ssst ik wachtte op mensen die zouden happenquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:06 schreef PallominnoX het volgende:
Ik moet morgen gewoon werken hoor.
So?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:09 schreef sitting_elfling het volgende:
eigenlijk voelt ts zich blijkbaar erg kut dat hij zo laat nog op is.
Meldkamerquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:09 schreef denkjedat het volgende:
[..]
jaaaa de eerste:D
voor de mensen die werken
watvoor werk doen jullie?
eerste 2 uur, pauperquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:13 schreef julian6 het volgende:
Eerste twee uur vrij2 uur langer Fok!ken.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:06 schreef PallominnoX het volgende:
Ik moet morgendadelijk gewoon werken hoor.
So?
watvoor werk doen jullie daaan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:17 schreef Laaiend_Bafgejoekelte het volgende:
[..]
zegtie toch zie tt jwtz
die speakerset blijft wel erg lang staan nuquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:10 schreef minthy het volgende:
Tja, een hunt op IBOOD... bijna elke 5 minuten een nieuwe aanbieding, ik blijf F5'en![]()
dat, ja...quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:10 schreef minthy het volgende:
Tja, een hunt op IBOOD... bijna elke 5 minuten een nieuwe aanbieding, ik blijf F5'en![]()
goeie uitlegquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:22 schreef nagel72 het volgende:
ben net thuis .. gewerkt tot 0.00 uur ... dus ff biertje en dan ook ma plat ... en uitslapen dus morgen hoef pas weer om half 3 bij de baas te zijn ...
vandaar dat ik nog zo laat opben
mensen die een baas hebbenquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:22 schreef nagel72 het volgende:
ben net thuis .. gewerkt tot 0.00 uur ... dus ff biertje en dan ook ma plat ... en uitslapen dus morgen hoef pas weer om half 3 bij de baas te zijn ...
vandaar dat ik nog zo laat opben
wat is ibood?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
dat, ja...
afgelopen tijd zijn er een paar aanbiedingen geweest die ik nog nèt iets te duur vond. Reden genoeg om even de F5 knop te beroeren, dus.
http://lmgtfy.com/?q=iboodquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:24 schreef denkjedat het volgende:
[..]
wat is ibood?
kleine uitleg misschien?
Klopt, zit ik ook niet op te wachten. Ik wil graag een tv voor bij mijn eergisteren bestelde WIIquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die speakerset blijft wel erg lang staan nu
Ah, nog éénquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
dat, ja...
afgelopen tijd zijn er een paar aanbiedingen geweest die ik nog nèt iets te duur vond. Reden genoeg om even de F5 knop te beroeren, dus.
Inderdaadquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die speakerset blijft wel erg lang staan nu
Dat was dan een hele snelle, heb ik niet meegekregenquote:
Mogguhquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:33 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben net wakker.
je bent in slaap gevallen terwijl dat niet de bedoeling was aan je PI te zien ?quote:
ik heb er ook al genoeg dingen gekocht die ik nog nooit gebruikt heb maar ''die ongetwijfeld van pas zullen komen''quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:34 schreef denkjedat het volgende:
best wel een site waarbij je denkt van
die aanbiedingen kan ik niet laten liggen
niks voor mij zouden ze teveel winst aan mij maken
Mweh, ik wilde wel slapen.. Om acht uurquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je bent in slaap gevallen terwijl dat niet de bedoeling was aan je PI te zien ?
dat laatste helaasquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:43 schreef Thieske het volgende:
Ververst die ibood site vanzelf of moet ik dat als lui mens handmatig doen?
quote:
Zijn al geweest, waren erg snel wegquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:53 schreef Jordy-B het volgende:
Die slippers waren wel snel weg, hee. Of komen die nog en staan ze in de verkeerde volgorde op het productforum?
Bijna alles lijkt met %50 korting te zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:51 schreef Thieske het volgende:
Die bestekset laat ik ook schieten. Komt er ook wel eens fatsoenlijks langs?
wat zij quote dusquote:
Ik hoop het...quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:54 schreef minthy het volgende:
Wéér een camera. Zometeen weer oordoppen??
Eergisteren een Wii voor 199 euroquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:54 schreef denkjedat het volgende:
wat hebben jullie zoal gekocht op ibood?
uit mn hoofd: boormachine, bitjesset, laptop, mp3 speler, geheugenkaartjesquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:54 schreef denkjedat het volgende:
wat hebben jullie zoal gekocht op ibood?
ibood toch nog wel een leuk onderwerp ben ik achter gekomenquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:56 schreef Thieske het volgende:
Ik vind dit toch nog een nuttig topcic.Leuke site.
Jep... Nog geen problemen gehad.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:56 schreef denkjedat het volgende:
allemaal zonder klachten geregeld neem ik aan?
[nachtbrakers] waar ibood aan ons verdient?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:57 schreef swarmahoer het volgende:
iemand een goede TT suggestie dan, nu er een topicwending is ingezet
quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:57 schreef swarmahoer het volgende:
iemand een goede TT suggestie dan, nu er een topicwending is ingezet
De levertijd is eigenlijk het enige wat een beetje te wensen overlaat, maar daar heb je het ook wel mee gehad. De aanbiedingen zijn vaak zo sterk dat je dat soort ongemakken graag op de koop toe neemt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:58 schreef Maikuuul het volgende:
1x had ik 2 weken moeten wachten op mijn parfum bij ibood
Maarja dat kwam door vertraging van de leverancier ( boeie zolang ik het product maar krijg )
Dan gooit er morgen maar een klb mod een slotje op. Dan is die hunt toch voorbij neem ik aan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:59 schreef denkjedat het volgende:
[..]
moet er wel wat te klagen zijn over ibood anders is het niet klb waardig
quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:59 schreef denkjedat het volgende:
[..]
moet er wel wat te klagen zijn over ibood anders is het niet klb waardig
De hunt is dan ook voor die-hard iboodbezoekers.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:00 schreef swarmahoer het volgende:
klacht: ibood die mij niet op de hoogte stelt van deze actie
ibood bezoek je niet, daarvan krijg je elke dag een mailtjequote:Op donderdag 5 maart 2009 02:01 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
De hunt is dan ook voor die-hard iboodbezoekers.
slim,quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, ts vroeg zich af wat iedereen nog zo laat op deed, ik begon over ibood
Gezellig he? Praten tegen jezelf.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, ts vroeg zich af wat iedereen nog zo laat op deed, ik begon over ibood
Vandaar topickaping
sowieso veel electronica en gadgets.quote:
Quote mezelf ipv edit. Het had idd wel iets gezelligs, jaquote:
444,00 euro nuquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:05 schreef denkjedat het volgende:
mocht je ze gratis kunnen krijgen bestel dr ook ff een voor mij kan niet hier bestellen
je krijg de 1 ct nog wel keerjte terug
ibood heb je tussen je startpagina's staan, zodat je vlak voor het slapengaan nog even achter de laatste aanbieding aan kan gaan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ibood bezoek je niet, daarvan krijg je elke dag een mailtje
het is opruiming, hè... in sommige gevallen hebben ze maar een handjevol producten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:06 schreef swarmahoer het volgende:
tering wat gaan die iboods snel
Ik krijg 1 mei de sleutel van m'n 1e huis. Dus dat moet nog vol met spullen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:07 schreef denkjedat het volgende:
jullie zijn echt het type :
flikker toch op met je krediet crisis
klein gokje hoor,
als ik zo die koopjes vanj ullie hoor enzo
eenschquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:08 schreef Maikuuul het volgende:
Wat ik wel altijd te achterlijk voor woorden vind is bij dat "bespreek dit product"
Er nog steeds mensen die denken stoer te zijn om te "patsen" met wat ze hebben.
Komt er een tv van 80cm langs, gaan ze stoer doen dat ze er zelf een van 120cm hebben
Royal Sadness
ja iddquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:07 schreef denkjedat het volgende:
klein gokje hoor,
alsof we alles aanschaffen...quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:07 schreef denkjedat het volgende:
klein gokje hoor,
mocht je iets kwijt willenquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja iddhele kamer vol met onzin waar ik toch niks mee doe
van die leuk om ooit nog eens te gebruiken stuff
ik heb nog een gps iets waarmee je achteraf je route terug kan kijken, en deze gegevens ook aan je fototoestel kan koppelenquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:11 schreef denkjedat het volgende:
[..]
mocht je iets kwijt willen
vermeld het op v&a misschien vind ik het wel wat
klinkt echt alsof ik dat iedere dag intensief ga gebruikenquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb nog een gps iets waarmee je achteraf je route terug kan kijken, en deze gegevens ook aan je fototoestel kan koppelen
dus je kan in google earth kijken welke foto je waar gemaakt hebt eigelijk....
leuk ding, maar doe er niks mee, kostte 70 eurokopen?
Nog wakker.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:16 schreef denkjedat het volgende:
volgens mij kopen jullie allemaal fanatiek de webcam of jullie slapen
mocht het het 2e zijn laat hetmij weten kan ik ook slapen
Wakkerquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:16 schreef denkjedat het volgende:
volgens mij kopen jullie allemaal fanatiek de webcam of jullie slapen
mocht het het 2e zijn laat hetmij weten kan ik ook slapen
Denk het wel. Je moet trouwens wel een account aanmaken voordat je iets kunt bestellen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:13 schreef P.Netratie het volgende:
Als je nu klikt op "ik neem er een" werkt het dan ook zo van, wie het snelste het bestelformulier invult?
oh noesquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:19 schreef vronie het volgende:
Ik me zorgen maak ,omdat mijn vriendin haar man nog steeds zonder rijbewijs rijd
first i lol'd but then i was like wtf?quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:19 schreef vronie het volgende:
Ik me zorgen maak ,omdat mijn vriendin haar man nog steeds zonder rijbewijs rijd
dat ding kost op amazon dus wel dik $400quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
ik niet iig, en deze is te duur.
snel roken!quote:
Ik heb er ook niks aan, heb geen producten met een i- ervoorquote:
Zet hem op ibood.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:19 schreef vronie het volgende:
volgens mij kan dat welquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:20 schreef liesje1979 het volgende:
Moet je perse een account hebben, of kan je ook als je iets leuks ziet (Wat nog niet gebeurt is) meedoen en dan een account aanmaken?
Daar hebben ze dit knopje voor:quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
voeg aub een t toe aan mijn post na de "p"
Eergisterenzag ik de Wii langskomen, en heb toen een account aangemaakt en was dus op tijd. Deze aanbiedingen lopen sneller, is een zogenoemde "hunt". Normaal start de aanbieding om 0:00 uur en duurt tot 23:59 uur, zolang de voorraad strekt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:20 schreef liesje1979 het volgende:
Moet je perse een account hebben, of kan je ook als je iets leuks ziet (Wat nog niet gebeurt is) meedoen en dan een account aanmaken?
Hoe zie je hoeveel er weg zijn? (buiten die balk dan)quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
der is der nu pas 1 weg, en het is niet veel meer dan een 7de van de bar
Dit is geen docking station hoor:quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:22 schreef denkjedat het volgende:
potjandorie ik wil wat anders zien dan die docking station
It's in our nature.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:08 schreef Maikuuul het volgende:
Wat ik wel altijd te achterlijk voor woorden vind is bij dat "bespreek dit product"
Er nog steeds mensen die denken stoer te zijn om te "patsen" met wat ze hebben.
Komt er een tv van 80cm langs, gaan ze stoer doen dat ze er zelf een van 120cm hebben
Royal Sadness
gokken, gaat nu wel sneller trouwens.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:24 schreef Thieske het volgende:
[..]
Hoe zie je hoeveel er weg zijn? (buiten die balk dan)
je wist waar ik het over had en daar ging het omquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is geen docking station hoor:
[ afbeelding ]
cursus Nederlands?quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:26 schreef vronie het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook,maar hij zigzag door de straat ziet gaan.
Waarschijnlijk reed hij gewoon recht, maar ben jij in een staat dat je alles door elkaar ziet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:26 schreef vronie het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook,maar hij zigzag door de straat ziet gaan.
Nou ok, je kan je aaipot er wel aan docken dusquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:26 schreef denkjedat het volgende:
[..]
je wist waar ik het over had en daar ging het om
Het is veel geld, dat is niet hetzelfde.quote:
Goed punt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:30 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het is veel geld, dat is niet hetzelfde.
Omdat je eindelijk een goed lopend topic geopend hebt?quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:31 schreef denkjedat het volgende:
ik vraag mij echt af waarom ik nog wakker ben
iemand een goeie reden?
daar zit wel wat in ja...quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:31 schreef Thieske het volgende:
[..]
Omdat je eindelijk een goed lopend topic geopend hebt?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:31 schreef Thieske het volgende:
[..]
Omdat je eindelijk een goed lopend topic geopend hebt?
maak je zin af?quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:33 schreef P.Netratie het volgende:
Als ze er nu eens een kinderkamer opzetten
gefeliciteerd,quote:
Dat ligt aan de verzendkostenquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:37 schreef denkjedat het volgende:
[..]
gefeliciteerd,
mocht ibood beschuit met muisjes voor een spotprijs aanbieden verwachten wij hier wel een pakketje morgen he?
anyway ik zie jullie wel langskomen als ik een totaal onbenullig topic openquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Komt vast nog wel iets goeds voorbij, anders ben ik de lul.
Truste en thanks voor je topicquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:47 schreef denkjedat het volgende:
[..]
anyway ik zie jullie wel langskomen als ik een totaal onbenullig topic open
gr
Ja, tenzij je zwanger van hem bentquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn weldra exman, maar ik kan dus weer veilig klikken?
Maar nu heb ik posts in GCquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:53 schreef remlof het volgende:
Ik schop dit topic trouwens naar GC, heeft niets meer met KLB te maken.
Dat was dus P.Netratiequote:Op donderdag 5 maart 2009 02:57 schreef Jordy-B het volgende:
Ah, ik zie dat er een besteld is, idd... En ik gok dat ze er zo'n 30 in huis hebben.
Gaat wel effe duren, deze.
Hij kan er toch ook niks doen dat zijn ouders dronken waren toen ze hem zijn naam gavenquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:59 schreef Toad het volgende:
Wat een naam ook voor iemand die papa wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:12 schreef Siniti het volgende:
Holy fuck wat een mooi tv in de aanbieding nu zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
P.Netratie .quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:20 schreef popolon het volgende:
Nomad Kids Carrier.
Welke mafkees koopt nu zo'n onding?
Dan kun je je geld net zo goed door de plee spoelen. Succes ermee P.quote:
Je moet toch wat, wachtende op de volgende aanbiedingquote:Op donderdag 5 maart 2009 03:25 schreef minthy het volgende:
Ze zijn wel leuk aan het fotoshoppen op het forum daar
not...quote:
Staat er al lang inderdaad, even rustmomentje. Net ging het wel heel snel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:50 schreef Hpzone het volgende:
Dat Archos ding staat er ook al lang. Niemand wil 'm kennelijk.
Wtf willen die mensen bereiken?quote:Next!!!
...
Gohgoh, wat leuk. NOT, NEXT!
Die was ook snel weg ook ja.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Damn ik wilde die internetradio.
Heb niet zoveel slaap nodig, was om kwart voor 9 al wakker vanzelf.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:12 schreef denkjedat het volgende:
[..]
nou nou zo laat naar bed en dan toc h zo vroeg eruit
hoe doe je dat?
300EUro was diequote:
Jawel hoor, nog steeds zwaailichtjes onderin beeldquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:32 schreef Karina het volgende:
Dit is toch gewoon weer de IBOOD van de dag? Geen hunt meer.
Oh vreemd, ik zag ze niet meer.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:32 schreef Impry het volgende:
[..]
Jawel hoor, nog steeds zwaailichtjes onderin beeld
https://www.ibood.com/nl/nl/imgdesign/ibood_hunt_blue_light.gif
waardeloze laptopquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh vreemd, ik zag ze niet meer.
edit: nu weer wel, laptop
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:47 schreef Karina het volgende:
Site wordt heel erg traag hier, lunchpauze begint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |