Vertel!quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nah, ik heb een iets groter eisenpakket dan de gemiddelde fokker.
Als in: ik zou de FOK-slet niet nemen op een willekeurige meet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:55 schreef Breathtaking het volgende:
Vertel!
Ja maar dat kan ook een makkelijke manier zijn om je eruit te beppen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:53 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat nog niet eens zozeer, het enige waar het omdraait is dat jullie dat denken. Een soort van verkapt psychologisch experiment dus, maar ik denk dat velen op FOK op deze manier bezig zijn c.q. waren.
Nu ja, hoop brengt verwachtingen met zich mee. En verwachtigen eindigen meestal in teleurstellingen. Dromen is leuk ja, vooral in de klas om de tijd sneller te doen tikken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dromen zijn er om waar te maken Sena.
Met die instelling zal dat ook wel altijd zo blijven.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:53 schreef Syb-rund. het volgende:
Mwah, denken in de nacht / in het algemeen is niet voor mij weggelegd
Yes, altijd mooi naar de zonsopgang kijken voordat je gaat slapenquote:Op donderdag 5 maart 2009 03:54 schreef Sena het volgende:
[..]
De nacht is een prachtige uitvinding.
ja red je er maar weer uit jongemanquote:Op donderdag 5 maart 2009 04:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Met die instelling zal dat ook wel altijd zo blijven.
De meeste Fok!kers niet, gok ik zo.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:58 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als in: ik zou de FOK-slet niet nemen op een willekeurige meet.
Leerde je me niet net dat je van teleurstellingen moet lerenquote:Op donderdag 5 maart 2009 03:59 schreef Sena het volgende:
[..]
Nu ja, hoop brengt verwachtingen met zich mee. En verwachtigen eindigen meestal in teleurstellingen. Dromen is leuk ja, vooral in de klas om de tijd sneller te doen tikken.
Het nadenken over hoe je je profileert op FOK. Ongemerkt doet iedereen dat natuurlijk, maar ik denk en weet ook wel dat er hier heus wel wat mensen bewust mee bezig zijn. Kijk bijvoorbeeld maar naar een kloon: dat is wel het ultieme voorbeeld van een imago neerzetten. Veelal zal zelfs het imago het precieze tegenovergestelde zijn van de uitgangssituatie (de persoon) maar dan val je uiteindelijk meestal wel door de mand.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:59 schreef Syb-rund. het volgende:
Ja maar dat kan ook een makkelijke manier zijn om je eruit te beppen.
Zo lang ik posts van jou heb waren ze een beetje uit de hoogte, natuurlijk ben ik soms ook gewoon een lul; maar toch vind ik het toevallig dat het altijd hetzelfde liede lijkt te zijn![]()
Hoezo verwacht je eigenlijk dat veel mensen zich er hier mee bezig zullen houden? ik had tot vandaag nog niet de moeite genomen om mijn brein hiervoor te kraken.
Zonder dat je realiteit uit het oog verliest, eh. Sommige dingen moet je accepteren. Of je moet er van genieten om pijn te lijden door teleurstellingen die je makkelijk kon voorkomen. Maar inderdaad, kansen moeten gecreërd worden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Leerde je me niet net dat je van teleurstellingen moet leren?
Je moet wel altijd durven te dromen.
Ik weet zeker dat de meerderheid van de mannelijke bevolking van KLB, hetzij onder betere omstandigheden, je zou nemen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:01 schreef Breathtaking het volgende:
De meeste Fok!kers niet, gok ik zo.
Dat zal best, maar ik ben dan ook geen (fok)slet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat de meerderheid van de mannelijke bevolking van KLB, hetzij onder betere omstandigheden, je zou nemen.
Gelukkig niet nee.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:06 schreef Breathtaking het volgende:
Dat zal best, maar ik ben dan ook geen (fok)slet.
Ja er is een verschil tussen denken dat je op een dag wakker zult worden in een sprookjeswereld en denken dat je ooit een goede baan zult krijgen natuurlijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 04:04 schreef Sena het volgende:
[..]
Zonder dat je realiteit uit het oog verliest, eh. Sommige dingen moet je accepteren. Of je moet er van genieten om pijn te lijden door teleurstellingen die je makkelijk kon voorkomen. Maar inderdaad, kansen moeten gecreërd worden.
Het mannelijk volk hier zal alles nemen met een hartslag na een paar biertjes geconsumeerd te hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat de meerderheid van de mannelijke bevolking van KLB, hetzij onder betere omstandigheden, je zou nemen.
ik kom hier wel op terug als ik heb geslapen, ik ben nooit vies van een discussietjequote:Op donderdag 5 maart 2009 04:03 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het nadenken over hoe je je profileert op FOK. Ongemerkt doet iedereen dat natuurlijk, maar ik denk en weet ook wel dat er hier heus wel wat mensen bewust mee bezig zijn. Kijk bijvoorbeeld maar naar een kloon: dat is wel het ultieme voorbeeld van een imago neerzetten. Veelal zal zelfs het imago het precieze tegenovergestelde zijn van de uitgangssituatie (de persoon) maar dan val je uiteindelijk meestal wel door de mand.
Far out man!
Dat klinkt nogal fatalistisch, anno 2008 zou men dat 'emo' genoemd hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:04 schreef Sena het volgende:
Zonder dat je realiteit uit het oog verliest, eh. Sommige dingen moet je accepteren. Of je moet er van genieten om pijn te lijden door teleurstellingen die je makkelijk kon voorkomen. Maar inderdaad, kansen moeten gecreërd worden.
Daarvoor ook, dat lijkt me nou net het gevaarlijke aspect.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:09 schreef Sena het volgende:
Het mannelijk volk hier zal alles nemen met een hartslag na een paar biertjes geconsumeerd te hebben.
Eigenlijk is het gewoon een wollige manier van zwakheden verbergen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:09 schreef Syb-rund. het volgende:
ik kom hier wel op terug als ik heb geslapen, ik ben nooit vies van een discussietje
quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon een wollige manier van zwakheden verbergen.
Er is geen punt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:10 schreef Breathtaking het volgende:
Nou, wat is je punt dan?
u heeft het over u manier van posten of mijn post?quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon een wollige manier van zwakheden verbergen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |