ssst ik wachtte op mensen die zouden happenquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:06 schreef PallominnoX het volgende:
Ik moet morgen gewoon werken hoor.
So?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:09 schreef sitting_elfling het volgende:
eigenlijk voelt ts zich blijkbaar erg kut dat hij zo laat nog op is.
Meldkamerquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:09 schreef denkjedat het volgende:
[..]
jaaaa de eerste:D
voor de mensen die werken
watvoor werk doen jullie?
eerste 2 uur, pauperquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:13 schreef julian6 het volgende:
Eerste twee uur vrij2 uur langer Fok!ken.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:06 schreef PallominnoX het volgende:
Ik moet morgendadelijk gewoon werken hoor.
So?
watvoor werk doen jullie daaan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:17 schreef Laaiend_Bafgejoekelte het volgende:
[..]
zegtie toch zie tt jwtz
die speakerset blijft wel erg lang staan nuquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:10 schreef minthy het volgende:
Tja, een hunt op IBOOD... bijna elke 5 minuten een nieuwe aanbieding, ik blijf F5'en![]()
dat, ja...quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:10 schreef minthy het volgende:
Tja, een hunt op IBOOD... bijna elke 5 minuten een nieuwe aanbieding, ik blijf F5'en![]()
goeie uitlegquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:22 schreef nagel72 het volgende:
ben net thuis .. gewerkt tot 0.00 uur ... dus ff biertje en dan ook ma plat ... en uitslapen dus morgen hoef pas weer om half 3 bij de baas te zijn ...
vandaar dat ik nog zo laat opben
mensen die een baas hebbenquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:22 schreef nagel72 het volgende:
ben net thuis .. gewerkt tot 0.00 uur ... dus ff biertje en dan ook ma plat ... en uitslapen dus morgen hoef pas weer om half 3 bij de baas te zijn ...
vandaar dat ik nog zo laat opben
wat is ibood?quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
dat, ja...
afgelopen tijd zijn er een paar aanbiedingen geweest die ik nog nèt iets te duur vond. Reden genoeg om even de F5 knop te beroeren, dus.
http://lmgtfy.com/?q=iboodquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:24 schreef denkjedat het volgende:
[..]
wat is ibood?
kleine uitleg misschien?
Klopt, zit ik ook niet op te wachten. Ik wil graag een tv voor bij mijn eergisteren bestelde WIIquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die speakerset blijft wel erg lang staan nu
Ah, nog éénquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
dat, ja...
afgelopen tijd zijn er een paar aanbiedingen geweest die ik nog nèt iets te duur vond. Reden genoeg om even de F5 knop te beroeren, dus.
Inderdaadquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die speakerset blijft wel erg lang staan nu
Dat was dan een hele snelle, heb ik niet meegekregenquote:
Mogguhquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:33 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben net wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |