Het was tussen Centraal en Velperpoort. Jij staat dan altijd al klaar bij de deur.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Zat ik toen ook op m'n netbook te fok!ken?
Kwart over negen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:47 schreef IQM het volgende:
Bt, hoe laat moet je morgen op school zijn?
De zoete ironie dat zulks een topic dan van mijn hand diende te komen!quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:42 schreef Breathtaking het volgende:
Whehehet blijft wel het leukste naamtopic dat ik ooit heb gehad
GEEN KLONEN IN MIJN TOPIC SVP!quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:48 schreef BarneyStinson het volgende:
[ afbeelding ] (My good friend Robin (I nailed her, high five!) did a song about sandcastles!)
/
Naar bed, naar bed, zei duimelot!quote:
Dat lijkt mij vooral datgene wat het het leukste naamtopic maakt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:47 schreef Emimich het volgende:
[..]
De zoete ironie dat zulks een topic dan van mijn hand diende te komen!
Dat is juist het leuke deelquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:47 schreef Emimich het volgende:
[..]
De zoete ironie dat zulks een topic dan van mijn hand diende te komen!
En ik? Mag ik je geen welterustenkusje geven?quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
GEEN KLONEN IN MIJN TOPIC SVP!
Ik heb al vier uur geslapen, zei likkepot.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Naar bed, naar bed, zei duimelot! [ afbeelding ]
[..]
Dat lijkt mij vooral datgene wat het het leukste naamtopic maakt.
Want zo speciaal vind ik de TT/OP verder ook niet.
Jij woont toch in (de buurt van) Utrecht? Wat doe je dan in Ernem?quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Het was tussen Centraal en Velperpoort. Jij staat dan altijd al klaar bij de deur.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb al vier uur geslapen, zei likkepot.
Eigenlijk verbrak deze opmerking van mij de hele betovering omtrent dat naamtopic van me.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:50 schreef Emimich het volgende:
Ah, mijn botheid breekt me weer even op..
Ik denk niet dat Breathtaking je wil, maar van mij krijg je wel een kusje hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:50 schreef Stofmuis het volgende:
[..]
En ik? Mag ik je geen welterustenkusje geven?Ik ben het, Stofmuis.
Achja, doe je niets aan he.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:51 schreef IQM het volgende:
[..][ afbeelding ]
Maar da's altijd kut, die uren voor twaalf uur en dat je 's avonds nog wakker wordt. Dan wordt het inderdaad moeilijk om daarna nog te kunnen slapen.
Haar andere, Let's go to the mall is net wat leuker.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:48 schreef BarneyStinson het volgende:
[ afbeelding ] (My good friend Robin (I nailed her, high five!) did a song about sandcastles!)
/
Ik woon en ga waar het lot me brengt, remlof.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij woont toch in (de buurt van) Utrecht? Wat doe je dan in Ernem?
Dat heb je met eendagsvliegen, hè. De tweede is altijd minder.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:53 schreef Sena het volgende:
[..]
Haar andere, Let's go to the mall is net wat leuker.
En dat brengt je elke dag ten oosten van Arnhem?quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik woon en ga waar het lot me brengt, remlof.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moest zo onbedaarlijk huilen dat slapen mijn enige optie was.
Whehe, nee man. Ik hou niet van te grote en te anonieme steden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:55 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat brengt je elke dag ten oosten van Arnhem?
En ik vond je nog wel zo'n randstadboy
Ik wilde 'm zelf al niet maken. Doe jij het dan ook niet.quote:
Wat zou nou de beste vraag zijn die ik BT zou kunnen stellen waarmee ze iets verder uit haar schulp zou kruipen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:55 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moest zo onbedaarlijk huilen dat slapen mijn enige optie was.
Deze vraag in ieder geval niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:58 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat zou nou de beste vraag zijn die ik BT zou kunnen stellen waarmee ze iets verder uit haar schulp zou kruipen?
Verwerk foto's in je vragen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:58 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat zou nou de beste vraag zijn die ik BT zou kunnen stellen waarmee ze iets verder uit haar schulp zou kruipen?
Hij heeft al gepmd, zaterdag mag ie weer los. Banduur is niet afhankelijk van welk deel een reeks heeft behaaldquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:58 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh Remlofik weet dat bans niet besproken worden enzo, maar je laat Paaskonijn toch wel meevieren in het 1000e topic he
?
Ja dat is een goedequote:
Gebruik jij anders even al je levenservaring en je erudiete en eloquente voorkomen om BT open te laten bloeien.quote:
Je moet mensen niet laten bloeien om het bloeien.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Gebruik jij anders even al je levenservaring en je erudiete en eloquente voorkomen om BT open te laten bloeien.
Dat was lief inderdaad, note +1 en weer iets dichter bij een potentiële ban.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:03 schreef Breathtaking het volgende:
Ja dat is een goedepost nog eens iets van mn hyves als je zin hebt, dan krijg ik gelijk zin om mijn gevoelswereld met je te delen!
En terecht, dunkt me.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat was lief inderdaad, note +1 en weer iets dichter bij een potentiële ban.
Lees: ik manipuleer en misbruik tienermeisjes pas wanneer ik het zelf wil.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:05 schreef IQM het volgende:
Je moet mensen niet laten bloeien om het bloeien.
Strenge moderatie betreffende dit schrikt jou dus af?quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
je hebt het wel zwaarquote:Op donderdag 5 maart 2009 03:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat was jouw keus, niet de mijne.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
De dag dat jij het oneens bent met de BT..quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:06 schreef IQM het volgende:
En terecht, dunkt me.
Lees wat je wil lezen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:06 schreef Emimich het volgende:
[..]
Lees: ik manipuleer en misbruik tienermeisjes pas wanneer ik het zelf wil.
Je moest eens weten, vrind.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
De dag dat jij het oneens bent met de BT..
Enerzijds wel, anderzijds niet. Er was in ieder geval geen directe noodzaak om een bruimhemd aan te trekken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:07 schreef Breathtaking het volgende:
Dat was jouw keus, niet de mijne.
Gevoel voor nuance ontbreekt je in ieder geval niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:08 schreef IQM het volgende:
"de BT" ook echt.
I know.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
Gevoel voor nuance ontbreekt je in ieder geval niet.
Ik geloof dat ze het oneens zijn over het feit hoe tof How I Met Your Mother is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
De dag dat jij het oneens bent met de BT..
Ah, okay!quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, deze kwam daaruit. En ik weet zelf niks te posten at the moment.
Par example.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:10 schreef Sena het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze het oneens zijn over het feit hoe tof How I Met Your Mother is.
Als ik er niet op gewezen was had ik het ook niet eens gezien to be honest.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
Enerzijds wel, anderzijds niet. Er was in ieder geval geen directe noodzaak om een bruimhemd aan te trekken.
Het is dat ik het weiger te kijken omdat jij er zo lyrisch over doetquote:Op donderdag 5 maart 2009 03:11 schreef IQM het volgende:
En het is niet eens zozeer het oneens zijn, Bt is gewoon nog onwetend wat HIMYM betreft.
Jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 03:13 schreef Sena het volgende:
[..]
Probeer je nou serieus een discussie met hem aan te gaan?
Gewoon kijken, volgens mij is Ted Mosby wel jouw type.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is dat ik het weiger te kijken omdat jij er zo lyrisch over doet!
Really?quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:12 schreef Breathtaking het volgende:
Je mag van mij ook best foto's plaatsen die ik ooit op Fok heb gezet, prima
En daarmee doe je jezelf tekort.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:12 schreef Breathtaking het volgende:
Het is dat ik het weiger te kijken omdat jij er zo lyrisch over doet!
We focusen op verschillende aspecten. Ik kan wel begrip voor je op brengen maar om eerlijk te zijn, ging het mij meer om andere concrete, eerder benoemde aspecten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:12 schreef Breathtaking het volgende:
Als ik er niet op gewezen was had ik het ook niet eens gezien to be honest.
Je mag van mij ook best foto's plaatsen die ik ooit op Fok heb gezet, prima, ik vind het niet leuk ofzo maar het is mijn eigen keuze geweest om ze hier te plaatsen..
Maar om ze van mijn hyves af te halen gaat te ver, en ik wil ook niet dat vrienden van me hier op Fok staan want ik weet dat ze dat niet zouden kunnen waarderen.
Het is dus niet zo vreemd dat ik die foto graag weggehaald wil hebben en dat ik probeer te voorkomen dat je zulke dingen vaker gaat doen.. Vind je wel?
IK MOET HET OVER ME HEEN LATEN KOMEN?quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Really?
[..]
En daarmee doe je jezelf tekort.Negeer mijn enthousiasme en laat het over je heenkomen. Ervaar. Laat mijn enthousiasme je niet een uiterst puike ervaring ontnemen. Gun jezelf dat 21 minuten durende geluksmomentje iedere dinsdagavond.
Daar ben jij al lang geleden mee gestopt hè!quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:13 schreef Sena het volgende:
Probeer je nou serieus een discussie met hem aan te gaan?
En wat zijn die zogenaamde concrete, eerder benoemde aspecten dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:15 schreef Emimich het volgende:
[..]
We focusen op verschillende aspecten. Ik kan wel begrip voor je op brengen maar om eerlijk te zijn, ging het mij meer om andere concrete, eerder benoemde aspecten.
Bt valt vast voor Barney!quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:14 schreef Sena het volgende:
[..]
Gewoon kijken, volgens mij is Ted Mosby wel jouw type.!
Ik wist het. Toen ik het typte.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IK MOET HET OVER ME HEEN LATEN KOMEN?
Ik heb al 2 keer gedoucht vandaag!
Het liep alles behalve goed af voor jou, hmm? Verder ben jij inderdaad een afgesloten hoofdstuk.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
Daar ben jij al lang geleden mee gestopt hè!
Nah, ik ben geen troll. Een troll heeft meestal amper argumenten, blinkt uit door zijn verbale onvolkomenheden en heeft geen zuivere intenties.quote:
En dat zonder het gebruiken van louter 3 smileys. Hooray.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:18 schreef liesje1979 het volgende:
Hoi!
Omg ik begeef me in een vreemde SC
Zo, zo, een oma in de SC.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:18 schreef liesje1979 het volgende:
Hoi!
Ik zag jou net! In dat hoerentopic!quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:18 schreef liesje1979 het volgende:
Hoi!
Ah sorry, I love to feed the genius, dat bedoelde ik natuurlijk te zeggen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nah, ik ben geen troll. Een troll heeft meestal amper argumenten, blinkt uit door zijn verbale onvolkomenheden en heeft geen zuivere intenties.
Says who? Een troll is er om te trollen. Hoe en wat is minder aan de orde, lijkt me.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nah, ik ben geen troll. Een troll heeft meestal amper argumenten, blinkt uit door zijn verbale onvolkomenheden en heeft geen zuivere intenties.
Nee vriend, je kan je niet overal van af proberen te komen door die ene PI altijd te gebruiken maar inhoudelijk tekort te schieten, zelfs wanneer beide partijen dondersgoed weten wie er eigenlijk vanuit ieders common sense gelijk heeft.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:18 schreef Sena het volgende:
Het liep alles behalve goed af voor jou, hmm? Verder ben jij inderdaad een afgesloten hoofdstuk.
Hoi.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:18 schreef liesje1979 het volgende:
Hoi!
Even genieten van dit moment..quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:20 schreef Breathtaking het volgende:
Ah sorry, I love to feed the genius, dat bedoelde ik natuurlijk te zeggen.
Klopt, maar dat maakt een troll nog niet een troll.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:20 schreef IQM het volgende:
Says who? Een troll is er om te trollen. Hoe en wat is minder aan de orde, lijkt me.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee vriend, je kan je niet overal van af proberen te komen door die ene PI altijd te gebruiken maar inhoudelijk tekort te schieten, zelfs wanneer beide partijen dondersgoed weten wie er eigenlijk vanuit ieders common sense gelijk heeft.
no wayquote:Op donderdag 5 maart 2009 03:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee vriend, je kan je niet overal van af proberen te komen door die ene PI altijd te gebruiken maar inhoudelijk tekort te schieten, zelfs wanneer beide partijen dondersgoed weten wie er eigenlijk vanuit ieders common sense gelijk heeft.
Jij zal het inderdaad wel véél beter weten allemaal.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:22 schreef Emimich het volgende:
[..]
Klopt, maar dat maakt een troll nog niet een troll.
Nee maar hoe zit dat nou eigenlijk Emimichquote:
Dat is hij al. In al z'n pracht en praal is dit wat hij kan bieden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:25 schreef IQM het volgende:
Oh, Emi. Als je wil dat Bt uit haar schulp kruipt, moet je misschien eerst hetzelfde doen.
Nah, niet echt. FOK is meer vermaak dan een uitlaatklep.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:24 schreef Breathtaking het volgende:
Nee maar hoe zit dat nou eigenlijk Emimich?
Kun je in het echt geen mensen overtuigen of heb je een gebrek aan verbale skills, dat je hier zo dwangmatig moet laten merken hoe geweldig je je argumenten ed wel niet vindt?
Dan zitten we in ieder geval deels op één lijnquote:Op donderdag 5 maart 2009 03:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nah, niet echt. FOK is meer vermaak dan een uitlaatklep.
Ik merk snel en vaak genoeg op wat ik doe en zeg. Houdt me scherp.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wanneer je het zelf op zou merken.
oeh een sadistquote:Op donderdag 5 maart 2009 03:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nah, niet echt. FOK is meer vermaak dan een uitlaatklep.
Image counts.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:25 schreef IQM het volgende:
Oh, Emi. Als je wil dat Bt uit haar schulp kruipt, moet je misschien eerst hetzelfde doen.
Trollen vind ik een negatieve term vinden, maar mijn gedrag op dit forum vind ik wel vermakelijk inderdaad. Anders zou ik hier ook niet zitten natuurlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:28 schreef Breathtaking het volgende:
Dan zitten we in ieder geval deels op één lijnbijzonder.
Maar jij ziet trollen dus als vermaak?
Ik neem de attention whoring graag op me.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:30 schreef IQM het volgende:
De een baggert, de ander trollt... Zo houden we FOK! levendig.
We know.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik neem de attention whoring graag op me.
Kusje op je opgezwollen zwellichaam. Slaap zacht, droom zoet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:32 schreef IQM het volgende:
Maar genoeg geouwehoerd. Deze ouwe heer gaat slapen.
Maak het niet te laat, ruim de rommel achter je op en slaap lekker straks.
Kusjes voor jullie allemaal.
Precies en uiteindelijk draait het allemaal om imago.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:30 schreef IQM het volgende:
De een baggert, de ander trollt... Zo houden we FOK! levendig.
Zwellichamenquote:Op donderdag 5 maart 2009 03:34 schreef Sena het volgende:
[..]
Kusje op je opgezwollen zwellichaam. Slaap zacht, droom zoet..
Ja, want mijn imago op een internetforum is echt álles voor me!quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:35 schreef Emimich het volgende:
[..]
Precies en uiteindelijk draait het allemaal om imago.
Die andere mag jij verblijden met kusjes.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zwellichamenje hebt er toch meerdere of niet dan
?
Heh bah nee, dan gaan ze zo zwellen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:37 schreef Sena het volgende:
[..]
Die andere mag jij verblijden met kusjes.
interessant dat iemand die zo vol van zichzelf is, het toch boeiend vind wat anderen van hem denkenquote:Op donderdag 5 maart 2009 03:35 schreef Emimich het volgende:
[..]
Precies en uiteindelijk draait het allemaal om imago.
En als je het goed doet, wordt je beloond.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heh bah nee, dan gaan ze zo zwellen.
Ik ben helemaal niet vol van mezelf, snap je?quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:39 schreef Syb-rund. het volgende:
interessant dat iemand die zo vol van zichzelf is, het toch boeiend vind wat anderen van hem denken
Met warm zaad dat door mijn keel glijdtquote:Op donderdag 5 maart 2009 03:41 schreef Sena het volgende:
[..]
En als je het goed doet, wordt je beloond.
nou eh.. als ik sommige post van je lees dan gaat er bij mij een narcisten-alarm afquote:Op donderdag 5 maart 2009 03:42 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet vol van mezelf, snap je?
Ja, dat betekent dus dat zijn strategie werkt en dat zijn imago gevestigd isquote:Op donderdag 5 maart 2009 03:45 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nou eh.. als ik sommige post van je lees dan gaat er bij mij een narcisten-alarm af
oh?quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, dat betekent dus dat zijn strategie werkt en dat zijn imago gevestigd is!
Of dat hij vol van zichzelf isquote:
Dit soort posts zijn dus dodelijk maar wel zo ontzettend waar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:45 schreef Breathtaking het volgende:
Ja, dat betekent dus dat zijn strategie werkt en dat zijn imago gevestigd is!
Ik kan zo helder denken 's nachts.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:47 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dit soort posts zijn dus dodelijk maar wel zo ontzettend waar.
Zie het zo: het gaat er niet om dat ik een grote penis heb, maar dat jullie denken dat ik een grote penis heb.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:46 schreef Syb-rund. het volgende:
oh?
Zo, ben ik weer.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Met warm zaad dat door mijn keel glijdt?
Soms, kom nou, niet zo bescheiden. In zo'n omgeving omringd door innemende, grootse persoonlijkheden uitblinken is nou niet bepaald een sinecure.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:48 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kan zo helder denken 's nachts.
Je hebt geen grote penisquote:Op donderdag 5 maart 2009 03:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zie het zo: het gaat er niet om dat ik een grote penis heb, maar dat jullie denken dat ik een grote penis heb.
Glad to helpquote:Op donderdag 5 maart 2009 03:49 schreef Sena het volgende:
[..]
Zo, ben ik weer.. Zulke reacties toch altijd ook...
ah zo! dus je wilt zeggen dat hij ''doet alsof'' hij zo is?quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Of dat hij vol van zichzelf istsja, zo kom ik ook wel eens over hier maar dat wil niet zeggen dat ik dat ook daadwerkelijk ben.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ah zo! dus je wilt zeggen dat hij ''doet alsof'' hij zo is?
Net geweest, helaas pindakaasquote:Op donderdag 5 maart 2009 03:53 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wanneer was de volgende meet nou ook alweer..?
Dat nog niet eens zozeer, het enige waar het omdraait is dat jullie dat denken. Een soort van verkapt psychologisch experiment dus, maar ik denk dat velen op FOK op deze manier bezig zijn c.q. waren.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:51 schreef Syb-rund. het volgende:
ah zo! dus je wilt zeggen dat hij ''doet alsof'' hij zo is?
Dromen zijn er om waar te maken Sena.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:53 schreef Sena het volgende:
[..]
En dromen zijn bedrog. Gelukkig maar, hmm?
De nacht is een prachtige uitvinding.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:53 schreef Syb-rund. het volgende:
Mwah, denken in de nacht / in het algemeen is niet voor mij weggelegd
Nah, ik heb een iets groter eisenpakket dan de gemiddelde fokker.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:53 schreef Breathtaking het volgende:
Net geweest, helaas pindakaas!
Je wilde graag het tegendeel bewijzen?
Vertel!quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nah, ik heb een iets groter eisenpakket dan de gemiddelde fokker.
Als in: ik zou de FOK-slet niet nemen op een willekeurige meet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:55 schreef Breathtaking het volgende:
Vertel!
Ja maar dat kan ook een makkelijke manier zijn om je eruit te beppen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:53 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat nog niet eens zozeer, het enige waar het omdraait is dat jullie dat denken. Een soort van verkapt psychologisch experiment dus, maar ik denk dat velen op FOK op deze manier bezig zijn c.q. waren.
Nu ja, hoop brengt verwachtingen met zich mee. En verwachtigen eindigen meestal in teleurstellingen. Dromen is leuk ja, vooral in de klas om de tijd sneller te doen tikken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dromen zijn er om waar te maken Sena.
Met die instelling zal dat ook wel altijd zo blijven.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:53 schreef Syb-rund. het volgende:
Mwah, denken in de nacht / in het algemeen is niet voor mij weggelegd
Yes, altijd mooi naar de zonsopgang kijken voordat je gaat slapenquote:Op donderdag 5 maart 2009 03:54 schreef Sena het volgende:
[..]
De nacht is een prachtige uitvinding.
ja red je er maar weer uit jongemanquote:Op donderdag 5 maart 2009 04:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Met die instelling zal dat ook wel altijd zo blijven.
De meeste Fok!kers niet, gok ik zo.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:58 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als in: ik zou de FOK-slet niet nemen op een willekeurige meet.
Leerde je me niet net dat je van teleurstellingen moet lerenquote:Op donderdag 5 maart 2009 03:59 schreef Sena het volgende:
[..]
Nu ja, hoop brengt verwachtingen met zich mee. En verwachtigen eindigen meestal in teleurstellingen. Dromen is leuk ja, vooral in de klas om de tijd sneller te doen tikken.
Het nadenken over hoe je je profileert op FOK. Ongemerkt doet iedereen dat natuurlijk, maar ik denk en weet ook wel dat er hier heus wel wat mensen bewust mee bezig zijn. Kijk bijvoorbeeld maar naar een kloon: dat is wel het ultieme voorbeeld van een imago neerzetten. Veelal zal zelfs het imago het precieze tegenovergestelde zijn van de uitgangssituatie (de persoon) maar dan val je uiteindelijk meestal wel door de mand.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:59 schreef Syb-rund. het volgende:
Ja maar dat kan ook een makkelijke manier zijn om je eruit te beppen.
Zo lang ik posts van jou heb waren ze een beetje uit de hoogte, natuurlijk ben ik soms ook gewoon een lul; maar toch vind ik het toevallig dat het altijd hetzelfde liede lijkt te zijn![]()
Hoezo verwacht je eigenlijk dat veel mensen zich er hier mee bezig zullen houden? ik had tot vandaag nog niet de moeite genomen om mijn brein hiervoor te kraken.
Zonder dat je realiteit uit het oog verliest, eh. Sommige dingen moet je accepteren. Of je moet er van genieten om pijn te lijden door teleurstellingen die je makkelijk kon voorkomen. Maar inderdaad, kansen moeten gecreërd worden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Leerde je me niet net dat je van teleurstellingen moet leren?
Je moet wel altijd durven te dromen.
Ik weet zeker dat de meerderheid van de mannelijke bevolking van KLB, hetzij onder betere omstandigheden, je zou nemen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:01 schreef Breathtaking het volgende:
De meeste Fok!kers niet, gok ik zo.
Dat zal best, maar ik ben dan ook geen (fok)slet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat de meerderheid van de mannelijke bevolking van KLB, hetzij onder betere omstandigheden, je zou nemen.
Gelukkig niet nee.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:06 schreef Breathtaking het volgende:
Dat zal best, maar ik ben dan ook geen (fok)slet.
Ja er is een verschil tussen denken dat je op een dag wakker zult worden in een sprookjeswereld en denken dat je ooit een goede baan zult krijgen natuurlijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 04:04 schreef Sena het volgende:
[..]
Zonder dat je realiteit uit het oog verliest, eh. Sommige dingen moet je accepteren. Of je moet er van genieten om pijn te lijden door teleurstellingen die je makkelijk kon voorkomen. Maar inderdaad, kansen moeten gecreërd worden.
Het mannelijk volk hier zal alles nemen met een hartslag na een paar biertjes geconsumeerd te hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat de meerderheid van de mannelijke bevolking van KLB, hetzij onder betere omstandigheden, je zou nemen.
ik kom hier wel op terug als ik heb geslapen, ik ben nooit vies van een discussietjequote:Op donderdag 5 maart 2009 04:03 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het nadenken over hoe je je profileert op FOK. Ongemerkt doet iedereen dat natuurlijk, maar ik denk en weet ook wel dat er hier heus wel wat mensen bewust mee bezig zijn. Kijk bijvoorbeeld maar naar een kloon: dat is wel het ultieme voorbeeld van een imago neerzetten. Veelal zal zelfs het imago het precieze tegenovergestelde zijn van de uitgangssituatie (de persoon) maar dan val je uiteindelijk meestal wel door de mand.
Far out man!
Dat klinkt nogal fatalistisch, anno 2008 zou men dat 'emo' genoemd hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:04 schreef Sena het volgende:
Zonder dat je realiteit uit het oog verliest, eh. Sommige dingen moet je accepteren. Of je moet er van genieten om pijn te lijden door teleurstellingen die je makkelijk kon voorkomen. Maar inderdaad, kansen moeten gecreërd worden.
Daarvoor ook, dat lijkt me nou net het gevaarlijke aspect.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:09 schreef Sena het volgende:
Het mannelijk volk hier zal alles nemen met een hartslag na een paar biertjes geconsumeerd te hebben.
Eigenlijk is het gewoon een wollige manier van zwakheden verbergen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:09 schreef Syb-rund. het volgende:
ik kom hier wel op terug als ik heb geslapen, ik ben nooit vies van een discussietje
quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon een wollige manier van zwakheden verbergen.
Er is geen punt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:10 schreef Breathtaking het volgende:
Nou, wat is je punt dan?
u heeft het over u manier van posten of mijn post?quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon een wollige manier van zwakheden verbergen.
We zijn allemaal een beetje emo.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:09 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat klinkt nogal fatalistisch, anno 2008 zou men dat 'emo' genoemd hebben.
Je hoeft me niet te vousvoyeren hoor, maar het ging eigenlijk over de discussie in het algemeen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:12 schreef Syb-rund. het volgende:
u heeft het over u manier van posten of mijn post?
Ja en jij niet want jij hebt eisenquote:Op donderdag 5 maart 2009 04:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Er is geen punt.
Alleen de constatering dat de meerderheid van KLB met je in het bed zou duiken áls jij dat zou willen.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zolang je voorkomt dat je geschoren wordt, ben je veilig!
oh ok, dus zat ik toch goed met mijn eerste gedachten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te vousvoyeren hoor, maar het ging eigenlijk over de discussie in het algemeen.
Ik zou je gewoon aaien.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en jij niet want jij hebt eisen? Dat maak ik hieruit op.
Jij zegt vervolgens dat iedereen naar bed zou gaan met een fok slet, daarna ontken je dat ik dat zou zijn.
Doesn't make any sense.
Whehehe, voor een vriendenprijsje zeker? Whehhehe.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb wel meer schaapjes ontdaan van hun vachtje hoor, hoe wollig die ook was.
Ik denk dat je de weg bent kwijtgeraakt toen je mijn 'meerderheid' in 'iedereen' veranderde. U draait en u bent oneerlijk, mevrouw Adembenemend.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:15 schreef Breathtaking het volgende:
Jij zegt vervolgens dat iedereen naar bed zou gaan met een fok slet, daarna ontken je dat ik dat zou zijn.
Doesn't make any sense.
je presenteert het alsof het erg moeilijk isquote:Op donderdag 5 maart 2009 04:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb wel meer schaapjes ontdaan van hun vachtje hoor, hoe wollig die ook was.
Dan lees je mijn stukje even opnieuw en dan verander je in gedachten iedereen weer even in de meerderheid. Het verandert niets aan het punt dat ik maak, naar mijn idee dan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik denk dat je de weg bent kwijtgeraakt toen je mijn 'meerderheid' in 'iedereen' veranderde. U draait en u bent oneerlijk, mevrouw Adembenemend.
een van de weinige nummers die echt zielig zijnquote:
Grrrr,quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan lees je mijn stukje even opnieuw en dan verander je in gedachten iedereen weer even in de meerderheid. Het verandert niets aan het punt dat ik maak, naar mijn idee dan.
Tsjah, juist dat aspect maakt het zo'n prachtig nummer.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:24 schreef Syb-rund. het volgende:
een van de weinige nummers die echt zielig zijn
Weet je wel hoe dik de vachten van sommige schapen zijnquote:Op donderdag 5 maart 2009 04:22 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je presenteert het alsof het erg moeilijk is
Rawrrrrquote:Op donderdag 5 maart 2009 04:25 schreef Sena het volgende:
[..]
Grrrr,. Je laat mijn thermo-akoestiek hoge tonen produceren.
Ja.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet je wel hoe dik de vachten van sommige schapen zijn?
De meerderheid zou naar bed gaan met de FOK-slet, aan wiens profiel jij voldoet, ware het niet dat jij je waardigheid in het dagelijks leven niet zou opgeven. Als in: men zou het wel willen, maar jij zou het niet toestaan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:15 schreef Breathtaking het volgende:
Jij zegt vervolgens dat de meerderheid naar bed zou gaan met een fok slet, daarna ontken je dat ik dat zou zijn.
Doesn't make any sense.
Kijk, dit is duidelijke taalquote:Op donderdag 5 maart 2009 04:28 schreef Emimich het volgende:
[..]
De meerderheid zou naar bed gaan met de FOK-slet, aan wiens profiel jij voldoet, ware het niet dat jij je waardigheid in het dagelijks leven niet zou opgeven. Als in: men zou het wel willen, maar jij zou het niet toestaan.
Ciao bella!quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:30 schreef Breathtaking het volgende:
Kijk, dit is duidelijke taal! Dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen!
Welterusten allemaal![]()
!
Knufkusje klapzoen. Welterusten,quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk, dit is duidelijke taal! Dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen!
Welterusten allemaal![]()
!
Inderdaad..quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:31 schreef Breathtaking het volgende:
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year.
het begint altijd met een klein beetje van jezelf blootgeven en uiteindelijk weet je meer van die persoon dan diegene van jou. maar misschien telt in jou geval het feit mee dat mannen wat stugger zijn.. als je bi bent moet je niet gaan zeuren thoughquote:Op donderdag 5 maart 2009 04:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet je wel hoe dik de vachten van sommige schapen zijn?
BT is helaas niet meer..quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:32 schreef Syb-rund. het volgende:
het begint altijd met een klein beetje van jezelf blootgeven en uiteindelijk weet je meer van die persoon dan diegene van jou. maar misschien telt in jou geval het feit mee dat mannen wat stugger zijn.. als je bi bent moet je niet gaan zeuren though
Oh ik heb nog een verzameling van foute turkse achtige muziek hoor!quote:
Doe eens tonen!quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:34 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Oh ik heb nog een verzameling van foute turkse achtige muziek hoor!
quote:
Weet je zeker dat je verliefd bent geworden op een Turkse? De laatste twee zijn namelijk geen Turkse liedjes,quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Niet turks, maar in die trant:
blame verliefdheid
Ah, dat verklaart een boel,quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:41 schreef Syb-rund. het volgende:
ik heb een hele verzameling op mijn hd ergens, maar dit zijn degene die bovenschieten.
tevens was ze bosnisch
Wat is Nederlandse inzending, eigenlijk?quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:39 schreef Emimich het volgende:
Allemaal van die potentiële winnaars van het Eurovisie Songfestival, maar verschrikkelijke muziek. Al is natuurlijk iedere Turkse inzending een potentiële winnaar!
dat kloptquote:Op donderdag 5 maart 2009 04:45 schreef Sena het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart een boel,. Sommige Bosniërs verstaan Turks,
.
Het moet een mooie meid geweest zijn, als je naar deze rommel vrijwillig wou luisteren...
ja bedankt, nu ga ik hem weer een tijdje gaan zitten neuriën zonder dat ik dat wilquote:Op donderdag 5 maart 2009 04:47 schreef Sena het volgende:
En deze kunnen jullie vast nog wel:
Boh, mooie tijden waren dat.
De toppersquote:Op donderdag 5 maart 2009 04:46 schreef Sena het volgende:
Wat is Nederlandse inzending, eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
daar heb ik maar een ding op te zeggen!:quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:48 schreef Sena het volgende:
[..]
En nu luister je er stiekem nog steeds naar, boefje.
Da's heel kut, ja.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja bedankt, nu ga ik hem weer een tijdje gaan zitten neuriën zonder dat ik dat wil
Ik moest hieraan denken:quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
daar heb ik maar een ding op te zeggen!:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:49 schreef Emimich het volgende:
[..]
De toppersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Wat een vertrouwen..
In tegenstelling tot het Nederlands, komen onze (scheld)woorden wel lekker hard aan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:55 schreef Syb-rund. het volgende:
ik vind wel dat turks een mooie taal is (naast fins en frans).
whehe, klopt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:55 schreef Sena het volgende:
[..]
In tegenstelling tot het Nederlands, komen onze (scheld)woorden wel lekker hard aan.!
Het kijken waard btw., maisje in schooluniform!quote:Op donderdag 5 maart 2009 05:00 schreef Sena het volgende:
BWHAAHAHAHAHA.
BWHAAHHAHA.
BIITUFULL END SEKSIII... FOOOOLISH KASANOVA!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 05:00 schreef Sena het volgende:
BWHAAHAHAHAHA.
BWHAAHHAHA.
BIITUFULL END SEKSIII... FOOOOLISH KASANOVA!
Bwhehehe, zulke bewegingen zijn afgeraden...quote:Op donderdag 5 maart 2009 05:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
whehe, klopt.
'''vuist move '' = toch een soort turkse fuck you
'' het is zo beledigend dat we je niet gaan vertellen wat het betekent''quote:Op donderdag 5 maart 2009 05:04 schreef Sena het volgende:
[..]
Bwhehehe, zulke bewegingen zijn afgeraden...
Try before you die. Als het al dan niet meteen ook het laatste is wat je kunt doen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 05:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
'' het is zo beledigend dat we je niet gaan vertellen wat het betekent''
ik heb het idee dat we nog met zijn tweetjes over zijnquote:
Daar heb ik er wel meer van,quote:Op donderdag 5 maart 2009 05:10 schreef Syb-rund. het volgende:
ik vind de muziek tot nu toe allemaal wel te pruimen; (behalve die met dat schoolmeisje, dat was.. echt.. ='( )
UITBUITEN.quote:Op donderdag 5 maart 2009 05:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik heb het idee dat we nog met zijn tweetjes over zijn
BASTAAARD.quote:Op donderdag 5 maart 2009 05:17 schreef Syb-rund. het volgende:
over donner gesproken ik heb verrekte honger, even wat scoren
die zijn echt leuk, waarom doen ze dat niet eens wat vakerquote:Op donderdag 5 maart 2009 05:24 schreef Sena het volgende:
Hele oudjes, uit de jaren '70, maar nog altijd even mooi:
Hopdirilaylay lilaylaylom..
Buu neee dunjaa be kaardesim.
ja, ik wou bijna op de replay button klikken maar ik zie nog tal dingen die ik even moet horenquote:
*kwijl* instrumentaalquote:Op donderdag 5 maart 2009 05:34 schreef Sena het volgende:
Het clipje erbij maakt het geheel mooi af.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 05:43 schreef Syb-rund. het volgende:
Ik vond zojuist deze link, erg handig voor nog meer linkjes dumps;p > http://rateyourmusic.com/(...)_psych__harika_yaa_/
Dat wou ik posten, maar ik zag net wat anders wat ik wel postte.quote:Op donderdag 5 maart 2009 05:46 schreef Syb-rund. het volgende:
kudo's voor het feit dat mor ve otesi nog niet langs is gekomen, dat was de enige turkse rockband die ik wel kende
latin dancer? ik vind het meer een aziaat hoorquote:
mooie vrouw hoorquote:
Ja, ik ga ook, maar eerst dit inderdaad. Nu iets tussen de 15 en 20.quote:Op donderdag 5 maart 2009 06:03 schreef Syb-rund. het volgende:
hoeveel posts moeten we eigenlijk nog? ( ik val namelijk telkens bijna in slaap)
het verbaasd me hoe los die mensen al gaan op zulke ''vriendelijke'' muziek.quote:
Ik stop bij 299.quote:Op donderdag 5 maart 2009 06:07 schreef Syb-rund. het volgende:
jij moet het topic wel openen he, er moet ook een rasechte turkse titel bij enzo!
hoe kun je dat overigens zien? (hoeveel posts je nog moet hebben?)
quote:Op donderdag 5 maart 2009 06:11 schreef Syb-rund. het volgende:
ik wil hem wel openen hoor, moet het hele arsenaal turkse filmpjes ook in de op?
Hierna nog 6.quote:Op donderdag 5 maart 2009 06:16 schreef Syb-rund. het volgende:
ik heb het idee dat dit de laatste post is, en ja als de titel matig is en hij is in het turks dan valt ie minder op ja.
Kan wel kloppen,quote:Op donderdag 5 maart 2009 06:21 schreef Syb-rund. het volgende:
Nil Karaibrahimgil lijkt best op de bosnisce sjick waar ik het over had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |