De meerderheid zou naar bed gaan met de FOK-slet, aan wiens profiel jij voldoet, ware het niet dat jij je waardigheid in het dagelijks leven niet zou opgeven. Als in: men zou het wel willen, maar jij zou het niet toestaan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:15 schreef Breathtaking het volgende:
Ja en jij niet want jij hebt eisen? Dat maak ik hieruit op.
Jij zegt vervolgens dat de meerderheid naar bed zou gaan met een fok slet, daarna ontken je dat ik dat zou zijn.
Doesn't make any sense.
Kijk, dit is duidelijke taalquote:Op donderdag 5 maart 2009 04:28 schreef Emimich het volgende:
[..]
De meerderheid zou naar bed gaan met de FOK-slet, aan wiens profiel jij voldoet, ware het niet dat jij je waardigheid in het dagelijks leven niet zou opgeven. Als in: men zou het wel willen, maar jij zou het niet toestaan.
Ciao bella!quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:30 schreef Breathtaking het volgende:
Kijk, dit is duidelijke taal! Dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen!
Welterusten allemaal![]()
!
Knufkusje klapzoen. Welterusten,quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk, dit is duidelijke taal! Dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen!
Welterusten allemaal![]()
!
Inderdaad..quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:31 schreef Breathtaking het volgende:
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year.
het begint altijd met een klein beetje van jezelf blootgeven en uiteindelijk weet je meer van die persoon dan diegene van jou. maar misschien telt in jou geval het feit mee dat mannen wat stugger zijn.. als je bi bent moet je niet gaan zeuren thoughquote:Op donderdag 5 maart 2009 04:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet je wel hoe dik de vachten van sommige schapen zijn?
BT is helaas niet meer..quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:32 schreef Syb-rund. het volgende:
het begint altijd met een klein beetje van jezelf blootgeven en uiteindelijk weet je meer van die persoon dan diegene van jou. maar misschien telt in jou geval het feit mee dat mannen wat stugger zijn.. als je bi bent moet je niet gaan zeuren though
Oh ik heb nog een verzameling van foute turkse achtige muziek hoor!quote:
Doe eens tonen!quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:34 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Oh ik heb nog een verzameling van foute turkse achtige muziek hoor!
quote:
Weet je zeker dat je verliefd bent geworden op een Turkse? De laatste twee zijn namelijk geen Turkse liedjes,quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Niet turks, maar in die trant:
blame verliefdheid
Ah, dat verklaart een boel,quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:41 schreef Syb-rund. het volgende:
ik heb een hele verzameling op mijn hd ergens, maar dit zijn degene die bovenschieten.
tevens was ze bosnisch
Wat is Nederlandse inzending, eigenlijk?quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:39 schreef Emimich het volgende:
Allemaal van die potentiële winnaars van het Eurovisie Songfestival, maar verschrikkelijke muziek. Al is natuurlijk iedere Turkse inzending een potentiële winnaar!
dat kloptquote:Op donderdag 5 maart 2009 04:45 schreef Sena het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart een boel,. Sommige Bosniërs verstaan Turks,
.
Het moet een mooie meid geweest zijn, als je naar deze rommel vrijwillig wou luisteren...
ja bedankt, nu ga ik hem weer een tijdje gaan zitten neuriën zonder dat ik dat wilquote:Op donderdag 5 maart 2009 04:47 schreef Sena het volgende:
En deze kunnen jullie vast nog wel:
Boh, mooie tijden waren dat.
De toppersquote:Op donderdag 5 maart 2009 04:46 schreef Sena het volgende:
Wat is Nederlandse inzending, eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
daar heb ik maar een ding op te zeggen!:quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:48 schreef Sena het volgende:
[..]
En nu luister je er stiekem nog steeds naar, boefje.
Da's heel kut, ja.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja bedankt, nu ga ik hem weer een tijdje gaan zitten neuriën zonder dat ik dat wil
Ik moest hieraan denken:quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
daar heb ik maar een ding op te zeggen!:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:49 schreef Emimich het volgende:
[..]
De toppersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Wat een vertrouwen..
In tegenstelling tot het Nederlands, komen onze (scheld)woorden wel lekker hard aan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:55 schreef Syb-rund. het volgende:
ik vind wel dat turks een mooie taal is (naast fins en frans).
whehe, klopt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:55 schreef Sena het volgende:
[..]
In tegenstelling tot het Nederlands, komen onze (scheld)woorden wel lekker hard aan.!
Het kijken waard btw., maisje in schooluniform!quote:Op donderdag 5 maart 2009 05:00 schreef Sena het volgende:
BWHAAHAHAHAHA.
BWHAAHHAHA.
BIITUFULL END SEKSIII... FOOOOLISH KASANOVA!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 05:00 schreef Sena het volgende:
BWHAAHAHAHAHA.
BWHAAHHAHA.
BIITUFULL END SEKSIII... FOOOOLISH KASANOVA!
Bwhehehe, zulke bewegingen zijn afgeraden...quote:Op donderdag 5 maart 2009 05:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
whehe, klopt.
'''vuist move '' = toch een soort turkse fuck you
'' het is zo beledigend dat we je niet gaan vertellen wat het betekent''quote:Op donderdag 5 maart 2009 05:04 schreef Sena het volgende:
[..]
Bwhehehe, zulke bewegingen zijn afgeraden...
Try before you die. Als het al dan niet meteen ook het laatste is wat je kunt doen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 05:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
'' het is zo beledigend dat we je niet gaan vertellen wat het betekent''
ik heb het idee dat we nog met zijn tweetjes over zijnquote:
Daar heb ik er wel meer van,quote:Op donderdag 5 maart 2009 05:10 schreef Syb-rund. het volgende:
ik vind de muziek tot nu toe allemaal wel te pruimen; (behalve die met dat schoolmeisje, dat was.. echt.. ='( )
UITBUITEN.quote:Op donderdag 5 maart 2009 05:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik heb het idee dat we nog met zijn tweetjes over zijn
BASTAAARD.quote:Op donderdag 5 maart 2009 05:17 schreef Syb-rund. het volgende:
over donner gesproken ik heb verrekte honger, even wat scoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |