We zijn allemaal een beetje emo.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:09 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat klinkt nogal fatalistisch, anno 2008 zou men dat 'emo' genoemd hebben.
Je hoeft me niet te vousvoyeren hoor, maar het ging eigenlijk over de discussie in het algemeen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:12 schreef Syb-rund. het volgende:
u heeft het over u manier van posten of mijn post?
Ja en jij niet want jij hebt eisenquote:Op donderdag 5 maart 2009 04:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Er is geen punt.
Alleen de constatering dat de meerderheid van KLB met je in het bed zou duiken áls jij dat zou willen.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zolang je voorkomt dat je geschoren wordt, ben je veilig!
oh ok, dus zat ik toch goed met mijn eerste gedachten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te vousvoyeren hoor, maar het ging eigenlijk over de discussie in het algemeen.
Ik zou je gewoon aaien.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en jij niet want jij hebt eisen? Dat maak ik hieruit op.
Jij zegt vervolgens dat iedereen naar bed zou gaan met een fok slet, daarna ontken je dat ik dat zou zijn.
Doesn't make any sense.
Whehehe, voor een vriendenprijsje zeker? Whehhehe.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb wel meer schaapjes ontdaan van hun vachtje hoor, hoe wollig die ook was.
Ik denk dat je de weg bent kwijtgeraakt toen je mijn 'meerderheid' in 'iedereen' veranderde. U draait en u bent oneerlijk, mevrouw Adembenemend.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:15 schreef Breathtaking het volgende:
Ja en jij niet want jij hebt eisen? Dat maak ik hieruit op.
Jij zegt vervolgens dat iedereen naar bed zou gaan met een fok slet, daarna ontken je dat ik dat zou zijn.
Doesn't make any sense.
je presenteert het alsof het erg moeilijk isquote:Op donderdag 5 maart 2009 04:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb wel meer schaapjes ontdaan van hun vachtje hoor, hoe wollig die ook was.
Dan lees je mijn stukje even opnieuw en dan verander je in gedachten iedereen weer even in de meerderheid. Het verandert niets aan het punt dat ik maak, naar mijn idee dan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik denk dat je de weg bent kwijtgeraakt toen je mijn 'meerderheid' in 'iedereen' veranderde. U draait en u bent oneerlijk, mevrouw Adembenemend.
een van de weinige nummers die echt zielig zijnquote:
Grrrr,quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan lees je mijn stukje even opnieuw en dan verander je in gedachten iedereen weer even in de meerderheid. Het verandert niets aan het punt dat ik maak, naar mijn idee dan.
Tsjah, juist dat aspect maakt het zo'n prachtig nummer.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:24 schreef Syb-rund. het volgende:
een van de weinige nummers die echt zielig zijn
Weet je wel hoe dik de vachten van sommige schapen zijnquote:Op donderdag 5 maart 2009 04:22 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je presenteert het alsof het erg moeilijk is
Rawrrrrquote:Op donderdag 5 maart 2009 04:25 schreef Sena het volgende:
[..]
Grrrr,. Je laat mijn thermo-akoestiek hoge tonen produceren.
Ja.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet je wel hoe dik de vachten van sommige schapen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |