watvoor werk doen jullie daaan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:17 schreef Laaiend_Bafgejoekelte het volgende:
[..]
zegtie toch zie tt jwtz
die speakerset blijft wel erg lang staan nuquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:10 schreef minthy het volgende:
Tja, een hunt op IBOOD... bijna elke 5 minuten een nieuwe aanbieding, ik blijf F5'en![]()
dat, ja...quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:10 schreef minthy het volgende:
Tja, een hunt op IBOOD... bijna elke 5 minuten een nieuwe aanbieding, ik blijf F5'en![]()
goeie uitlegquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:22 schreef nagel72 het volgende:
ben net thuis .. gewerkt tot 0.00 uur ... dus ff biertje en dan ook ma plat ... en uitslapen dus morgen hoef pas weer om half 3 bij de baas te zijn ...
vandaar dat ik nog zo laat opben
mensen die een baas hebbenquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:22 schreef nagel72 het volgende:
ben net thuis .. gewerkt tot 0.00 uur ... dus ff biertje en dan ook ma plat ... en uitslapen dus morgen hoef pas weer om half 3 bij de baas te zijn ...
vandaar dat ik nog zo laat opben
wat is ibood?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
dat, ja...
afgelopen tijd zijn er een paar aanbiedingen geweest die ik nog nèt iets te duur vond. Reden genoeg om even de F5 knop te beroeren, dus.
http://lmgtfy.com/?q=iboodquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:24 schreef denkjedat het volgende:
[..]
wat is ibood?
kleine uitleg misschien?
Klopt, zit ik ook niet op te wachten. Ik wil graag een tv voor bij mijn eergisteren bestelde WIIquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die speakerset blijft wel erg lang staan nu
Ah, nog éénquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
dat, ja...
afgelopen tijd zijn er een paar aanbiedingen geweest die ik nog nèt iets te duur vond. Reden genoeg om even de F5 knop te beroeren, dus.
Inderdaadquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die speakerset blijft wel erg lang staan nu
Dat was dan een hele snelle, heb ik niet meegekregenquote:
Mogguhquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:33 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben net wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |