik alsnog ontslagen kunnen worden. Ik heb er voor mezelf wel vertrouwen in, maar ik vind het heel akelig voor mijn collega's.
Spijt is zo zonde van je energie...quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Aah die vond het ook niet zo erg dat ik met carnaval met 3 andere meisjes was geweest...
Waar ik zelf wel spijt van hem nu
Zit je ook in de ICT detacheringquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:00 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik had er gisteravond nog wat over gepost. Mijn detacheerder is dus al bezig met een ontslagronde. Over een week of twee krijgen de mensen die het betreft het te horen. En ook al ben ik gedetacheerd, als de klant mij niet echt vast zou willen houden, dan zou ik alsnog ontslagen kunnen worden. Ik heb er voor mezelf wel vertrouwen in, maar ik vind het heel akelig voor mijn collega's.
Zolang je gedetacheerd bent en je weet dat je opdracht verlengd wordt/blijft, zit je goed, heb je niets te vrezen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:00 schreef Howl het volgende:
[..]
Dat wisten ze van tevoren ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zijn jouw collega's ook gedetacheerd? Want anders zou je toch zeggen dat jij er het eerste uit gaat, je kost minstens een maand salaris van een vaste medewerker per week, als het niet meer is.
Ja, deuren sluiten, ramen openen. Het blijft kutquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:04 schreef MNR het volgende:
Het is nu eenmaal zo. Comes time, comes place
When one door closes, another one opensquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, deuren sluiten, ramen openen. Het blijft kut.
Ja en als er geld voor is, dan is het een makkelijke extra kracht. Maar het scheelt nogal qua geld, dus kan mij die besparing best voorstellen..quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat wisten ze van tevoren ook
Er is een reden dat er een externe medewerker is geworven
Redelijke overwegingquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja en als er geld voor is, dan is het een makkelijke extra kracht. Maar het scheelt nogal qua geld, dus kan mij die besparing best voorstellen..
Pas op, je moet morgen werken hè...quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:36 schreef Nouk84 het volgende:
Haha, dat had ik net ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:16 schreef Belsezar het volgende:
Is Danny weer bezig, het ziet er weer niet uit
Dus vanavond in de boeken duikenquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:18 schreef automatic_ het volgende:
Oja en mijn konijn heeft ook een schone kooi & straks naar het ziekenhuis, whoeii wat een dag![]()
ik heb het gewoon "te druk" om te leren
Deze tijd waar we nu inzitten laat mensen som rare keuzes maken gewoon omdat het zo "hoort" i.p.v wat het beste is. Helaas is dit nog maar het begin zoquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Redelijke overweging
Ik kan ook vanaf hier niet in de buidel van die opdrachtgever kijken, maarre... als het echt zo'n groot issue was, en er zou een grote twijfel zijn, vermoed ik dat Howl nu alweer teruggezonden was.
Waarde is niet altidj uit te drukken in uurtarief he? Waarde kan ook zijn dat iemand zich 'onmisbaar' heeft gemaakt. Dat je veel kennis tot je hebt genomen en deze niet hebt gedeeld (uit eigenbelang of omdat het simpelweg niet gestimuleerd is).
Maar misschien heb ik het mis, heb je gelijk en is het volgende week over voor Howl bij de opdrachtgever. Maar zolang iemand zegt dat hij er zelf vertrouwen in heeft, ga ik er ook vanuit dat dat zo is
Waarom zeg je dat nou....?quote:
Je hebt helemaal gelijk, zolang Howl er vertrouwen in heeft, ga ik er ook vanuit dat dat terecht is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Redelijke overweging
Ik kan ook vanaf hier niet in de buidel van die opdrachtgever kijken, maarre... als het echt zo'n groot issue was, en er zou een grote twijfel zijn, vermoed ik dat Howl nu alweer teruggezonden was.
Waarde is niet altidj uit te drukken in uurtarief he? Waarde kan ook zijn dat iemand zich 'onmisbaar' heeft gemaakt. Dat je veel kennis tot je hebt genomen en deze niet hebt gedeeld (uit eigenbelang of omdat het simpelweg niet gestimuleerd is).
Maar misschien heb ik het mis, heb je gelijk en is het volgende week over voor Howl bij de opdrachtgever. Maar zolang iemand zegt dat hij er zelf vertrouwen in heeft, ga ik er ook vanuit dat dat zo is
Ssstttt!quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Pas op, je moet morgen werken hè...
Hey Box, hoeveel stond het nou?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Deze tijd waar we nu inzitten laat mensen som rare keuzes maken gewoon omdat het zo "hoor" i.p.v wat het beste is. Helaas is dit nog maar het begin zo
Ik geef alleen een waarschuwingquote:
quote:
Sorryquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat nou....?![]()
ja... eigenlijk wel...
Met wat?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
HeyBox, hoeveel stond het nou?Ik ben het vergeten
2-3 geloof ik voor mij. En je vergeet weer een T
Aaah, stress!quote:
Ze openen dan wel heel traag.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:08 schreef MNR het volgende:
[..]
When one door closes, another one opens
Haai L
Nee nee...quote:
Vooruitquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sorry
Ik dacht laat eens verstandig zijn. Ik was het namelijk niet met studeren
Misschien moet je beter kijken of je bewuster worden van het aantal deurenquote:
Een vriendelijk spelletje tussen ons. Het begon geloof ik met een opmerking van mij en hij zei ik pak je nog wel terug en daar rolde dit punten systeem uitquote:
Kusje op het bolletjequote:
Zelfs als ik om 4 uur naar bed ga, vergeet ik niet dat ik er om 7 uur alweer uit moet hoorquote:
Ik kom ogen te kort en krijg deuren die net op een kier staan voor de neus dichtgegooid.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Misschien moet je beter kijken of je bewuster worden van het aantal deuren
dat je er dan daadwerkelijk uit gaat om 7 uur is weer iets andersquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zelfs als ik om 4 uur naar bed ga, vergeet ik niet dat ik er om 7 uur alweer uit moet hoor
Hehe, dat is waar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zelfs als ik om 4 uur naar bed ga, vergeet ik niet dat ik er om 7 uur alweer uit moet hoor
Jepquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey Box, hoeveel stond het nou?Ik ben het vergeten
2-3 geloof ik voor mij. En je vergeet weer een T
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |