Plaag Rhu eens niet zo jijquote:
ik ga niet voor de derde keer happen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
whaha geen idee ben gister snel weg gevlucht na mn singles opmerking
die trouwens echt maar een plaagje was hoor! dat meen ik niet
en wat ga je er aan doen oude bok?quote:
ik plaag maarquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik ga niet voor de derde keer happen.
Dat vertel ik je volgende week, lekker ding.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en wat ga je er aan doen oude bok?![]()
doe eens nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat vertel ik je volgende week, lekker ding.
Ik heb ze nog aan ook, ben vandaag zo'n 7 cm langer dan normaalquote:
Bengeltjelief!quote:
vertelquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
Dat heb ik gemistquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben ook benieuwd!quote:
je begint er zelf overquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:07 schreef rhubarbje het volgende:
neeeheeej
het was een plaagje
nu niet meer grappig
wederom als een grapjequote:
Gruwelijk nog zelfs?quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:10 schreef Kluts het volgende:
Ik heb echt zo gruwelijk lekker geslapen vannacht!
Goed plan, ik ga ff thee pakkenquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel.![]()
![]()
Eerst maar eens een warme capp.![]()
Kluts.
ik was er nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wederom als een grapje
wist ik weel dat niemand mijn posts uit zn hoofd leert en jullie het allemaal niet meer zouden weten in de ochtend
Goedemorgen!quote:
Ik weet het anders nog als de dag van gisteren.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:11 schreef rhubarbje het volgende:
wederom als een grapje
wist ik weel dat niemand mijn posts uit zn hoofd leert en jullie het allemaal niet meer zouden weten in de ochtend
is het je "single"quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wederom als een grapje
Nou, vertel jij eens dan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik weet het anders nog als de dag van gisteren.
Kofffiieeeeeeee!!!quote:
Heerlijke cappuccino hierquote:
Haha wat erg!quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:19 schreef rhubarbje het volgende:
ja dat grapje
vond het zelf een leuk grapje
jeuj ze belde net, ben vrij
ben al 2 weken vrij nu haha
of nou ja zo ongeveer, een dag gespijbelt omdat het anders mn vrije dagen zo opbrak
Ik kan juist haast niet wachten tot ik weer bijtijds moet opstaan om naar mijn werk te gaan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:19 schreef rhubarbje het volgende:
ja dat grapje
vond het zelf een leuk grapje
jeuj ze belde net, ben vrij
ben al 2 weken vrij nu haha
of nou ja zo ongeveer, een dag gespijbelt omdat het anders mn vrije dagen zo opbrak
nee dat is waarquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan juist haast niet wachten tot ik weer bijtijds moet opstaan om naar mijn werk te gaan.
Vrij zijn blijft niet eeuwig leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |