Het gevoel van niezen is ook al menigmaal en niet zonder reden vergeleken met een orgasme.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:08 schreef Nouk84 het volgende:
Ja daar heb ik geen last van6x achter elkaar niezen, heerlijk!
Haha, ben ik ook wel van, maar vrouwen krijgen nogal eens last van plankenkoorts als ze zelf ergens heen moeten, is mijn ervaring..quote:
Haha, zeker gewaagd onderwerp.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze vertelde me gisteren nog dat ze me hartstikke leuk en lief vonden hoorde via via ook wel dat het goed zat
Heb gisteravond een onderwerp gevonden waar ze graag over praat: relaties...
Best gewaagd onderwerp alleen
Ik wilde het er eigenlijk bij zettenquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het gevoel van niezen is ook al menigmaal en niet zonder reden vergeleken met een orgasme.
Oh. Vrouwen moeten niet zo zeuren!quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, ben ik ook wel van, maar vrouwen krijgen nogal eens last van plankenkoorts als ze zelf ergens heen moeten, is mijn ervaring..
I knowquote:
File flirten is tof!quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
weinig leuke dames in de file. en ik rij meestal om de files heen
't is zó voor-de-hand-liggend dat je het weer over het hoofd ziet hè.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:17 schreef angelfist het volgende:
Ik kan er niet tegen...staat een vrouw voor me in het 'bedrijfsrestaurant' met alleen soep.
ze had vanmorgen al een boterham gehad
Voer je je baas tochquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb er ook weer last van en het wordt alleen maar erger..
[..]
Haha, ik ben aan het werk, maar anders![]()
Ik heb nog nooit een pilletje of iets ertegen ingenomen. Maar ik heb wel 501 irritante symptomen. Mijn neus gooit 10liter snot per uur naar buiten. Mijn ogen zijn net sproeiers, zoveel tranen vliegen eruit. Ik nies me een ongeluk en ogen en neus jeuken als een gek.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:04 schreef Howl het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Ik merk dat ik ook weer die pilletjes moet slikken.
Er valt ook niet te flirten met iemand op een motor.quote:
dan mis je alle goede gaatjes!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe dat!quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:21 schreef rival het volgende:
[..]
dan mis je alle goede gaatjes!
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |