daar zit wel wat in ja...quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:31 schreef Thieske het volgende:
[..]
Omdat je eindelijk een goed lopend topic geopend hebt?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:31 schreef Thieske het volgende:
[..]
Omdat je eindelijk een goed lopend topic geopend hebt?
maak je zin af?quote:Op donderdag 5 maart 2009 02:33 schreef P.Netratie het volgende:
Als ze er nu eens een kinderkamer opzetten
gefeliciteerd,quote:
Dat ligt aan de verzendkostenquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:37 schreef denkjedat het volgende:
[..]
gefeliciteerd,
mocht ibood beschuit met muisjes voor een spotprijs aanbieden verwachten wij hier wel een pakketje morgen he?
anyway ik zie jullie wel langskomen als ik een totaal onbenullig topic openquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Komt vast nog wel iets goeds voorbij, anders ben ik de lul.
Truste en thanks voor je topicquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:47 schreef denkjedat het volgende:
[..]
anyway ik zie jullie wel langskomen als ik een totaal onbenullig topic open
gr
Ja, tenzij je zwanger van hem bentquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn weldra exman, maar ik kan dus weer veilig klikken?
Maar nu heb ik posts in GCquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:53 schreef remlof het volgende:
Ik schop dit topic trouwens naar GC, heeft niets meer met KLB te maken.
Dat was dus P.Netratiequote:Op donderdag 5 maart 2009 02:57 schreef Jordy-B het volgende:
Ah, ik zie dat er een besteld is, idd... En ik gok dat ze er zo'n 30 in huis hebben.
Gaat wel effe duren, deze.
Hij kan er toch ook niks doen dat zijn ouders dronken waren toen ze hem zijn naam gavenquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:59 schreef Toad het volgende:
Wat een naam ook voor iemand die papa wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:12 schreef Siniti het volgende:
Holy fuck wat een mooi tv in de aanbieding nu zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
P.Netratie .quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:20 schreef popolon het volgende:
Nomad Kids Carrier.
Welke mafkees koopt nu zo'n onding?
Dan kun je je geld net zo goed door de plee spoelen. Succes ermee P.quote:
Je moet toch wat, wachtende op de volgende aanbiedingquote:Op donderdag 5 maart 2009 03:25 schreef minthy het volgende:
Ze zijn wel leuk aan het fotoshoppen op het forum daar
not...quote:
Staat er al lang inderdaad, even rustmomentje. Net ging het wel heel snel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:50 schreef Hpzone het volgende:
Dat Archos ding staat er ook al lang. Niemand wil 'm kennelijk.
Wtf willen die mensen bereiken?quote:Next!!!
...
Gohgoh, wat leuk. NOT, NEXT!
Die was ook snel weg ook ja.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Damn ik wilde die internetradio.
Heb niet zoveel slaap nodig, was om kwart voor 9 al wakker vanzelf.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:12 schreef denkjedat het volgende:
[..]
nou nou zo laat naar bed en dan toc h zo vroeg eruit
hoe doe je dat?
300EUro was diequote:
Jawel hoor, nog steeds zwaailichtjes onderin beeldquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:32 schreef Karina het volgende:
Dit is toch gewoon weer de IBOOD van de dag? Geen hunt meer.
Oh vreemd, ik zag ze niet meer.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:32 schreef Impry het volgende:
[..]
Jawel hoor, nog steeds zwaailichtjes onderin beeld
https://www.ibood.com/nl/nl/imgdesign/ibood_hunt_blue_light.gif
waardeloze laptopquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh vreemd, ik zag ze niet meer.
edit: nu weer wel, laptop
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:47 schreef Karina het volgende:
Site wordt heel erg traag hier, lunchpauze begint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |